abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35370701
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 16:44 schreef syzo het volgende:
bij mijn dochters kwam daar dan ook nog eens benen klemmen tussen die van mij bij
Ze trappeld wel maar kan geen kant meer op
pi_35371064
Hahaha... dat gekke kind van mij vindt dat sprayen dan wel weer leuk! Eerst één neusgat en dan wrijft hij er eens flink overheen met een kuchje... en doet dan zijn gezicht vooruit zo van: 'die andere moet ook nog'!!!
pi_35371581
Wat lief
en handig
pi_35372726
Over dat babybalsem gedoe..

Wij gebruik(t)en hier Vicks Babybalsem. Daar zit dus geen kamfer in.
Maar ik lees nu weer op internet dat dat dus weer terug word/werd/is gehaald uit de winkels?
quote:
Procter & Gamble Belgium : vrijwillige terugname van VICKS BABYBALM uit de verkoopkanalen in Europa (Publi-info)
P&G is gestart met de vrijwillige terugname van Vicks BabyBalm uit de verkoopkanalen in Europa. Deze beslissing volgt na onze overeenkomst met de Franse Gezondheid autoriteiten (AFFSAPS) om BabyBalm uit de handel te nemen op 1 december.
De beslissing van terugname in Frankrijk is genomen in afwachting van de afronding van een studie van het AFFSAPS met als doel nieuwe aanbevelingen voor Frankrijk te formuleren voor de hoeveelheden essentiële oliën in gezondheids- en cosmetische producten. Dit als gevolg van twee recente gezondheidsklachten in Frankrijk waarbij BabyBalm in combinatie met voorgeschreven geneesmiddelen werd gebruikt. Er is geen oorzakelijk verband aangetoond tussen het gebruik van BabyBalm en de gerapporteerde tijdelijke gezondheidsklachten.
We hebben alle vertrouwen in de veiligheid van BabyBalm wanneer het gebruikt wordt zoals op de verpakking is aangeduid. Het product werd ontwikkeld met de steun van kinderartsen en gezondheidsexperts en grondig getest voor de introductie op de markt in 2001. Intussen hebben in Europa zowat 4 miljoen kinderen het product gebruikt.
Ondanks ons vertrouwen in de veiligheid en het veilige gebruik van BabyBalm, is het onze mening dat de actie van de Franse AFSSAPS en de terugname actie in Frankrijk de consument in andere landen zou verwarren en het vertrouwen in het product zou ondermijnen. Daarom, in lijn met ons principe dat consumenten een onbetwistbaar vertrouwen in de veiligheid van onze producten moeten hebben, hebben we besloten om Babybalm vrijwillig terug te nemen van de Europese verkoopkanalen. We zijn ervan overtuigd dat we met deze actie verantwoordelijk is en helpt het lange termijn consumentenvertrouwen in BabyBalm te behouden.We verontschuldigen ons voor het ongemak dat deze beslissing met zich mee brengt.
U kan het betroffen product terugsturen naar uw groothandel die het nodige zal doen.
W ~ H ~ T
  woensdag 22 februari 2006 @ 17:49:01 #55
30488 coolbabe
My little pwny
pi_35372832
Tom vind het niet erg, neussprayen. Zolang hij het maar "zelf mag doen"
Ik heb iets gevonden tegen zijn dwarse gedrag Kleine klusjes zoals helpen aardappels schillen, een doekje om de tafel te poetsen enz. Allemaal heel vanzelfsprekende dingen, maar als we kwamen er wel eens niet aan toe en dan werd hij enorm dwars omdat hij zich verveelde en dan kattekwaad uit ging halen.
Hij is nu al 2 uur af en aan zoet met een schaartje, een lijmstiftje en 3 velletjes papier en de opdracht 'maak maar iets leuks voor papa'
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  † In Memoriam † woensdag 22 februari 2006 @ 19:37:24 #56
7074 moussy
kuttekop
pi_35377353
Ik kom even patsen Cas heeft nu al een paar keer op het potje geplast
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_35377410
Cas
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  † In Memoriam † woensdag 22 februari 2006 @ 19:39:59 #58
81992 Githa
pi_35377448
Cas WAUW! super man
potje plassen is stoer
  † In Memoriam † woensdag 22 februari 2006 @ 19:42:55 #59
7074 moussy
kuttekop
pi_35377548
potjes over mama's schoenen kiepen ook

Na het plassen zet ie het potje steeds op tafel
  woensdag 22 februari 2006 @ 19:45:52 #60
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_35377653
wat goed van Cas !!!

