Of voor boevenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:42 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Allergisch voor de politie.![]()
Databases onderhoudenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:09 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Klinkt heel mooi, maareh.. wat doe je zoal.
Mijn ervaring is dat als je van dieren houdt je beter geen dierenarts kunt gaan wordenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:09 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Eigenlijk wilde ik altijd iets met dieren doenIk heb een tijdje bij de dierenwinkel gewerkt (geen succes
) en een jaar diergeneeskunde gedaan. Ik kwam er na dat jaar achter dat ik niet zo dierenleed-bestendig ben en alle zieke beestjes mee naar huis wil nemen.
Exit dierngeneeskunde.
-> Van Hall Instituut Leeuwarden.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 09:24 schreef Lod het volgende:
Mijn ervaring is dat als je van dieren houdt je beter geen dierenarts kunt gaan worden. Al was ik wat dierenleedbestendiger tijdens mijn studie en had niet de behoefte om de zieke beestjes mee naar huis te nemen.
Ik wil nog steeds iets met dieren doen maar er zijn weinig banen waarbij dieren en hbo/universitair denkniveau gecombineerd worden.
owja ik had mbo ict gedaan maar dat vond ik geen flikker meer aan dus heb een beetje een carreer switch gedaanquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
2 vrienden van me zijn dat
ik wou piloot worden maar ben account manager geworden
ik wist toen nog helemaal niks van allergietabletten etc af, maar ik ben allergisch voor stof, huisdieren, pollen, van alles, slaat op mn longen. mn moeder zag het al helemaal voor zich, daar stond ik dan iemand te arresteren, of achtervolgen en HACHOO, of ik was bij iemand thuis met huisdieren en HACHOO, dan kan je je werkzaamheden niet voldoende uitoefenen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wrom kun je niet bij de politie als je allergisch bent?
mja die alergie is een beetje jammer ja. en dat afvallen ....t jsa sporten hequote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:05 schreef releaze het volgende:
[..]
ik wist toen nog helemaal niks van allergietabletten etc af, maar ik ben allergisch voor stof, huisdieren, pollen, van alles, slaat op mn longen. mn moeder zag het al helemaal voor zich, daar stond ik dan iemand te arresteren, of achtervolgen en HACHOO, of ik was bij iemand thuis met huisdieren en HACHOO, dan kan je je werkzaamheden niet voldoende uitoefenen.
Daarnaast wilde ik bij de politiebrigade, of hoe dat ook heet. Dat kon niet.
De dag dat ik hoorde dat ik allergisch was voor huisdieren was de dag dat mn toekomst instortte
Ik heb twee jaar terug nog zitten overwegen om naar de politieacademie te gaan, maar dan moest ik ook eerst afvallen enzo en een psychologische test, en een goede conditie hebben.. dat schrok me behoorlijk af.
Misschien ooit in de toekomst nog weleens
het probleem met sporten is dat ik een gruwelhekel heb aan de sporten die je kosteloos kan doen (rennen, skaten, fietsen, dat soort shit) en geen geld heb voor de sporten waar mn hartje wel naar uitgaat, zwemmen, martial arts, squash... helaas pindakaas. zo graag wil, en wilde ik 2 jaar terug, ook geen politieagent worden, ik wilde graag gaan studerenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mja die alergie is een beetje jammer ja. en dat afvallen ....t jsa sporten he
voor bier ook geen geldquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
tsja keuzes he sporten of bier drinken
tis maar goed dat je geen schrijver bent gewordenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:52 schreef Dromenvanger het volgende:
Schrijver
En ik schrijf me een ......geluk
Of moet ik zeggen, ik schrijf me een geluk
Zeg maar, ik schrijf me een geluk.
Omdat ik mijn eigen geluk schrijf, en nog meer ga schrijven
Het zit allemaal in de tekst![]()
![]()
En straks schrijft iedereen geluk.
Ik wilde vroeger gelukkig worden ook. En ik ben het uiteindelijk nog geworden ook
Het heeft me altijd gedraaid om het gelukkig worden in het leven in principe. De rest interesseerde me niet zoveel.
Ben je daar niet een beetje laat mee danquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:29 schreef Kowalabeertjuh het volgende:
Vroeger wilde ik altijd vanalles worden: Piloot (ik wilde de eerste vrouwelijke piloot worden)
Wat voor'n piloot? verdient het veel?quote:Op maandag 27 februari 2006 10:26 schreef ChopperMick het volgende:
Vroeger archeoloog of bakker tot ik leerde dat archeoloog geen cent opleverde en dat bakkers onwaarschijnlijk vroeg moesten opstaan.![]()
Ben nu piloot![]()
Ik gok op helicopterpiloot.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:04 schreef Okkie_ het volgende:
[..]
Wat voor'n piloot? verdient het veel?
quote:
wat nouquote:
Genoeg....quote:Op maandag 27 februari 2006 18:04 schreef Okkie_ het volgende:
[..]
Wat voor'n piloot? verdient het veel?
ook coolquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:17 schreef SHE het volgende:
Patholoog-Anatoom
Het is salesmanager geworden![]()
Las je ook de boeken over Kay Scarpetta?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:17 schreef SHE het volgende:
Patholoog-Anatoom
Het is salesmanager geworden![]()
anders was je dus homo gewordenquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:03 schreef snellejelle het volgende:
ik wilde vroeger steward worden en nu werk ik op afdeling inkoop/sales van een touroperator.
achteraf veel leuker (denk ik)
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:03 schreef Koewam het volgende:
Minister-president
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |