Thanks en Luuf dus ook niet. Had het ook nog niet gebruikt omdat me er al iets van bij stond.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:17 schreef Mammietje het volgende:
Xanthe: GEEN dampo gebruiken hoor! Er is een vervangend middel voor, heb net ff voor je gekeken, het heet LUUF en is speciaal voor kids t/m 3 jaar. Gewoon verkrijgbaar bij de drogist en het werkt geweldig, ze kunnen dan een stuk vrijer ademen. Wel zó smeren dat ze er niet bij kan met haar handjes (dus onder de kleertjes) en het per ongeluk in haar oogjes zou kunnen komen.
Done.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:50 schreef Mammietje het volgende:
Eh... wil niet desperate overkomen, maar eh... herhaald verzoek aan een MODERATOR:
Mag Randy in het lijstje??? Aaaaaaaaaaah?!![]()
![]()
Hij is geboren op 31 december 2004.
quote:
Je moet het ook maar net weten hoor.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:02 schreef Mammietje het volgende:
Tja.. sorry Xanthe.. bleek dus flink foute tip van me (als ze er wel allergisch voor zijn), wist ik ook niet.. Zal nu maar niet beginnen over een neusontstoppertje he?!![]()
ja.. we gaan elke avond uitgebreid in bad en dan ook met dat spul waar ie slaperig van word, masseren enzo en normaal werkt dat altijd briljant, maar de laatste 3 avonden is het echt een beetje hopeloos en ik vind het eigenlijk helemaal niet prettig om m huilend in slaap te laten vallenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:21 schreef renzell het volgende:
Daantje, wat naar joh! Misschien lekker uitgebreid in bad doen voor het slapen gaan? Wil bij Juultje nog wel eens helpen. En dan daarna flink insmeren met zalf, worden ze lekker rozig van. Of een flesje kamillethee... Succes!![]()
Wat je misschien ook kan proberen is stomen met kamillebloesem. Doe ik zelf altijd als ik verkouden ben en dat lucht wel op. En het lijkt me vrij onschuldig voor jonge kinderen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:51 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Thanks en Luuf dus ook niet. Had het ook nog niet gebruikt omdat me er al iets van bij stond.
Dan maar gewoon zo voort zetten zoals we al deden. Ui onder het bed , neusje spoelen en veel doekjes in de aanslag houden om die snottebellen weg te halen. (En dat vind ze vervelend!)
Op zich een hele goede optie denk ik. Alleen is Isis zo'n druk meisje dat ik niet weet hoe ik dat voor elkaar moet gaan krijgen. Stomen in de badkamer is al moeilijk (kieren in de en onder de deur en een raam dat niet 100% sluit) en dan zet ik Isis in een badje met zwitsal spul bij verkoudheid.quote:Op woensdag 22 februari 2006 08:30 schreef zeeuwse het volgende:
[..]
Wat je misschien ook kan proberen is stomen met kamillebloesem. Doe ik zelf altijd als ik verkouden ben en dat lucht wel op. En het lijkt me vrij onschuldig voor jonge kinderen.
hier nog 1tje...quote:Op woensdag 22 februari 2006 08:36 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Op zich een hele goede optie denk ik. Alleen is Isis zo'n druk meisje dat ik niet weet hoe ik dat voor elkaar moet gaan krijgen. Stomen in de badkamer is al moeilijk (kieren in de en onder de deur en een raam dat niet 100% sluit) en dan zet ik Isis in een badje met zwitsal spul bij verkoudheid.
Ze heeft nu een beetje opgezette oogjes alsof ze nog maar net wakker is. Zielig gezicht hoor. En drammerig en huilerig...
Ik vind dr zo zielig... Zit nu heerlijk even rustig teletubbies te kijken , heeft mama even rust.quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:00 schreef DaanBanaantje het volgende:
[..]
hier nog 1tje...
heerlijk hoor, verkouden kindjes![]()
ja.. het is ook gewoon rot.. die neusjes, het hoesten etc etc.. en het slapen gaat hier dan ook echt voor geen meterquote:Op woensdag 22 februari 2006 09:13 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Ik vind dr zo zielig... Zit nu heerlijk even rustig teletubbies te kijken , heeft mama even rust.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:00 schreef snakelady het volgende:
Ik kom alleen maar even binnenvallen om githa en Jordi een dikke kus te geven.
Idd. slapen is bar en boos. Isis heeft al kleine walletjes onder dr ogen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:29 schreef DaanBanaantje het volgende:
[..]
ja.. het is ook gewoon rot.. die neusjes, het hoesten etc etc.. en het slapen gaat hier dan ook echt voor geen metermaargoed.. paar daagjes en we zijn er weer vanaf als het goed is.. hij is nu lekker aan het rondkruipen en komt af en toe met een snotneusje naar mama toe om het af te vegen
quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:05 schreef snakelady het volgende:
nou ok dan, iedereen een dikke kus.![]()
t is maar wat je leuk vindquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:08 schreef DaanBanaantje het volgende:
hehe ja.. hij houd denk ik ook niet van zo'n sliert smurrie uit zn neus en komt dan echt zo tegen me aanstaan van "doe er iets aan mam"heel lief
maar ach.. snot over t hele gezichtje of aan broeken en banken heeft ook wel weer wat, toch?!
quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:08 schreef DaanBanaantje het volgende:
hehe ja.. hij houd denk ik ook niet van zo'n sliert smurrie uit zn neus en komt dan echt zo tegen me aanstaan van "doe er iets aan mam"heel lief
maar ach.. snot over t hele gezichtje of aan broeken en banken heeft ook wel weer wat, toch?!
Ze trappeld wel maar kan geen kant meer opquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:44 schreef syzo het volgende:
bij mijn dochters kwam daar dan ook nog eens benen klemmen tussen die van mij bij![]()
quote:Procter & Gamble Belgium : vrijwillige terugname van VICKS BABYBALM uit de verkoopkanalen in Europa (Publi-info)
P&G is gestart met de vrijwillige terugname van Vicks BabyBalm uit de verkoopkanalen in Europa. Deze beslissing volgt na onze overeenkomst met de Franse Gezondheid autoriteiten (AFFSAPS) om BabyBalm uit de handel te nemen op 1 december.
De beslissing van terugname in Frankrijk is genomen in afwachting van de afronding van een studie van het AFFSAPS met als doel nieuwe aanbevelingen voor Frankrijk te formuleren voor de hoeveelheden essentiële oliën in gezondheids- en cosmetische producten. Dit als gevolg van twee recente gezondheidsklachten in Frankrijk waarbij BabyBalm in combinatie met voorgeschreven geneesmiddelen werd gebruikt. Er is geen oorzakelijk verband aangetoond tussen het gebruik van BabyBalm en de gerapporteerde tijdelijke gezondheidsklachten.
We hebben alle vertrouwen in de veiligheid van BabyBalm wanneer het gebruikt wordt zoals op de verpakking is aangeduid. Het product werd ontwikkeld met de steun van kinderartsen en gezondheidsexperts en grondig getest voor de introductie op de markt in 2001. Intussen hebben in Europa zowat 4 miljoen kinderen het product gebruikt.
Ondanks ons vertrouwen in de veiligheid en het veilige gebruik van BabyBalm, is het onze mening dat de actie van de Franse AFSSAPS en de terugname actie in Frankrijk de consument in andere landen zou verwarren en het vertrouwen in het product zou ondermijnen. Daarom, in lijn met ons principe dat consumenten een onbetwistbaar vertrouwen in de veiligheid van onze producten moeten hebben, hebben we besloten om Babybalm vrijwillig terug te nemen van de Europese verkoopkanalen. We zijn ervan overtuigd dat we met deze actie verantwoordelijk is en helpt het lange termijn consumentenvertrouwen in BabyBalm te behouden.We verontschuldigen ons voor het ongemak dat deze beslissing met zich mee brengt.
U kan het betroffen product terugsturen naar uw groothandel die het nodige zal doen.
Misschien wil hij met je toasten op het heugelijk feitquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:42 schreef moussy het volgende:
Na het plassen zet ie het potje steeds op tafel![]()
Dat dacht ik dus nu ook even.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:59 schreef texelonia het volgende:
Regels zijn er om gebroken te wordenHopelijk gaat ze zometeen wel braaf slapen
Even uit het oude Speeltuinbankje gequote (heb je denk ik niet meer gelezen):quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:03 schreef Githa het volgende:
Dutchie, hoe is het met je nichtje gegaan ? ....ze werd toch ook geopereerd.
Dit was dus eergister. Haar oogjes zijn nog wel bloeddoorlopen, maar de arts was heel tevreden over haar herstel. En ze speelt weer, ze eet goed, doet gewoon weer de dingen die ze altijd doet. (heeft vanmorgen nog voor me gezongen aan de telefoonquote:Githa, lief dat je het vraagt. Alles is goed gegaan met mijn nichtje. Ze heeft nog wel een klein bloedinkje in haar ene oog, maar ze ging vanochtend ookal weer op controle. Dus we zien wel. Heb haar gister nog aan de telefoon gehad, klonk helemaal zielig. Ze heeft zich wel hevig verzet tegen de narcose, moest met 4 man vastgehouden worden. Meisje van 3.Komt door een traumatische ervaring bij het amandelknippen volgens ons. Chirurg beaamde dat, is slagerswerk.
In ieder geval is het achter de rug en blijft het daar ook bij.
Dutchie, daar heb ik idd overheen gelezen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:41 schreef dutchie het volgende:
[..]
Even uit het oude Speeltuinbankje gequote (heb je denk ik niet meer gelezen):
[..]
Dit was dus eergister. Haar oogjes zijn nog wel bloeddoorlopen, maar de arts was heel tevreden over haar herstel. En ze speelt weer, ze eet goed, doet gewoon weer de dingen die ze altijd doet. (heeft vanmorgen nog voor me gezongen aan de telefoon) Die kinderen zijn zo enorm veerkrachtig.
Hmm dat doe ik ook al een tijdje bij Noah maar het werkt nog niet echt.... Maar misschien heb ik het niet consequent genoeg toegepastquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:01 schreef Sugar het volgende:
Oh, Maria piept altijd als ze iets ziet wat ze wil hebben, of als ze ergens niet bij kan (of iets niet open / dicht krijgt). Ik werd er gek van en heb steeds gezegd: "maria, als je iets wilt, zeg dan maar mama of papa. Niet gaan piepen." En het werkt! Eerst zei ze het braaf na als ik haar uitvoerig deze zin vertelde, nu hoef ik alleen nog maar te zeggen: "Maria, je weet het, he?" of "Nee, niet zo piepen" en er volgt een heel lief "mmmammma".![]()
Komt goed, Sven liep vanavond met zijn bord naar de afvalbak. "Ik hoef niet meer, ik heb genoeg"quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:10 schreef snoopy het volgende:
Ik zeg ook altijd tegen Morris: "je kan ook gewoon zeggen: Mama, ik ben vol, ipv alles op de grond te gooien." Maar het helpt nog niet helemaal![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:15 schreef Lois het volgende:
LB het is dat je niet naast me zit anders had je een dikke kus en knuffel van me te pakken. Wat schrijf jij lief en trots over je prachtige dochter.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |