abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35416027
Ik zeg ook altijd tegen Morris: "je kan ook gewoon zeggen: Mama, ik ben vol, ipv alles op de grond te gooien." Maar het helpt nog niet helemaal
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_35423076
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 19:10 schreef snoopy het volgende:
Ik zeg ook altijd tegen Morris: "je kan ook gewoon zeggen: Mama, ik ben vol, ipv alles op de grond te gooien." Maar het helpt nog niet helemaal
Komt goed, Sven liep vanavond met zijn bord naar de afvalbak. "Ik hoef niet meer, ik heb genoeg"
En hij kieperde zo zijn bord leeg
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  donderdag 23 februari 2006 @ 22:06:15 #103
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_35423171
sven ja zo kan het ook natuurlijk
pi_35425937
Als Isis vol is gaat ze heel hard met dr armen zwaaien terwijl je net een lepel in de buurt hebt
Het traint in elk geval wel je reactie vermogen .
En als je dan denkt dat ze gewoon aan het etteren is omdat ze er zo'n lach mee opzet waarbij je het idee hebt dat ze denkt "ha wat een leuk spelletje." en daarom haar handen probeerd tegen te houden , gaat ze heel hard nee schudden met dr hoofdje.
Maar het gekke is dat er altijd nog een toetje in gaat
  donderdag 23 februari 2006 @ 23:21:38 #105
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_35426135
ja die toetjes die passen altijd gek is dat he

kyllian wilde graag een touwtje spring en hij heeft er een gekregen
het is zo leuk hoe hij dat doet hij hou het touw voor hem en begint te springen
ik vind het zo schattig staan
als ik het vast kan leggen op film doe ik het het is ook zo comisch o te zien
pi_35427080
Nou is bij ons een toetje meestal fruit , dus ik heb er geen problemen mee dat mijn meissie dat toch nog wel eet. En de laatste dagen waren het voor een keertje danoontjes... Ze at toch al slechter door dr verkoudheid , zo kreeg ze toch nog genoeg binnen.
pi_35428441
Sven

Djulian accepteerd mij weer als zijn moeder
Door het lange plat liggen heeft mijn moeder hem verzorgd voor een weekof 9. Nu is er 2 weken tussenuit geweest voor vakantie en dat heeft geholpen, Djulian zegt nu gericht mama en mama moet hem helpen, want mama snapt het en oma niet. Vandaag kwam ma helpen met hem badderen en toen ze hem er uit wou halen werd hij boos en zei met een hele boze stem mama. Toen ik zei dat hij eruit moest en oma hem eruit ging tillen was het goed Ik heb hem afgedroogd en aangekleed want ook dat mocht oma niet doen. Hij weet precies de dingen die oma met hem doet, want we hadden het woord boodschappen nog niet gezegd of meneer stond al bij de deur hhhmmmaaa te roepen Wat voelt het heerlijk om door je eigen kind erkent te worden als mama
  vrijdag 24 februari 2006 @ 10:09:45 #108
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_35435005
Maxim slaat altijd naar de vork/lepel als hij vol zit. als je niet oplet vliegt alles over tafel heen

en indd dat toetje lust hij ook altijd

Maxim is nu echt bezig met kijken hoe ver hij kan gaan of zo, hij weet donders goed dat hij niet op zn tafel mag klimmen, dat doet hij toch, zeg duidelijk nee en zet hem op de grond (of zittend op zn bankje) en hij gaat gelijk terug om er weer op te klimmen, en dat wel een aantal keer achter elkaar,
dan ben ik t zat en zet hem ergens anders neer, en dan gaat hij dramatisch op zn buik op de grond liggen nephuilen
en stiekum moet ik er zo om lachen
  vrijdag 24 februari 2006 @ 10:37:09 #109
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_35435768
Dit is waarschijnlijk mijn meest onzinnige bericht aller tijden maar ik ben zo vreselijk verliefd op Jolie. Ik vind d'r zo mooi en snap gewoon niet dat ze in anderhalf jaar van een hulpeloos klein vrachtje mens is opgegroeid tot een echt (zoals ze zelf zegt) maisje. Dat kan dansen en huppelen en de trap op kan lopen, zelf kan eten met een lepel, d'r jasje pakt van de kapstok. Dat soms dingetjes niet durft, ook de trap op lopen, ergens naar binnen gaan als er veel mensen zijn, boven op een glijbaan van sta naar zit gaan maar zich dan toch kan vermannen en het gewoon doet. Dat soms urenlang zelf kan spelen en soms geen één minuut alleen kan spelen, voor het traphekje staat te brullen want ze mocht anderhalf jaar lang mee van boven naar beneden en nu gaat d'r moeder ineens alleen de post pakken. Ze kan zo onder de indruk zijn van dingen, water, de wind, gekleurde kralen die een ketting worden en ze is zo schattig als ze de lichtstraal die langs de gordijnen komt probeert te pakken. Maar vanmorgen, zo lief, toen ik zei dat ik van d'r hield kreeg ik als antwoord 'voo zjelie?' en toen ik zei dat ik van Jolie hield zei ze 'zjelie hou mama' 'mij mama miza'
  vrijdag 24 februari 2006 @ 10:37:46 #110
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_35435791
Oh en ze zegt ook high five, low five, baby five!
  vrijdag 24 februari 2006 @ 10:38:32 #111
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35435813
LB! Je maakt me week hier!
  vrijdag 24 februari 2006 @ 10:41:05 #112
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_35435883
Oeh zeggen jullie echt; zit je vol? Wij zeggen genoeg gehad ofzo denk ik.
Ik vind dat zo'n rare uitdrukking, krijg daar hele rare beelden bij
  vrijdag 24 februari 2006 @ 10:42:31 #113
24188 Belana
kloon van belana
pi_35435922
LB

En zo herkenbaar
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 24 februari 2006 @ 10:42:58 #114
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_35435934
Sorry BE ik moet bijna huilen als ik d'r zie omdat ze zo lief is. En er is niet aan te ontkomen dat ik d'r zie want ze laat d'r pluche hond uit die de hele tijd bij mijn stoel poepoep gaat doen dus
  vrijdag 24 februari 2006 @ 10:44:53 #115
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35435979
Hoef je geen sorry voor te zeggen hoor! Jij kan er toch ook niks aan doen?
  vrijdag 24 februari 2006 @ 10:56:37 #116
593 sjak
Juffie Bloem
pi_35436248
LB, wat lief

Ik moet zeggen dat ik soms met bewondering je berichten lees. Ik kan me nog zo goed jouw eerste berichten hier op het forum herinneren. Ik heb je vaak geciteerd hier thuis en erg om je moeten lachen. En ik vond/vind je zo moedig. Dat je toen ondanks alle negatieve mensen om je heen toch hebt gekozen om je kindje te houden en dat je hier op het forum al die vragen hebt durven te stellen. Je hebt je zo kwetsbaar opgesteld allemaal voor jouw lieve kleine meisje, je verdient het dat ze tegen je zegt dat ze van je houdt!
Lekker douchen!
  vrijdag 24 februari 2006 @ 11:01:37 #117
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_35436382
Wat lief is Jolie en wat lief is jouw gevoel erover, LB!

Sjak, wat jij zegt, raakt me heel erg. Wat lief dat je dat schrijft. En goed. Ik ben het er namelijk helemaal mee eens.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 24 februari 2006 @ 11:19:43 #118
24188 Belana
kloon van belana
pi_35436981
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 24 februari 2006 @ 11:49:58 #119
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_35437997
Nou wat lief echt! maar ik heb me heus de afgelopen anderhalf jaar wel afgevraagd of het wel goed was, ik heb echt getwijfeld over haar bestaan. Zou het niet beter zijn geweest als....ze heeft aan mijn kant nauwelijks familie waar ze op kan bouwen, aan zijn kant nauwelijks familie die ze kent maar waarbij ze wel altijd terecht kan als het nodig is, ze heeft geen eigen kamer (maar dat is echt meer mijn verdriet en niet dat van haar) en soms moet ik zo met haar slepen van hier naar daar. Maar nu pas zie ik soms echt dat het gewoon goed is, nu ze ineens allemaal van die sprongen maakt waarbij je kan zien, dit is Jolie. Ze is een mensje en ze is zoals ze is en voor haar zijn de dingen zoals ze zijn. Het maakt haar geen bal uit dat er soms geen geld is om leuke dingen te doen, met je nieuwe schoenen over de stoep heen rennen is leuk zat. Het maakt haar niet uit wie haar werkelijke oma is, ze vindt het heerlijk om vertroeteld te worden door mijn vriendinnen of erger hun moeders. Het is niet erg om na een dag bij de oppas ook nog meegenomen te worden naar Ikea, daar krijg je lekker eten en je kan er in de spiegels kijken. Ze vindt het niet erg om soms bij de oppas met ruim tien man aan tafel te eten en thuis maar met z'n tweetjes, ze vindt het leuk als mijn zus haar ophaalt bij de oppas, mama komt toch wel thuis later. Het is allemaal geen probleem, zolang ze maar Jolie kan zijn! en daarom vind ik haar zo vreselijk lief en bijzonder. Het is vast heel gewoon maar zij is toevallig wel mijn dochter!

Oh en het is altijd goed om te horen dat je geciteerd wordt

[ Bericht 5% gewijzigd door Luchtbel op 24-02-2006 11:56:54 ]
  vrijdag 24 februari 2006 @ 12:08:56 #120
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_35438570
Jee, luchtbel, wat omschrijf je je gevoel mooi.
En goed dat Jolie lekker haar kleine zelf kan zijn. Je bent echt niet de enige die met haar kind 'sleept'. Het geeft je als ouder misschien af en toe een schuldgevoel, maar je merkt het wel aan haar als ze het niet goed vind. "s avonds naar Ikea, da's geen straf. da's feest!! Je doet het allemaal maar mooi, en jouw dochter is daar heel gelukkig mee!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_35438588
Wat beschrijf je dat mooi.
Je leeft maar 1 keer
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 24 februari 2006 @ 12:29:08 #122
95752 crew  Chell
Kluns
pi_35439136
Tis maar goed dat mijn collega's in een meeting zitten

pi_35439347
LB je bent een moeder!
en zjelie is inderdaad ook hartveroverend!

piet is gisteren van de bank gevallen, hij vloog over de rugleuning heen en kwam hard met z'n hoofd op de grond terecht. hij was zich aan 't verstoppen voor opa, die aan de andere kant van de bank op de grond met Anna aan 't spelen was, en in z'n enthousiasme om weer tevoorschijn te komen vloog hij er dus zo overheen. hij heeft heeft een flinke smak gemaakt en een bult op z'n voorhoofd. m'n ouders zijn zich natuurlijk ook rotgeschrokken, hun hart stond even stil zeiden ze. gelukkig lijkt 't verder allemaal mee te vallen.

offtopic maar niet eens puf om dit apart in 't speelgoedbankje te zetten: ben zelf een beetje grieperig, heb al dagenlang hoofdpijn, bleghk. ben thuisgebleven en heb uitgeslapen, nu probeer ik toch even wat te werken. maar eigenlijk kan ik maar slecht tegen licht op 't moment, dus naar 't scherm turen is niet echt prettig. ik ga me dus snel even toeleggen op wat ik eigenlijk achter de pc wilde gaan doen en vanmiddag misschien nog een tukkie.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 12:59:04 #124
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_35439976
Oioioi Piet toch! Heeft hij een bult?
Ik heb hier een mannetje met een blauw oog en een flinke plek op zijn wang. Was maandag zo moe na het zwemmen dat hij struikelde op dat rottrapje voor het huis en kwam met zijn wang/oog tegen de rand van de stenen tree terecht.
Eerst zag het er nog wel redelijk uit, maar nu....
Bixie beterschap.

LB, nou moet je echt ophouden met zo lief te schrijven over Zjelie.
Door Sjaks post over toen je hier kwam posten, moest ik ook even terugdenken. Ik wist in het begin niet wat ik aan je had. Kende je achtergrond niet, je was naar mijn idee overal bang voor (niet naar zwangerschapsgym durven, dat vond ik zo raar) en vond alles 'lomp' aan jezelf. Pas later toen de puzzel in elkaar viel, maakte dat onbegrip plaats voor bewondering. En niet alleen Jolie is gegroeid, maar jij ook in de tijd dat ik je ken. Laat iedereen maar lekker lullen, ik vind je ook een moeder. Dus dat je trots bent op je spruit, dat mag je ook wel eens zijn op jezelf.
Als je niet lacht, ben je dood.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 13:45:39 #125
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_35441412
Heeft alleen maar als toevoeging amen
pi_35449088
LB Zjelie is ook ontzettend , en als ze dan ook nog 'zjelie hou mama' 'mij mama miza' gaat zeggen dan ben je toch helemaal nergens meer En je verdient het dubbel en dwars, ook hier uitermate veel bewondering voor hoe je het allemaal doet. En aan Jolie kun je zien dat je het hartstikke goed doet !!
  † In Memoriam † vrijdag 24 februari 2006 @ 18:05:52 #127
81992 Githa
pi_35451354
Wat ik bijna gewoon vergeet te posten
Ik heb gefietst met Jordy Ik vond het in gedachten zo eng e was zo bang om te vallen. Nu zet ik Jordy op de fiets, ik stap op en fiets weg ...no prolemo
Stom he! heb ik me daar zo druk om gemaakt, maar hij vond het heerlijk
pi_35453623
Jolie
Jordy lekker he, even uitwaaien!

Dylan heeft weer bronchitis
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd
  Jubileum moderator vrijdag 24 februari 2006 @ 20:15:09 #129
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_35455645
LB het is dat je niet naast me zit anders had je een dikke kus en knuffel van me te pakken. Wat schrijf jij lief en trots over je prachtige dochter.

Githa hoe is het met Jordy en hoe gaat het verschonen van het verband?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 24 februari 2006 @ 20:38:09 #130
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_35456463
LB, het belangrijkste is eigenlijk dat jij Jolie de kans geeft om zich zelf te zijn. En geloof me, dat is een gave. En ik zie dat bij jou in al je berichtjes en foto's van Jolie.

Dylan en Bix, beterschap. Piet en Leon, kusje op de builen.

Lekker om te kunnen fietsen met Jordy, Githa. Was het niet erg koud met die wind? Brrrrr...
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  † In Memoriam † vrijdag 24 februari 2006 @ 21:18:46 #131
81992 Githa
pi_35457885
Livelink, het was zondag al geweest, maar ben het vergeten te posten

Lois, lief dat je het vraagt
Het verschonen begint een ritme te krijgen. Jordy gilt nog steeds moord en brand, maar schijnt zich er ook makkelijker bij neer te leggen als de pijn voorbij is.
Hoe erg het ook klinkt, hij begint het al 'normaal' te vinden...Nu hadden we vandaag de chirurg aan de telefoon, echt een schat moet ik erbij zeggen. We kunnen haar ten alle tijden bellen. Net als vandaag stond ze ons gewoon te woord in de operatie kamer tijdens het opereren. telefoontjes omtrent Jordy worden gewoon altijd doorverbonden en ze neemt dan ook alle tijd wat dat betreft ben ik zo blij dat we bij haar terecht zijn gekomen.

Maar goed, ze vertelde dus dat de kans groot is dat we vanaf dinsdag maar 1 x per dag hoeven te gaan verschonen, dus daar duimen we voor
Het ziet er ook al wel beter uit heb ik het idee, al is dat moeilijk te zeggen, als je het elke dag ziet.
Maar ik durf wel te zeggen dat het met ons allemaal weer wat beter gaat
pi_35457950
Dat klinkt goed Githa Ben erg benieuwd naar het eindresultaat
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_35458139
Wat heerlijk dat je zo'n geweldige chirurg heb Githa!!!
Oeh dat zou lekker zijn nog maar 1x per dag.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 21:27:31 #134
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_35458178
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 20:15 schreef Lois het volgende:
LB het is dat je niet naast me zit anders had je een dikke kus en knuffel van me te pakken. Wat schrijf jij lief en trots over je prachtige dochter.

Iedereen neemt zo veel dingen gewoon aan en denkt er verder niet over na. bij de berichtjes van LB moet ik altijd weer even nadenken en besef dat weer dat ik ook wel zo over m'n eigen kind denk maar dat dat zo 'gewoon' is... terwijl 't dat helemaal niet is eigenlijk
vaag? welnee...

Githa, fijn dat 't nu wat minder horror is om 't zo maar te zeggen. Vind 't nog steeds wel stoer hoor van jullie allemaal!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 22:31:19 #135
134348 MamBoo
't is wat je wilt
pi_35460309
Oh LB.. wat mooi hoe je je gevoel zelf ziet, erkent en beschrijft.. 'k Moest wel even een klein traantje wegpinken, want je zet precies neer wat ik ook zo vaak voel, maar net als een heleboel anderen niet 'vasthou': alsof Bo in een permanente zonnestraal van zichzelf opgroeit.

Geen blauwe plekken op het meissie hier vandaag, maar des te meer op de moeder, veroorzaakt door het meissie: een rechtse directe tijdens het stoeien en omdat ze het wilde goedmaken ook nog maar eens een extra schram op het oog.. Deze mama was even niet blij (bloed en pijn, Bo overstuur, want 'Bo mama boet maakt'), maar wel omdat Bo helemaal overstapt van de diksap naar de kabouterfeest-thee. Wel een gekke dag, met veel geregel en drukte, ook voor Bootje. Na 5 uur had ze het dan ook helemaal gehad en was als om op te schieten. Juist dan doet dat bericht van LB wel heel goed, weer even terugdenken aan alle momenten dat ze wel het meest adorable schatje van de wereld is doet veel gedrein en gepiep zo maar weer vergeten... Thanks, LB!
Ik heb er geen oplossingen voor, maar ik vind problemen prachtig.
Meer zien van mijn Bo?
  vrijdag 24 februari 2006 @ 22:51:30 #136
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_35461047
LB wat schrijf je toch altijd mooi

Kyllian had vandaag helemaal geen in carnaval op school
moet je nagaan hoe het zo normaal is als de kinderen de klas binnen lopen en een werkje pakken.
mocht ook wel even maar daarna gingen ze buiten in een optocht lopen en daar had hij helemaal geen zin in geen zin om te dansen ...
nee hij wilde werkjes doen . en knutselen.
dus dat hebben we toen thuis maar gedaan .
pi_35462293
LB, je bent de moeder die ik ooit hoop te zijn.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 23:54:11 #138
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_35463597
Nou euh Sombie ik denk dat iedereen hier heel veel van haar eigen kind(eren) houdt en daar draait het allemaal om toch!

Githa wat lijkt me dat eng en naar zeg, wel fijn dat het beter lijkt te gaan. Rompertjes zijn onderweg.

Beterschap Bix!
pi_35470194
LB wat verwoord je je liefde voor Jolie mooi.
En natuurlijk houd iedere moeder van dr kind(eren), maar niet elke moeder kan het zo mooi verwoorden.

Isis is nog steeds verkouden , groene snottebellen en hoesten en sinds gisteravond ook weer hele erge diarree. Ze is nu al een week flink verkouden (sinds vorige week zaterdag) en ik zie er geen verbetering in. Vraag me af wanneer ik nu weer aan de bel moet gaan trekken.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 12:32:11 #140
24188 Belana
kloon van belana
pi_35473061
Ik was net een beetje boos op Ian en die had ik naar beneden gestuurd. Intussen lag Liam al op bed te wachten op zijn flessie en toen ik die kwam geven zei hij : niet boos he mama? Dus ik zeg: nee hoor, ik ben niet boos op jou. nee, zegt ie, boos op Ian, nee he? is zielig!
Nou jaaaa!! Hoe komt ie erop Soms verbaas ik me echt over de abstracte begrippen die hij begrijpt
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 25 februari 2006 @ 12:42:11 #141
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_35473320
Zo als dat geen broederliefde is.
Als je niet lacht, ben je dood.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 12:43:43 #142
24188 Belana
kloon van belana
pi_35473362
och, je moest eens weten, Ian is zijn grote held! Toen ian donderdag kwam zei (of meer verzuchte) hij: jaaaaa, Ian is weer thuis
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 25 februari 2006 @ 12:49:45 #143
593 sjak
Juffie Bloem
pi_35473507
Hij ziet er niet alleen schattig uit...hij is het ook nog eens
Zo eentje wil ik er ook wel
Lekker douchen!
pi_35473529
Wat kan die band sterk zijn tussen hun ondanks het leeftijdsverschil he?
Ik zie dat ook tussen Djen en Djulian, niemand kan daar tussen komen en ze voelen elkaar zo goed aan, het kan mijn hele dag goed maken als ik die 2 samen zie spelen. Net hebben ze samen voor het eerst getekend omdat omie mijn oma morgen haar verjaardag viert
  zaterdag 25 februari 2006 @ 20:50:18 #145
8622 Kbot2000
Phreak on a leash
pi_35488902
Ja, prachtig idd en als je dan bedenkt dat Ian er maar 1 keer in de 2 weken is en halve vakanties... maar hij is echt zijn grote broer
Ian vind het momenteel nog wel eens moeilijk, want Liam loopt vaak en veel in de weg, maarja, dat hoort erbij proberen we hem uit te leggen.

edit: dat krijg je ervan als jeman ook gaat posten op fok.... dit was belana dus...
life is all about priorities
pi_35489086
Dat van in de weg lopen komt me ook bekend voor Djulian volgt zijn zus overal, ook als ze ff rustig wil lezen of computeren. Djulian kijkt Djen trouwens niet aan als zij zaterdags naar haar vader gaat Hij negeert haar compleet als ze om een kus vraagt. Heeft Liam ook dat hij Ian "kwalijk" neemt als hij weg gaat?
  zaterdag 25 februari 2006 @ 20:59:02 #147
24188 Belana
kloon van belana
pi_35489234
nee, dat heeft liam niet, hij gaat soms bijna dood van verdriet, grote drama's voltrekken zich, maar 2 minuten later is het goed. Maar soms vind ik het wel zielig hoor...
stormy waters...
sailin'
  Jubileum moderator zaterdag 25 februari 2006 @ 21:25:32 #148
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_35490144
Ik denk zo'n beetje elke dag "echt veel leuker als dit kan het niet worden" en elke dag wordt dat weer overtroffen.
Iris is helemaal verzot op K3 (ik moet steeds aan Jessie denken met K3 die op visite komt ) en wil het liefst alles zoals K3. Jurkje als K3, staartjes als K3, schoentjes als K3 en als dat dan allemaal voor elkaar is moet K3 aan (dvd) en wil ze Amerika! (=alle kleuren) kijken.
Dan pakt ze een speelgoedmicrofoon, doet druk alle bewegingen na en zegt trots "ik ga even heleboel zingen mama" om vervolgens alleen de laatste woordjes van een zin mee te zingen " hand......oog......regenboog...."
Zo ontzettend lief!!!
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 25 februari 2006 @ 21:37:07 #149
24188 Belana
kloon van belana
pi_35490600
Iris
Liam is verliefd op je geworden denk ik, want toen wij vandaag jas aan gingen doen om weg te gaan zei hij al ja schuddend en vol hoop: Iris toe he?
stormy waters...
sailin'
  Jubileum moderator zaterdag 25 februari 2006 @ 21:59:38 #150
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_35491413
Hahahaha het is wederzijds want Iris vroeg vanmorgen of we taart gingen halen voor Liam en toen we boodschappen gingen doen met de dubbele wagen vroeg ze zich toch echt af waar Liam was. Ze ging hem zelfs in de schuur zoeken
Vorige week was Liam bij ons en B wilde de dubbele wagen even testen dus Iris en Liam hebben zielsgelukkig hand in hand in de wagen gezeten terwijl we een rondje gingen wandelen.
Eva ♥ en Iris ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')