quote:
ex-boerenkool-met-worstquote:
Ikke macaroniquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:01 schreef carmiie het volgende:
[..]
we aten vandaag geen boerenkool![]()
maar wel spaghetti![]()
![]()
bonen op brood, das apart.quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:09 schreef RemcoW85 het volgende:
Ik een uitsmijter in de middag en nog wat witte bonen op brood in de avond. Morgen doen we weer aan piepers en dergelijke.
Witte boontjes in tomatensaus zijn lekkerquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:13 schreef RemcoW85 het volgende:
Vond ik ook, maar doe dat vaker. En tis nog best lekker trouwensBruine bonen op brood lijkt me dan weer niets, het is puur de witte bonen die ik waardeer op de boterham. En nee, ik ben niet racistisch.
Trustequote:Op woensdag 22 februari 2006 00:16 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik ga overigens slapen, truste
veel plezier vandaagquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:05 schreef Renesite het volgende:
Jeuj..
Badkamerklusmenneke is er weer.
quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
![]()
Neeeeeh
Moeder is thuis, pa pas om 2 uur naar werk![]()
Volgens mij ken ik die badkamermanquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
NEEE!
Niet zo eng doen
Mijn pjoetertje
Kansloos met een Cquote:
En hoe kom je daaraan?quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kansloos met een C
we hebben gelukkig de laptop nog.
Neequote:Op woensdag 22 februari 2006 11:06 schreef mstr het volgende:
[..]
En hoe kom je daaraan?![]()
Perongeluk van de vrachtwagen gevallen?![]()
Ik bedoelde mijn 5 eigen posts van vannacht.quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kansloos met een C
we hebben gelukkig de laptop nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |