quote:Tijd voor een frisse wind door muziekland. Tijd voor echt originele samenwerkingsverbanden. Tijd voor iets geheel nieuws:
DRIPLETS
de samensmelting van 3 eicellen:
= duo
= band
= dj
Dit absoluut unieke project, geïnitieerd door, zal in een eenmalige tour het clubcircuit van Nederland aan doen en een overdonderende indruk achterlaten. Rockende gitaren, knallende bassen, electrobeats volgen elkaar niet alleen in rap tempo op, ze worden live op het podium samen gesmolten tot een kolkend geheel.
quote:presenteert een ultiem avondje live muziek mixen met beats. Op het laatst weet jij echt niet meer voor wie je nu eigenlijk bent komen kijken. Alles zal rood zijn, alles zal wit worden. Live drums klinken als
de laptop aanzet. Harde gruizige beats klinken als
het podium bestijgen. La Kidda schreeuwt,
bekogelt haar met de vetste technoplaten. Niemand zal netjes achter elkaar het podium bestijgen. Het doel is mixen. Fusie. Samenbrengen. Samen DANSEN!! En een paar goeie chickies op het podium natuurlijk...
the Hey Mickey Mouse Motherfuckers =quote:+ the Hey Mickey Mouse Motherfuckers present: The Ultimate Crossfading Chickrockpunkdance show
Dresscode: ROOD EN WIT NATUURLIJK!!!
Wegens succes geprolongeerd na een mixavondje in Rotown, Rotterdam
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:01 schreef ranja het volgende:
Drillem + Riplets + dj.. Lady Aida?
Maar dan ruim 30 jaar ouderquote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:30 schreef MadMaster het volgende:
Ik taai zo af, ik ga naar [afbeelding] in Paradiso.
Leuk. Zal vast een tof concert worden. Zat zelf ook nog te twijfelen, want heb ze vroeger wel gezien (2 x) maar kan me er eigenlijk niets meer van herinnerenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:35 schreef MadMaster het volgende:
Zoiets ja, ben zeer benieuwd. Jeugdsentiment...![]()
Ze schijnen hun hele nieuwe album van A tot Z te spelen met de band achter een half transparant scherm en dan na de pauze alle hits.
Janneke en Alice waren al genoemd.quote:
Appeltje, eitje, ranjaquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:12 schreef ranja het volgende:
Elle Bandita
Nee, doe maar niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:30 schreef ranja het volgende:
Zal ik dan vragen in welke band ze hiervoor zat?
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:09 schreef ranja het volgende:
Zo moeilijk is dat niet hoor. Zelfs Peaceman weet het volgens mij
Dat doet er niet toe... t was zo'n negatieve opmerkingquote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:06 schreef dolle_hond het volgende:
dat zelfs peaceman dit niet weet zeg
Nou ja, jij bent meestal niet van de Riplets achtige bandjesquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:03 schreef peaceman het volgende:
Dat doet er niet toe... t was zo'n negatieve opmerking![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |