Hadden ze hier niet op waterbasis , zowel bij de apotheek als bij de kruidvat.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:22 schreef bixister het volgende:
er zijn ook vit-D-druppels op waterbasis, die geven wij. die in olie vind ik erg vies.
Denk vanwege het vetgehalte.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:23 schreef texelonia het volgende:
Wij geven Noah ook halfvolle melk, dit werd zo aangeraden door het consultatiebureau. geen ide waarom eigenlijk...
Liam is nog steeds dol op de opvolgmelk nr. 3 hoor, hij krijgt nog zo'n 2 a 3 flessen van 180 cc per dag, die de ene keer op gaan en de andere keer niet. Hij vind gewone melk echt niet lekker en op deze manier krijgt ie goed zijn vitamine binnen, ik zie er niet zoveel fout in. Gaat vanzelf over denk ik dan. Misschien dat ik het binnenkort eens in een gewone beker ga geven ofzo, dat dan wel.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:32 schreef Lishe het volgende:
En,, ik raar weer helemaal in de war van jullie melk-eten-ontbijt verhalen. Zolang het voor mij goed voelt om Luuke nog 3 keer per dag een (kleine) fles te geven, mag dat dan gewoon? Ze heeft nooit pap ontbeten, en krijgt ook geen vitamine D ....Hieeeeeee, zou ze daarom steeds ziek zijn?
![]()
![]()
Nee, gelukkig valt het zo met medicatie en gips reuze mee. Morgen gaat alleen het gips eraf en moeten de gaasjes tussen zijn vingers uit. Dat zal zeker erg pijnlijk zijn en dan even bekijken hoe het eruit ziet en dan gips of verband.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:29 schreef livelink het volgende:
Arme Noah en Jordy. Een kusje voor jullie allebei. Heeft Jordy verder nog veel pijn, Githa?
Oh nou ik moest eigenlijk ook lachen hoor maar heb gezegd dat ze zulke dingen niet mag zeggen. Daarna doorgelopen, glimlachend de andere kant op gekeken. Ik voelde aan de manier waarop ze m'n hand vast had dat ze opwinding een beetje rendequote:Op maandag 20 februari 2006 21:29 schreef livelink het volgende:
Die JolieVoor een buitenstaander is dit alleen maar leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |