Ja, aangezien ik in Meppel studeer leek een kamer in Amsterdam mij wel handig.quote:
Nukkige oude trutten kutten.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:22 schreef Svensational het volgende:
Wat is N.o.t.k ?
Nader overeen te komen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:22 schreef Svensational het volgende:
Wat is N.o.t.k ?
Heb ik nooit gespeeldquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Die vlammen zijn érg Sim City..
Ah dank jequote:
Kijk eens bovenaan de pagina.quote:
quote:
Damn, wat een vette smiliequote:
Oh..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, aangezien ik in Meppel studeer leek een kamer in Amsterdam mij wel handig..
Kortingquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh..Damn.. meppel... WTF studeer je dan? Landbouw? Afstudeerrichting graan en koeien?
Ik dacht, als het in de buurt was, kon je het kopen bij mij en dan kreeg je korting![]()
quote:ik gaat ackoord met u bod van 27,50 u mag het vandaag wel komen ophalen . het staat mijn in de weg ,als het kan ?? groeten
Sinds wanneer wordt ackoord met ck geschreven? Is dat de nieuwe spelling waar Bupa een lied over heeft geschreven?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Korting. Zodat ik 300 euro betaal ipv 500 zeker
! Nog steeds veel te duur...
[..]
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:46 schreef Dizer het volgende:
En trouwens, een koelkast voor 300 euro hebben wij niet eens.. das baggerspul en wij verkopen alleen maar luxe
quote:
Spuit 11, ik heb toch alweer een nieuwe baan?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:47 schreef Svensational het volgende:
Trouwens, je werkte daar toch niet meer...
Jawel hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]Die krijg ik wel vaker van je de laatste tijd.
...![]()
...
JE VINDT ME NIET GRAPPIG MEER!!!1!!11!![]()
![]()
!111!11!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |