wat veel en wat een lieve reacties allemaal
![]()
Het gaat wel goed met Dylan. Gisteren zat ie continu aan zn rechterwang waardoor het echt bleef bloeden en er overal sporen liepen. Hij is gisteravond gewoon lekker op tijd in bad gegaan en daarna lekker naar bed (19.00) Hij is vannacht een paar keer echt gillend en krijsend wakker geworden, maar dat had ik ook wel verwacht. Dylan is echt iemand die alles tijdens zn slaap herleeft en verwerkt. Dus het was een druk nachtje! maar totaal niet erg natuurlijk.
Toen ie vanmorgen wakker werd leek de plek me eerst wel mee te vallen maar toen ik m in het daglicht zag toen moest ik toch wel weer huilen. Ik hoop echt dat het mooi geneest want het is een grote lelijke plek
![]()
Ik vind het zo onwijs zonde.
Boy gaat zaterdag terug naar het asiel waar ie vandaan komt met de informatie over wat er is gebeurt. Ik vind inslapen een te resoluut besluit en ik weet zeker dat het niet expres is gegaan. Het was wel echt een waarschuwingsbeet, als je foto's ziet op internet of informatie leest over kinderen die echt zijn aangevallen door hun eigen hond dan schrik je je rot. Dus ik denk echt dat het heel goed is afgelopen.
Boy en Dylan komen niet meer in dezelfde ruimte. Boy merkt heel goed dat er iets mis is want hij komt continu piepend naar me toe. Toch hebben we echt de knoop doorgehakt en besloten dat ie echt weggaat. Voor hetzelfde geld is het de volgende keer geen waarschuwing meer en dat kan ik mezef echt nooit vergeven. Het is toch wel heel erg moeilijk om m weg te doen. We hadden Boy al zo'n 4 jaar en je gaat echt enorm veel van dat beest houden, maarja.. zoals al gezegt is.. Dylan gaat boven alles.
Ik voel me heel erg schuldig tegenover Dylan.. net alsof ik gefaald heb hem de veiligheid te bieden/geven die ik hoor te geven.. maargoed.. dat gaat vanzelf wel weg hoop ik.
Dank jullie wel voor de lieve reacties
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd