Ze trappeld wel maar kan geen kant meer opquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:44 schreef syzo het volgende:
bij mijn dochters kwam daar dan ook nog eens benen klemmen tussen die van mij bij![]()
quote:Procter & Gamble Belgium : vrijwillige terugname van VICKS BABYBALM uit de verkoopkanalen in Europa (Publi-info)
P&G is gestart met de vrijwillige terugname van Vicks BabyBalm uit de verkoopkanalen in Europa. Deze beslissing volgt na onze overeenkomst met de Franse Gezondheid autoriteiten (AFFSAPS) om BabyBalm uit de handel te nemen op 1 december.
De beslissing van terugname in Frankrijk is genomen in afwachting van de afronding van een studie van het AFFSAPS met als doel nieuwe aanbevelingen voor Frankrijk te formuleren voor de hoeveelheden essentiële oliën in gezondheids- en cosmetische producten. Dit als gevolg van twee recente gezondheidsklachten in Frankrijk waarbij BabyBalm in combinatie met voorgeschreven geneesmiddelen werd gebruikt. Er is geen oorzakelijk verband aangetoond tussen het gebruik van BabyBalm en de gerapporteerde tijdelijke gezondheidsklachten.
We hebben alle vertrouwen in de veiligheid van BabyBalm wanneer het gebruikt wordt zoals op de verpakking is aangeduid. Het product werd ontwikkeld met de steun van kinderartsen en gezondheidsexperts en grondig getest voor de introductie op de markt in 2001. Intussen hebben in Europa zowat 4 miljoen kinderen het product gebruikt.
Ondanks ons vertrouwen in de veiligheid en het veilige gebruik van BabyBalm, is het onze mening dat de actie van de Franse AFSSAPS en de terugname actie in Frankrijk de consument in andere landen zou verwarren en het vertrouwen in het product zou ondermijnen. Daarom, in lijn met ons principe dat consumenten een onbetwistbaar vertrouwen in de veiligheid van onze producten moeten hebben, hebben we besloten om Babybalm vrijwillig terug te nemen van de Europese verkoopkanalen. We zijn ervan overtuigd dat we met deze actie verantwoordelijk is en helpt het lange termijn consumentenvertrouwen in BabyBalm te behouden.We verontschuldigen ons voor het ongemak dat deze beslissing met zich mee brengt.
U kan het betroffen product terugsturen naar uw groothandel die het nodige zal doen.
Misschien wil hij met je toasten op het heugelijk feitquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:42 schreef moussy het volgende:
Na het plassen zet ie het potje steeds op tafel![]()
Dat dacht ik dus nu ook even.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:59 schreef texelonia het volgende:
Regels zijn er om gebroken te wordenHopelijk gaat ze zometeen wel braaf slapen
Even uit het oude Speeltuinbankje gequote (heb je denk ik niet meer gelezen):quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:03 schreef Githa het volgende:
Dutchie, hoe is het met je nichtje gegaan ? ....ze werd toch ook geopereerd.
Dit was dus eergister. Haar oogjes zijn nog wel bloeddoorlopen, maar de arts was heel tevreden over haar herstel. En ze speelt weer, ze eet goed, doet gewoon weer de dingen die ze altijd doet. (heeft vanmorgen nog voor me gezongen aan de telefoonquote:Githa, lief dat je het vraagt. Alles is goed gegaan met mijn nichtje. Ze heeft nog wel een klein bloedinkje in haar ene oog, maar ze ging vanochtend ookal weer op controle. Dus we zien wel. Heb haar gister nog aan de telefoon gehad, klonk helemaal zielig. Ze heeft zich wel hevig verzet tegen de narcose, moest met 4 man vastgehouden worden. Meisje van 3.Komt door een traumatische ervaring bij het amandelknippen volgens ons. Chirurg beaamde dat, is slagerswerk.
In ieder geval is het achter de rug en blijft het daar ook bij.
Dutchie, daar heb ik idd overheen gelezen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:41 schreef dutchie het volgende:
[..]
Even uit het oude Speeltuinbankje gequote (heb je denk ik niet meer gelezen):
[..]
Dit was dus eergister. Haar oogjes zijn nog wel bloeddoorlopen, maar de arts was heel tevreden over haar herstel. En ze speelt weer, ze eet goed, doet gewoon weer de dingen die ze altijd doet. (heeft vanmorgen nog voor me gezongen aan de telefoon) Die kinderen zijn zo enorm veerkrachtig.
Hmm dat doe ik ook al een tijdje bij Noah maar het werkt nog niet echt.... Maar misschien heb ik het niet consequent genoeg toegepastquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:01 schreef Sugar het volgende:
Oh, Maria piept altijd als ze iets ziet wat ze wil hebben, of als ze ergens niet bij kan (of iets niet open / dicht krijgt). Ik werd er gek van en heb steeds gezegd: "maria, als je iets wilt, zeg dan maar mama of papa. Niet gaan piepen." En het werkt! Eerst zei ze het braaf na als ik haar uitvoerig deze zin vertelde, nu hoef ik alleen nog maar te zeggen: "Maria, je weet het, he?" of "Nee, niet zo piepen" en er volgt een heel lief "mmmammma".![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |