Nou zijn vingertjes zagen er goed uit
![]()
ze waren alleen erg verweekt.
Het liefst zouden ze hem zo open laten maarja, als je 1 bent en veel valt en over de vloer kruipt is dat geen optie
We moesten dus maar een katoenen handschoentje kopen met losse vingers ( dus geen wandjes ) dan is het ietsie beschermd maar kan het toch ademen.
Dus wij snel snel na het ziekenhuis Eindhoven in om handschoentjes te halen.
NERGENS!
![]()
we hebben letterlijk alles gehad Hema, V&D, H&M enz. enz. tot zelfs de apotheek, ziekenhuizen in de omgeving en de thuiszorg toe.
Die dingen bestaan gewoon niet in de medische wereld en de kleding branche heeft geen winterspullen meer, laat staan van katoen
Ik heb net dus van een katoenen shirt een handschoentje proberen te maken en hopelijk gaat dat passen.
Best moeilijk om een mal te maken als je geen handje hebt met 5 losse vingers maar het wel moet maken voor 5 losse vingers
![]()
Ik kon natuurlijk zijn handje dat nu geopereerd is niet gebruiken als mal.
Maar goed *zucht* heel gedoe weer.
Voor de wond een beetje droog staat en goed begint te genezen zijn we wel weer 3 weken verder aldus de chirurg maar elke stap is er 1 en ik ben al vreselijk blij dat we al zover zijn gekomen
Jordy is ook echt super stoer, de chirurg vond ook dat hij een hele hoge pijngrens had. Hij huilde maar heel even bij bepaalde handelingen, terwijl het volgens de arts erg pijnlijk moest zijn.
Ik ben tro-oooots !
Zijn liesje ziet er trouwens ook weer goed uit
![]()
toch een flinke snee van een cm of 10
![]()
maar ze hebben dat gewoon erg mooi gehecht.
* Githa gaat verder met handschoentjes maken ...heb er toch zeker 4 nodig