Hou wel rekening met het verschil tussen de potjesquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:36 schreef karoltje het volgende:
Een portie chicken tonight (met kip & saus & rijst) is maar 8 punten.
.
Deze ging over de Hawaiiquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hou wel rekening met het verschil tussen de potjesDe tomaten roomsaus is een stuk energierijker dan bijv. de Tandoori
Ik wil niet vervelend zijn, maar zou je dan niet in het andere topic moeten zitten?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:51 schreef zwahiel het volgende:
Ik zit ff in een dippie, vanwegen carnaval...
Veel bier en veel slecht eten... Ik zat op 92kg, maar zit nu weer op 94 ~ 95. Nah ja, ik sport 't er wel af na de carnaval
In de OP staat dat ie een BMI heeft van 23, dus ik denk dat het wel klopt.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:32 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik wil niet vervelend zijn, maar zou je dan niet in het andere topic moeten zitten?
Daar hebben we het al eens over gehad, dat was verkeerd berekend. Het moet ongeveer 28 zijn.quote:Op donderdag 2 maart 2006 08:32 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
In de OP staat dat ie een BMI heeft van 23, dus ik denk dat het wel klopt.
Zo had ik gisteren ook weer een les, de derde al. Ik dacht dat ik er wel aan zou wennen maar de oefeningen worden elke week zwaarder, dus nu verga ik wéér van de spierpijn. Ach ja, het is goed voor je hè.quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:14 schreef Klein het volgende:
Net heerlijk een kwartier buikspierles gehad en daarna een uur callanetics..
Krijg nu mn armen al bijna niet meer omhoog..vrees het ergste voor morgen!![]()
wat is dat tussen haakjes? eigenlijkquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:58 schreef miss_sly het volgende:
Welkom Astrid
Kun je ook even een regeltje maken zoals de regeltjes in de OP?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |