Die opmerking krijg ik heel vaak. Maar ik heb heel lang nagedacht en dit is iets wat ik heel leuk vindquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:06 schreef Sjonnjoop het volgende:
Ik zou met een WO opleiding toch liever niet bij een retailer werken eigenlijk.
Inderdaad. En ik ben nog jong en kan zo van gedachten veranderen. Je weet maar nooit als je er eenmaal aan begint, het kan ook tegenvallen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:10 schreef IkWilbert het volgende:
Als je het leuk vind moet je het gewoon doen, wat heb je eraan om iets te doen wat je niet leuk vindt?
Ik zou ook niet bij de MediaMarkt willen werken. Met alle respect voor de mensen die daar werken en voor het bedrijf. Maar het raakt mij niet om daar te werken. De plaats waar ik dus nu werk en misschien een toekomst heb, is een veel luxer bedrijf dat veel verder gaat dan alleen verkoop van electronicaquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:22 schreef Sjonnjoop het volgende:
Qua toekomst is bv Mediamarkt bekent in de ICT/consumenten electronice business, die weten dus ook wat er achter de schermen gebeurt.
Ga je straks naar Shell oid zul je toch redelijk je best moeten doen om duidelijk te maken dat je geen mp3 spelers stond te verkopen maar intelligent bezig was.
Het ligt eraan wat je wil, is dit de business waar je in verder wilt is er niks mis metr Mediamarkt, is het dat niet zou ik er niet gaan werken maar eerder naar een Philips oid kijken, toch wat meer aansprekend.
Je kan net zo goed dood gaan, je weet allemaal al wat er gaat gebeuren!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:36 schreef Dizer het volgende:
Trouwens, wat ik gewoon wil is een hele leuke baan, waar ik leuke collega's heb en wel iets waar je bij moet denken en het liefst vanuit een management positie. Ik ben tevreden met een leuk huis (wel ooit iets in de richting van 2 onder 1 kap of zo... geen 123 huis) en een leuke auto. Ik hoef geen miljoenen (beetje overdreven) op de bank en een huis in het buitenland. Als ik maar een leuk leventje heb, gezond en gelukkig samen woon + kinderen. Of ik nou elke 2 maanden op vakantie kan of 2 keer per jaar... En wat ik belangrijk vind is dat ik dan gewoon een baan heb van 9-6 en niet van 8-8. Mijn vrouw + kinderen wil ik dan gewoon blijven zien
Eigenlijk wel he?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:44 schreef WebForce het volgende:
[..]
Je kan net zo goed dood gaan, je weet allemaal al wat er gaat gebeuren!
Voor mijn HBO afstudeerstage, was ik bij zo een soortgelijke bedrijf aangenomen op basis van mijn ervaring vanuit de winkelkant. Het zou dus wel leuk zijnquote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:34 schreef Marije het volgende:
Ik ben momenteel ook bezig met WO en ben bijna afgestudeerd. Binnenkort heb ik arbeidsvoorwaardengesprek voor mijn toekomstige baan. Mij is verteld dat een startsalaris als WO'er van 2200-2300 een gemiddeld startsalaris is (waarbij 2300 erg goed is) voor een WO starter. Ik denk dat je, omdat je al enigszins werkervaring hebt iets van 2300-2400 zou kunnen vragen; al lijkt me de 2300 realistischer. Het is afhankelijk van hoeveel waarde het bedrijf aan jouw werkervaring hecht
Ik hoop het voor je! Ik denk zelf dt het advies om op 2500 in te zetten een prima advies is, gezien je relevante werkervaring. Ik verwacht niet dat je dat gaat krijgen (zou uiteraard erg leuk zijn als het wel luktquote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Voor mijn HBO afstudeerstage, was ik bij zo een soortgelijke bedrijf aangenomen op basis van mijn ervaring vanuit de winkelkant. Het zou dus wel leuk zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |