abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35320552
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 11:08 schreef Monus het volgende:

[..]

Diessscriminatie,... damm, je lijkt wel een jankende marokkaan.
Omdat iemand het niet met je eens is zegt dat nog niet dat je aan het discrimineren bent. En dan kan je er wel hele vreemde vergelijkingen bij gaan halen maar daarmee heb je nog geen gelijk.

Om nog even een vreemde vergelijking bij te halen...
Ik mag niet met mijn zus, broer, vader, of moeder trouwen.
Diessscriminatie zeg ik je, vervang eens het woordje (zus, broer, vader, of moeder) in mijn post door, bv jood, of neger.

En zal ik je nog iets vertellen,... homo's hebben AIDS over deze aarde verspreidt
hallo,jij lijkt wel een jank allochtoon die niet kan lezen en schrijven

lees eerst even de posts waar ik het over heb

daarin zegt hij dat hij wil verbieden dat homo;s mogen demonstreren, dat hij homo's het liefste zou willen uitroeien

je opmerking over aids bevestigd mijn beeld van je onwetendheid en domheid nog eens.

pi_35320922
User Hallulama heeft 3 topics geopend met een Engelse titel. Aangezien we hier op een Nederlands forum zijn, zou ik ervoor willen pleiten dat die titels worden veranderd in Nederlandse titels.
pi_35321794
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 11:18 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

daarin zegt hij dat hij wil verbieden dat homo;s mogen demonstreren, dat hij homo's het liefste zou willen uitroeien

je opmerking over aids bevestigd mijn beeld van je onwetendheid en domheid nog eens.

Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 12:10:49 #129
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_35322230
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 11:18 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

Die bewuste opmerking is ook over te edge. En die staat inmiddels ook in zijn notes.
Na die halve rel van gisteren. Heb ik ook deze vraag ook bij FA/A neergelegd.
Kijk een beetje trollen kan leuk zijn, maar daar kun je ook te ver in gaan. Dat is in ieder geval mijn conclusie na gisterenavond en hedenochtend.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 12:11:50 #130
89730 Drugshond
pi_35322266
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 11:31 schreef dVTB het volgende:
User Hallulama heeft 3 topics geopend met een Engelse titel. Aangezien we hier op een Nederlands forum zijn, zou ik ervoor willen pleiten dat die titels worden veranderd in Nederlandse titels.
2 1/2 titel aangepast.
1/2 titel laten staan. Omdat het een letterlijke uitspraak is.

[ Bericht 10% gewijzigd door Drugshond op 21-02-2006 12:18:04 ]
pi_35324187
He jammer, weer een rel gemist Waarom rellen jullie alleen maar in het weekend
Allah Al Watan Al Malik
pi_35325891
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 12:10 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Die bewuste opmerking is ook over te edge. En die staat inmiddels ook in zijn notes.
Na die halve rel van gisteren. Heb ik ook deze vraag ook bij FA/A neergelegd.
Kijk een beetje trollen kan leuk zijn, maar daar kun je ook te ver in gaan. Dat is in ieder geval mijn conclusie na gisterenavond en hedenochtend.
Thx

Ben blij dat je het serieus opneemt.

Discriminatie en doodverwensing zouden naar mijn mening geen plek moeten hebben op fok.

De opmerkingen die hij plaatste hadden naar mijn mening enkel tot doel het provoceren, bedreigen en beledigen.

Elk mens met gezond verstand kan zich toch wel voorstellen dat homoseksualiteit vergelijken met kindersex en dierensex niet bijdraagt aan een inhoudelijke discussie. En dat zijn opmerkingen over uitroeien van homo’s, homo’s de schuld geven van aids en het verbieden van homodemonstraties enz al helemaal uit den boze zijn.

Wat verwacht zo iemand nou ? Dan mensen dat niet als een belediging & bedreiging opnemen?

Kom aan, hij weet dat best.

Als je het mij vraagt, moet fok niet zo bang zijn om trollen te bannen. Ze voegen niets toe en bederven de sfeer op fok.

Dat je niet kun bannen op grond van een gebrekkige intelligentie dat snap ik. Maar mensen die in houding en uitingen blijk geven van troll gedrag . Dat zijn naar mijn mening antisociale mensen die te weinig communicatieve & sociale vaardigheden hebben om op basis van wederzijds respect te discussiėren op een forum.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 14:30:29 #133
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_35327141
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 13:56 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

En dat zijn opmerkingen over uitroeien van homo’s, homo’s de schuld geven van aids en het verbieden van homodemonstraties enz al helemaal uit den boze zijn.
Huh? Waar heb ik dat soort uitspraken gedaan dan?

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_35327180
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 14:30 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
hi hi.. het gaat nu een keer niet over jou.. erg he
  dinsdag 21 februari 2006 @ 14:34:52 #135
89730 Drugshond
pi_35327325
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 14:30 schreef BansheeBoy het volgende:

²

We hebben een bandrecorder onder je slaapkussen verstopt.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 14:57:57 #136
13462 BansheeBoy
pi_35328218
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 14:31 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

hi hi.. het gaat nu een keer niet over jou.. erg he
Maar die dingen over pedofilie en bestialiteit komen wel van mij af, waarom haal je dat er dan bij?

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_35328552
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 14:57 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Maar die dingen over pedofilie en bestialiteit komen wel van mij af, waarom haal je dat er dan bij?

²
oh dat jij dat ook een keer gezegt hebt.. zal wel.. verbaast me niets

nu heeft iemand anders dat dus ook gedaan in een topic. De mod heeft zijn opmerkingen in deze reeds gedelete.

Maar goed geef maar even aan waar jij dat gezegt hebt, dan kan de mod die topics ook even screenen

Ps waarom moet je dit nou ook weer naar je toetrekken?

Lijkt wel dat je trotst bent op sommige van je foute opmerkingen

Of is het vragen om aandacht ?
  dinsdag 21 februari 2006 @ 15:09:54 #138
13462 BansheeBoy
pi_35328687
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 15:06 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

Ps waarom moet je dit nou ook weer naar je toetrekken?
Ho ho, ik vraag jou iets. Ik vraag juist waarom je mij er bij betrekt, dat is het hele punt.

²
pi_35328879
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 15:09 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ho ho, ik vraag jou iets. Ik vraag juist waarom je mij er bij betrekt, dat is het hele punt.

²
Nogmaals.. jij betrekt jezelf hierin.. wij hebben het over iemand anders. Dat zeg ik toch steeds.

Lees eerst alle posts eens, dan zul je zien over wie we het hier hebben.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 15:17:12 #140
92279 N.icka
Windforce 11
pi_35328961
Wel lachen dat BSB zich gelijk aangesproken voelt
pi_35332010
Super7fighter is weer bezig, ditmaal suggereert hij dat homoseksuele vaders hun kinderen seksueel misbruiken

mods , actie aub

quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 03:27 schreef Super7fighter het volgende:
Homoseksuele stellen moeten geen kinderen krijgen, dat is mijn standpunt ten aanzien van homo-adoptie. Dit is uit den boze, een kind moet moederliefde krijgen en de liefde van een vader. En dat kan niet als 2 mannen met elkaar een kind adopteren en 2 vrouwen ook niet.
Een kind is niet compleet zonder vader of moeder. Zonder vader of zonder moeder is er geen sprake van een ''gezin''.
Wat moet je later zeggen als je iedereen met een vader en moeder ziet. Ja, ik heb 2 vaders of 2 moeders. De gesprekken die rondgaan op je school over je ouders. Nee, die geadopteerde kinderen zullen een zielig en vernederend leven krijgen.
Laat staan dat je "gelukkig" normaal bent en met een vriend of vriendin thuiskomt, wat moet die wel niet denken van je "ouders".
Als je op dat moment al niet geestelijk (en fysiek?) beinvloed bent door homofiele of homoseksuele vaders.
pi_35332069
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 16:30 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Super7fighter is weer bezig, ditmaal suggereert hij dat homoseksuele vaders hun kinderen seksueel misbruiken

mods , actie aub

[..]
Dat mag hij toch zeggen? Wat loop je nou in godsnaam te zeuren. "modjes, ik ben zielig, en normaal roep ik om mamma maar nu roep ik om jullie, help anders moet ik huilen"

Kanker kneus
  dinsdag 21 februari 2006 @ 16:32:36 #143
13462 BansheeBoy
pi_35332104
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 16:30 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

mods , actie aub

Sorry hoor, maar dat zie ik nergens in de post staan hoor.

²
pi_35332396
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 16:31 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Dat mag hij toch zeggen? Wat loop je nou in godsnaam te zeuren. "modjes, ik ben zielig, en normaal roep ik om mamma maar nu roep ik om jullie, help anders moet ik huilen"

Kanker kneus
oh, dus jij denkt dat ik ook op het forum mag zeggen dat moslims allemaal pedo;s zijn, terroristen en geitenneukers.. nou dacht het niet..

een beetje fatsoen en gezond verstand zegt dat je dat niet doet... alleen trollen doen dat..

je bent zelf een kneus als je dat niet begrijpt...

pi_35332496
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 16:32 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
wat denk je wat hij hiermee bedoelt :
quote:
Als je op dat moment al niet geestelijk (en fysiek?) beinvloed bent door homofiele of homoseksuele vaders.
fysiek worden beinvloed is in bedekte termen is anders zeggen.. hoor.. .
pi_35332671
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 16:39 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

oh, dus jij denkt dat ik ook op het forum mag zeggen dat moslims allemaal pedo;s zijn, terroristen en geitenneukers.. nou dacht het niet..

een beetje fatsoen en gezond verstand zegt dat je dat niet doet... alleen trollen doen dat..

je bent zelf een kneus als je dat niet begrijpt...

Homo's zijn mannen, mannen hebben grotere seksuelere driften dan vrouwen, de seksuele driften van een homo zijn vaak nog wat extremer. Als twee homo's een kind hebben is de kans dus gewoon groter dat het misbruikt wordt dan wanneer het kind voortkomt uit een hetero-relatie.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 16:45:55 #147
89730 Drugshond
pi_35332701
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 16:32 schreef BansheeBoy het volgende:

²
Ik wel .. (en fysiek?) ...
sp3c zag het gisteren ook.

note gezet en uit het bericht gehaald. Discussie op de achtergrond loopt nog.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 16:46:57 #148
13462 BansheeBoy
pi_35332744
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 16:41 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

fysiek worden beinvloed is in bedekte termen is anders zeggen.. hoor.. .
Nou zeg, toen ik dat las was dat absoluut niet datgene wat in mij opkwam, vraag het anders aan hem zelf wat zijn intentie was.

²
pi_35332893
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 16:45 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Homo's zijn mannen, mannen hebben grotere seksuelere driften dan vrouwen, de seksuele driften van een homo zijn vaak nog wat extremer. Als twee homo's een kind hebben is de kans dus gewoon groter dat het misbruikt wordt dan wanneer het kind voortkomt uit een hetero-relatie.
hij had het over homo's in het algemeen.. dat kunnen dus ook twee vrouwen zijn ( homo ouders zijn meestal vrouwen)

dus dan zou het argument al helemaal niet gelden.. immers bij het opvoeden door een man en een vrouw is er altijd een man aanwezig ( je weet wel, met al die sexuele driften)

bij opvoeding door homo;s zijn het meer de vrouwen die dat doen.. dus heb je per saldo minder misbruik.( als ik meega in jou stelling dat vrouwen minder sexueel ingesteld zijn)

maar goed.. dit is niet de plek om deze discussie aan te gaan.. doe dat in het topic zelf aub
  dinsdag 21 februari 2006 @ 16:51:10 #150
13462 BansheeBoy
pi_35332927
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 16:47 schreef Drugshond het volgende:
Goed dat getroll en flauwe verbanden aanhalen moet eens een keer afgelopen zijn.
Ik blijf geen notes zetten
Voor wie heb je allemaal notes gezet dan? Ik vind mezelf nl. tamelijk onschuldig.

²
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')