linkje naar interessante linkjes:quote:mwah het is voor niemand leuk om buiten de normale proporties te zitten. Ik was altijd die lange dunne sliert in de klas (elke klas heeft er wel eentje) ik stond met gym aan het eind van de rij bij de jongens want we werden op lengte opgesteld (ook zoiets stoms
)
Als we paalbal deden vroegen ze steevast: "Meester, welke paal moeten we nu raken? De ijzeren of Puckzzz? "
jahaaa...humor hoor die kids![]()
TIP:quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:40 schreef miss_sly het volgende:
Mja, ik hoef me er denk ik ook niet meer voor te schamen, maar ik voel me wel wat onzeker daarover, moet ik zeggen.
Mijn vriend zal me ook wel mooi vinden in bikini, denk ik, dus misschien moet ik hem gewoon meenemen als ik zoiets ga kopen. We gaan naar Mexico op vakantie als het goed is, dus het lijkt me wel heerlijk om dan lekker in bikini te lopen, maar natuurlijk alleen als ik me daar goed in voel. Ik heb al in geen jaren uberhaupt naar een bikini gekeken, laat staan er een gepastMisschien moet ik gewoon moed verzamelen en er iig eens eentje passen.
Ik heb dat nog steeds veel te veel, terwijl ik zelf eigenlijk ook vind dat het helemaal niet belangrijk is en ook niet op die manier naar anderen kijk. Ik moet gewoon ophouden met me aanstellen en me afvragen wat anderen denken, maar gewoon in de spiegel kijken wat ik zelf vindquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:03 schreef Isabeau het volgende:
Ik draag ook gewoon een bikini hoor, miss_sly(maar dan ben ik een beetje over het 'wat zullen andere mensen wel niet denken' stadium heen)
Ik heb je fotoboek even bekeken, je gaat er gewoon fanatastisch uitzien op dat strandquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:16 schreef miss_sly het volgende:
Hahaha, een Hollandsche Godin...dat klinkt geweldig
Mijn vriend vindt me dat sowieso, dus dat is al helemaal in orde en de enige van wie ik het belangrijk vindt
Thanksquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb je fotoboek even bekeken, je gaat er gewoon fanatastisch uitzien op dat strand
ik hoor ook niet in dit topic, maar post voor de gezelligheid af en toe even meequote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:44 schreef thaleia het volgende:
Als ik me zo eens even mijn vriendinnen voor de geest haal zoals ze er op het strand uitzien dan zitten er daar een paar tussen MET rolletjes die er prima uitzien in bikini omdat het gewoon wel iets wulps heeft, hun heupen, billen en buikje. Zij hebben esthetisch gezien misschien net iets teveel rondingen, ik net iets te weinig. Als wij allemaal niet in bikini zouden durven zou die ene vriendin van me die gezegend is met een perfect lichaam altijd in haar eentje moeten gaan zwemmen
Natuurlijk zijn er wel uitersten die echt beter iets verhullends kunnen aantrekken, daar kennen we allemaal ook wel voorbeelden van. Maar die kunnen er hier in het "BMI onder 25"-topic eigenlijk niet tussen zitten toch.
Ah joh, je moet jezelf niet zo kwellen over zoiets. Je hebt nog niet eens een paaseitje gegeten!quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:51 schreef Kleintje het volgende:
Wat vind ik mezelf stom...
Dat is lekker he? Als je het zelf begint te zien. Dat vond ik in ieder geval wel. Anderen kunnen nog zo hard roepen dat ik er goed uit zie. Dat geloof ik toch niet.quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:31 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ah joh, je moet jezelf niet zo kwellen over zoiets. Je hebt nog niet eens een paaseitje gegeten!
Ik ben gisteren uit gaan eten met mijn vriendje, het was heerlijk maar ik heb toch wat veel gehad. Ik nam een maaltijdsalade maar daar zaten frietjes bij, en dan ook nog brood vooraf. Ik ben zoveel eten niet meer gewend, heb nu nog geen honger.Ach ja, vandaag lekker sporten en dan heb ik de punten weer terugverdiend.
Vriendje heeft gisteren foto's van me gemaakt (moest voor een project van school, een menselijk model) en ik vond zelf dat je die paar kilo verschil echt al kunt zien. Het gaat de goede kant op.![]()
Geen idee. Zit nu al 2 jaartjes in Utrecht op school, ik kom dus elke dag langs die swirl kraam op Utrecht CS maar heb nu al 2 jaar de verleiding kunnen weerstaan!quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:45 schreef Isabeau het volgende:
Weet iemand ook hoeveel kcal 1 swirl is? (zo één in een kleine beker met gewoon van alles en nog wat erdoor)
Chocolate chip cookie dough = 1280 kcal per beker (zo'n grote beker)quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:54 schreef Marloes het volgende:
Nu we het dan toch over ijs hebben, hoeveel kcal zitten er in een normale bak Ben & jerry's ijs?
Nu nog steeds?quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:55 schreef Beessie-Jen het volgende:
owwwww b & J........ nog lekkerder dan een swirlen dan die half baked.. ene kant met brownies en de andere kant cookiedough! ben zo in staat om naar de winkel te rijden nu...
thx marloes haha
tijdens mijn dieetperiode toch wel een aantal keer gedaan hoorquote:
Mijn godquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Chocolate chip cookie dough = 1280 kcal per beker (zo'n grote beker)
Karamel Sutra = 1120 kcal per beker
Cherry Garcia = 1000 kcal per beker
![]()
Daar at ik dus met gemak 1 beker van op hè
Nee, dat zou pas echt leuk zijn! Ik ben tot nu toe 5 kg afgevallen met de CD-rom van Weight Watchers. Viel me nog niet tegen om eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:19 schreef Isabeau het volgende:
Natuurlijk mag je meedoen, Maddy_K! Heel erg welkom zelfs
Hoe probeer jij af te vallen?
(en vast niet met B&J)
Ik heb ooit één van de kinderen van de oprichters op tv gezien (volgens mij was dat bij Oprah) en die was heel erg tegen het ijs dat zijn vader en een oom hadden ontwikkeld. Ze schijnen er beiden ook aan overleden te zijn....vetzucht, hartklachten etc. Hmm, ik ga even controleren of mijn geheugen er geen eigen versie van heeft gemaakt.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:18 schreef Marloes het volgende:
Mijn god
Dat wist ik dus echt niet hè
De CD-rom van de WW is hier heel populair, er zijn genoeg mensen om mee over points te babbelenquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:20 schreef Maddy_K het volgende:
Nee, dat zou pas echt leuk zijn! Ik ben tot nu toe 5 kg afgevallen met de CD-rom van Weight Watchers. Viel me nog niet tegen om eerlijk te zijn.
Als je je regeltje ff zo neerzet dat ik alleen maar hoef te copy en pasten plak ik 'm bij de anderenquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:17 schreef Maddy_K het volgende:
Mag ik ook meedoen?? Please!!
Ben 1.72, woog 80, nu 75 en wil naar 70! Liefst naar de 65, maar ik vrees dat dat niet gaat lukken.
Wow, geweldig zeg! Wat een verschil! Wat heb je daarvoor gedaan, om zo af te vallen?quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:24 schreef Quinazoline het volgende:
'Uw ideale gewicht ligt tussen de 49 en 65 kg.' zegt bodycontour. Dan kom ik met mijn 68 nu eindelijk een beetje in de buurt van een gezond gewicht. Het voelt gewoon ook zo verschrikkelijk goed.
Vanmiddag bij de hunkemoller (2 sportBH's voor de prijs van 1, en aangezien ik momenteel erg veel sport toch maar even daar naartoe gegaan): 'Past u die echt niet? Want u ziet er zo slank uit, zou u hem voor mij toch nog eens willen aantrekken?'. Ze kwam tot de conclusie dat ik een brede borstkas heb. Maar dan nog, ik ben van een 95D naar 80B gegaan(voor dezelfde standaard BH's van Hunkemoller, dus dat is wel redelijk betrouwbaar denk ik).
Regelmatig eten.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:43 schreef Maddy_K het volgende:
[..]
Wow, geweldig zeg! Wat een verschil! Wat heb je daarvoor gedaan, om zo af te vallen?
pssst eigenlijk hoor je dan in het dieettopicquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:51 schreef Quinazoline het volgende:
Ow, en zo slank ben ik echt nog niet, mijn BMI is nog net geen 25, maar ik kom er wel, langzaam maar zeker
Ik weet het, maar toen ik daar kwam werd ik min of meer weggestuurd (zo voelde ik het iig), want ik was niet zwaar genoeg. Dus ik lurk lekker daar en post hier.quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:46 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
pssst eigenlijk hoor je dan in het dieettopichaha
maja het is je vergeven... ik blijf lekker in het dieettopic, ook als mijn BMI onder de 25 is...
Omdat alléén Faat zei dat je eigenlijk te slank was voor 'ons bolletjes'quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:47 schreef Quinazoline het volgende:
Ik weet het, maar toen ik daar kwam werd ik min of meer weggestuurd (zo voelde ik het iig), want ik was niet zwaar genoeg. Dus ik lurk lekker daar en post hier.
En ik mag al bijna hier komen.
Toen ik het typte wist ik al dat iemand dat zou gaan zeggen. Het was denk ik ook meer een gevoel, dat ik de mensen met echt een probleem niet wilde 'lastig vallen' met mijn kleine beetje overgewicht. Omdat ik het zelf altijd vervelend vind als van die dunne mensen zeuren over dat ze te dik zijn. Maar dat had ik dan inderdaad kunnen opschrijven. In dit topic ben ik zelf een van de zwaarderen, dus is het in ieder geval geen gezeur. Denk ik, ofzo.quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omdat alléén Faat zei dat je eigenlijk te slank was voor 'ons bolletjes'En je daarna welkom heette? Wat een onzin. In de openingspost van de dieetclub staat dat iedereen met een BMI van 25 of meer van harte welkom is. Vaag hoor.
Vanaf nu ben ik één van de zwaarderen met jou! Mijn BMI is 25,4.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:45 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Toen ik het typte wist ik al dat iemand dat zou gaan zeggen. Het was denk ik ook meer een gevoel, dat ik de mensen met echt een probleem niet wilde 'lastig vallen' met mijn kleine beetje overgewicht. Omdat ik het zelf altijd vervelend vind als van die dunne mensen zeuren over dat ze te dik zijn. Maar dat had ik dan inderdaad kunnen opschrijven. In dit topic ben ik zelf een van de zwaarderen, dus is het in ieder geval geen gezeur. Denk ik, ofzo.
En toen wilde ik overstappen maar toen was mn BMI alweer zo laag geworden dat ik dat weer onzin vond.
Een dieet bestaat toch per definitie uit 'opletten wat je eet'?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:28 schreef Scorpie het volgende:
Zonder dieet! Gewoon opletten op wat je eet!
Nou, in zoverre dat ik echt niet bespaar op wat ik eet; ik bespaar op mijn tussendoortjes en extra`tjes!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:59 schreef computergirl het volgende:
[..]
Een dieet bestaat toch per definitie uit 'opletten wat je eet'?![]()
Mhh jammie, nog beter én goedkoper ook...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:27 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik heb laatst blikjes ragout gekocht bij de Lidl, champignon en kip. In de één zat 85 kcal per 100 gram, de ander 75. Een blikje is 400 gram, wij hebben het met zijn tweeën net opgekregen (met brood erbij, geen pasteitjes!) dus da's 200 gram per persoon. Dat valt qua kcal toch best mee?
Ik vind eigenlijk dat de WW je niet echt bewust maken van voeding, maar van punten. Er wordt eigenlijk weinig nadruk op gelegd wat bepaalde voeding nu echt doet in je lichaam.quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:30 schreef Maddy_K het volgende:
Dat vind ik ook wel een voordeel van de WW, doordat je voor alles wat je eet punten krijgt, word je je toch bewuster van wat je eet. Dat je bij jezelf denkt: als ik nu een handjevol dropjes neem, kan ik geen vlees eten vanavond, zoiets.
Na wekenlang water drinken vind ik cola trouwens ook ineens opvallend zoet!
Ik snap je wel hoor Maddy..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:10 schreef Maddy_K het volgende:
Het is nogal een warrig verhaal geworden hierboven heb ik het idee.
Ik bedoel te zeggen, dat WW je bewust maak van wat dikmakers zijn.
Ze maken je idd niet bewust van wat nou echt gezond eten is.
Late reactie, maar wat is een buffalo hump precies? Is dat vet zeg maar onder je nek, zeg maar tussen je schouderbladen? Ik dacht dat dat normaal was nl., maar is dat altijd iets hormonaals dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:07 schreef Isabeau het volgende:
Dat kan het hele hormoonevenwicht uit balans brengen (soms te herkennen aan een buffalo hump iets onder de nek op de rug).
Nou, dat valt ook wel weer mee. Ik weet bijvoorbeeld best veel van goede voeding en ik wil er ook zo veel mogelijk over weten, maar dat wil niet zeggen dat je dan meteen een ingewikkeld dieet moet volgen of dat WW te simpel is. Dat programma stimuleert in elk geval het eten van groente, fruit en producten met calcium. Verder ben je er altijd nog zelf bij, en uiteindelijk ben jij het die beslist of je voor 10 punten bijvoorbeeld één McChicken eet, of een gezonde maaltijd. Die McChicken wordt vanzelf afgestraft want dan heb je nadat je punten op zijn nog honger over.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:42 schreef wendy-tje het volgende:
Veel mensen willen gewoonweg helemaal niet veel van voeding weten, die willen liever een systeem zoals dat van de WW
Nou, je moet het echt als een bobbel zien, Maeghan. Dus niet gewoon een laagje vet, maar duidelijk als een vetbobbel te herkennen gebied.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:45 schreef Maeghan het volgende:
Late reactie, maar wat is een buffalo hump precies? Is dat vet zeg maar onder je nek, zeg maar tussen je schouderbladen? Ik dacht dat dat normaal was nl., maar is dat altijd iets hormonaals dan?
Een goed begin is het halve werk.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:26 schreef Klein het volgende:
Ik heb me zojuist eindelijk aangemeld bij de sportschool!
Was elke keer te lui om me uberhaupt aan te melden..![]()
Maar nu moet ik wel! Betaal veel te veel om niet te gaan..
Hou wel rekening met het verschil tussen de potjesquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:36 schreef karoltje het volgende:
Een portie chicken tonight (met kip & saus & rijst) is maar 8 punten.
.
Deze ging over de Hawaiiquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hou wel rekening met het verschil tussen de potjesDe tomaten roomsaus is een stuk energierijker dan bijv. de Tandoori
Ik wil niet vervelend zijn, maar zou je dan niet in het andere topic moeten zitten?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:51 schreef zwahiel het volgende:
Ik zit ff in een dippie, vanwegen carnaval...
Veel bier en veel slecht eten... Ik zat op 92kg, maar zit nu weer op 94 ~ 95. Nah ja, ik sport 't er wel af na de carnaval
In de OP staat dat ie een BMI heeft van 23, dus ik denk dat het wel klopt.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:32 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik wil niet vervelend zijn, maar zou je dan niet in het andere topic moeten zitten?
Daar hebben we het al eens over gehad, dat was verkeerd berekend. Het moet ongeveer 28 zijn.quote:Op donderdag 2 maart 2006 08:32 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
In de OP staat dat ie een BMI heeft van 23, dus ik denk dat het wel klopt.
Zo had ik gisteren ook weer een les, de derde al. Ik dacht dat ik er wel aan zou wennen maar de oefeningen worden elke week zwaarder, dus nu verga ik wéér van de spierpijn. Ach ja, het is goed voor je hè.quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:14 schreef Klein het volgende:
Net heerlijk een kwartier buikspierles gehad en daarna een uur callanetics..
Krijg nu mn armen al bijna niet meer omhoog..vrees het ergste voor morgen!![]()
wat is dat tussen haakjes? eigenlijkquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:58 schreef miss_sly het volgende:
Welkom Astrid
Kun je ook even een regeltje maken zoals de regeltjes in de OP?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |