abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35557053
Pfoehh Joshua is nog steeds wakker, wil niet in zijn bed liggen. En toen hij door had dat hij zijn kamerdeur niet open kon maken begon hij toch een stennis te schoppen, niet normaal. We dachten dat alle kasten omlaag kwamen Dus maar weer naar boven, hij is zijn moeheid al voorbij. Hij kan alleen nog maar huilen en schreeuwen Ik vraag me af of dit wel goed is eigenlijk.
  maandag 27 februari 2006 @ 22:08:01 #202
30488 coolbabe
My little pwny
pi_35557544
Jeetje Lewis wat moeilijk :|
Hij slaapt niet meer in een ledikantje neem ik aan? Is het geen mogelijkheid hem voorlopig dan nog wél in een ledikant te laten slapen?

Hier met Tom gaat het ook lekker....
Hij was zijn broer aan het slaan, waarna ik hem op de gang zette en hij me hard huilend toebrulde 'Jij sodemieter!'
Kinders hebben er ook wel een neus voor, welke woorden je liever niet hoort he?
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 08:55:07 #203
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_35565298
Hier was het vanacht nachtbrekerstijd smiley met wallen Zoë was met geen mogelijkheid in slaap te krijgen en heeft dus meer als de halve nacht tv liggen te kijken. En nu, kind superfit met een mama die graag zou willen slapen. meeeeeen wat een nacht

Zoë begint ook steeds gekker te worden bij reclames van tv waarin eten voorkomt stamt ze door de kamer in haar handen te klappen en maar schreeuwen eten, eten, eten

Het praten wordt ook steeds meer en duidelijker zo gezellig een babbelaarster in huis
  dinsdag 28 februari 2006 @ 09:39:42 #204
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_35565802
oh zit hier met tranen in mijn ogen te kijken naar mijn klein dreumesje die "dag dag" in zijn taal staat te schreeuwen naar de teletubbies die weg gaan, en dan dat handje wat zo staat te zwaaien wat een wondertje is het toch
  dinsdag 28 februari 2006 @ 10:44:07 #205
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_35566929
Rottdog, hier nog eentje die constant praat over eten. Paardje eten, clown eten, Po eten, maar Léon ho maar. Sinds 2 dagen eet ie weer slecht. Maar hij had volgens mij weer iets onder de leden. Gisteravond toen ik het eten opruimde en hij met papa aan het spelen was wilde hij ineens ook niet meer met de blokken bouwen. Dat komt nóóit voor! Dus toen ging er een belletje rinkelen en vroeg ik het mannetje even aan zijn hoofdje en nek te voelen. Inderdaad een stuk warmer. Vlak voor hij naar bed ging had hij 39.1. Nu is dat op zich niet spectaculair voor 's avonds, maar toch. Hij hoefde ook geen fles meer, wilde alleen maar bij je hangen. Tegen 23.00 werd ie wakker en toen wilde hij wel de fles. Toen was zijn temp ook weer gezakt naar 37.7. Dus dat was het dan weer hoop ik.
Hopen dat ie vandaag beter eet. Ik had potdomme nog wel risotto a la Jamie gemaakt, zijn favoriet!

Als we trouwens tegenwoordig langs het zuivelvak lopen in de supermarkt begint hij al te zingen: "Toetje, toetje, toetje!"
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_35567376
En ja hoor... ook Randy is geveld door griep. Hij at al een week slecht, dronk extreem veel voor zijn doen en was af en toe wat mopperig. Gisteravond moest hij na zijn laatste fles ineens spugen en werd vanmorgen brullend wakker. Toen ik op zijn kamertje kwam, stonk het er verschrikkelijk en de diaree zat tot aan zijn nek! rompertje kletsnat, pyama én zijn superdikke trappelzakkie doordrenkt!
Hij moest vandaag zijn 14 maanden prik (en daar zag ik al tegenop omdat ik daar nare verhalen over hoor) maar die afspraak bij het CB heb ik dus maar afgezegd; eerst aansterken.

Wat is overigens jullie ervaring met de 14-maanden prik? Zijn ze er erg ziek van geworden?
pi_35567583
Mammietje, mijn dochtertje heeft die een maand geleden gehad en is mij 100% meegevallen! Ze was kort erna wel beetje uit haar hum, maar kreeg ook een kiesje door dus onduidelijk waar het nu precies van was. 1 prik komt pas een week tot "uiting" en hier heeft ze totaal geen last van gehad.
pi_35567637
Dank je Stiekemurd... dat stelt me een beetje gerust. Tegen die tijd dat hij nu moet, mag ik al bijna bevallen, dus zie er erg tegenop om dan met een ziek kind te zitten. Had idd al gehoord dat ze er een week later pas last van kunnen krijgen.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 11:17:59 #209
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_35567688
Hier ook geen problemen met de 14-maanden prik. Zowiezo vallen de inentingen me heel erg mee. Over het algemeen gaat Kai niet eens huilen als ie geprikt wordt.

Wat leuk al die babbelende kindjes. Kai roept nu continu mmmmmmmmm als ie eten ziet. Zelfs als hij het nog nooit heeft gegeten herkent hij het als iets eetbaars. Verder is de woordenschat hier weer teruggevoerd naar "baw" (bal), "brrrrrr" (auto) en "umma" (oma). Eerst zei hij ook nog papa en mama maar dat is nu opeens weer voorbij.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_35568881
Nou Coolbabe, ik denk dat als het vanavond weer zo'n drama word hij inderdaad maar weer in zijn ledikant gaat. Volgens mij is Joshua gewoon heel bang ineens. Een nachtlampje hielp niet, en zodra hij hoort dat dat haakje erop ging dan werd hij helemaal gek. Maar als je dan bij hem ging zitten dan bleef hij wel weer liggen, maar ja je kunt toch niet constant bij je kind blijven tot ze in slaap vallen.
pi_35569774
Misschien is het idd gewoon nog even te vroeg voor hem Lewis. Komt vastwel goed tzt
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  † In Memoriam † dinsdag 28 februari 2006 @ 14:07:55 #212
81992 Githa
pi_35572397
Ik ga met Jordy richting Eindhoven, naar het ziekenhuis voor controle Ik ben zo benieuwd hoe ze vind dat het eruit ziet.
Ik ga ook vragen hoelang ze denkt dat hij nog zo ingepakt moet blijven
pi_35574710
spannend githa. vind je het er zelf al beter uitzien? oh je bent waarschijnlijk al lang weg. maar ben benieuwd hoe 't gegaan is!

en lewis lastig hoor. nog een tijdje terug naar 't ledikantje is misschien toch de beste optie dan. is het een idee om er wat spijlen uit te halen of kan dat niet bij zijn bedje? dan kan hij er wel veilig in/uit, maar blijft het z'n oude vertrouwde bedje.
pi_35575564
Randy heeft -zoals al vermeld- diarree, maar heeft daar -binnen maximaal 1 uur- zo'n luieruitslag van gekregen dat hij al huilt als ik zijn luier afdoe. Het afvegen en met zinkzalf insmeren doet hem echt zeer. Ik vind het een beetje raar dat dit zo snel is gegaan en hartstikke zielig dat hij er zo'n last van heeft. Hij voelt zich sowieso al behoorlijk ziek volgens mij want hij is niet van mijn schoot af te meppen, terwijl hij totaal geen schootzitter is. Heeft iemand hier ervaring mee? Zou dit een schimmelinfectie kunnen zijn? Maak me wat ongerust...
pi_35576694
Soms is de diaree zo zuur dat de billen snel open gaan Mammietje, bepanthen (hopenlijk schrijf ik het nu eens goed) werkt dan meestal het beste.

Hier de hele dag al "ruzie" met Djulian, die wil natuurlijk zijn diksap, maar hij krijgt alleen water, thee en melk. Veel drinken doet hij nu niet, heb hem ff voor de tv gezet en nu drinkt hij dan puur uit gewoonte zijn thee op (met een vleugje melk). Hopenloijk heeft hij snel door dat hij alleen nog maar water en thee krijgt ipv diksap.
  † In Memoriam † dinsdag 28 februari 2006 @ 20:26:07 #216
81992 Githa
pi_35585077
Nou zijn vingertjes zagen er goed uit ze waren alleen erg verweekt.
Het liefst zouden ze hem zo open laten maarja, als je 1 bent en veel valt en over de vloer kruipt is dat geen optie
We moesten dus maar een katoenen handschoentje kopen met losse vingers ( dus geen wandjes ) dan is het ietsie beschermd maar kan het toch ademen.

Dus wij snel snel na het ziekenhuis Eindhoven in om handschoentjes te halen.
NERGENS! we hebben letterlijk alles gehad Hema, V&D, H&M enz. enz. tot zelfs de apotheek, ziekenhuizen in de omgeving en de thuiszorg toe.
Die dingen bestaan gewoon niet in de medische wereld en de kleding branche heeft geen winterspullen meer, laat staan van katoen

Ik heb net dus van een katoenen shirt een handschoentje proberen te maken en hopelijk gaat dat passen.
Best moeilijk om een mal te maken als je geen handje hebt met 5 losse vingers maar het wel moet maken voor 5 losse vingers Ik kon natuurlijk zijn handje dat nu geopereerd is niet gebruiken als mal.
Maar goed *zucht* heel gedoe weer.
Voor de wond een beetje droog staat en goed begint te genezen zijn we wel weer 3 weken verder aldus de chirurg maar elke stap is er 1 en ik ben al vreselijk blij dat we al zover zijn gekomen

Jordy is ook echt super stoer, de chirurg vond ook dat hij een hele hoge pijngrens had. Hij huilde maar heel even bij bepaalde handelingen, terwijl het volgens de arts erg pijnlijk moest zijn.
Ik ben tro-oooots !

Zijn liesje ziet er trouwens ook weer goed uit toch een flinke snee van een cm of 10 maar ze hebben dat gewoon erg mooi gehecht.

* Githa gaat verder met handschoentjes maken ...heb er toch zeker 4 nodig
pi_35585218
Githa en bij de bodyshop? Daar hebben ze wel van die katoenen handschoentjes voor als je creme in moet laten trekken. Die zijn wel voor volwassenen, maar dat zijn van die hele meerek dingen.

Fijn dat alles er goed uit zag
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 28 februari 2006 @ 20:31:05 #218
116937 reni
Mama van Serissa&Fachelle
pi_35585273
Githa ik heb met je te doen hoor.
Jordy je bent zo stoer en dapper al die rare mensen aan je hand en dan niet huilen
jullie zijn FANTASTISCH en hier zijn we ook super super trots op jordy
  † In Memoriam † dinsdag 28 februari 2006 @ 20:31:29 #219
81992 Githa
pi_35585284
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 20:29 schreef jessie het volgende:
Githa en bij de bodyshop? Daar hebben ze wel van die katoenen handschoentjes voor als je creme in moet laten trekken. Die zijn wel voor volwassenen, maar dat zijn van die hele meerek dingen.

Fijn dat alles er goed uit zag
jah, ook geprobeerd maar die zijn echt echt echt te groot ... die staan gelijk aan maatje S maar daar verzoop hij in
pi_35585420
Wat een gedoe dan joh, zelf maken lijkt me ook ingewikkeld Hopelijk lukt het je.
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † dinsdag 28 februari 2006 @ 20:41:09 #221
81992 Githa
pi_35585638
ik heb nu net dit gemaakt

Beetje scheef maar hopelijk past het, gelukkig is het een beetje stretch
pi_35585663
Wauw dat vind ik dan weer harstikke knap!!!!
Het voelt heerlijk!!!!
pi_35585949
Ziet er net echt uit Githa En wat fijn dat Jordy zo'n bikkeltje is
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_35585967
Githa dat ziet er mooi uit zeg! Hopenlijk passen ze goed.
pi_35586049
ziet er goed uit hoor Githa!!!
lekker dat het verder allemal oke is, wel balen dat het nog "nat" is, maar hopenlijk gaat het met de handschoentjes heel goed!
  † In Memoriam † dinsdag 28 februari 2006 @ 20:54:13 #226
81992 Githa
pi_35586102
Dank u ..dank u helemaal met de hand genaaid he
Ik kan dat normaal echt niet hoor.... maarja, zo zie je maar als je niet anders kan.
pi_35586458
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 20:54 schreef Githa het volgende:
Dank u ..dank u helemaal met de hand genaaid he
Ik kan dat normaal echt niet hoor.... maarja, zo zie je maar als je niet anders kan.
Als er nood aan de man dan kan je alles hoor
  dinsdag 28 februari 2006 @ 21:09:34 #228
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_35586579
Wat een ongelooflijk stoere zoon heb jij Githa! Wow!
En wat ben je goed aan de knutsel geweest zeg.
Fijn dat het goed lijkt te gaan allemaal.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 21:31:59 #229
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_35587415
zo goed gemaakt githa
zo zie je maar weer
misschien een beetje ver gezocht maar zijn de binnenrandjes niet te dik als je begrijp wat ik bedoel ,zal niet fijn zijn als dat heel de tijd op zijn vingertjes zit ook al is het zacht . maar daar zal je vast wel rekening mee gehouden hebben
  dinsdag 28 februari 2006 @ 21:32:06 #230
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_35587418
Githa! Jij harde werkster! Wat een superstoere man is die Jordy van jullie zeg, maar een klein beetje huilen. Er raar dat een arts iets 'onbestaands' aanraadt. Ik zie een gat in de markt voor je . En weer een hobbel uit de weg!!!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_35588038
Githa als het niet gaat met de handschoen die je gemaakt hebt moet je me maar even mailen, dan fabriek ik wel iets in elkaar voor je. voor stoere Jordy !
pi_35588637
Githa wat fijn dat het zo goed gaat met Jordy en die handschoen ziet er goed uit. Als inderdaad die rand aan de binnenkant maar niet te dik is zodat het tegen zijn vingertjes aanschuurt. Kweet natuurlijk niet waar het precies zit, maar dat zou een probleempje kunnen zijn.

Joshua klimt met het grootste gemak uit zijn ledikant, maar hij komt er alleen niet gemakkelijk in terug, dus dan krijgen we dat ook. En je kunt uit deze bedjes geen spijlen halen.

Vanavond was hij toch echt te moe om te protesteren. Hij is er 1 keer uit geweest en raakte een beetje in paniek. Maar toen na een dikke knuffel snel weer in bed en we hebben hem niet meer gehoord. Dus die winst hebben we alweer. Morgen dan weer een dag, en dan de rest van de week is hij thuis dus even kijken hoe het dan gaat met hem. Alle onderdelen van het ledikant liggen nog steeds klaar, dus als de nood aan de man komt....
pi_35588711
dapper hoor jordy. en githa, wat een rotklus zo'n inimini handschoentje! ziet er goed uit! en mochten de naden irriteren, dan doe je 'm toch binnenstebuiten aan?

en Piet kan sinds een paar dagen springen, had ik geloof ik nog helemaal niet verteld. zo grappig, de eerste keer dat 't echt lukte met beide voeten van de grond was ie er zelf helemaal verbaasd over. "ik kan spingen!" vandaag heeft ie heel wat af gespongen. cb was niet goed bereikbaar vandaag, maar ik ga die peutergym wel proberen te regelen. al is er een grote kans dat 't alleen op een dag is dat ik werk.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 22:32:07 #234
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_35589845
Pietje! wat knap!
pi_35589868
Isis peuterd in dr neus
pi_35591172
Hehehe grappig. Piet die kan springen, goezo jongen

Joshua hadden we beter de naam Tigger kunnen geven. Die springt overal en nergens op.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 23:08:18 #237
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_35591335
wat goed van piet zeg

ik had daar niet eens over nagedacht bix dat is natuurlijk ook zo dat je hem dan binnenste buiten aan kan doen

kyllian heeft nu een periode dat hij gewoon niet hoord wat je zegt doof iiis hij niet want de zachtste geluiden hoord hij
dus daar ligt het niet aan
best vervelend af en toe

maar hij is voor de rest zo ontzettend lief
en elke dag zegt hij wel van
mama ik hou zo veel van jou ..
en als papa thuiskomt van zijn werk
ik heb je zo gemist en ik hou zo veel van jou .
zo lief omdat uit een kindermondje te horen
  dinsdag 28 februari 2006 @ 23:13:44 #238
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_35591522
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 20:26 schreef Githa het volgende:

We moesten dus maar een katoenen handschoentje kopen met losse vingers ( dus geen wandjes ) dan is het ietsie beschermd maar kan het toch ademen.
De apotheek heeft wel van die handschoentjes heb ze is moeten dragen ivm exceem aan mijn handen.

En Super Jordy
pi_35591697
rottdog: niet in maatje inimini waarschijnlijk!

lewis: van dingen afspringen (nou ja zich laten vallen, en 't moet niet te hoog zijn ) kon ie al wel, maar met beide voeten van de grond lukte 'm nooit. (terwijl hij 't wel vaak probeerde hoor, met 'en hop!' begeleidende tekst en al). tot afgelopen zaterdag.
  † In Memoriam † woensdag 1 maart 2006 @ 07:02:39 #240
81992 Githa
pi_35596016
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 23:13 schreef Rottdog het volgende:

[..]

De apotheek heeft wel van die handschoentjes heb ze is moeten dragen ivm exceem aan mijn handen.
Jah, de apotheek heeft handschoenen maat S , maar die waren echt te groot.
Kleiner zijn ze er niet. Ze hebben ook in het landelijk systeem gekeken maar volgens hun bestaan ze niet eens.
Zodra het handschoentjes voor kleine kinderen betreft, praat je al over wandjes.

Ik had er idd al rekening met die naad proberen te houden, als ik hem plat strijk zou hij er geen last meer van moeten hebben.
Anders hou ik gewoon de tip van Bix aan en doe ik hem binnenstebuiten aan
  woensdag 1 maart 2006 @ 07:51:03 #241
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_35596185
www.allergiewinkel.nl
Daar heb je wel kindermaat 4/5 jaar. Heet wassen?
  † In Memoriam † woensdag 1 maart 2006 @ 08:15:09 #242
81992 Githa
pi_35596323
THNX LB... ik ga daar eens informeren. Misschien dat ze hem even kunnen opmeten ofzo.
Een beetje te groot is zo erg niet, maar de stof moet wel passende tussen zijn vingers vallen anders bied het daar geen bescherming.
pi_35596573
als je ze wast krimpen ze nog zo'n 10%, volgens die site, githa!
  † In Memoriam † woensdag 1 maart 2006 @ 09:12:45 #244
81992 Githa
pi_35596935
ze vragen 6,50 euro verzendkosten, dus zijn een paar handschoentjes bijna 12, 00 euro.
Vind ik best prijzig.
  woensdag 1 maart 2006 @ 09:20:07 #245
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_35597096
Jordy gij stoere knul wat is je mama creabea als de nood hoog is

Isis bah

Piet kan springen

eens in de zoveel tijd wil mijn kleine man erg graag snachts bij mama liggen, vanaf 3 uur vannacht dus wel erg lief hoor, hij ligt dan heel de tijd tegen mij aan, duimpje in zijn mond, en dat andere handje is heel de tijd met mijn haar aan het friemelen (mijn haar is lekker hoor ). dus zo lag heel het gezinnetje in 1 bed bij elkaar te slapen vannacht
ik slaap gelijk wel minder goed, maar 2 nachten ervoor had hij doorgeslapen zomaar ineens heb ik ff bij kunnen tanken, heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk
  † In Memoriam † woensdag 1 maart 2006 @ 09:28:02 #246
81992 Githa
pi_35597286
Dat doet Jordy nu niet he....als hij al s'nachts bij ons in bed mag dan is het feest "wat nou liggen, wat nou slapen" misschien ook wel de reden dat hij het alleen bij hoge uitzondering mag
  woensdag 1 maart 2006 @ 09:31:19 #247
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_35597369
haha Jordy, dat is ook erg leuk he snachts papa en mama wakker houden als je in hun bed mag
  woensdag 1 maart 2006 @ 10:29:20 #248
45621 Suzanna
Mama van...
pi_35598604
Githa, wat goed zeg, dat je zo creatief bent geweest!
Jordy zal wel een stuk beter kunnen spelen zonder 'blok' gips!

Martineke, leuk zeg, dat Maxim ook 'dag dag' zegt. Noa zegt het ook tegen de Teletubbies (en iedereen die weggaat) en gaat dan ook zo lief zwaaien ... lief he?

Noa zegt ook al een aantal woordjes meer:
- boekje (tja...ze loopt de hele dag door de kamer heen met boekjes )
- doekje
- mama
- papa
- Hey!
- Dag dag

Voor de rest loopt ze als een kievit, al een hele tijd, zo leuk! Ook klimt ze op vanalles, inclusief stoelen en de bank, en de salontafel...en gaat er ook nog op de 'goede manier' van af. Ze is nog niet vaak echt ergens vanaf gevallen en is heel voorzichtig. Wel probeert ze ook op die manier van de commode af te komen en die is toch écht iets te hoog daarvoor

Overigens kan zij ook al uit haar bedje klimmen, ook mét slaapzak, maar dat ligt aan het soort bedje. Er zit een soort van verhoging in het bedje, het is niet alleen maar spijlen helaas. Ze kan zich er dus makkelijk 'overheen gooien', maar doet dat gelukkig alleen maar als ze geen slaapzak aan heeft. We gaan het bedje wel gauw verwisselen met het andere ledikantje wat we hebben, wél met lange spijlen... is wel een stukje veiliger!
pi_35599665
Lekker dat het zo goed gaat met Jordy Githa! En wat een superstoere knul dat hij die pijnlijke handelingen zo doorstaat! Ook petje af voor jou trouwens en niet in het minst om de crea handschoentjes!
  woensdag 1 maart 2006 @ 13:09:14 #250
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_35603318
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 10:29 schreef Suzanna het volgende:

Martineke, leuk zeg, dat Maxim ook 'dag dag' zegt. Noa zegt het ook tegen de Teletubbies (en iedereen die weggaat) en gaat dan ook zo lief zwaaien ... lief he?
indd heel schattig ja maxim weet het tegenwoordig precies als papa weggaat, die trekty dan zn jas aan en maxim staat al te zwaaien en "dag dag" zo lief om te zien.
zo ook als hij van de bank naar zn tafel loopt (andere kant van kamer bijna) draait hij nog eens om en "dag dag"
Noa ook al zon klimmert, hier ook 1 in huis, alleen maxim is al geregeld ergens vanaf gedonderd, gelukkig loopt het allemaal nog goed af, en zo leert hij eens wat voorzichtiger te zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')