en daar zijn zeker weer geen foto's van gemaakt?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:59 schreef Lois het volgende:
Vorige week was Liam bij ons en B wilde de dubbele wagen even testen dus Iris en Liam hebben zielsgelukkig hand in hand in de wagen gezeten terwijl we een rondje gingen wandelen.
Heb jij dan niet een reis-potje bij je?quote:Op maandag 27 februari 2006 14:21 schreef E.T. het volgende:
wat goed van Samara
Hier wordt ondertussen gewoon geweigerd om in een luier te plassen. Ik was vanmorgen even naar 't winkelcentrum en had Saskia voor de zekerheid een luier aangedaan. In de laatste winkel hoorde ik eens 'passen' uit de buggy komen. Verteld dat ze nu een luier aanhad en dat ze in d'r luier mocht plassen en poepen. In de auto naar huis begon ze te huilen en heel zielig 'passen, passen' .. Thuis meteen op de wc gezet, grote plas en d'r luier was nog droog!![]()
uhuh..quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/821989/2/15
Heb jij dan niet een reis-potje bij je?
jah, ook geprobeerd maar die zijn echt echt echt te grootquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:29 schreef jessie het volgende:
Githa en bij de bodyshop? Daar hebben ze wel van die katoenen handschoentjes voor als je creme in moet laten trekken. Die zijn wel voor volwassenen, maar dat zijn van die hele meerek dingen.
Fijn dat alles er goed uit zag
Als er nood aan de man dan kan je alles hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:54 schreef Githa het volgende:
Dank u ..dank uhelemaal met de hand genaaid he
![]()
Ik kan dat normaal echt niet hoor.... maarja, zo zie je maar als je niet anders kan.
De apotheek heeft wel van die handschoentjes heb ze is moeten dragen ivm exceem aan mijn handen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:26 schreef Githa het volgende:
We moesten dus maar een katoenen handschoentje kopen met losse vingers ( dus geen wandjes ) dan is het ietsie beschermd maar kan het toch ademen.
Jah, de apotheek heeft handschoenen maat S , maar die waren echt te groot.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:13 schreef Rottdog het volgende:
[..]
De apotheek heeft wel van die handschoentjes heb ze is moeten dragen ivm exceem aan mijn handen.
indd heel schattig jaquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:29 schreef Suzanna het volgende:
Martineke, leuk zeg, dat Maxim ook 'dag dag' zegt. Noa zegt het ook tegen de Teletubbies (en iedereen die weggaat) en gaat dan ook zo lief zwaaien... lief he?
ja, vrij snel. het mag. maarja...quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:41 schreef DaanBanaantje het volgende:
maar Bix, hebben ze die hond erna gelijk laten inslapen? mag dat gewoon?
Ik weet verder niet veel van honden, maar is dit echt een waarschuwingsbeet? Hij sprong er toch echt op af?quote:Dylan was aan het spelen en besloot opeens om naar Boy te kruipen, waardoor Boy ging grommen, dus ik geef Boy een standje en wil Dylan wegpakken en Boy neemt opeens een sprong en springt zo bovenop m en bijt m in zn gezicht. <knip> Ze zeggen dat we erg geluk hebben gehad en dat het alleen een waarschuwingsbeet is geweest<knip>
nee, vind ik nietquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:44 schreef miss_dynastie het volgende:
Jee, daan, wat erg
Dikke kus voor Dylan en sterkte met jullie beslissing!
[..]
Ik weet verder niet veel van honden, maar is dit echt een waarschuwingsbeet? Hij sprong er toch echt op af?
Maar dit is wel het beste en het leukste voor je hond en voor alle partijen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 08:44 schreef senesta het volgende:
Uiteindelijk heb ik toch besloten haar weg te doen, ze is naar een ouder echtpaar gegaan zonder kinderen die vlak bij het strand woonden, zij wisten ook overal vanaf en hadden ervaring met honden.
Ik heb daar echt heel veel verdriet van gehad maar ik weet wel dat het de juiste keuze is geweest, het was een gewone huishond, ik kon haar toch niet in de tuin op gaan sluiten?
En ze continue uit elkaar moeten houden in één huis lijkt me uiteindelijk ook geen doen, ik denk dat dit ook tegenover haar het eerlijkste was.
Ik wens je in ieder geval veel sterkte met jullie besluiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |