Wrom kun je niet bij de politie als je allergisch bent?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:58 schreef releaze het volgende:
ik wilde heel lang politieagent worden. toen kwam ik er rond mn 12e achter dat ik allergisch was en dat waarschijnlijk nooit zo lukken,
Allergisch voor de politie.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wrom kun je niet bij de politie als je allergisch bent?
Of voor boevenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:42 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Allergisch voor de politie.![]()
Databases onderhoudenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:09 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Klinkt heel mooi, maareh.. wat doe je zoal.
Mijn ervaring is dat als je van dieren houdt je beter geen dierenarts kunt gaan wordenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:09 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Eigenlijk wilde ik altijd iets met dieren doenIk heb een tijdje bij de dierenwinkel gewerkt (geen succes
) en een jaar diergeneeskunde gedaan. Ik kwam er na dat jaar achter dat ik niet zo dierenleed-bestendig ben en alle zieke beestjes mee naar huis wil nemen.
Exit dierngeneeskunde.
-> Van Hall Instituut Leeuwarden.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 09:24 schreef Lod het volgende:
Mijn ervaring is dat als je van dieren houdt je beter geen dierenarts kunt gaan worden. Al was ik wat dierenleedbestendiger tijdens mijn studie en had niet de behoefte om de zieke beestjes mee naar huis te nemen.
Ik wil nog steeds iets met dieren doen maar er zijn weinig banen waarbij dieren en hbo/universitair denkniveau gecombineerd worden.
owja ik had mbo ict gedaan maar dat vond ik geen flikker meer aan dus heb een beetje een carreer switch gedaanquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
2 vrienden van me zijn dat
ik wou piloot worden maar ben account manager geworden
ik wist toen nog helemaal niks van allergietabletten etc af, maar ik ben allergisch voor stof, huisdieren, pollen, van alles, slaat op mn longen. mn moeder zag het al helemaal voor zich, daar stond ik dan iemand te arresteren, of achtervolgen en HACHOO, of ik was bij iemand thuis met huisdieren en HACHOO, dan kan je je werkzaamheden niet voldoende uitoefenen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wrom kun je niet bij de politie als je allergisch bent?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |