abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35283787
Myrthe krijgt nu ze anderhalf is soms wat chocomel (bij de ikea ofzo ). Wij drinken zelf nooit melk, m'n schoonouders wel en daar krijgt ze soms wat melk in haar thee omdat ze dat perse wil proberen.
Als Noah niet zo goed eet kun je misschien beter juist wel peutermelk geven? Zitten toch wat meer voedingsstoffen in dan in magere of halfvolle melk.

Welkom hier Randy

Fijn dat het goed met Jordy gaat Githa! En die eenkennigheid was wel te verwachten waarschijnlijk kun je een poosje lekker veel knuffelen
  maandag 20 februari 2006 @ 12:23:32 #252
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_35283795
Wij geven Noah ook halfvolle melk, dit werd zo aangeraden door het consultatiebureau. geen ide waarom eigenlijk...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_35283826
quote:
Op maandag 20 februari 2006 12:22 schreef bixister het volgende:
er zijn ook vit-D-druppels op waterbasis, die geven wij. die in olie vind ik erg vies.
Hadden ze hier niet op waterbasis , zowel bij de apotheek als bij de kruidvat.
pi_35283836
Halfvolle melk kreeg ik te horen op het CB. En voor toetjes kies ik meestal wel volle yoghurt enzo.
De tabletjes zijn iniminiklein en hij vindt het erg leuk om ze zelf te pakken en op te eten.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 20 februari 2006 @ 12:26:32 #255
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_35283888
Juul vindt die in olie prima te doen.... ha ha, alles wat je op een lepeltje legt gaat toch sowieso naar binnen, dus hier gaan we voor de vitamientjes in olievorm (als dat straks weer moet als meneertje 1 is...).
pi_35283926
quote:
Op maandag 20 februari 2006 12:23 schreef texelonia het volgende:
Wij geven Noah ook halfvolle melk, dit werd zo aangeraden door het consultatiebureau. geen ide waarom eigenlijk...
Denk vanwege het vetgehalte.
pi_35284073
Tja... het CB zal er wel over nagedacht hebben... Moet volgende week er weer heen, zal toch eens navragen wat het verschil is. Ze hadden het bij mij gewoon over melk en zou uit mezelf denk ik eerder voor volle kiezen.... tja.. waarom eigenlijk... vetter? Puurder? Meer voedingsstoffen? Misschien wel de grootste onzin. Drink zelf geen melkproducten en als ik het sporadisch wel eens haal voor een Saromatoetje ofzo neem ik altijd volle omdat ik het idee heb dat dat dan beter voor me is?!
Gehgeh... denk dat Randy tabletjes idd ook wel interessant zou vinden nu ik erover nadenk..
pi_35284143
quote:
Op maandag 20 februari 2006 12:27 schreef Xanthe het volgende:

[..]

Denk vanwege het vetgehalte.
Vet is toch ook een voedingsstof? Daarom krijgt hij van mij ook jus over zijn eten...
pi_35284205
Voor jou niet Mammietje, maar veel peuters krijgen te weinig vet binnen dus dan is volle melk juist wel goed.. In Belgie is de richtlijn Kies voor volle melk tot 4 jaar, ga pas over naar halfvolle melk vanaf 4 jaar. maar hier wordt weer sneller gezegd dat dierlijke vetten niet goed zijn en dat ze dus hun vet uit andere dingen moeten halen (plantaardige zoals margarine). Peuters die te weinig vet binnenkrijgen kunnen peuterdiarree krijgen (maar dat kan ook komen door teveel helder appelsap).

/edit Dit is wel leuk leesvoer over melk en de mythes (voor volwassenen): http://www2.trosradar.nl/?url=PHP/news/20/1175
pi_35284499
Interessante info Poemojn... wel raar dat ze hier dan halfvolle aanraden...
Gehgeh... ik ben tot voor de komst van mijn eerste altijd te mager geweest en alles wat vet was, trok me wel! Blijf nog wat in die fase hangen vrees ik...
edit: tis ook maar ingewikkeld... dierlijk, plantaardig, links- en rechtsdraaiend... pfff
  maandag 20 februari 2006 @ 14:32:52 #261
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_35287905
Zo, ik heb ongeveer een uur bij moeten lezen .
Jordy! Joepie, fijn dat het een stukje beter met je gaat. Goed gedaan Githa, deze stap heb je elavast genomen!!!
Noah, slanke den, komt helemaal goed met jou hoor! Tex, wij geven Luuke altijd nog nutrilon 3, dit ivm de voedingswaarde, maar ik moet zeggen dat de eet-ellende hier steeds minder wordt. Veel succes hoor, ik ken het drama en het is zo vreselijk ellendig.
En, , ik raar weer helemaal in de war van jullie melk-eten-ontbijt verhalen. Zolang het voor mij goed voelt om Luuke nog 3 keer per dag een (kleine) fles te geven, mag dat dan gewoon? Ze heeft nooit pap ontbeten, en krijgt ook geen vitamine D ....Hieeeeeee, zou ze daarom steeds ziek zijn?
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  maandag 20 februari 2006 @ 15:02:26 #262
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_35288882
Lishe, als ze nog Nutrilon 3 krijgt hoeft ze geen vitamine D. Dat is daar al aan toegevoegd, namelijk.
En ik vind het helemaal niet raar dat je Luuke nog de fles geeft. Ik heb dat bij Job ook echt lang gedaan.
Job krijgt trouwens volle melk, dat werd hier altijd aangeraden.

Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 20 februari 2006 @ 15:11:58 #263
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_35289262
Vitamine D is voor de botjes Lishe, daar kan het niet aan liggen. En idd zit al in de flesvoeding verwerkt. Bij borstkindjes moet dit wel gegeven worden en ook als ze eenmaal overgaan op gewone melk. T/m 4 jaar meen ik.
Als je niet lacht, ben je dood.
  maandag 20 februari 2006 @ 15:13:04 #264
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_35289312
Dank voor de geruststelling dan! Soms zie ik door de bomen het bos niet meer, en lijkt onze weg de verkeerde. En dan word ik licht hysterisch.
  maandag 20 februari 2006 @ 15:13:57 #265
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_35289339
Rustig ademhalen, niks aan de hand.
pi_35290793
Lishe gewoon doen waar jij je goed bij voelt hoor.
Elk kindje is ook weer anders en heeft andere behoeften en dat geld ook voor de ouders

Isis kreeg tot vorige week nog 2 flessen waarvan 1 met pap. Nu heb ik de pap naar de ochtend geschoven en de melk naar de avond en vond ik het tijd om de pap uit een schaaltje te geven.
De avond fles zal hier voorlopig ook nog wel blijven , merk dat nu er geen pap meer in zit ze al moeilijker de nacht door komt.
pi_35291010
goh da's al best weinig zeg, ik weet niet precies hoeveel Anna krijgt (want BV) maar ze mag nog regelmatig even wat bij me drinken. vind 't soms wel wat sneu dat Anna geen pap krijgt, (Piet geniet daar zo van 's ochtends). maar ja ik heb ook geen zin om daar 's ochtends speciaal eerst voor te gaan kolven, en daar dan pap van te maken. de ochtendvoeding bij mij in bed is me ook nog veel te gezellig (en gemakkelijk) om weg te laten.

haha lishe herkenbaar hoor. ik moet ook regelmatig nadenken bij die regeltjes over wanneer wel/geen vitamine.
pi_35291345
Ze drinkt veel tussendoor nog 2 tot 3 bekers drinken. Water met een smaakje , want puur water lust ze niet (evenals komkommer of produkten waar dit in zit). Er hoeft niet veel in maar echt net dat kleine drupje om de water "smaak" weg te krijgen.
Dat zelfde hadden we dus ook met de peutermelk.. luste ze ook niet tot er een drupje doorheen ging. (Gek kind ) .
Pap met wat drinken , tussendoor fruit , brood met wat drinken , tussendoor een koekje of rozijntjes met wat drinken , avond eten met drinken en yoghurt of fruit als toetje en dan nog een fles melk.
pi_35292947
Nou Lishe, Myrthe zit nog op de 4 flessen hoor, en misschien 5 hapjes ander eten, en een half bekertje water met wat diksap. Dus als iemand zich zorgen moet gaan maken ben ik het wel
  maandag 20 februari 2006 @ 17:36:08 #270
24188 Belana
kloon van belana
pi_35294524
quote:
Op maandag 20 februari 2006 14:32 schreef Lishe het volgende:

En, , ik raar weer helemaal in de war van jullie melk-eten-ontbijt verhalen. Zolang het voor mij goed voelt om Luuke nog 3 keer per dag een (kleine) fles te geven, mag dat dan gewoon? Ze heeft nooit pap ontbeten, en krijgt ook geen vitamine D ....Hieeeeeee, zou ze daarom steeds ziek zijn?
Liam is nog steeds dol op de opvolgmelk nr. 3 hoor, hij krijgt nog zo'n 2 a 3 flessen van 180 cc per dag, die de ene keer op gaan en de andere keer niet. Hij vind gewone melk echt niet lekker en op deze manier krijgt ie goed zijn vitamine binnen, ik zie er niet zoveel fout in. Gaat vanzelf over denk ik dan. Misschien dat ik het binnenkort eens in een gewone beker ga geven ofzo, dat dan wel.
stormy waters...
sailin'
  maandag 20 februari 2006 @ 19:25:11 #271
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_35298500
Nou Noah heeft inmiddes 38,8 Als dat van de oorontsteking komt, vraag ik me af of gewoon neusprayen wel genoeg is.... Nou heb ik wel nog andere neusdruppels die we de 1e keer van de huisarts gekregen hadden, maar weet niet of het slim is om daar zelf mee te gaan klooien.
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 20 februari 2006 @ 19:28:39 #272
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_35298633
Jolie zei voor het eerst echt iets stouts bij de oppas zijn andere kinderen nu ook thuis ivm de vakantie ofzo. Ze kijkt en luistert alles af, ik zei buiten dat ze moest doorlopen omdat ik moest plassen. Ze keek me echt heel erg ondeugend aan en zei; lekke kakken! scheetje (met scheet geluid) Echt verschikkelijk en daarna meteen zwaaien met d'r vingertje 'foei zjelie'

Beterschap voor Noah!
pi_35298715
Ik zou er nu een paracetamol voor de nacht indoen Texel... en morgen ff langs de dokter. Als het echt oorontsteking is, kan hij dat zien. Randy had dat ook en moest antibiotica daarvoor hebben. Bij een verkoudheid is de kans groter dat hij oorontsteking krijgt en werkt neusspray dus preventief, maar als hij al oorontsteking heeft, moet dat verholpen worden.
pi_35298820
Hahaha... dat foei hoefte jij dus niet meer te zeggen Luchtbel!
  maandag 20 februari 2006 @ 19:57:47 #275
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_35299904
Mammietje, Noah heeft al eerder last van oren gehad. Dan had ie steeds een paar dagen koorts/verhoging en dan was het weer over. Toen maar es naar de huisarts gegaan, die gaf eerst die neusdruppels (dus geen gewone neusspray) toen dat niet over ging weer naar de huisarts en toen heeft ie idd antibiotica gehad.
Vanochtend op het consultatiebureau heeft de arts naar z'n oortjes gekeken en eentje was idd rood/geďrriteerd/ontstoken. Zij zei dat we dan maar moesten neussprayen... Maar ik betwijfel dus eigenlijk of dat gaat werken als ie er al zoveel last van heeft
Als het aanhoudt gaan we dus zeker weer naar de huisarts.
©Dumbo
pi_35301387
Kreeg hij nou geen flessen meer Tex? Ik heb wel eens gehoord dat kinderen die de fles nog liggend drinken een grotere kans op oorontstekingen hebben doordat de melk dan makkelijker hun oor in loopt (en de buis van eustachius een andere vorm heeft dan bij volwassenen) en daar een ontsteking kan veroorzaken.
Vervelend dat hij daar steeds last van heeft.
  maandag 20 februari 2006 @ 20:39:54 #277
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_35302005
Hmmm hij krijgt 's ochtends pap uit een fles, liggend.... Misschien toch maar eens gaan voeren dan, of vervangen door brood.
©Dumbo
  † In Memoriam † maandag 20 februari 2006 @ 21:13:57 #278
81992 Githa
pi_35303743
Noah, alweer last van je oortjes ... een hele dikke knuffel en veel beterschap gewenst!

Jolie Ge-wel-dig!
Daar zou ik nou helemaal van in een deuk liggen... zoals vaak die ondeugd eruit straalt

Jordy had net ook weer koorts, Nouja, we moeten morgen toch weer naar het ziekenhuis dus dan zullen we het wel weer horen.
  maandag 20 februari 2006 @ 21:29:43 #279
37150 livelink
pi_35304619
Arme Noah en Jordy. Een kusje voor jullie allebei. Heeft Jordy verder nog veel pijn, Githa?

Die Jolie Voor een buitenstaander is dit alleen maar leuk.
pi_35304735
Luchtbel! Denk je veilig te zijn met je traphekje! Voor dit soort dingen zijn vast geen beveiligingen te vinden Een pleister erop plakken misschien?
  † In Memoriam † maandag 20 februari 2006 @ 21:36:44 #281
81992 Githa
pi_35304986
quote:
Op maandag 20 februari 2006 21:29 schreef livelink het volgende:
Arme Noah en Jordy. Een kusje voor jullie allebei. Heeft Jordy verder nog veel pijn, Githa?
Nee, gelukkig valt het zo met medicatie en gips reuze mee. Morgen gaat alleen het gips eraf en moeten de gaasjes tussen zijn vingers uit. Dat zal zeker erg pijnlijk zijn en dan even bekijken hoe het eruit ziet en dan gips of verband.

Het gaat weer stukken beter met hem hoor, ik vind het alleen zo sneu dat hij steeds weer naar het ziekenhuis moet, waar ze hem pijn doen.
Om die temp. maak ik me ook niet meer zo druk maar....
Ik weet niet zo goed meer wat ik tegen Jordy moet zeggen om het te rechtvaardigen.
Moeilijk uit te leggen gevoel geeft het. Ik weet dat het moet, ik weet dat het voor hem het beste is, maarja ....ondertussen Ik heb het vast al 100x gezegd miep zeur
Maar ik zeg ook 100x dat ik zo trots op hem ben en wat een stoere vent hij is
  maandag 20 februari 2006 @ 21:43:07 #282
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_35305322
quote:
Op maandag 20 februari 2006 21:29 schreef livelink het volgende:

Die Jolie Voor een buitenstaander is dit alleen maar leuk.
Oh nou ik moest eigenlijk ook lachen hoor maar heb gezegd dat ze zulke dingen niet mag zeggen. Daarna doorgelopen, glimlachend de andere kant op gekeken. Ik voelde aan de manier waarop ze m'n hand vast had dat ze opwinding een beetje rende

Ik vind het ook sneu voor Jordy maar Githa je hebt gedaan waarvan je dacht dat het beste voor hem is. Maak je geen zorgen, hij is heus niet boos op je ofzo. Al is het niet leuk, ze zijn nu nog zo klein dat ze wel gewoon aannemen dat dit gewoon maar gebeurd.
  maandag 20 februari 2006 @ 21:54:21 #283
37150 livelink
pi_35305926
Je zeurt en je miept helemaal niet, hoor Githa. Het is een moeilijke weg, maar Jordy vertrouwt jullie en jij doet wat goed voor hem is.
Sterkte voor morgen. Hopelijk valt het toch nog wel mee met de pijn.
pi_35306387
Githa dit isb toch geen zeuren?
Kan me voorstellen dat je het er moeilijk mee hebt nu, het is kl*te om je kind pijn te zien hebbn, het is kl*te dat ge-heen-en-weer naar het ziekenhuis en het is kl*te dat je het hem niet uit kan leggen. Maar je doet het wat het beste voor hem is en ik vind dat je het super doet!
  † In Memoriam † maandag 20 februari 2006 @ 22:09:31 #285
81992 Githa
pi_35306693
Lief lief lief zijn jullie
Ik weet wel dat het niet echt zeuren is, maar ik kan me ook wel voorstellen dat jullie het onderhand wel weten.
Doe ook wel mijn best het een beetje een positieve tint te geven, terwijl dat soms zo helemaal niet voelt

Maar goed, fijn dat het zo bij jullie niet overkomt!
pi_35306951
Je hoeft je niet groot te houden hier Githa, hier mag je ff jezelf zijn, ff de dingen van je af gooien.
Het is behoorlijk zwaar wat je deze weken mee maakt!!
en je mag eventueel op msn het er gewoon uit gooien hoor als je het niet "openbaar" wil doen
  dinsdag 21 februari 2006 @ 09:41:23 #287
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_35318558
Githa toch! Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor. Je doet het allemaal maar mooi, en als het oplucht af en toe van je af te miepen, gewoon doen! En dan nog, ik vind hetlemaal niet dat je zeurt of klaagt, juist niet!

Zjelie! Hahahaha, wat een scheet van een dochter heb je luchtbel! Ik kan niet wachten tot ons monster ondeugende dingen gaat zeggen, grappig.
Noah, lieve kleine man, van harte beterschap.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 09:50:08 #288
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_35318693
Jammer dat Jordy weer koorts heeft maar ben blij dat alles toch nog wel goed gaat met hem

Noah beterschap

over die flesvoeding nog, Maxim krijgt zoiezo als hij naar bed gaat savonds nog een fles van 230cc, en als hij snachts wakker word krijgt hij er nog 1 van 200cc.
overdag helemaal niet meer :n hij eet gewoon smorgens en smiddags boterhammen mee, fruit, krentjes en koekjes tussendoor, en avondeten eet hij ook met de pot mee
pi_35319234
Githa, sterkte met Jordy vandaag
pi_35320139
Texel... ik begrijp nu pas dat Noah vaker last van zijn oortjes heeft. Vervelend zeg, maakt je als ouder ook zo machteloos. Dan begrijp ik ook dat ze eerst andere middeltjes gebruiken; je kan er moeilijk iedere keer antibiotica tegenaan gooien. Zeker als het nog niet echt nodig is. Hoop dat hij snel weer beter is.

Githa en Jordy; heeeel veel succes vandaag! Hoop dat de pijn heel erg meevalt, het snel geneest en dat het besef gauw komt dat een extra vingertje reuze handig is!
  dinsdag 21 februari 2006 @ 12:02:04 #291
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_35321911
Knorretje, hoe is het met Jayden? Is ie nog steeds zo vroeg wakker (en Alicia ook) of zit er verbetering in? En verder, hoe gaat alles? Ben er benieuwd naar.

Oh, en zo zou ik ook wel weer eens willen weten hoe het nu met Kai is en met Lucas! Om Kian maar niet te vergeten...
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 21 februari 2006 @ 12:34:17 #292
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_35323038
Naaa Sugar, dat wilde ik net vragen joh, toevallig!

Githa, ik geloof dat ik voor meerdere mensen spreek als ik zeg dat we met je meevoelen. En nee, het is geen gezeur. Ik kan me heel goed in je verplaatsen als moeder zijnde. Je wil gewoon niet dat jouw kind pijn heeft, die gevoelens zijn heel sterk. Dus als je ergens begrip zoekt, ben je juist hier aan het goede adres.

Voor de ouders met de pratende kindjes;
Zegt jullie kind zijn/haar eigen naam?
Léon noemt bijna iedereen bij zijn naam, behalve zijn eigen. Hij wijst wel op zichzelf, maar als je dan vraagt wie hij is zegt ie: "Tetin." Oftewel, Kevin zijn grote neef.
Ik sprak trouwens net mijn moeder en hij heeft vanmorgen daar zijn half jaar jongere neef gebeten. Waar dat nou ineens vandaan komt?
pi_35323240
Isis beet mij vanmorgen Ze wilde steeds op schoot en als ze daar dan zat weer op de grond om meteen weer in huilen uit te barsten en weer op schoot te willen. Erg vermoeiend en dit is nu sinds een paar dagen iets dat regelmatig gebeurd.
Ik had er even geen zin meer in om haar voor de tigste keer weer op schoot te nemen voor die 2 tellen dat ze blijft zitten. Dus aaide dr bolletje wel en ze pakte mijn hand vast en wreef haar neusje schoon daaraan (lekker zo'n snot hand) en bedenkt zich niet en zet dr tanden in mijn hand...
Dat zeer
pi_35324874
bijten is hier alleen als je je vingfer in zijn mond steekt, dus eigen schuld dan

Djulian krijgt ineens een sprong met woordjes, koekie, oma, papa en didi (zussie) kwamen eenmalig voor en vanmiddag toen mijn moeder kaas stond te snijden kwam er ineens 5x kaaaa uit
Vanmorgen was minder leuk, toen ik hem uit bed ging halen was zijn slaapzak open en hij is weer aan de dunne. Ik heb hem keurig onder de douche gezet, hem afgedroogd en aangekleed, bed afgehaalt allemaal compleet overstuur omdat ik vandaag alleen ben. Zijn matras moest schoon gemaakt worden en weer opgemaakt en de rest in de wasmachine. Dit redde ik niet dus kwam mijn moeder ff helpen. Toen ik Djulian vanmiddag pap aan het geven was en er weer een lach op mijn gezicht stond draaide hij zich om en gaf mij een paar tikjes op mijn schouder met een grote lach alsof hij wou zeggen: mam je heb je best gedaan
  † In Memoriam † dinsdag 21 februari 2006 @ 14:03:17 #295
81992 Githa
pi_35326140
Net weer uit het ziekenhuis.
Het ging helemaal niet lekker, het deed hem erg veel zeer en dus mij ook. Hij had zoveel verdriet, echt het valt me zoveel tegen.
Ook vond ik de wond er slechter uit zien maar de verpleegkundige verzekerde me dat het allemaal goed is.
Nu moeten we wat we vandaag hebben gedaan 2 x per dag zelf gaan doen gewoon 2 x per dag mijn kind zoveel pijn doen.
Het moet dan gespoeld en opnieuw verbonden worden, maar wel tussen de vingers door.

Normaal zou ik zeggen, kom op het gaat alleen maar beter worden, nog even doorzetten, maar nu weet ik gewoon dat we dit allemaal nog een keer moeten meemaken.
Hoelang gaat dat duren zo
Mijn moedigheid is iig ver te zoeken, en mijn kleine stoere vent heeft zijn tranen weer even gedroogd en zit nog wat na te snikken
Nooit geweten dat je zelf echt 10x zoveel pijn hebt als je toe moet zien hoe je kind pijn heeft.

Ik weet ook dat over een paar dagen, wanneer we in het ritme zitten van 2x daags verschonen, we het allemaal weer wat positiever zien en we over 10 jaar echt wel blij voor Jordy zijn dat we het hebben laten doen.... dus dat blijven we maar herhalen vandaag.

Allemaal bedankt voor de lieve woordjes weer beurt weer wat op

en Girly meissie bedankt voor je mooie kaart
pi_35326169
Isis is verschrikkelijk verkouden. De groene snottebellen zitten ook om de 10 minuten in dr neus en ze vind het zo vervelend als mama ze weg wil halen.
Behalve fysiologische zoutoplossing en een ui onder dr bed nog niets gedaan. Wil zo even gaan stomen met dr in de badkamer , kan ik verder nog iets doen om het wat dragelijker voor dr te maken?
Ik heb bv. ook nog dampo in huis , maar ik geloof dat ik ergens op het forum iets gelezen heb dat dit slechts is voor die kleintjes...
pi_35326277
Githa wat moeilijk zeg! Zit met tranen in mijn ogen (zwangerschaps hormonen ) je verhaal te lezen. Het is nog zo moeilijk omdat ze niet begrijpen wat er nou aan de hand is.
Heel veel sterkte en hopenlijk geneest het snel zodat de pijn een stuk minder of liever nog weg is.

Jordy Je bent een grote vent hoor!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 21 februari 2006 @ 14:08:56 #298
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_35326322
Hč Githa, dat lijkt me heel naar ja. Je weet dat het moet gebeuren en dat het goed voor hem is, maar het is zo naar als je je kind pijn moet doen Hopelijk neemt de pijn snel af, kinderen genezen over het algemeen heel snel.

Dikke voor jullie drietjes!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 21 februari 2006 @ 14:23:04 #299
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_35326838
Oh githa wat erg moet dat zijn om je kind pijn te doen..
het is dat het moet maar anders he..
hopelijk doet het bij jordy snel geen pijn meer
veel sterkte met het 2 keer per dag verschonen ..
jordy stoere kerel

grr kyllian heeft nog steeds ontstoken ogen maar denk maar niet dat ik de dokter mag bellen van hem hoezo eigenwijs
want hij weet dat hij dan een zalfje krijgt voor zijn oogjes en dat wil hij dus echt niet he..
maak het elke keer wel goed schoon allen zijn oogwit is zo rood de groene soep uit zijn ogen word gelukkig al wat minder..
pi_35331404
Verschrikkelijk Githa... ik benijd je niet. Als die ukkies pijn hebben, zou je het zo van ze over willen nemen. Des te moeilijker lijkt het me als je ze zelf pijn moet doen ook al is dat voor hun eigen bestwil.

Xanthe: GEEN dampo gebruiken hoor! Er is een vervangend middel voor, heb net ff voor je gekeken, het heet LUUF en is speciaal voor kids t/m 3 jaar. Gewoon verkrijgbaar bij de drogist en het werkt geweldig, ze kunnen dan een stuk vrijer ademen. Wel zó smeren dat ze er niet bij kan met haar handjes (dus onder de kleertjes) en het per ongeluk in haar oogjes zou kunnen komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')