Coolbabe leuk he en hij heft er nog plezier in ook als ik het zo lees
en is het mooi geworden?

was vandaag aan de telefoon en ineens mama kijk eens
en ik kijk ik wist niet wat ik zag
Kyllian had zijn naam helemaal zelf geschreven en nog goed ook
ik vind het echt knap want eerst moest ik het altijd zeggen en nu
zo maar gewoon en hij bleef het proberen
vind het zo knap van hem
pi_35377771
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 19:42 schreef moussy het volgende:
Na het plassen zet ie het potje steeds op tafel
Misschien wil hij met je toasten op het heugelijk feit
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  † In Memoriam † woensdag 22 februari 2006 @ 19:57:18 #62
81992 Githa
pi_35378086
Toasten

Nouja, als je klaar bent met eten moet je bord ook op tafel en niet op de grond en zo krijg je ook op je flikker als je je beker op de grond kiepert als je klaar bent, dus waarom zou je dan een potje laten staan

Jordy belt de hele dag, met wat maakt hem niet uit.
de computermuis gaat ook aan zijn oor "haaaaai"

Vanavond toen hij bij oma werd opgehaald ging hij met jas naar de voordeur en begon daar te zwaaien "daaaag"dat was dus duidelijk meneer vond het tijd om te gaan.
Ondanks de operatie gaat hij echt met sprongen vooruit.
Lopen, praten en dingen doen maar nog steeds geen tanden
  † In Memoriam † woensdag 22 februari 2006 @ 19:59:12 #63
7074 moussy
kuttekop
pi_35378157
Die tanden komen echt vanzelf wel Nou ena nders heeft ie mazzel, krijgt ie een kunst klappertje, scheelt jou weer tandartsdrama's

Snoop, viespeuk René dipte dr vinger er altijd ff in
pi_35379807
Hellup!!!
Ik heb een slaap probleem hier in huis!!!
Isis ligt nu al een half uur te huilen... Nou eerder te gieren soms helemaal in paniek.
Zelfs niet stil te krijgen als je naast dr bedje staat. Zo zielig vind ik het.

Hoe pak ik dit nu goed aan. Ik ben geneigd om dr nu uit bed te halen om dat huilen even te doorbreken en een beetje drinken te geven en dan weer in bed te leggen.

Cas wat goed zeg!
  † In Memoriam † woensdag 22 februari 2006 @ 20:33:53 #65
81992 Githa
pi_35379849
Dan doe je dat toch Xanthe... of is het elke avond zo ?
  † In Memoriam † woensdag 22 februari 2006 @ 20:36:28 #66
7074 moussy
kuttekop
pi_35379982
Ik heb ze nooit laten janken
pi_35380005
Noah heeft ook wel eens dat ie helemaal paniekerig is en niet stil is te krijgen. Wij halen hem er dan idd even uit, even kalmeren en tot rust komen. Daarna weer terug naar bed. Meestal helpt het wel. Soms begint ie meteen weer te krijsen als we in de buurt van zn bedje komen, dan wachten we even iets langer en even later gaat het dan wel goed.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_35380258
bij ons ook de laatste 4 dagen drama savonds.. en nu issie ook nog ontzettend verkouden dus whoehoeeee

ik laat dylan ook niet krijsen, wel huilen.. ik merk dat ie de afgelopen dagen even wil huilen soms.. heel raar, maar als ik m dan probeer te troosten word ie boos en duwt ie me weg en na 5 minuten is het weer over. Gok op een sprongetje en het verwerken van dingen (misschien nog van de verjaardag zondag?)
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd
pi_35380677
Isis zit ondertussen op mijn schoot.
Hier is het iets van de laatste 3 nachten. De 1e nacht gewoon na elke 10 minuten even heen na een half uurtjes was lekker aan het slapen.
Gisteren na een ruim half uur eruit gehaald en even in de box gezet zodat ze afleiding had van dr speelgoed.
Nu dus uit bed gehaald en ik wilde dr nadat ze wat gedronken had in de box zetten , maar daar dus hetzelfde verhaal. Madam wil alleen bij mama op schoot.

Vanavond waren mijn ouders hier en papa is werken , dus de avond verliep al anders dan ze gewend is (papa werkte tot voor kort alleen in de dagdiensten en nu dus ook weer middagdiensten). De hele dag was ze eigenlijk best goed gemutst vergeleken met de voorgaande dagen dat ze streeds aan het drammen en huilen was. Ze wilde ook wel even bij opa en oma op schoot (en die zijn wel heel erg eigen omdat ze die met een zeer grote regelmaat ziet al vanaf dr geboorte) maar wilde ze uiteindelijk ook bij mama op schoot. Iets dat ik nog nooit met dr heb meegemaakt bij mijn ouders... (wel bij anderen die minder tot helemaal niet eigen zijn).
Zal ze nu pas in de "mama" fase terecht komen? Of misschien is het ook hier die bekende sprong...
Of misschien gewoon van de verkoudheid , want duimen gaat met zo'n volle en dichte neus natuurlijk ook niet...
pi_35380806
tis zo moeilijk he.. zoveel mogelijkheden, maar welke is het nou? ik zal blij zijn als ie kan praten en kan zeggen wat er dwars zit en wat ik er aan kan doen

lieve Isis, ga je snel slapen meisje? mama heeft ook rust nodig en morgen mag je weer een hele dag lekker spelen! welterusten voor straks!
  woensdag 22 februari 2006 @ 20:55:31 #71
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_35380977
lastig zzzeg kindjes die niet willen slapen ik heb helaas ook geen tips
pi_35380996
Ja morgen weer een hele midag alleen met dr .
Op dit moment doet ze iets waar ik normaal niets van wil weten... Rond kruipen en spelen.
Maar ik ben zelf erg moe en heb weer meer last van afscheiding (voor degene die het verhaal kennen van mijn huidige zwangerschap) dat ik het maar even toe laat.
Normaal is de regel als ze even uit bed mag dat ze of op schoot of in de box mag en niet die vrijheid krijgt.
pi_35381116
agossie Xanthe, doe je rustig aan? Ik laat Dylan ook weleens kruipen als ie overstuur is hoor.. laat dr lekker moe worden dan gaat ze zodadelijk waarschijnlijk wel makkelijk(er) slapen.. succes iig en ik hoop dat ze strakjes lekker (door)slaapt!
pi_35381152
Regels zijn er om gebroken te worden Hopelijk gaat ze zometeen wel braaf slapen
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_35381532
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 20:59 schreef texelonia het volgende:
Regels zijn er om gebroken te worden Hopelijk gaat ze zometeen wel braaf slapen
Dat dacht ik dus nu ook even.
Zit er nu toch alleen voor en mijn zwangerschap is me ook wel wat waard...
pi_35382258
Jeetje wat frustrerend kan dat zijn zeg dat zindelijk krijgen. Joshua wil geen luier om, elke keer weer drama. Dus ben ik aan het proberen met potje. Maar hij houd zijn urine zo onmenselijk lang op dat is echt niet leuk meer, hij moet dan zo vreselijk nodig dat ie druppelt. Ik heb het zelfs geprobeerd om hem voor te lezen terwijl hij op het potje zat, maar hij liet niks los dan alleen een druppel of 2. En poepen kan hij weer niet ophouden, dus ik had hem halverwege op het potje vanmorgen, helemaal aangeprijst en stond bijna te dansen van blijdschap Nadien ging hij wel op het potje zitten en deed dan niks, maar dat vond hij wel leuk.
pi_35382487
Xanthe ....voor mij is het al tijden geleden maar toen die van mij zulke buien hadden heb ik regelmatig naast het bedje gezeten en een handje vast gehouden (omdat ze het uit bed veel gezelliger vonden en dan helemaal niet meer terug wilden)

eigenlijk is er meer dan 1 oplossing....ik liet ze ook wel eens even huilen hoor maar het breekt je hart. En dan lag uiteindelijk ik ook nog eens te janken.

Doe wat jij denkt dat goed is ...luister naar je gevoel, dan komt het helemaal goed.
pi_35382683
Isis ligt er net weer in en het begint weer van voren af aan...
Ik laat dr nu maar wat langer huilen en de babyfoon blijft even uit. Zo hard als ze nu gilt hoor ik haar ook hier wel...
Ipv. 10 minuten maak ik er nu 15 minuten van en zien wat dat opleverd (en of ik het zelf volhoud).
pi_35383120
Oh wat k.... is dat he als je kind zo ligt te huilen. Vind het echt door merg en been gaan zoiets. Sterkte met Isis.
pi_35383264
Wat vervelend Xanthe.. Ik kan Myrthe echt niet laten huilen, ben een verschrikkelijk watje daarin. ik heb ooit eens langzaam tot 60 tellend op de gang gestaan terwijl ze lag te krijsen maar bij 40 hield ik het al niet meer. Meestal als ze zo hard huilt dan heeft ze ook gewoon echt nog niet genoeg slaap, even spelen en een uurtje later weer proberen en meestal gaat het dan wel gewoon goed, dus ik maak er maar geen probleem meer van. Slaapt ze 's ochtends maar wat langer door, kan mama ook eens uitslapen
  woensdag 22 februari 2006 @ 21:41:58 #81
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_35383563
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 17:03 schreef Githa het volgende:
Dutchie, hoe is het met je nichtje gegaan ? ....ze werd toch ook geopereerd.
Even uit het oude Speeltuinbankje gequote (heb je denk ik niet meer gelezen):
quote:
Githa, lief dat je het vraagt. Alles is goed gegaan met mijn nichtje. Ze heeft nog wel een klein bloedinkje in haar ene oog, maar ze ging vanochtend ookal weer op controle. Dus we zien wel. Heb haar gister nog aan de telefoon gehad, klonk helemaal zielig. Ze heeft zich wel hevig verzet tegen de narcose, moest met 4 man vastgehouden worden. Meisje van 3. Komt door een traumatische ervaring bij het amandelknippen volgens ons. Chirurg beaamde dat, is slagerswerk.
In ieder geval is het achter de rug en blijft het daar ook bij.
Dit was dus eergister. Haar oogjes zijn nog wel bloeddoorlopen, maar de arts was heel tevreden over haar herstel. En ze speelt weer, ze eet goed, doet gewoon weer de dingen die ze altijd doet. (heeft vanmorgen nog voor me gezongen aan de telefoon ) Die kinderen zijn zo enorm veerkrachtig.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_35383665
STIL ... aanhouder wint. Maar kan niet zeggen dat ik me nu nog relaxt voel. Mijn hele avond is verpest , had het zo heerlijk voor mezelf willen hebben en genieten van een avondje alleen...
Maar goed Isis slaapt...
  woensdag 22 februari 2006 @ 21:44:47 #83
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_35383706
as vandaag aan de telefoon en ineens mama kijk eens
en ik kijk ik wist niet wat ik zag
Kyllian had zijn naam helemaal zelf geschreven en nog goed ook
ik vind het echt knap want eerst moest ik het altijd zeggen en nu
zo maar gewoon en hij bleef het proberen
vind het zo knap van hem
pi_35384616
Wat goed zeg Kyllian , oefening baart kunst!
pi_35386642
Cas op de pot Wat goed joh!!!

Zo en Kyllian is ook nog eens een hele moeilijk naam!
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 23 februari 2006 @ 00:09:20 #86
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_35390929
Ja ik vind het echt zo knap van hem ...
hij was zelf ook zo trots zo leuk om te zien..

had toch maar de dokter gebeld voor druppels voor zijn ogen
en hij zag het flesje en begon al te huilen
ik had een kitkat belooft als ik het mocht doen
hij bleef erbij dat het pijn zou doen..
dus ik druppelen hij huilen
en ik vroeg deed het pijn
nee eigenlijk niet mama
en toen hij naar bed ging mocht ik het gewoon doen
en na de eerste keer druppelen zag het er al een stuk beter uit gelukkig
  † In Memoriam † donderdag 23 februari 2006 @ 07:16:58 #87
81992 Githa
pi_35395623
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 21:41 schreef dutchie het volgende:

[..]

Even uit het oude Speeltuinbankje gequote (heb je denk ik niet meer gelezen):
[..]

Dit was dus eergister. Haar oogjes zijn nog wel bloeddoorlopen, maar de arts was heel tevreden over haar herstel. En ze speelt weer, ze eet goed, doet gewoon weer de dingen die ze altijd doet. (heeft vanmorgen nog voor me gezongen aan de telefoon ) Die kinderen zijn zo enorm veerkrachtig.
Dutchie, daar heb ik idd overheen gelezen.
Gelukkig maar dat alles goed is gegaan, maar wat vreselijk moeilijk moet het voor de ouders zijn geweest als je kindje zo'n verdriet heeft. Dat het een verklaring heeft kan je vast gestolen worden op zo'n moment.
Het hummeltje herkende vast het een en ander en had zoiets van 'mooi niet' Ach gossie, en leg dan maar eens uit dat het voor hun best wil is. Ook voor een 3-jarige is dat niet te begrijpen.

Heel veel beterschap iig voor nichtje
  † In Memoriam † donderdag 23 februari 2006 @ 09:18:46 #88
7074 moussy
kuttekop
pi_35396580
Ik denk dat ik de verkeerde keuze psz heb gemaakt

Ik lag net nog in bed te lezen en René zat al ff beneden tv te kijken, staat er iemand aan de deur. René deed open, wat eigenlijk niet mag, maar goed ik was toch wakker. Er werd naar mij gevraagd. Ik vlieg naar beneden, staat er iemand redelijk kattig te doen dat ik niet door had gegeven aan de psz dat ons telefoonnummer veranderd was Cas mag 3 maart komen, maar ik kon niet meer komen kijken, omdat er nu geen "school" was en als hij moet, dan moet ie Denk ut niet, als Cas mee naar huis wil, gaat ie gewoon mee naar huis

Ik ga nu nog maar even informeren bij die andere

Trouwens, ze hadden ook even een briefje kunnen sturen
pi_35397156
Mous toch, je treft het wel zeg.
Githa, knap van Jordy hoor. Gewoon stug volhouden.
Onze jongedame heeft vanochtend thee uit een bekertje gedronken. Ik vond het zo grappig! Op een gegeven moment werden de plaatjes op de beker interessanter dan de inhoud, dus lekker alles ondergesmeerd! Voor de rest is ze erg pieperig. Ik probeer het te negeren het komt vast van alle aandaccht bij het ziekzijn.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  donderdag 23 februari 2006 @ 10:01:48 #90
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_35397329
Oh, Maria piept altijd als ze iets ziet wat ze wil hebben, of als ze ergens niet bij kan (of iets niet open / dicht krijgt). Ik werd er gek van en heb steeds gezegd: "maria, als je iets wilt, zeg dan maar mama of papa. Niet gaan piepen." En het werkt! Eerst zei ze het braaf na als ik haar uitvoerig deze zin vertelde, nu hoef ik alleen nog maar te zeggen: "Maria, je weet het, he?" of "Nee, niet zo piepen" en er volgt een heel lief "mmmammma".
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_35397584
Da's een goeie om te proberen Sugar! Mijn irritatiegrens is altijd zo bereikt als piept. Ik ga mijn best eens doen...
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  † In Memoriam † donderdag 23 februari 2006 @ 10:46:55 #92
81992 Githa
pi_35398338
Da's idd een idee Sugar... ik negeer Jordy nu als hij met gillen en schreeuwen duidelijk maakt dat hij iets wil of zeg dan "nee, Jordy niet als je zo gilt" maar bied eigenlijk geen alternatief
Goeie dus

Moussy, dat idd niet echt vriendelijk en zeker niet hoopgevend voor de toekomst.
pi_35399878
Inderdaad een goeie Sugar, Myrthe kan ook zo piepen en dat vind ik ook heel irritant
  † In Memoriam † donderdag 23 februari 2006 @ 12:24:21 #94
7074 moussy
kuttekop
pi_35401761
Volgens Cas kan je ook op een poppenbankje van het ikea poppenhuis plassen Het gaat dus nog niet helemaal goed

Dat piepen herken ik wel, alleen Cas gaat staan krijsen en gillen...
  donderdag 23 februari 2006 @ 12:49:57 #95
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_35402618
jij treft 't wel met schoolkeuzes mous..

Saskia wil ook nog wel eens piepen idd.. maar ik verbeterde dat altijd naar 'mama wil je even helpen?'
En tegenwoordig is het dus ook meestal 'heppe?' (=helpen)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 23 februari 2006 @ 12:52:37 #96
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_35402712
Léon zegt sinds kort dan altijd: "Sjamme?" (samen)
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_35402907
Isis is uiteindelijk heerlijk gaan slapen. Wel al zeer vroeg wakker , maar heb dr maar lekker wat langer in bed laten liggen.

Vanmorgen achter kinderopvang aangeweest voor Isis, via een gastouder bureau kan ze dan naar opa en oma en die worden er nog voor betaald ook

Sugar bedankt voor je tip , lijkt me een hele goede manier om ook bij Isis te doen.

Cas een poppenbankje is om mee te spelen en voor de poppen om op te kunnen zitten en niet om op te plassen hoor

Jeetje Moussy wat klant onvriendelijk zeg! Idd hadden ze best een briefje kunnen sturen lijkt mij niet meer dan normaal.

Meteen een vraag over de psz ik heb Isis hiervoor al opgegeven , maar nooit een schriftelijke bevestiging gehad en nu vraag ik me af of het dus wel goed gekomen is. Kregen jullie een schriftelijke bevestiging hiervan?
  † In Memoriam † donderdag 23 februari 2006 @ 13:05:02 #98
7074 moussy
kuttekop
pi_35403120
Nee, ze stonden zo maar voor de deur
pi_35405608
Hier sturen ze idnerdaad een uitnodiging waneer hun eerste "schooldagje" op de peuterspeelzaal is. Ze mogen dan een half uurtje later komen en jij als moeder mag dan ook nog even blijven. Dit om alle drukte met alle ouders even voor te zijn zo';n eerste keer. Ik kan me voorstellen dat ze het lastig vinden dat een telefoonnummer niet veranderd is, maar pffff dan s'morgens op je stoep gaan staan met een kattige ondertoon spreekt ook niet echt van hoe het wel moet. Laat Cas maar lekker ff thuis peuteren totdat je een leukere gevonden hebt hoor
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_35415327
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 10:01 schreef Sugar het volgende:
Oh, Maria piept altijd als ze iets ziet wat ze wil hebben, of als ze ergens niet bij kan (of iets niet open / dicht krijgt). Ik werd er gek van en heb steeds gezegd: "maria, als je iets wilt, zeg dan maar mama of papa. Niet gaan piepen." En het werkt! Eerst zei ze het braaf na als ik haar uitvoerig deze zin vertelde, nu hoef ik alleen nog maar te zeggen: "Maria, je weet het, he?" of "Nee, niet zo piepen" en er volgt een heel lief "mmmammma".
Hmm dat doe ik ook al een tijdje bij Noah maar het werkt nog niet echt.... Maar misschien heb ik het niet consequent genoeg toegepast
©Dumbo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')