LOL!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:47 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Wat een kutverjaardag heb jij trouwens.![]()
ter informatie, ik ben niet meer jarigquote:
Je hebt vast een fantastische verjaardag gehad heh.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:50 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ter informatie, ik ben niet meer jarig![]()
en grote bruine beer, je mag me best even feliciteren![]()
![]()
met wat?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:50 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ter informatie, ik ben niet meer jarig![]()
en grote bruine beer, je mag me best even feliciteren![]()
![]()
Om hem je wel te laten zien wil ik graag een ander voorbeeld gebruiken uit de geschiedenisquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zie hem niet ... ik zal er is over nadenken
Nou ik wilde niet zijn geloof aanvallen, maar een analogie makenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:19 schreef sp3c het volgende:
toen waren het even slechte argumenten dat heeft de geschiedenis wel uitgewezen, dat het een domme post was ontken ik ook niet en ik snap heel goed dat je gelijk behandeld wil worden maar om dat op BSB zijn geloof af te reageren ipv zijn domme argumenten blijf ik offtopic vinden
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:36 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Nou ik kan soms ook wel kort door de bocht zijn hoor.. als ik sommige discriminerende post lees, moet ik echt moeite doen om niet te willen slaan.. Kan me daar zo kwaad over maken
dit soort zaken bedoel ik danquote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:50 schreef Super7fighter het volgende:
Feit is dat het enige voordeel van homoseksualiteit is, dat er meer vrouwen overblijven voor de gewone mannen. Aangezien polygamie bij de wet verboden is en monogamie het streven moet zijn, levert het geen winst op. Daarmee is dan ook alles gezegd. Homofilie is slecht voor de nationale vruchtbaarheid en nationale voortplanting, wat uiterst noodzakelijk is in de tijd waarin we nu zitten, zeker als de Europeanen in de 22ste eeuw voor een groot deel onvruchtbaar zijn geworden.
Alles wat afwijkt van de natuur leidt tot iets negatiefs. Homofilie heeft al vele nadelen voortgebracht, zoals verspreiding van AIDS (homoscene) en geslachtsziekten, gebroken gezinnen, (zelf)moord etc.
Ik ben van mening dat we(de meerderheid) voor de terugkeer van de normen en waarden, een aantal rechten weer van de gays moeten afpakken. Zoals het recht op adoptie en het recht om te trouwen.
Ook de homo's parades zouden in de ban gedaan moeten worden. Maar je kunt ze niet uitroeien, want het zijn mensen.Leven en laten leven verder.
dit bedoel ik dus met discriminerende opmerkingen en dubbele standaardsquote:Ik ben van mening dat we(de meerderheid) voor de terugkeer van de normen en waarden, een aantal rechten weer van de moslims moeten afpakken. Zoals het recht op adoptie en het recht om te trouwen.
Ook de moslims parades zouden in de ban gedaan moeten worden. Maar je kunt ze niet uitroeien, want het zijn mensen.Leven en laten leven verder.
je hoeft geen homo te zijn om je te ergeren aan discriminerende opmerkingenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 03:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
het helpt dat ik zelf geen homo ben dus van enige emotie is geen sprake ... maar ons eerste artikel van de grondwet is imo ons grootste goed en dat verdedig ik dan ook met hand en tand
maar goed, welterusten ik houd er ook mee op
Diessscriminatie,... damm, je lijkt wel een jankende marokkaan.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 03:08 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
[..]
dit soort zaken bedoel ik dan
ik mag toch ook niet zeggen:
[..]
dit bedoel ik dus met discriminerende opmerkingen en dubbele standaards
![]()
en dan daarna nog de moed hebben om met die rommel van bsb aan te komen
ik snap trouwens ook niet dat wordt toegestaan dat die zaken van hem(bsb en fighter) op het forum mogen staan
vervang eens het woordje homo in zijn post door, bv jood, of neger
wat zou er dan gebeuren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |