abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35332087
Het dreumes- en peutertopic deel 24

Dreumesjes:

24 maart 2004: Melvin, zoon van Jambo
25 maart 2004: Jonne, zoon van Kozakken
26 maart 2004: Ilse, dochter van ezzi
2 april 2004: Dylan Nathan, zoon van beefcake en ShaoliN
19 april 2004: Junah Ileah, dochter van Tan
14 mei 2004: Jenthe, dochter van Jepali
17 mei 2004: Faith Cathryn, dochter van Psyche2003 (papa)
08 juni 2004: Léon, zoon van dutchie
19 juni 2004: Justin Julian, zoon van JoOLz
23 juni 2004: Myrthe, dochter van poemojn
29 juni 2004: Zoë, dochter van Rottdog en Berkery
02 juli 2004: Ronja, dochter van RRRobert (papa)
***02 juli 2004: Tobias, zoon van pluisje en rickmans***
04 juli 2004: Steijn, zoon van dolfg (papa)
13 juli 2004: Isa, dochter van Sjeen en To_Davy
***13 juli 2004: Glenn William, zoon van Elegantly Wasted en Digger***
15 juli 2004: Amber, dochter van LadyS
15 juli 2004: Giulia Elisabetta, dochter van BubbleBabe
25 juli 2004: Jolie, dochter van Luchtbel
06 augustus 2004: Morris, zoon van snoopy
11 augustus 2004: Morgaine Chevanity, dochter van Faja-Lobi (Little-Angel)
12 augustus 2004: Djulian, zoon van Anitra
12 augustus 2004: Thomas Gerhard Adrianus, zoon van Tinkepink
1 september 2004: Jeremy, zoon van MiSs-TaKe
2 september 2004: Maria, dochter van Sugar
***3 september 2004: Jonathan-Dane Aaron, zoon van Danny en Knorretje***
6 september 2004: Thijs, zoon van Bar_en_Mar
11 september 2004: Danyel Yohanan, zoon van phluphy
19 september 2004: Kian, zoon van Loena-tik- en Five_Horizons
22 september 2004: Peter Gert, zoon van Reanimatie.com
08 oktober 2004: Kai, zoon van m@x
24 november 2004: Benthe, dochter van Stiekemurd
6 december 2004: Noa Deborah, dochter van Suzanna
*** 17 december 2004: Tijmen Noah, zoon van Micha en Texelonia***
31 december 2004: Randy, zoon van Mammietje
4 januari 2005: Maxim Diëgo, zoon van Martineke
4 januari 2005: Sanna Leonie, dochter van meneerdeman (papa)
7 januari 2005: Luuke, dochter van Lishe
23 januari 2005: David, zoon van lily
25 januari 2005: Myrthe Esmée, dochter van Ladybos
26 januari 2005: Ela, dochter van Jdee
26 januari 2005: Dominique, dochter van Cavemania
01 februari 2005: Jordy, zoon van Githa en Spooky4u
07 februari 2005: Isis Maikina, dochter van Xanthe
*** 09 februari 2005: Anna, dochter van Bixister en GHaven***
19 februari 2005: Dylan, zoon van DaanBanaantje
20 februari 2005: Lars, zoon van Ma-Maatje

Peuters:

14 maart 2002: Jessai, zoon van Tan
18 maart 2002: Anne, dochter van Fjolle en Frut666
28 Maart 2002 - Xanne, dochter van TheGhost en vriendin
***3mei 2002: Kajira Alicia Cosette, dochter van Knorretje en Danny ***
28 mei 2002: Zoë, dochter van Moralia
28 mei 2002: Kyllian, zoon van babyfeet
29 juli 2002: Tomas, zoon van Logician
16 augustus 2002: Rhody, zoon van gebruikersnaam
19 augustus 2002: Femke, dochter van Illogical
19 augustus 2002: Sverre, zoon van Genuivere & Bastardhost
30 oktober 2002: Tristan, zoon van Spuuglokje
19 november 2002: Justin Thomas, zoon van Angelic1
6 januari 2003: Indy, dochter van Tinkepink
23 februari 2003: Demi Aidan, dochter van dice (papa)
5 maart 2003: Bram, zoon van Karin
18 maart 2003: Jennifer Leonie, dochter van Dinus
01 april 2003 : Duncan, zoon van Angel22
01 april 2003: Lara, dochter van CarOnline
12 april 2003: Jasper, zoon van NT-T.Bartman (papa)
27 april 2003: Chiara Rosan, dochter van melonovy &Ocmerda
28 april 2003: Wilyan Ayrton Quinn, zoon van Jonnetje
17 mei 2003: Dagmar, dochter van dolle_hond (papa)
22 mei 2003: Sven, zoon van easy-going
***15 juni 2003: Isa Donna, dochter van Phileine en Voyeur***
16 juni 2003: Carmen, dochter van Dylan Dog (papa)
24 juni 2003: Tom, zoon van coolbabe
30 juni 2003: Noa, dochter van basset
8 juli 2003: Norah, dochter van Tanne en Sc0rPi0n
***24 juli 2003: Merlyn Mirage Mandrake, zoon van Mirage en Overzichie***
11 augustus 2003: Jasper, zoon van Logician en gemeenkaboutertje
***15 augustus 2003: Max, zoon van Eska en BugsBunny***
***26 augustus 2003: Piet, zoon van bixister & GHaven***
31 augustus 2003: Janneke, dochter van Jessie
5 september 2003: Lune, dochter van Genuivere en bastardhost
9 september 2003: Iris Julia, dochter van Lois
17 september 2003: Daan, zoon van Quinny en Chocobo
21 september 2003: Elise, dochter van Bright (papa)
17 oktober 2003: Thomas, zoon van Lies en Zooi
23 oktober 2003: Judith Johanna, dochter van Grijs en K3
6 november 2003: Pascalle Isabel, dochter van Meaghan
6 november 2003: Susanne Chantal, dochter van Ireth
19 november 2003: Job, zoon van Livelink
25 november 2003: Emma, dochter van Fjolle en Frut666
20 december 2003: Joshua, zoon van Lewis.de.boxer
24 januari 2004: Liam Francis, zoon van Belana en Kbot2000
***21 februari 2004: Saskia Janne, dochter van ET en Swets ***

[ Bericht 0% gewijzigd door Lois op 02-03-2006 20:18:50 ]
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_35332224
Tsss, beetje doorposten in een vol topic en niet eens een nieuwe openen

Githa, wat ontzettend moeilijk moet dat zijn. En heel tegenstrijdig, je weet dat het het beste is, maar gevoelsmatig.... Stertke ermee

Mammietje, in LUUF zit Kamfer en als babies daar (over)gevoelig voor zijn kunnen ze ernstige ademhalingsproblemen krijgen. Ik wist dit pas nadat ik het voor Noah al had gebruikt, en dat ging goed, dus blijkbaar is hij er niet gevoelig voor. Werkt wel als een tierelier
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_35332404
Githa, wat vreselijk moeilijk... Is er buurvrouw/zus/tante/iemand anders die je erbij kan helpen? Misschien de eerste keren. Dan kan jij je menneke tenminste troosten. Dikke zoen maar weer... !
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_35332734
Githa, sorry ik kan niet alles bijhouden heb het heel erg druk atm
Maar ik heb gelezen dat het allemaal wat tegenviel. Veel sterkte en een dikke zoen van Benthe voor Jordy
pi_35332764
lieve Githa.. gewoon even een hele dikke knuffel voor julilie vanaf hier!
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd
pi_35332899
Owwwww... goed dat jullie dat zeggen Dutchie en Texel... dat wist ik niet. Goed om te weten i.v.m. de volgende. Nou had ik het wel heel voorzichtig eerst op zijn beentje uitgeprobeerd, maar dat was meer om zijn huidje.

Eh... wil niet desperate overkomen, maar eh... herhaald verzoek aan een MODERATOR:
Mag Randy in het lijstje??? Aaaaaaaaaaah?!
Hij is geboren op 31 december 2004.
pi_35332949
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 16:17 schreef Mammietje het volgende:

Xanthe: GEEN dampo gebruiken hoor! Er is een vervangend middel voor, heb net ff voor je gekeken, het heet LUUF en is speciaal voor kids t/m 3 jaar. Gewoon verkrijgbaar bij de drogist en het werkt geweldig, ze kunnen dan een stuk vrijer ademen. Wel zó smeren dat ze er niet bij kan met haar handjes (dus onder de kleertjes) en het per ongeluk in haar oogjes zou kunnen komen.
Thanks en Luuf dus ook niet. Had het ook nog niet gebruikt omdat me er al iets van bij stond.
Dan maar gewoon zo voort zetten zoals we al deden. Ui onder het bed , neusje spoelen en veel doekjes in de aanslag houden om die snottebellen weg te halen. (En dat vind ze vervelend!)
  dinsdag 21 februari 2006 @ 16:53:11 #8
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_35332997
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 16:50 schreef Mammietje het volgende:
Eh... wil niet desperate overkomen, maar eh... herhaald verzoek aan een MODERATOR:
Mag Randy in het lijstje??? Aaaaaaaaaaah?!
Hij is geboren op 31 december 2004.
Done.
(zo af en toe is dat blauwe kleurtje best handig)
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_35333405
Yessssss.. mijn kind hoort erbij!

Tja.. sorry Xanthe.. bleek dus flink foute tip van me (als ze er wel allergisch voor zijn), wist ik ook niet.. Zal nu maar niet beginnen over een neusontstoppertje he?!
  † In Memoriam † dinsdag 21 februari 2006 @ 17:03:45 #10
81992 Githa
pi_35333445
Dutchie, hoe is het met je nichtje gegaan ? ....ze werd toch ook geopereerd.

Randy welkom! en Mammietje natuurlijk ook.

Lishe, we moeten het ook met twee doen want een moet echt dat armpje vasthouden. Er moeten 5 verschillende verbanden/gaasjes enzo op, en dat valt niet mee met die kleine vingertjes
Optie zou zijn om de thuiszorg te laten komen, zij willen dit ook wel doen alleen zit ik dan qua tijd en gaan werken wat moeilijk thuiszorg heeft nogal wat speling in tijd....en daarbij denk ik dat het voor Jordy misschien fijner is als wij het doen.

Ik ga het dus gewoon proberen en lukt het echt niet dan bel ik of de thuiszorg en werkt dat niet dan bel ik het ziekenhuis weer op.
Bij thuiskomst had ik Jordy in bed gelegd en ben mijn verhaal op fok gaan schrijven en nog geen 5 min later zat alles vol met bloed meneer had het verband er al af.
Nu heb ik er een sok omheen gedaan en ben benieuwd of het werkt, zal blijken als hij weer naar bed moet.
pi_35333989
Lijkt me idd ook fijner voor Jordy dat je het zelf doet Githa. Hihi... sorry hoor... maar moest ook nog wel een beetje lachen om die boef van je! Jij ziet er tegenop om het er af te halen, en meneer doet het zelf wel even voor je er erg in hebt! Als een sok niet werkt, is een marjo (hoe schrijf je dat eigenlijk???Ik bedoel zo'n dikke panty met voeten eraan) misschien iets als je die achter de rug langs doet en het andere voetje eraf knipt, zodat hij 1 handje vrij houdt? (Pfff... ben ik onduidelijk of wat?!)
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 21 februari 2006 @ 17:31:45 #12
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_35334544
TerugVindPeuter
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 21 februari 2006 @ 17:41:23 #13
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_35334965
mammietje zoiets heet een maillot
Engaging Infinite Improbability Drive..
  Licht Ontvlambaar dinsdag 21 februari 2006 @ 18:11:36 #14
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_35336365
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 17:31 schreef Rewimo het volgende:
TerugVindPeuter
Dat gaat niet met dreumes...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_35337248
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 17:02 schreef Mammietje het volgende:

Tja.. sorry Xanthe.. bleek dus flink foute tip van me (als ze er wel allergisch voor zijn), wist ik ook niet.. Zal nu maar niet beginnen over een neusontstoppertje he?!
Je moet het ook maar net weten hoor.
Als ik het niet eens gelezen had dat het slecht kon zijn had ik het denk ik al gebruikt...
Je gaat er toch ook vanuit dat het geen wat er in de winkel te koop is niet schadelijk is voor je kind...
  † In Memoriam † dinsdag 21 februari 2006 @ 18:37:32 #16
81992 Githa
pi_35337290
Sjeen, dank je wel voor je kaartje heel heel lief!

Mammietje, da's ook een idee, maar ik had nog van die handschoentje liggen van kantoen, om krabben tegen te gaan.
Die hadden we voor zijn eerste operatie gekocht, maar niet nodig gehad.
Ik heb er een gat in gemaakt voor zijn duimpje en de handschoen zelf aan zijn mouw vast genaaid.

Ik noem hem David Copperfield als hij hier uit gaat komen.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 18:59:37 #17
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35338029
Ik heb gelijk van Saskia'tje maar een peutertje gemaakt.

Githa, wat ontzettend sneu dat het zo pijnlijk is allemaal.
pi_35338075
Hoe lang moet hij dat verband dragen Githa? Of is dat afhankelijk van hoe snel alles geneest?
©Dumbo
pi_35338699
Dylan is de laatste 3 avonden onwijs aan het huilen als ik m op bed leg. Hij valt dan uiteindelijk huilend in slaap, maar vind t zo sneu...

iemand idee?
  † In Memoriam † dinsdag 21 februari 2006 @ 19:16:45 #20
81992 Githa
pi_35338718
Hoelang weet ik niet. Ik hoop eigenlijk niet al te lang op deze manier, maar gelukkig genezen kleine kindjes snel.
Net alles weer losgeweekt, gespoeld en verschoond.
Ik heb nog geprobeerd het een beetje leuk te maken met eendjes enzo, maar hij zette het al op een gillen toen ik alleen pas aan het verband kwam.

Geprobeerd om het alleen te doen maar dat gaat dus echt niet lukken. Thuiszorg zie ik eigenlijk ook niet zo zitten. Een vreemde die hier binnen gewandeld komt en gelijk aan dat handje begint te frutten dat zal hem niet meer geruststellen en ik wil echt zijn vertrouwen zo min mogelijk schaden.
Maar goed, voor vanavond zit het erop! morgenvroeg weer om half7 want anders is papa de deur al uit
Gelukkig is het verdriet ook snel weer over als alles gebeurd is en we even hebben geknuffeld

Tex, hoe is het met Noah's oortje ? was je al naar de huisarst geweest?

en Isis ook heel veel beterschap
pi_35338798
Een maillot!!! Natúúrlijk! Waarschijnlijk de naam van die ondingen verdrongen!

Das natuurlijk een betere oplossing Githa. Gehgeh... ik blijf lezen tot ik de naam Jordy Copperfield tegenkom!
  dinsdag 21 februari 2006 @ 19:21:41 #22
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_35338959
Och Githa toch, wat naar allemaal meiske! ik hoop dat het heel snel geneest allemaal en je die kleine niet te lang met zoveel pijn hoeft te zien. Ik heb ooit eens een soort van zelfde situatie gehad. was met een katje weliswaar, maar toch..... die had een tik in zijn oog gehad van onze andere kat en daar had ie zoooooveel pijn van. Niet normaal gewoon. 5 keer per dag moest er toen zalf en druppels in die oogjes. 5 keer per dag betekende het een worsteling met dat katje. En 5 keer per dag was ik compleet in tranen. Poehee.... en dat was nog niet eens mijn kindje. Sterkte!

Daantje, wat naar joh! Misschien lekker uitgebreid in bad doen voor het slapen gaan? Wil bij Juultje nog wel eens helpen. En dan daarna flink insmeren met zalf, worden ze lekker rozig van. Of een flesje kamillethee... Succes!
pi_35339267
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 19:21 schreef renzell het volgende:

Daantje, wat naar joh! Misschien lekker uitgebreid in bad doen voor het slapen gaan? Wil bij Juultje nog wel eens helpen. En dan daarna flink insmeren met zalf, worden ze lekker rozig van. Of een flesje kamillethee... Succes!
ja.. we gaan elke avond uitgebreid in bad en dan ook met dat spul waar ie slaperig van word, masseren enzo en normaal werkt dat altijd briljant, maar de laatste 3 avonden is het echt een beetje hopeloos en ik vind het eigenlijk helemaal niet prettig om m huilend in slaap te laten vallen
  dinsdag 21 februari 2006 @ 19:33:21 #24
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_35339472
En een flesje warme melk/ voeding misschien? Hier werkt dat prima, onze jankert lijkt weer graag naar bed te gaan. En als er echt niets helpt ga ik ook weleens op haar kamertje rommelen. Kleertjes uitzoeken, kast uitmesten. Beetje kletsen en zingen ... Slaapt terwijl u wacht Succes!
pi_35339566
Zielig zeg Githa, arme Jordy Hopelijk is het ergste gauw voorbij...

Nog niet naar de huisarts geweest met Noah. Flink neussprayen enzow. Hij heeft nog wel wat verhoging, maar geen koorts denk ik (nog niet getempt vandaag).

Daan, een oei-ik-groei-sprongetje? Dan doen ze vaak ineens moeilijk met slapen...
©Dumbo
  dinsdag 21 februari 2006 @ 21:38:41 #26
134348 MamBoo
't is wat je wilt
pi_35344698
Ach Jordy... Nou, als jij het zelf niet kan, dan duim ik wel voor je dat het allemaal snel over is en ook voor je mama trouwens...

Succes allemaal met de snotterkindjes!

Bo is ondertussen weer helemaal over de griep heen, is binnen een week echt helemaal zonder ongelukjes zindelijk en gezien haar eetlust gaat ze zometeen vervellen en wordt ze een paard. Op één dag eet ze 6 boterhammen, een groot bord warm eten, 2 toetjes, 2 bananen, 1 appel, een zakje chips, een doosje aardbeien-peuzelstukjes en 2 koekjes. Wat denken jullie, groeispurt of inhalen?

Mag mijn Bo (Kiya) trouwens ook in het lijstje? Mijn meissie is van 10 november 2003 en dus volwaardig peuter

Edit: Was even een beetje OT

[ Bericht 10% gewijzigd door MamBoo op 21-02-2006 22:58:51 ]
Ik heb er geen oplossingen voor, maar ik vind problemen prachtig.
Meer zien van mijn Bo?
pi_35345587
Ow Githa wat erg voor je en voor Jordy uiteraard nog het meest Zo zielig als ze wat hebben, dan wil je 100 keer liever zelf pijn hebben dan je kleintje. En dan ook nog 2x per dag het moeten doen, pfff heel veel sterkte er mee hoor ! Hopelijk gaat het snel beter met zijn vingertjes zodat het in ieder geval niet meer zoveel pijn doet.

Dylan heeft denk ik een onderonsje gehad met Myrthe over het niet willen slapen.. Hier helpt het ook altijd goed om dan op het kamertje te gaan rommelen, met alleen het ganglicht aan dus wel lekker schemerig. En anders neem ik d'r bij me op het grote bed en lekker kroelen en dan vertel ik een verhaaltje, en dat is blijkbaar zo saai dat ze meestal wel snel in slaap valt dan.

Myrthe zegt sinds twee dagen officieel 'mama' dus nu het eerste echte woordje gesignaleerd is mogen we de andere woordjes ook wel (h)erkennen die we al een tijdje hoorden. Mama was een beetje oostindisch doof namelijk totdat het magische woord MAMA werd uitgesproken. Myrthe zegt enthousiast 'Haaaaiii !' inclusief opgestoken vinger als ze je ziet. Ook 'Aaaaaaii' is heel populair, alles en iedereen wordt geaaid door d'r. Dagdag komt er soms uit als je weggaat (uiteraard met gezwaai) en de hele dag hoor je 'Tisdat ???' oftewel 'wat is dat ?', iets wat mama blijkbaar nogal vaak zegt, en dan ook precies dat toontje nadoen he, zo schattig. Verder heeft ze al een keer 'Teletubbie' gezegd maar dat was gewoon napraten omdat ik het drie keer achter elkaar zei en ze toevallig de juiste klanken te pakken had. Maar ik keek wel even raar op toen ik het hoorde Zegt ze nou 'TELETUBBIE ???'.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 22:24:39 #28
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_35346639
Freek zei na papa en mama "aardbeienvla" dus ik vind Teletubbie helemaal niet gek .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  woensdag 22 februari 2006 @ 08:30:27 #29
90648 zeeuwse
Mostly harmless
pi_35355990
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 16:51 schreef Xanthe het volgende:

[..]

Thanks en Luuf dus ook niet. Had het ook nog niet gebruikt omdat me er al iets van bij stond.
Dan maar gewoon zo voort zetten zoals we al deden. Ui onder het bed , neusje spoelen en veel doekjes in de aanslag houden om die snottebellen weg te halen. (En dat vind ze vervelend!)
Wat je misschien ook kan proberen is stomen met kamillebloesem. Doe ik zelf altijd als ik verkouden ben en dat lucht wel op. En het lijkt me vrij onschuldig voor jonge kinderen.
So Long and Thanks for All the Fish
pi_35356053
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 08:30 schreef zeeuwse het volgende:

[..]

Wat je misschien ook kan proberen is stomen met kamillebloesem. Doe ik zelf altijd als ik verkouden ben en dat lucht wel op. En het lijkt me vrij onschuldig voor jonge kinderen.
Op zich een hele goede optie denk ik. Alleen is Isis zo'n druk meisje dat ik niet weet hoe ik dat voor elkaar moet gaan krijgen. Stomen in de badkamer is al moeilijk (kieren in de en onder de deur en een raam dat niet 100% sluit) en dan zet ik Isis in een badje met zwitsal spul bij verkoudheid.
Ze heeft nu een beetje opgezette oogjes alsof ze nog maar net wakker is. Zielig gezicht hoor. En drammerig en huilerig...
pi_35356293
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 08:36 schreef Xanthe het volgende:

[..]

Op zich een hele goede optie denk ik. Alleen is Isis zo'n druk meisje dat ik niet weet hoe ik dat voor elkaar moet gaan krijgen. Stomen in de badkamer is al moeilijk (kieren in de en onder de deur en een raam dat niet 100% sluit) en dan zet ik Isis in een badje met zwitsal spul bij verkoudheid.
Ze heeft nu een beetje opgezette oogjes alsof ze nog maar net wakker is. Zielig gezicht hoor. En drammerig en huilerig...
hier nog 1tje...

heerlijk hoor, verkouden kindjes
pi_35356503
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 09:00 schreef DaanBanaantje het volgende:

[..]

hier nog 1tje...

heerlijk hoor, verkouden kindjes
Ik vind dr zo zielig... Zit nu heerlijk even rustig teletubbies te kijken , heeft mama even rust.
pi_35356796
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 09:13 schreef Xanthe het volgende:

[..]

Ik vind dr zo zielig... Zit nu heerlijk even rustig teletubbies te kijken , heeft mama even rust.
ja.. het is ook gewoon rot.. die neusjes, het hoesten etc etc.. en het slapen gaat hier dan ook echt voor geen meter maargoed.. paar daagjes en we zijn er weer vanaf als het goed is.. hij is nu lekker aan het rondkruipen en komt af en toe met een snotneusje naar mama toe om het af te vegen
  † In Memoriam † woensdag 22 februari 2006 @ 09:40:01 #34
81992 Githa
pi_35357008
Dylan en Isis heel veel beterschap Dat de zomer maar gauw in aantocht is dan zijn er niet zoveel kindjes ziek.

Dylan wat goed dat je zelf naar mama gaat met een vieze neus
Jordy laat hem gewoon lopen of smeert hem ergens wat toevaliig langs komt aan af
pi_35357080
Noah gaat met z'n handes aan zn neus vegen en veegt zo het snot uit over zn hele gezicht

Noah heeft de laaste tijd regelmatig dat ie 's nachts wakker is en dan is er niks, maar dan issie gewoon klaar wakker. Snap er niks van.... Misschien dat het te maken heeft met de overgang van 1 naar 2 slaapjes ofzow. Hoop dat het snel bijtrekt in elk geval, want dit is echt niks..

Verder issie wel heel schattig. Hij ruimt op tegenwoordig Als ie de afstandsbediening te pakken krijgt legt ie die bij de andere aftandsbediening, en papiertjes enzow gaan in de prullen mand. Soms helaas ook speelgoed
Als je hem plaagt (kietelen ofzo) en je zegt "haha" dan zegt ie dat na En als we samen papa plagen (haar door de war doen dan zegt ie het ook
©Dumbo
  woensdag 22 februari 2006 @ 11:00:27 #36
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_35358724
Ik kom alleen maar even binnenvallen om githa en Jordi een dikke kus te geven.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_35358735
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 11:00 schreef snakelady het volgende:
Ik kom alleen maar even binnenvallen om githa en Jordi een dikke kus te geven.
en wij dan?
pi_35358805
Welkom, MamBoo!
Hee, Snake, wij willen ook!
Ooo, LadyBos, wat heb je een kleine kwebbelkous! Wat leuk dat ze al zo babbelt.
pi_35359195
MamBoo wat heb je een leuke site voor je dochter

Hey Snakelady wij willen ook wel een kus hoor !

Myrthe heeft (even afkloppen) eigenlijk nooit een snotneus Maar ze komt wel altijd d'r vieze mond aan me afvegen als ze bijvoorbeeld yoghurt op heeft.

Tex, Myrthe is ook opeens 's nachts klaarwakker, zo'n 1 tot 2 uur. En zit ook te rommelen met de slaapjes overdag. Dus misschien heeft het daar inderdaad mee te maken.
pi_35364297
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 09:29 schreef DaanBanaantje het volgende:

[..]

ja.. het is ook gewoon rot.. die neusjes, het hoesten etc etc.. en het slapen gaat hier dan ook echt voor geen meter maargoed.. paar daagjes en we zijn er weer vanaf als het goed is.. hij is nu lekker aan het rondkruipen en komt af en toe met een snotneusje naar mama toe om het af te vegen
Idd. slapen is bar en boos. Isis heeft al kleine walletjes onder dr ogen.
En maar aan het hijgen omdat ze geen adem door dr neus kan halen. Maar heerlijk dat die van jou zo naar je toe komt om het neusje af te laten vegen. Doet Isis dus echt niet en als ik het zelf niet meteen weg haal (wat resulteerd in een huilbui) dan zit het aan mijn broek , bank of haar kleding waar ze wel heel graag even haar neusje lansg wil halen.
  woensdag 22 februari 2006 @ 14:05:46 #41
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_35364445
nou ok dan, iedereen een dikke kus.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_35364481
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 14:05 schreef snakelady het volgende:
nou ok dan, iedereen een dikke kus.
zo hoort het!
pi_35364539
hehe ja.. hij houd denk ik ook niet van zo'n sliert smurrie uit zn neus en komt dan echt zo tegen me aanstaan van "doe er iets aan mam" heel lief maar ach.. snot over t hele gezichtje of aan broeken en banken heeft ook wel weer wat, toch?!
pi_35364748
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 14:08 schreef DaanBanaantje het volgende:
hehe ja.. hij houd denk ik ook niet van zo'n sliert smurrie uit zn neus en komt dan echt zo tegen me aanstaan van "doe er iets aan mam" heel lief maar ach.. snot over t hele gezichtje of aan broeken en banken heeft ook wel weer wat, toch?!
t is maar wat je leuk vind
  † In Memoriam † woensdag 22 februari 2006 @ 14:16:24 #45
81992 Githa
pi_35364821
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 14:08 schreef DaanBanaantje het volgende:
Jah is ook zo en doet Jordy het niet dan de hond wel.

Maar tis wel heel schattig als ze naar je toe komen
pi_35364830
zo blijf je bezig!
pi_35369666
Hahaha... deze discussie roept levendige beelden bij me op!
Het kan Randy niet schelen wat er allemaal aan zijn gezicht hangt! Pap tot in zijn wenkbrauwen, worteltjes en banaan op zijn wang, snot tot op zijn bovenlip... Hij gaat er al vandoor als hij me een zakdoekje of snoetenpoetser ziet pakken! Ware worstelingen hier!
(En dat terwijl ik het altijd zo leuk probeer te maken met bijbehorende poetsgeluiden enzo! )
pi_35370206
Roflol , die worstel partijen zijn heel herkenbaar. Ook het neusje sprayen vind ze verschrikkelijk.
Dat is echt dochter op schoot , arm tussen mijn arm en zij geklemd , hoofd klemmen met mijn arm zodat ze die niet weg kan draaien en andere hand vast houden.
pi_35370325
bij mijn dochters kwam daar dan ook nog eens benen klemmen tussen die van mij bij
pi_35370394
dan is mijn kind wel heel erg makkelijk. Die gaat er helemaal klaar voor zitten op de commode als ik zn neus wil sprayen...
pi_35370701
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 16:44 schreef syzo het volgende:
bij mijn dochters kwam daar dan ook nog eens benen klemmen tussen die van mij bij
Ze trappeld wel maar kan geen kant meer op
pi_35371064
Hahaha... dat gekke kind van mij vindt dat sprayen dan wel weer leuk! Eerst één neusgat en dan wrijft hij er eens flink overheen met een kuchje... en doet dan zijn gezicht vooruit zo van: 'die andere moet ook nog'!!!
pi_35371581
Wat lief
en handig
pi_35372726
Over dat babybalsem gedoe..

Wij gebruik(t)en hier Vicks Babybalsem. Daar zit dus geen kamfer in.
Maar ik lees nu weer op internet dat dat dus weer terug word/werd/is gehaald uit de winkels?
quote:
Procter & Gamble Belgium : vrijwillige terugname van VICKS BABYBALM uit de verkoopkanalen in Europa (Publi-info)
P&G is gestart met de vrijwillige terugname van Vicks BabyBalm uit de verkoopkanalen in Europa. Deze beslissing volgt na onze overeenkomst met de Franse Gezondheid autoriteiten (AFFSAPS) om BabyBalm uit de handel te nemen op 1 december.
De beslissing van terugname in Frankrijk is genomen in afwachting van de afronding van een studie van het AFFSAPS met als doel nieuwe aanbevelingen voor Frankrijk te formuleren voor de hoeveelheden essentiële oliën in gezondheids- en cosmetische producten. Dit als gevolg van twee recente gezondheidsklachten in Frankrijk waarbij BabyBalm in combinatie met voorgeschreven geneesmiddelen werd gebruikt. Er is geen oorzakelijk verband aangetoond tussen het gebruik van BabyBalm en de gerapporteerde tijdelijke gezondheidsklachten.
We hebben alle vertrouwen in de veiligheid van BabyBalm wanneer het gebruikt wordt zoals op de verpakking is aangeduid. Het product werd ontwikkeld met de steun van kinderartsen en gezondheidsexperts en grondig getest voor de introductie op de markt in 2001. Intussen hebben in Europa zowat 4 miljoen kinderen het product gebruikt.
Ondanks ons vertrouwen in de veiligheid en het veilige gebruik van BabyBalm, is het onze mening dat de actie van de Franse AFSSAPS en de terugname actie in Frankrijk de consument in andere landen zou verwarren en het vertrouwen in het product zou ondermijnen. Daarom, in lijn met ons principe dat consumenten een onbetwistbaar vertrouwen in de veiligheid van onze producten moeten hebben, hebben we besloten om Babybalm vrijwillig terug te nemen van de Europese verkoopkanalen. We zijn ervan overtuigd dat we met deze actie verantwoordelijk is en helpt het lange termijn consumentenvertrouwen in BabyBalm te behouden.We verontschuldigen ons voor het ongemak dat deze beslissing met zich mee brengt.
U kan het betroffen product terugsturen naar uw groothandel die het nodige zal doen.
W ~ H ~ T
  woensdag 22 februari 2006 @ 17:49:01 #55
30488 coolbabe
My little pwny
pi_35372832
Tom vind het niet erg, neussprayen. Zolang hij het maar "zelf mag doen"
Ik heb iets gevonden tegen zijn dwarse gedrag Kleine klusjes zoals helpen aardappels schillen, een doekje om de tafel te poetsen enz. Allemaal heel vanzelfsprekende dingen, maar als we kwamen er wel eens niet aan toe en dan werd hij enorm dwars omdat hij zich verveelde en dan kattekwaad uit ging halen.
Hij is nu al 2 uur af en aan zoet met een schaartje, een lijmstiftje en 3 velletjes papier en de opdracht 'maak maar iets leuks voor papa'
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  † In Memoriam † woensdag 22 februari 2006 @ 19:37:24 #56
7074 moussy
kuttekop
pi_35377353
Ik kom even patsen Cas heeft nu al een paar keer op het potje geplast
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_35377410
Cas
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  † In Memoriam † woensdag 22 februari 2006 @ 19:39:59 #58
81992 Githa
pi_35377448
Cas WAUW! super man
potje plassen is stoer
  † In Memoriam † woensdag 22 februari 2006 @ 19:42:55 #59
7074 moussy
kuttekop
pi_35377548
potjes over mama's schoenen kiepen ook

Na het plassen zet ie het potje steeds op tafel
  woensdag 22 februari 2006 @ 19:45:52 #60
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_35377653
wat goed van Cas !!!

Coolbabe leuk he en hij heft er nog plezier in ook als ik het zo lees
en is het mooi geworden?

was vandaag aan de telefoon en ineens mama kijk eens
en ik kijk ik wist niet wat ik zag
Kyllian had zijn naam helemaal zelf geschreven en nog goed ook
ik vind het echt knap want eerst moest ik het altijd zeggen en nu
zo maar gewoon en hij bleef het proberen
vind het zo knap van hem
pi_35377771
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 19:42 schreef moussy het volgende:
Na het plassen zet ie het potje steeds op tafel
Misschien wil hij met je toasten op het heugelijk feit
  † In Memoriam † woensdag 22 februari 2006 @ 19:57:18 #62
81992 Githa
pi_35378086
Toasten

Nouja, als je klaar bent met eten moet je bord ook op tafel en niet op de grond en zo krijg je ook op je flikker als je je beker op de grond kiepert als je klaar bent, dus waarom zou je dan een potje laten staan

Jordy belt de hele dag, met wat maakt hem niet uit.
de computermuis gaat ook aan zijn oor "haaaaai"

Vanavond toen hij bij oma werd opgehaald ging hij met jas naar de voordeur en begon daar te zwaaien "daaaag"dat was dus duidelijk meneer vond het tijd om te gaan.
Ondanks de operatie gaat hij echt met sprongen vooruit.
Lopen, praten en dingen doen maar nog steeds geen tanden
  † In Memoriam † woensdag 22 februari 2006 @ 19:59:12 #63
7074 moussy
kuttekop
pi_35378157
Die tanden komen echt vanzelf wel Nou ena nders heeft ie mazzel, krijgt ie een kunst klappertje, scheelt jou weer tandartsdrama's

Snoop, viespeuk René dipte dr vinger er altijd ff in
pi_35379807
Hellup!!!
Ik heb een slaap probleem hier in huis!!!
Isis ligt nu al een half uur te huilen... Nou eerder te gieren soms helemaal in paniek.
Zelfs niet stil te krijgen als je naast dr bedje staat. Zo zielig vind ik het.

Hoe pak ik dit nu goed aan. Ik ben geneigd om dr nu uit bed te halen om dat huilen even te doorbreken en een beetje drinken te geven en dan weer in bed te leggen.

Cas wat goed zeg!
  † In Memoriam † woensdag 22 februari 2006 @ 20:33:53 #65
81992 Githa
pi_35379849
Dan doe je dat toch Xanthe... of is het elke avond zo ?
  † In Memoriam † woensdag 22 februari 2006 @ 20:36:28 #66
7074 moussy
kuttekop
pi_35379982
Ik heb ze nooit laten janken
pi_35380005
Noah heeft ook wel eens dat ie helemaal paniekerig is en niet stil is te krijgen. Wij halen hem er dan idd even uit, even kalmeren en tot rust komen. Daarna weer terug naar bed. Meestal helpt het wel. Soms begint ie meteen weer te krijsen als we in de buurt van zn bedje komen, dan wachten we even iets langer en even later gaat het dan wel goed.
©Dumbo
pi_35380258
bij ons ook de laatste 4 dagen drama savonds.. en nu issie ook nog ontzettend verkouden dus whoehoeeee

ik laat dylan ook niet krijsen, wel huilen.. ik merk dat ie de afgelopen dagen even wil huilen soms.. heel raar, maar als ik m dan probeer te troosten word ie boos en duwt ie me weg en na 5 minuten is het weer over. Gok op een sprongetje en het verwerken van dingen (misschien nog van de verjaardag zondag?)
pi_35380677
Isis zit ondertussen op mijn schoot.
Hier is het iets van de laatste 3 nachten. De 1e nacht gewoon na elke 10 minuten even heen na een half uurtjes was lekker aan het slapen.
Gisteren na een ruim half uur eruit gehaald en even in de box gezet zodat ze afleiding had van dr speelgoed.
Nu dus uit bed gehaald en ik wilde dr nadat ze wat gedronken had in de box zetten , maar daar dus hetzelfde verhaal. Madam wil alleen bij mama op schoot.

Vanavond waren mijn ouders hier en papa is werken , dus de avond verliep al anders dan ze gewend is (papa werkte tot voor kort alleen in de dagdiensten en nu dus ook weer middagdiensten). De hele dag was ze eigenlijk best goed gemutst vergeleken met de voorgaande dagen dat ze streeds aan het drammen en huilen was. Ze wilde ook wel even bij opa en oma op schoot (en die zijn wel heel erg eigen omdat ze die met een zeer grote regelmaat ziet al vanaf dr geboorte) maar wilde ze uiteindelijk ook bij mama op schoot. Iets dat ik nog nooit met dr heb meegemaakt bij mijn ouders... (wel bij anderen die minder tot helemaal niet eigen zijn).
Zal ze nu pas in de "mama" fase terecht komen? Of misschien is het ook hier die bekende sprong...
Of misschien gewoon van de verkoudheid , want duimen gaat met zo'n volle en dichte neus natuurlijk ook niet...
pi_35380806
tis zo moeilijk he.. zoveel mogelijkheden, maar welke is het nou? ik zal blij zijn als ie kan praten en kan zeggen wat er dwars zit en wat ik er aan kan doen

lieve Isis, ga je snel slapen meisje? mama heeft ook rust nodig en morgen mag je weer een hele dag lekker spelen! welterusten voor straks!
  woensdag 22 februari 2006 @ 20:55:31 #71
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_35380977
lastig zzzeg kindjes die niet willen slapen ik heb helaas ook geen tips
pi_35380996
Ja morgen weer een hele midag alleen met dr .
Op dit moment doet ze iets waar ik normaal niets van wil weten... Rond kruipen en spelen.
Maar ik ben zelf erg moe en heb weer meer last van afscheiding (voor degene die het verhaal kennen van mijn huidige zwangerschap) dat ik het maar even toe laat.
Normaal is de regel als ze even uit bed mag dat ze of op schoot of in de box mag en niet die vrijheid krijgt.
pi_35381116
agossie Xanthe, doe je rustig aan? Ik laat Dylan ook weleens kruipen als ie overstuur is hoor.. laat dr lekker moe worden dan gaat ze zodadelijk waarschijnlijk wel makkelijk(er) slapen.. succes iig en ik hoop dat ze strakjes lekker (door)slaapt!
pi_35381152
Regels zijn er om gebroken te worden Hopelijk gaat ze zometeen wel braaf slapen
©Dumbo
pi_35381532
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 20:59 schreef texelonia het volgende:
Regels zijn er om gebroken te worden Hopelijk gaat ze zometeen wel braaf slapen
Dat dacht ik dus nu ook even.
Zit er nu toch alleen voor en mijn zwangerschap is me ook wel wat waard...
pi_35382258
Jeetje wat frustrerend kan dat zijn zeg dat zindelijk krijgen. Joshua wil geen luier om, elke keer weer drama. Dus ben ik aan het proberen met potje. Maar hij houd zijn urine zo onmenselijk lang op dat is echt niet leuk meer, hij moet dan zo vreselijk nodig dat ie druppelt. Ik heb het zelfs geprobeerd om hem voor te lezen terwijl hij op het potje zat, maar hij liet niks los dan alleen een druppel of 2. En poepen kan hij weer niet ophouden, dus ik had hem halverwege op het potje vanmorgen, helemaal aangeprijst en stond bijna te dansen van blijdschap Nadien ging hij wel op het potje zitten en deed dan niks, maar dat vond hij wel leuk.
pi_35382487
Xanthe ....voor mij is het al tijden geleden maar toen die van mij zulke buien hadden heb ik regelmatig naast het bedje gezeten en een handje vast gehouden (omdat ze het uit bed veel gezelliger vonden en dan helemaal niet meer terug wilden)

eigenlijk is er meer dan 1 oplossing....ik liet ze ook wel eens even huilen hoor maar het breekt je hart. En dan lag uiteindelijk ik ook nog eens te janken.

Doe wat jij denkt dat goed is ...luister naar je gevoel, dan komt het helemaal goed.
pi_35382683
Isis ligt er net weer in en het begint weer van voren af aan...
Ik laat dr nu maar wat langer huilen en de babyfoon blijft even uit. Zo hard als ze nu gilt hoor ik haar ook hier wel...
Ipv. 10 minuten maak ik er nu 15 minuten van en zien wat dat opleverd (en of ik het zelf volhoud).
pi_35383120
Oh wat k.... is dat he als je kind zo ligt te huilen. Vind het echt door merg en been gaan zoiets. Sterkte met Isis.
pi_35383264
Wat vervelend Xanthe.. Ik kan Myrthe echt niet laten huilen, ben een verschrikkelijk watje daarin. ik heb ooit eens langzaam tot 60 tellend op de gang gestaan terwijl ze lag te krijsen maar bij 40 hield ik het al niet meer. Meestal als ze zo hard huilt dan heeft ze ook gewoon echt nog niet genoeg slaap, even spelen en een uurtje later weer proberen en meestal gaat het dan wel gewoon goed, dus ik maak er maar geen probleem meer van. Slaapt ze 's ochtends maar wat langer door, kan mama ook eens uitslapen
  woensdag 22 februari 2006 @ 21:41:58 #81
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_35383563
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 17:03 schreef Githa het volgende:
Dutchie, hoe is het met je nichtje gegaan ? ....ze werd toch ook geopereerd.
Even uit het oude Speeltuinbankje gequote (heb je denk ik niet meer gelezen):
quote:
Githa, lief dat je het vraagt. Alles is goed gegaan met mijn nichtje. Ze heeft nog wel een klein bloedinkje in haar ene oog, maar ze ging vanochtend ookal weer op controle. Dus we zien wel. Heb haar gister nog aan de telefoon gehad, klonk helemaal zielig. Ze heeft zich wel hevig verzet tegen de narcose, moest met 4 man vastgehouden worden. Meisje van 3. Komt door een traumatische ervaring bij het amandelknippen volgens ons. Chirurg beaamde dat, is slagerswerk.
In ieder geval is het achter de rug en blijft het daar ook bij.
Dit was dus eergister. Haar oogjes zijn nog wel bloeddoorlopen, maar de arts was heel tevreden over haar herstel. En ze speelt weer, ze eet goed, doet gewoon weer de dingen die ze altijd doet. (heeft vanmorgen nog voor me gezongen aan de telefoon ) Die kinderen zijn zo enorm veerkrachtig.
pi_35383665
STIL ... aanhouder wint. Maar kan niet zeggen dat ik me nu nog relaxt voel. Mijn hele avond is verpest , had het zo heerlijk voor mezelf willen hebben en genieten van een avondje alleen...
Maar goed Isis slaapt...
  woensdag 22 februari 2006 @ 21:44:47 #83
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_35383706
as vandaag aan de telefoon en ineens mama kijk eens
en ik kijk ik wist niet wat ik zag
Kyllian had zijn naam helemaal zelf geschreven en nog goed ook
ik vind het echt knap want eerst moest ik het altijd zeggen en nu
zo maar gewoon en hij bleef het proberen
vind het zo knap van hem
pi_35384616
Wat goed zeg Kyllian , oefening baart kunst!
pi_35386642
Cas op de pot Wat goed joh!!!

Zo en Kyllian is ook nog eens een hele moeilijk naam!
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 23 februari 2006 @ 00:09:20 #86
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_35390929
Ja ik vind het echt zo knap van hem ...
hij was zelf ook zo trots zo leuk om te zien..

had toch maar de dokter gebeld voor druppels voor zijn ogen
en hij zag het flesje en begon al te huilen
ik had een kitkat belooft als ik het mocht doen
hij bleef erbij dat het pijn zou doen..
dus ik druppelen hij huilen
en ik vroeg deed het pijn
nee eigenlijk niet mama
en toen hij naar bed ging mocht ik het gewoon doen
en na de eerste keer druppelen zag het er al een stuk beter uit gelukkig
  † In Memoriam † donderdag 23 februari 2006 @ 07:16:58 #87
81992 Githa
pi_35395623
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 21:41 schreef dutchie het volgende:

[..]

Even uit het oude Speeltuinbankje gequote (heb je denk ik niet meer gelezen):
[..]

Dit was dus eergister. Haar oogjes zijn nog wel bloeddoorlopen, maar de arts was heel tevreden over haar herstel. En ze speelt weer, ze eet goed, doet gewoon weer de dingen die ze altijd doet. (heeft vanmorgen nog voor me gezongen aan de telefoon ) Die kinderen zijn zo enorm veerkrachtig.
Dutchie, daar heb ik idd overheen gelezen.
Gelukkig maar dat alles goed is gegaan, maar wat vreselijk moeilijk moet het voor de ouders zijn geweest als je kindje zo'n verdriet heeft. Dat het een verklaring heeft kan je vast gestolen worden op zo'n moment.
Het hummeltje herkende vast het een en ander en had zoiets van 'mooi niet' Ach gossie, en leg dan maar eens uit dat het voor hun best wil is. Ook voor een 3-jarige is dat niet te begrijpen.

Heel veel beterschap iig voor nichtje
  † In Memoriam † donderdag 23 februari 2006 @ 09:18:46 #88
7074 moussy
kuttekop
pi_35396580
Ik denk dat ik de verkeerde keuze psz heb gemaakt

Ik lag net nog in bed te lezen en René zat al ff beneden tv te kijken, staat er iemand aan de deur. René deed open, wat eigenlijk niet mag, maar goed ik was toch wakker. Er werd naar mij gevraagd. Ik vlieg naar beneden, staat er iemand redelijk kattig te doen dat ik niet door had gegeven aan de psz dat ons telefoonnummer veranderd was Cas mag 3 maart komen, maar ik kon niet meer komen kijken, omdat er nu geen "school" was en als hij moet, dan moet ie Denk ut niet, als Cas mee naar huis wil, gaat ie gewoon mee naar huis

Ik ga nu nog maar even informeren bij die andere

Trouwens, ze hadden ook even een briefje kunnen sturen
pi_35397156
Mous toch, je treft het wel zeg.
Githa, knap van Jordy hoor. Gewoon stug volhouden.
Onze jongedame heeft vanochtend thee uit een bekertje gedronken. Ik vond het zo grappig! Op een gegeven moment werden de plaatjes op de beker interessanter dan de inhoud, dus lekker alles ondergesmeerd! Voor de rest is ze erg pieperig. Ik probeer het te negeren het komt vast van alle aandaccht bij het ziekzijn.
  donderdag 23 februari 2006 @ 10:01:48 #90
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_35397329
Oh, Maria piept altijd als ze iets ziet wat ze wil hebben, of als ze ergens niet bij kan (of iets niet open / dicht krijgt). Ik werd er gek van en heb steeds gezegd: "maria, als je iets wilt, zeg dan maar mama of papa. Niet gaan piepen." En het werkt! Eerst zei ze het braaf na als ik haar uitvoerig deze zin vertelde, nu hoef ik alleen nog maar te zeggen: "Maria, je weet het, he?" of "Nee, niet zo piepen" en er volgt een heel lief "mmmammma".
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_35397584
Da's een goeie om te proberen Sugar! Mijn irritatiegrens is altijd zo bereikt als piept. Ik ga mijn best eens doen...
  † In Memoriam † donderdag 23 februari 2006 @ 10:46:55 #92
81992 Githa
pi_35398338
Da's idd een idee Sugar... ik negeer Jordy nu als hij met gillen en schreeuwen duidelijk maakt dat hij iets wil of zeg dan "nee, Jordy niet als je zo gilt" maar bied eigenlijk geen alternatief
Goeie dus

Moussy, dat idd niet echt vriendelijk en zeker niet hoopgevend voor de toekomst.
pi_35399878
Inderdaad een goeie Sugar, Myrthe kan ook zo piepen en dat vind ik ook heel irritant
  † In Memoriam † donderdag 23 februari 2006 @ 12:24:21 #94
7074 moussy
kuttekop
pi_35401761
Volgens Cas kan je ook op een poppenbankje van het ikea poppenhuis plassen Het gaat dus nog niet helemaal goed

Dat piepen herken ik wel, alleen Cas gaat staan krijsen en gillen...
  donderdag 23 februari 2006 @ 12:49:57 #95
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_35402618
jij treft 't wel met schoolkeuzes mous..

Saskia wil ook nog wel eens piepen idd.. maar ik verbeterde dat altijd naar 'mama wil je even helpen?'
En tegenwoordig is het dus ook meestal 'heppe?' (=helpen)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 23 februari 2006 @ 12:52:37 #96
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_35402712
Léon zegt sinds kort dan altijd: "Sjamme?" (samen)
pi_35402907
Isis is uiteindelijk heerlijk gaan slapen. Wel al zeer vroeg wakker , maar heb dr maar lekker wat langer in bed laten liggen.

Vanmorgen achter kinderopvang aangeweest voor Isis, via een gastouder bureau kan ze dan naar opa en oma en die worden er nog voor betaald ook

Sugar bedankt voor je tip , lijkt me een hele goede manier om ook bij Isis te doen.

Cas een poppenbankje is om mee te spelen en voor de poppen om op te kunnen zitten en niet om op te plassen hoor

Jeetje Moussy wat klant onvriendelijk zeg! Idd hadden ze best een briefje kunnen sturen lijkt mij niet meer dan normaal.

Meteen een vraag over de psz ik heb Isis hiervoor al opgegeven , maar nooit een schriftelijke bevestiging gehad en nu vraag ik me af of het dus wel goed gekomen is. Kregen jullie een schriftelijke bevestiging hiervan?
  † In Memoriam † donderdag 23 februari 2006 @ 13:05:02 #98
7074 moussy
kuttekop
pi_35403120
Nee, ze stonden zo maar voor de deur
pi_35405608
Hier sturen ze idnerdaad een uitnodiging waneer hun eerste "schooldagje" op de peuterspeelzaal is. Ze mogen dan een half uurtje later komen en jij als moeder mag dan ook nog even blijven. Dit om alle drukte met alle ouders even voor te zijn zo';n eerste keer. Ik kan me voorstellen dat ze het lastig vinden dat een telefoonnummer niet veranderd is, maar pffff dan s'morgens op je stoep gaan staan met een kattige ondertoon spreekt ook niet echt van hoe het wel moet. Laat Cas maar lekker ff thuis peuteren totdat je een leukere gevonden hebt hoor
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_35415327
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 10:01 schreef Sugar het volgende:
Oh, Maria piept altijd als ze iets ziet wat ze wil hebben, of als ze ergens niet bij kan (of iets niet open / dicht krijgt). Ik werd er gek van en heb steeds gezegd: "maria, als je iets wilt, zeg dan maar mama of papa. Niet gaan piepen." En het werkt! Eerst zei ze het braaf na als ik haar uitvoerig deze zin vertelde, nu hoef ik alleen nog maar te zeggen: "Maria, je weet het, he?" of "Nee, niet zo piepen" en er volgt een heel lief "mmmammma".
Hmm dat doe ik ook al een tijdje bij Noah maar het werkt nog niet echt.... Maar misschien heb ik het niet consequent genoeg toegepast
©Dumbo
pi_35416027
Ik zeg ook altijd tegen Morris: "je kan ook gewoon zeggen: Mama, ik ben vol, ipv alles op de grond te gooien." Maar het helpt nog niet helemaal
pi_35423076
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 19:10 schreef snoopy het volgende:
Ik zeg ook altijd tegen Morris: "je kan ook gewoon zeggen: Mama, ik ben vol, ipv alles op de grond te gooien." Maar het helpt nog niet helemaal
Komt goed, Sven liep vanavond met zijn bord naar de afvalbak. "Ik hoef niet meer, ik heb genoeg"
En hij kieperde zo zijn bord leeg
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  donderdag 23 februari 2006 @ 22:06:15 #103
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_35423171
sven ja zo kan het ook natuurlijk
pi_35425937
Als Isis vol is gaat ze heel hard met dr armen zwaaien terwijl je net een lepel in de buurt hebt
Het traint in elk geval wel je reactie vermogen .
En als je dan denkt dat ze gewoon aan het etteren is omdat ze er zo'n lach mee opzet waarbij je het idee hebt dat ze denkt "ha wat een leuk spelletje." en daarom haar handen probeerd tegen te houden , gaat ze heel hard nee schudden met dr hoofdje.
Maar het gekke is dat er altijd nog een toetje in gaat
  donderdag 23 februari 2006 @ 23:21:38 #105
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_35426135
ja die toetjes die passen altijd gek is dat he

kyllian wilde graag een touwtje spring en hij heeft er een gekregen
het is zo leuk hoe hij dat doet hij hou het touw voor hem en begint te springen
ik vind het zo schattig staan
als ik het vast kan leggen op film doe ik het het is ook zo comisch o te zien
pi_35427080
Nou is bij ons een toetje meestal fruit , dus ik heb er geen problemen mee dat mijn meissie dat toch nog wel eet. En de laatste dagen waren het voor een keertje danoontjes... Ze at toch al slechter door dr verkoudheid , zo kreeg ze toch nog genoeg binnen.
pi_35428441
Sven

Djulian accepteerd mij weer als zijn moeder
Door het lange plat liggen heeft mijn moeder hem verzorgd voor een weekof 9. Nu is er 2 weken tussenuit geweest voor vakantie en dat heeft geholpen, Djulian zegt nu gericht mama en mama moet hem helpen, want mama snapt het en oma niet. Vandaag kwam ma helpen met hem badderen en toen ze hem er uit wou halen werd hij boos en zei met een hele boze stem mama. Toen ik zei dat hij eruit moest en oma hem eruit ging tillen was het goed Ik heb hem afgedroogd en aangekleed want ook dat mocht oma niet doen. Hij weet precies de dingen die oma met hem doet, want we hadden het woord boodschappen nog niet gezegd of meneer stond al bij de deur hhhmmmaaa te roepen Wat voelt het heerlijk om door je eigen kind erkent te worden als mama
  vrijdag 24 februari 2006 @ 10:09:45 #108
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_35435005
Maxim slaat altijd naar de vork/lepel als hij vol zit. als je niet oplet vliegt alles over tafel heen

en indd dat toetje lust hij ook altijd

Maxim is nu echt bezig met kijken hoe ver hij kan gaan of zo, hij weet donders goed dat hij niet op zn tafel mag klimmen, dat doet hij toch, zeg duidelijk nee en zet hem op de grond (of zittend op zn bankje) en hij gaat gelijk terug om er weer op te klimmen, en dat wel een aantal keer achter elkaar,
dan ben ik t zat en zet hem ergens anders neer, en dan gaat hij dramatisch op zn buik op de grond liggen nephuilen
en stiekum moet ik er zo om lachen
  vrijdag 24 februari 2006 @ 10:37:09 #109
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_35435768
Dit is waarschijnlijk mijn meest onzinnige bericht aller tijden maar ik ben zo vreselijk verliefd op Jolie. Ik vind d'r zo mooi en snap gewoon niet dat ze in anderhalf jaar van een hulpeloos klein vrachtje mens is opgegroeid tot een echt (zoals ze zelf zegt) maisje. Dat kan dansen en huppelen en de trap op kan lopen, zelf kan eten met een lepel, d'r jasje pakt van de kapstok. Dat soms dingetjes niet durft, ook de trap op lopen, ergens naar binnen gaan als er veel mensen zijn, boven op een glijbaan van sta naar zit gaan maar zich dan toch kan vermannen en het gewoon doet. Dat soms urenlang zelf kan spelen en soms geen één minuut alleen kan spelen, voor het traphekje staat te brullen want ze mocht anderhalf jaar lang mee van boven naar beneden en nu gaat d'r moeder ineens alleen de post pakken. Ze kan zo onder de indruk zijn van dingen, water, de wind, gekleurde kralen die een ketting worden en ze is zo schattig als ze de lichtstraal die langs de gordijnen komt probeert te pakken. Maar vanmorgen, zo lief, toen ik zei dat ik van d'r hield kreeg ik als antwoord 'voo zjelie?' en toen ik zei dat ik van Jolie hield zei ze 'zjelie hou mama' 'mij mama miza'
  vrijdag 24 februari 2006 @ 10:37:46 #110
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_35435791
Oh en ze zegt ook high five, low five, baby five!
  vrijdag 24 februari 2006 @ 10:38:32 #111
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35435813
LB! Je maakt me week hier!
  vrijdag 24 februari 2006 @ 10:41:05 #112
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_35435883
Oeh zeggen jullie echt; zit je vol? Wij zeggen genoeg gehad ofzo denk ik.
Ik vind dat zo'n rare uitdrukking, krijg daar hele rare beelden bij
  vrijdag 24 februari 2006 @ 10:42:31 #113
24188 Belana
kloon van belana
pi_35435922
LB

En zo herkenbaar
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 24 februari 2006 @ 10:42:58 #114
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_35435934
Sorry BE ik moet bijna huilen als ik d'r zie omdat ze zo lief is. En er is niet aan te ontkomen dat ik d'r zie want ze laat d'r pluche hond uit die de hele tijd bij mijn stoel poepoep gaat doen dus
  vrijdag 24 februari 2006 @ 10:44:53 #115
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35435979
Hoef je geen sorry voor te zeggen hoor! Jij kan er toch ook niks aan doen?
  vrijdag 24 februari 2006 @ 10:56:37 #116
593 sjak
Juffie Bloem
pi_35436248
LB, wat lief

Ik moet zeggen dat ik soms met bewondering je berichten lees. Ik kan me nog zo goed jouw eerste berichten hier op het forum herinneren. Ik heb je vaak geciteerd hier thuis en erg om je moeten lachen. En ik vond/vind je zo moedig. Dat je toen ondanks alle negatieve mensen om je heen toch hebt gekozen om je kindje te houden en dat je hier op het forum al die vragen hebt durven te stellen. Je hebt je zo kwetsbaar opgesteld allemaal voor jouw lieve kleine meisje, je verdient het dat ze tegen je zegt dat ze van je houdt!
Lekker douchen!
  vrijdag 24 februari 2006 @ 11:01:37 #117
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_35436382
Wat lief is Jolie en wat lief is jouw gevoel erover, LB!

Sjak, wat jij zegt, raakt me heel erg. Wat lief dat je dat schrijft. En goed. Ik ben het er namelijk helemaal mee eens.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 24 februari 2006 @ 11:19:43 #118
24188 Belana
kloon van belana
pi_35436981
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 24 februari 2006 @ 11:49:58 #119
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_35437997
Nou wat lief echt! maar ik heb me heus de afgelopen anderhalf jaar wel afgevraagd of het wel goed was, ik heb echt getwijfeld over haar bestaan. Zou het niet beter zijn geweest als....ze heeft aan mijn kant nauwelijks familie waar ze op kan bouwen, aan zijn kant nauwelijks familie die ze kent maar waarbij ze wel altijd terecht kan als het nodig is, ze heeft geen eigen kamer (maar dat is echt meer mijn verdriet en niet dat van haar) en soms moet ik zo met haar slepen van hier naar daar. Maar nu pas zie ik soms echt dat het gewoon goed is, nu ze ineens allemaal van die sprongen maakt waarbij je kan zien, dit is Jolie. Ze is een mensje en ze is zoals ze is en voor haar zijn de dingen zoals ze zijn. Het maakt haar geen bal uit dat er soms geen geld is om leuke dingen te doen, met je nieuwe schoenen over de stoep heen rennen is leuk zat. Het maakt haar niet uit wie haar werkelijke oma is, ze vindt het heerlijk om vertroeteld te worden door mijn vriendinnen of erger hun moeders. Het is niet erg om na een dag bij de oppas ook nog meegenomen te worden naar Ikea, daar krijg je lekker eten en je kan er in de spiegels kijken. Ze vindt het niet erg om soms bij de oppas met ruim tien man aan tafel te eten en thuis maar met z'n tweetjes, ze vindt het leuk als mijn zus haar ophaalt bij de oppas, mama komt toch wel thuis later. Het is allemaal geen probleem, zolang ze maar Jolie kan zijn! en daarom vind ik haar zo vreselijk lief en bijzonder. Het is vast heel gewoon maar zij is toevallig wel mijn dochter!

Oh en het is altijd goed om te horen dat je geciteerd wordt

[ Bericht 5% gewijzigd door Luchtbel op 24-02-2006 11:56:54 ]
  vrijdag 24 februari 2006 @ 12:08:56 #120
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_35438570
Jee, luchtbel, wat omschrijf je je gevoel mooi.
En goed dat Jolie lekker haar kleine zelf kan zijn. Je bent echt niet de enige die met haar kind 'sleept'. Het geeft je als ouder misschien af en toe een schuldgevoel, maar je merkt het wel aan haar als ze het niet goed vind. "s avonds naar Ikea, da's geen straf. da's feest!! Je doet het allemaal maar mooi, en jouw dochter is daar heel gelukkig mee!
pi_35438588
Wat beschrijf je dat mooi.
Je leeft maar 1 keer
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 24 februari 2006 @ 12:29:08 #122
95752 crew  Chell
Kluns
pi_35439136
Tis maar goed dat mijn collega's in een meeting zitten

pi_35439347
LB je bent een moeder!
en zjelie is inderdaad ook hartveroverend!

piet is gisteren van de bank gevallen, hij vloog over de rugleuning heen en kwam hard met z'n hoofd op de grond terecht. hij was zich aan 't verstoppen voor opa, die aan de andere kant van de bank op de grond met Anna aan 't spelen was, en in z'n enthousiasme om weer tevoorschijn te komen vloog hij er dus zo overheen. hij heeft heeft een flinke smak gemaakt en een bult op z'n voorhoofd. m'n ouders zijn zich natuurlijk ook rotgeschrokken, hun hart stond even stil zeiden ze. gelukkig lijkt 't verder allemaal mee te vallen.

offtopic maar niet eens puf om dit apart in 't speelgoedbankje te zetten: ben zelf een beetje grieperig, heb al dagenlang hoofdpijn, bleghk. ben thuisgebleven en heb uitgeslapen, nu probeer ik toch even wat te werken. maar eigenlijk kan ik maar slecht tegen licht op 't moment, dus naar 't scherm turen is niet echt prettig. ik ga me dus snel even toeleggen op wat ik eigenlijk achter de pc wilde gaan doen en vanmiddag misschien nog een tukkie.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 12:59:04 #124
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_35439976
Oioioi Piet toch! Heeft hij een bult?
Ik heb hier een mannetje met een blauw oog en een flinke plek op zijn wang. Was maandag zo moe na het zwemmen dat hij struikelde op dat rottrapje voor het huis en kwam met zijn wang/oog tegen de rand van de stenen tree terecht.
Eerst zag het er nog wel redelijk uit, maar nu....
Bixie beterschap.

LB, nou moet je echt ophouden met zo lief te schrijven over Zjelie.
Door Sjaks post over toen je hier kwam posten, moest ik ook even terugdenken. Ik wist in het begin niet wat ik aan je had. Kende je achtergrond niet, je was naar mijn idee overal bang voor (niet naar zwangerschapsgym durven, dat vond ik zo raar) en vond alles 'lomp' aan jezelf. Pas later toen de puzzel in elkaar viel, maakte dat onbegrip plaats voor bewondering. En niet alleen Jolie is gegroeid, maar jij ook in de tijd dat ik je ken. Laat iedereen maar lekker lullen, ik vind je ook een moeder. Dus dat je trots bent op je spruit, dat mag je ook wel eens zijn op jezelf.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 13:45:39 #125
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_35441412
Heeft alleen maar als toevoeging amen
pi_35449088
LB Zjelie is ook ontzettend , en als ze dan ook nog 'zjelie hou mama' 'mij mama miza' gaat zeggen dan ben je toch helemaal nergens meer En je verdient het dubbel en dwars, ook hier uitermate veel bewondering voor hoe je het allemaal doet. En aan Jolie kun je zien dat je het hartstikke goed doet !!
  † In Memoriam † vrijdag 24 februari 2006 @ 18:05:52 #127
81992 Githa
pi_35451354
Wat ik bijna gewoon vergeet te posten
Ik heb gefietst met Jordy Ik vond het in gedachten zo eng e was zo bang om te vallen. Nu zet ik Jordy op de fiets, ik stap op en fiets weg ...no prolemo
Stom he! heb ik me daar zo druk om gemaakt, maar hij vond het heerlijk
pi_35453623
Jolie
Jordy lekker he, even uitwaaien!

Dylan heeft weer bronchitis
  Jubileum moderator vrijdag 24 februari 2006 @ 20:15:09 #129
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_35455645
LB het is dat je niet naast me zit anders had je een dikke kus en knuffel van me te pakken. Wat schrijf jij lief en trots over je prachtige dochter.

Githa hoe is het met Jordy en hoe gaat het verschonen van het verband?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 24 februari 2006 @ 20:38:09 #130
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_35456463
LB, het belangrijkste is eigenlijk dat jij Jolie de kans geeft om zich zelf te zijn. En geloof me, dat is een gave. En ik zie dat bij jou in al je berichtjes en foto's van Jolie.

Dylan en Bix, beterschap. Piet en Leon, kusje op de builen.

Lekker om te kunnen fietsen met Jordy, Githa. Was het niet erg koud met die wind? Brrrrr...
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  † In Memoriam † vrijdag 24 februari 2006 @ 21:18:46 #131
81992 Githa
pi_35457885
Livelink, het was zondag al geweest, maar ben het vergeten te posten

Lois, lief dat je het vraagt
Het verschonen begint een ritme te krijgen. Jordy gilt nog steeds moord en brand, maar schijnt zich er ook makkelijker bij neer te leggen als de pijn voorbij is.
Hoe erg het ook klinkt, hij begint het al 'normaal' te vinden...Nu hadden we vandaag de chirurg aan de telefoon, echt een schat moet ik erbij zeggen. We kunnen haar ten alle tijden bellen. Net als vandaag stond ze ons gewoon te woord in de operatie kamer tijdens het opereren. telefoontjes omtrent Jordy worden gewoon altijd doorverbonden en ze neemt dan ook alle tijd wat dat betreft ben ik zo blij dat we bij haar terecht zijn gekomen.

Maar goed, ze vertelde dus dat de kans groot is dat we vanaf dinsdag maar 1 x per dag hoeven te gaan verschonen, dus daar duimen we voor
Het ziet er ook al wel beter uit heb ik het idee, al is dat moeilijk te zeggen, als je het elke dag ziet.
Maar ik durf wel te zeggen dat het met ons allemaal weer wat beter gaat
pi_35457950
Dat klinkt goed Githa Ben erg benieuwd naar het eindresultaat
pi_35458139
Wat heerlijk dat je zo'n geweldige chirurg heb Githa!!!
Oeh dat zou lekker zijn nog maar 1x per dag.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 21:27:31 #134
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_35458178
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 20:15 schreef Lois het volgende:
LB het is dat je niet naast me zit anders had je een dikke kus en knuffel van me te pakken. Wat schrijf jij lief en trots over je prachtige dochter.

Iedereen neemt zo veel dingen gewoon aan en denkt er verder niet over na. bij de berichtjes van LB moet ik altijd weer even nadenken en besef dat weer dat ik ook wel zo over m'n eigen kind denk maar dat dat zo 'gewoon' is... terwijl 't dat helemaal niet is eigenlijk
vaag? welnee...

Githa, fijn dat 't nu wat minder horror is om 't zo maar te zeggen. Vind 't nog steeds wel stoer hoor van jullie allemaal!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 22:31:19 #135
134348 MamBoo
't is wat je wilt
pi_35460309
Oh LB.. wat mooi hoe je je gevoel zelf ziet, erkent en beschrijft.. 'k Moest wel even een klein traantje wegpinken, want je zet precies neer wat ik ook zo vaak voel, maar net als een heleboel anderen niet 'vasthou': alsof Bo in een permanente zonnestraal van zichzelf opgroeit.

Geen blauwe plekken op het meissie hier vandaag, maar des te meer op de moeder, veroorzaakt door het meissie: een rechtse directe tijdens het stoeien en omdat ze het wilde goedmaken ook nog maar eens een extra schram op het oog.. Deze mama was even niet blij (bloed en pijn, Bo overstuur, want 'Bo mama boet maakt'), maar wel omdat Bo helemaal overstapt van de diksap naar de kabouterfeest-thee. Wel een gekke dag, met veel geregel en drukte, ook voor Bootje. Na 5 uur had ze het dan ook helemaal gehad en was als om op te schieten. Juist dan doet dat bericht van LB wel heel goed, weer even terugdenken aan alle momenten dat ze wel het meest adorable schatje van de wereld is doet veel gedrein en gepiep zo maar weer vergeten... Thanks, LB!
Ik heb er geen oplossingen voor, maar ik vind problemen prachtig.
Meer zien van mijn Bo?
  vrijdag 24 februari 2006 @ 22:51:30 #136
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_35461047
LB wat schrijf je toch altijd mooi

Kyllian had vandaag helemaal geen in carnaval op school
moet je nagaan hoe het zo normaal is als de kinderen de klas binnen lopen en een werkje pakken.
mocht ook wel even maar daarna gingen ze buiten in een optocht lopen en daar had hij helemaal geen zin in geen zin om te dansen ...
nee hij wilde werkjes doen . en knutselen.
dus dat hebben we toen thuis maar gedaan .
pi_35462293
LB, je bent de moeder die ik ooit hoop te zijn.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 23:54:11 #138
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_35463597
Nou euh Sombie ik denk dat iedereen hier heel veel van haar eigen kind(eren) houdt en daar draait het allemaal om toch!

Githa wat lijkt me dat eng en naar zeg, wel fijn dat het beter lijkt te gaan. Rompertjes zijn onderweg.

Beterschap Bix!
pi_35470194
LB wat verwoord je je liefde voor Jolie mooi.
En natuurlijk houd iedere moeder van dr kind(eren), maar niet elke moeder kan het zo mooi verwoorden.

Isis is nog steeds verkouden , groene snottebellen en hoesten en sinds gisteravond ook weer hele erge diarree. Ze is nu al een week flink verkouden (sinds vorige week zaterdag) en ik zie er geen verbetering in. Vraag me af wanneer ik nu weer aan de bel moet gaan trekken.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 12:32:11 #140
24188 Belana
kloon van belana
pi_35473061
Ik was net een beetje boos op Ian en die had ik naar beneden gestuurd. Intussen lag Liam al op bed te wachten op zijn flessie en toen ik die kwam geven zei hij : niet boos he mama? Dus ik zeg: nee hoor, ik ben niet boos op jou. nee, zegt ie, boos op Ian, nee he? is zielig!
Nou jaaaa!! Hoe komt ie erop Soms verbaas ik me echt over de abstracte begrippen die hij begrijpt
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 25 februari 2006 @ 12:42:11 #141
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_35473320
Zo als dat geen broederliefde is.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 12:43:43 #142
24188 Belana
kloon van belana
pi_35473362
och, je moest eens weten, Ian is zijn grote held! Toen ian donderdag kwam zei (of meer verzuchte) hij: jaaaaa, Ian is weer thuis
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 25 februari 2006 @ 12:49:45 #143
593 sjak
Juffie Bloem
pi_35473507
Hij ziet er niet alleen schattig uit...hij is het ook nog eens
Zo eentje wil ik er ook wel
Lekker douchen!
pi_35473529
Wat kan die band sterk zijn tussen hun ondanks het leeftijdsverschil he?
Ik zie dat ook tussen Djen en Djulian, niemand kan daar tussen komen en ze voelen elkaar zo goed aan, het kan mijn hele dag goed maken als ik die 2 samen zie spelen. Net hebben ze samen voor het eerst getekend omdat omie mijn oma morgen haar verjaardag viert
  zaterdag 25 februari 2006 @ 20:50:18 #145
8622 Kbot2000
Phreak on a leash
pi_35488902
Ja, prachtig idd en als je dan bedenkt dat Ian er maar 1 keer in de 2 weken is en halve vakanties... maar hij is echt zijn grote broer
Ian vind het momenteel nog wel eens moeilijk, want Liam loopt vaak en veel in de weg, maarja, dat hoort erbij proberen we hem uit te leggen.

edit: dat krijg je ervan als jeman ook gaat posten op fok.... dit was belana dus...
life is all about priorities
pi_35489086
Dat van in de weg lopen komt me ook bekend voor Djulian volgt zijn zus overal, ook als ze ff rustig wil lezen of computeren. Djulian kijkt Djen trouwens niet aan als zij zaterdags naar haar vader gaat Hij negeert haar compleet als ze om een kus vraagt. Heeft Liam ook dat hij Ian "kwalijk" neemt als hij weg gaat?
  zaterdag 25 februari 2006 @ 20:59:02 #147
24188 Belana
kloon van belana
pi_35489234
nee, dat heeft liam niet, hij gaat soms bijna dood van verdriet, grote drama's voltrekken zich, maar 2 minuten later is het goed. Maar soms vind ik het wel zielig hoor...
stormy waters...
sailin'
  Jubileum moderator zaterdag 25 februari 2006 @ 21:25:32 #148
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_35490144
Ik denk zo'n beetje elke dag "echt veel leuker als dit kan het niet worden" en elke dag wordt dat weer overtroffen.
Iris is helemaal verzot op K3 (ik moet steeds aan Jessie denken met K3 die op visite komt ) en wil het liefst alles zoals K3. Jurkje als K3, staartjes als K3, schoentjes als K3 en als dat dan allemaal voor elkaar is moet K3 aan (dvd) en wil ze Amerika! (=alle kleuren) kijken.
Dan pakt ze een speelgoedmicrofoon, doet druk alle bewegingen na en zegt trots "ik ga even heleboel zingen mama" om vervolgens alleen de laatste woordjes van een zin mee te zingen " hand......oog......regenboog...."
Zo ontzettend lief!!!
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 25 februari 2006 @ 21:37:07 #149
24188 Belana
kloon van belana
pi_35490600
Iris
Liam is verliefd op je geworden denk ik, want toen wij vandaag jas aan gingen doen om weg te gaan zei hij al ja schuddend en vol hoop: Iris toe he?
stormy waters...
sailin'
  Jubileum moderator zaterdag 25 februari 2006 @ 21:59:38 #150
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_35491413
Hahahaha het is wederzijds want Iris vroeg vanmorgen of we taart gingen halen voor Liam en toen we boodschappen gingen doen met de dubbele wagen vroeg ze zich toch echt af waar Liam was. Ze ging hem zelfs in de schuur zoeken
Vorige week was Liam bij ons en B wilde de dubbele wagen even testen dus Iris en Liam hebben zielsgelukkig hand in hand in de wagen gezeten terwijl we een rondje gingen wandelen.
Eva ♥ en Iris ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')