abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35339959
Ik vind het wel goed dat het in de pers komt. Immers, hoe vaak heeft Gert Timmerman het promoten van nieuw materiaal niet gebruikt om meteen zijn gal te spuwen over Hermien en zijn dochters?
pi_35339980
Er is er maar één die het herstel in de weg staat, dat is de kwade Genius..........

En daarom verdween Gertje ook razendsnel uit HBB, de kwade Genius was bang dat zijn dochters daar zouden gaan dineren, zonder dat zij aanwezig was, dit was al in een forum aangekondigd.

Het had niets met de Hollandse avond te maken.
pi_35340762
In het bovenste gedeelte heb je gelijk, maar in het onderste niet want het ging niet om de dochters dat hij weg ging uit HBB
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 19:45 schreef Leukeleu het volgende:
Er is er maar één die het herstel in de weg staat, dat is de kwade Genius..........

En daarom verdween Gertje ook razendsnel uit HBB, de kwade Genius was bang dat zijn dochters daar zouden gaan dineren, zonder dat zij aanwezig was, dit was al in een forum aangekondigd.

Het had niets met de Hollandse avond te maken.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 21:08:27 #104
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_35343579
Stilte voor de storm ?
_ De mens is de maat van alle dingen _
  Moderator dinsdag 21 februari 2006 @ 23:36:06 #105
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_35350061
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 19:41 schreef rakker582 het volgende:
Er staan misschien voor sommige mensen wel dingen op het spel als ze nu de mond open trekken, ik zelf zou ook niets liever doen als nu openheid van zaken te geven, maar kan dat op dit moment ook nog niet.
Maar ik beloof je dat het er volgende week allemaal heel anders uit ziet en dat ik dan geen blad voor de mond zal houden
Het blijft heel vreemd dat jij het dan een maand geleden nog nodig vond om Gert in een populariteitspoll op nummer 1 te zetten van de 8 deelnemers, met als motivatie dat hij het zo "ontzettend goed" deed.
Je eerdere verklaring hierover is nogal mager en vaag, zeker nu je met bovenstaande post suggereert dat jij op de hoogte bent van belastende feiten over Gert Timmerman. Die wist je dan ongetwijfeld een maand geleden ook al.

Hier zit een luchtje aan. Een duidelijker verklaring is wel op zijn plaats lijkt me.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gert op 21-02-2006 23:42:00 ]
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_35352204
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:36 schreef Gert het volgende:

[..]

Het blijft heel vreemd dat jij het dan een maand geleden nog nodig vond om Gert in een populariteitspoll op nummer 1 te zetten van de 8 deelnemers, met als motivatie dat hij het zo "ontzettend goed" deed.
Je eerdere verklaring hierover is nogal mager en vaag, zeker nu je met bovenstaande post suggereert dat jij op de hoogte bent van belastende feiten over Gert Timmerman. Die wist je dan ongetwijfeld een maand geleden ook al.

Hier zit een luchtje aan. Een duidelijker verklaring is wel op zijn plaats lijkt me.
Dan heb je dus niet goed gelezen wat ik heb gezegd, ik zeg dus heel duidelijk na een week van gesprekken.
En hoe dat allemaal zit, kan ik nog niet op vooruit lopen maar zal het wel snel uit de doeken doen
  Moderator woensdag 22 februari 2006 @ 00:49:59 #107
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_35353075
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 00:21 schreef rakker582 het volgende:

[..]

Dan heb je dus niet goed gelezen wat ik heb gezegd, ik zeg dus heel duidelijk na een week van gesprekken.
En hoe dat allemaal zit, kan ik nog niet op vooruit lopen maar zal het wel snel uit de doeken doen
Dus ná die poll heb je ineens een "week van gesprekken" gehad, waarin je mening over GT 180 graden is gedraaid... hmm, je bent het waarschijnlijk met me eens dat dit een beetje vreemd overkomt, maar goed: binnenkort zal een aantal posters hier, waaronder jij, het deksel van de beerput halen. We wachten af.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  woensdag 22 februari 2006 @ 01:48:40 #108
136361 Dizzy-lizzy
row row row your Eg
pi_35354131
ik wacht mee, om te lezen was dit niet te doen maar de film ga ik zeker kijken
ja, ja, ja pcies ja, ja, ja
  † In Memoriam † woensdag 22 februari 2006 @ 02:17:26 #109
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35354480
Heeft Francis die aangifte al gedaan eigenlijk?
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_35355362
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 02:17 schreef Manu82 het volgende:
Ik denk het niet, laat hem hier maar zijn aangifte posten.
Dit soort dingen doe je niet via een forum.
Het is al erg genoeg en dit is gewoon vuilspuierij
Francis heeft zich in zijn reet laten pakken in het Kralingse bos in R'dam, is net zo'n kreet
I am nobody, nobody is perfect, therefore I am perfect
  † In Memoriam † woensdag 22 februari 2006 @ 05:58:09 #111
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35355506
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 04:54 schreef henk.jansen het volgende:

[..]

Francis heeft zich in zijn reet laten pakken in het Kralingse bos in R'dam, is net zo'n kreet
klopt dat het vuilspuierij is, hetgene wat we ons afvragen is wat er allemaal gebeurd is en uiteindelijk of het waar is. Ik was in het begin nogal sceptisch en het begint uit te draaien op een soap, wat ik in het begin al zei, maar ik denk dat Francis zichzelf toch dermate kwetsbaar opstelt dus dat we hem even het voordeel van de twijfel moeten geven. Dit betekent overigens niet dat ik zijn verhalen geloof!
Room 23
pi_35355520
Tijd voor Peter.r. de Vries
watching you })
pi_35355840
quote:

[..]

Stoere jongen hoor.

Misschien moet je maar van de alcohol afblijven ofzo.
  woensdag 22 februari 2006 @ 11:49:22 #114
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35360050
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 02:17 schreef Manu82 het volgende:
Nee, de hierin genoemde partijen zijn allereerst voor de laatste maal in de gelegenheid gesteld om een open dialoog te geven -
Dan is het nog eens zo dat - indien dit vuilspuiterij was geweest en mijn beweringen ongegrond waren gebleken er logischerweijs twee dingen hadden kunnen gebeuren: (1)van Laster en Smaad aangifte zou kunnen volgen - dit gebeurde niet. (2) het huidige managment van Gert Timmerman (en dit is niet Babs!) maar het zijn de 'aandeelhouders' van Carpenterproductions - mij eenvoudigweg hadden kunnen sommeren om het zwijgen ertoe te doen. Meer dan honderdduizend euro investeerden zij reeds in de gestagneerde carriere van de zanger.

Ook zij geloofden, zoals zovelen, in de onschuld van Gert Timmerman. Zouden deze zakenmensen, zich laten beliegen door een eenling zonder al teveel financiele middelen?
zouden lasterpraatjes en ongegronde argumenten deze mensen niet in het verweer hebben gebracht die investeringen deden? Die Gerts schulden afkochten? Die alles hebben gegeven om voor Gert de zaak weer overeind te maken en nieuw leven in te blazen?

Vreemd toch - maar, gelukkig zijn er ook mensen die behalve luisteren, zaken op waarheid zijn gaan achterhalen - de gevolgen van die kort maar krachtige speurtocht, laten zich volgende week zien ......
  woensdag 22 februari 2006 @ 11:53:26 #115
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35360164
quote:

[..]

Wanneer een forum zoals het FOK een roddelrubriek in zich heeft besloten waar je openlijk mag roddelen - ongefundeerde uitspraken doen is dat - is een forum wel terdege een plaats voor zaken als deze - we kunnen natuurlijk eindeloos over de juistheid van rubriek blijven kibbelen - maar vertel mij niet dat het forum geen plaats is meningen of aanzichten te verkondigen -
pi_35360909
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 11:49 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Nee, de hierin genoemde partijen zijn allereerst voor de laatste maal in de gelegenheid gesteld om een open dialoog te geven -
Okay, maar waarom dan niet aan Gert Timmerman zélf?
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_35372821
Gert Timmerman is iemand die gewoon alles negeert. Iemand die stelselmatig het gesprek negeert, voert in principe geen gesprek. Er zijn al vele pogingen ondernomen door diverse mensen om met Gert te praten en misschien een verzoening gesprek met de dochters te beginnen, dit alles heeft Gert of genegeerd, of gewoon geweigerd.

HIj neemt absoluut geen verantwoording voor de manier waarop hij 'vader' was. Aan de ene kant is het heel vreemd dat de dochters toch weer een relatie willen met hun vader, aan de andere kant heel begrijpelijk als je je moeder verliest, en het gevoel hebt, dat er niemand meer overblijft waar je je aan vast kunt houden. Een opa die op de verjaardagen van de kindjes komen, een opa die met trots de tekening bekijkt, noem maar op.

Mocht 1 van die kleinkinderen toevallig een carriere ontwikkelen als een succesvolle zakenman/vrouw kun je er gif op in nemen dat opa gelijk de tekeningen in een prachtig lijstje trots aan de wand hangt..
  woensdag 22 februari 2006 @ 20:14:32 #118
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35378854
gebaseerd op de door mi jaangerekte informatie en eigen onderzoek van het management van Gert Timmerman is de site http://www.gerttimmerman.com/, inmiddels gesloten - surf er eens naartoe en bezie de boodschap die het management in de plaats van de site heeft geplaatst ......
  † In Memoriam † woensdag 22 februari 2006 @ 20:16:28 #119
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35378945
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 20:14 schreef FrancisC het volgende:
gebaseerd op de door mi jaangerekte informatie en eigen onderzoek van het management van Gert Timmerman is de site http://www.gerttimmerman.com/, inmiddels gesloten - surf er eens naartoe en bezie de boodschap die het management in de plaats van de site heeft geplaatst ......
Staat geen mededeling van het management

heeft iemand hem in cache of kan hem hier posten?
Room 23
  woensdag 22 februari 2006 @ 20:17:13 #120
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35378985
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 20:14 schreef FrancisC het volgende:
Holy shit

Francis, ik geloof je alweer iets meer
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  † In Memoriam † woensdag 22 februari 2006 @ 20:18:12 #121
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35379033
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 20:17 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Holy shit

Francis, ik geloof je alweer iets meer
vertel!!

ik krijg alleen dit:

Packard Bell - 404-FOUTMELDING
File not found.

Ga naar de Packard Bell home page
Room 23
  woensdag 22 februari 2006 @ 20:19:09 #122
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35379074
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 20:18 schreef Manu82 het volgende:

[..]

vertel!!

ik krijg alleen dit:

Packard Bell - 404-FOUTMELDING
File not found.

Ga naar de Packard Bell home page
quote:
Geachte bezoeker, Daar wij ons niet langer kunnen verenigen met het doen en laten van MEVROUW TIMMERMAN en de heer Gert Timmerman, hebben wij besloten deze site te sluiten !!
Wim & Lia

Wim & Harry
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  † In Memoriam † woensdag 22 februari 2006 @ 20:19:51 #123
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35379097
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 20:19 schreef flugeltje het volgende:

[..]

[..]
Wij staan aan het begin van een rel.....
Room 23
  woensdag 22 februari 2006 @ 20:21:23 #124
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35379160
Het management achter deze site bestond uit intelligente en weloverwogen mensen die na mijn infornatieoverdracht heel weloverwogen te werk zijn gegaan en de 'Smaad en Laster' mijnerzijds eens goed onder de loep hebben genomen - de site http://www.gerttimmerman.com/ werd ten gevolge hiervan gesloten, en er werd beslag gelegd op de studio van Gert Timmerman te Overdinkel - ook de informatie die ik nooit op het forum heb besproken vanwege het feit dat deze toch alleen op ongeloof zou stuiten heeft hiertoe min of meer geleid - Vast kwam eveneens te staan dat Gert Timmerman het de nodige financiele middelen verzweeg en ronduit loog tegenover zijn van goede trouw zijnde geldschieter en investeerder - Wie nu nog aanneemt dat alleen roddels zonder fundament zouden kunnen leiden tot het afsluiten van de overeenkomsten tussen het Management en Gert Timmerman - en het verbreken van de band met de investeerder terwijl deze investeerder nog nauwelijks enige cent heeft teruggevangen, laat ik hier dan maar volkomen vrij in.
  woensdag 22 februari 2006 @ 20:23:35 #125
16305 Jappie
parttime reverend
pi_35379262
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 20:19 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Wij staan aan het begin van een rel.....
Mooi....eindelijk een excuus om eens een bezoek aan de kapper te brengen..........dat lange haar en die baard gaan na 40 jaar ook wel een keer vervelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')