hallo,jij lijkt wel een jank allochtoon die niet kan lezen en schrijvenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:08 schreef Monus het volgende:
[..]
Diessscriminatie,... damm, je lijkt wel een jankende marokkaan.
Omdat iemand het niet met je eens is zegt dat nog niet dat je aan het discrimineren bent. En dan kan je er wel hele vreemde vergelijkingen bij gaan halen maar daarmee heb je nog geen gelijk.
Om nog even een vreemde vergelijking bij te halen...
Ik mag niet met mijn zus, broer, vader, of moeder trouwen.
Diessscriminatie zeg ik je, vervang eens het woordje (zus, broer, vader, of moeder) in mijn post door, bv jood, of neger.
En zal ik je nog iets vertellen,... homo's hebben AIDS over deze aarde verspreidt
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:18 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
hallo,jij lijkt wel een jank allochtoon die niet kan lezen en schrijven
lees eerst even de posts waar ik het over heb
daarin zegt hij dat hij wil verbieden dat homo;s mogen demonstreren, dat hij homo's het liefste zou willen uitroeien
je opmerking over aids bevestigd mijn beeld van je onwetendheid en domheid nog eens.
![]()
Die bewuste opmerking is ook over te edge. En die staat inmiddels ook in zijn notes.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:18 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
hallo,jij lijkt wel een jank allochtoon die niet kan lezen en schrijven
lees eerst even de posts waar ik het over heb
daarin zegt hij dat hij wil verbieden dat homo;s mogen demonstreren, dat hij homo's het liefste zou willen uitroeien
je opmerking over aids bevestigd mijn beeld van je onwetendheid en domheid nog eens.
![]()
2 1/2 titel aangepast.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:31 schreef dVTB het volgende:
User Hallulama heeft 3 topics geopend met een Engelse titel. Aangezien we hier op een Nederlands forum zijn, zou ik ervoor willen pleiten dat die titels worden veranderd in Nederlandse titels.
Thxquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:10 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Die bewuste opmerking is ook over te edge. En die staat inmiddels ook in zijn notes.
Na die halve rel van gisteren. Heb ik ook deze vraag ook bij FA/A neergelegd.
Kijk een beetje trollen kan leuk zijn, maar daar kun je ook te ver in gaan. Dat is in ieder geval mijn conclusie na gisterenavond en hedenochtend.
Huh? Waar heb ik dat soort uitspraken gedaan dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:56 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
En dat zijn opmerkingen over uitroeien van homo’s, homo’s de schuld geven van aids en het verbieden van homodemonstraties enz al helemaal uit den boze zijn.
hi hi.. het gaat nu een keer niet over jou.. erg hequote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Huh? Waar heb ik dat soort uitspraken gedaan dan?²
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Huh? Waar heb ik dat soort uitspraken gedaan dan?²
Maar die dingen over pedofilie en bestialiteit komen wel van mij af, waarom haal je dat er dan bij?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:31 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
hi hi.. het gaat nu een keer niet over jou.. erg he![]()
oh dat jij dat ook een keer gezegt hebt.. zal wel.. verbaast me nietsquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maar die dingen over pedofilie en bestialiteit komen wel van mij af, waarom haal je dat er dan bij?²
Ho ho, ik vraag jou iets. Ik vraag juist waarom je mij er bij betrekt, dat is het hele punt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:06 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Ps waarom moet je dit nou ook weer naar je toetrekken?![]()
Nogmaals.. jij betrekt jezelf hierin.. wij hebben het over iemand anders. Dat zeg ik toch steeds.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ho ho, ik vraag jou iets. Ik vraag juist waarom je mij er bij betrekt, dat is het hele punt.²
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 03:27 schreef Super7fighter het volgende:
Homoseksuele stellen moeten geen kinderen krijgen, dat is mijn standpunt ten aanzien van homo-adoptie. Dit is uit den boze, een kind moet moederliefde krijgen en de liefde van een vader. En dat kan niet als 2 mannen met elkaar een kind adopteren en 2 vrouwen ook niet.
Een kind is niet compleet zonder vader of moeder. Zonder vader of zonder moeder is er geen sprake van een ''gezin''.
Wat moet je later zeggen als je iedereen met een vader en moeder ziet. Ja, ik heb 2 vaders of 2 moeders. De gesprekken die rondgaan op je school over je ouders. Nee, die geadopteerde kinderen zullen een zielig en vernederend leven krijgen.
Laat staan dat je "gelukkig" normaal bent en met een vriend of vriendin thuiskomt, wat moet die wel niet denken van je "ouders".
Als je op dat moment al niet geestelijk (en fysiek?) beinvloed bent door homofiele of homoseksuele vaders.
Dat mag hij toch zeggen? Wat loop je nou in godsnaam te zeuren. "modjes, ik ben zielig, en normaal roep ik om mamma maar nu roep ik om jullie, help anders moet ik huilen"quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:30 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Super7fighter is weer bezig, ditmaal suggereert hij dat homoseksuele vaders hun kinderen seksueel misbruiken
mods , actie aub
![]()
[..]
Sorry hoor, maar dat zie ik nergens in de post staan hoor.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:30 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Super7fighter is weer bezig, ditmaal suggereert hij dat homoseksuele vaders hun kinderen seksueel misbruiken
mods , actie aub
![]()
oh, dus jij denkt dat ik ook op het forum mag zeggen dat moslims allemaal pedo;s zijn, terroristen en geitenneukers.. nou dacht het niet..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:31 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Dat mag hij toch zeggen? Wat loop je nou in godsnaam te zeuren. "modjes, ik ben zielig, en normaal roep ik om mamma maar nu roep ik om jullie, help anders moet ik huilen"
Kanker kneus![]()
wat denk je wat hij hiermee bedoelt :quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dat zie ik nergens in de post staan hoor.²
fysiek worden beinvloed is in bedekte termen is anders zeggen.. hoor..quote:Als je op dat moment al niet geestelijk (en fysiek?) beinvloed bent door homofiele of homoseksuele vaders.
Homo's zijn mannen, mannen hebben grotere seksuelere driften dan vrouwen, de seksuele driften van een homo zijn vaak nog wat extremer. Als twee homo's een kind hebben is de kans dus gewoon groter dat het misbruikt wordt dan wanneer het kind voortkomt uit een hetero-relatie.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:39 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
oh, dus jij denkt dat ik ook op het forum mag zeggen dat moslims allemaal pedo;s zijn, terroristen en geitenneukers.. nou dacht het niet..
een beetje fatsoen en gezond verstand zegt dat je dat niet doet... alleen trollen doen dat..
je bent zelf een kneus als je dat niet begrijpt...
![]()
Ik wel .. (en fysiek?) ...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Sorry hoor, maar dat zie ik nergens in de post staan hoor.²
Nou zeg, toen ik dat las was dat absoluut niet datgene wat in mij opkwam, vraag het anders aan hem zelf wat zijn intentie was.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:41 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
fysiek worden beinvloed is in bedekte termen is anders zeggen.. hoor...
hij had het over homo's in het algemeen.. dat kunnen dus ook twee vrouwen zijn ( homo ouders zijn meestal vrouwen)quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:45 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Homo's zijn mannen, mannen hebben grotere seksuelere driften dan vrouwen, de seksuele driften van een homo zijn vaak nog wat extremer. Als twee homo's een kind hebben is de kans dus gewoon groter dat het misbruikt wordt dan wanneer het kind voortkomt uit een hetero-relatie.
Voor wie heb je allemaal notes gezet dan? Ik vind mezelf nl. tamelijk onschuldig.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:47 schreef Drugshond het volgende:
Goed dat getroll en flauwe verbanden aanhalen moet eens een keer afgelopen zijn.
Ik blijf geen notes zetten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |