quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:45 schreef Leukeleu het volgende:
Er is er maar één die het herstel in de weg staat, dat is de kwade Genius..........
En daarom verdween Gertje ook razendsnel uit HBB, de kwade Genius was bang dat zijn dochters daar zouden gaan dineren, zonder dat zij aanwezig was, dit was al in een forum aangekondigd.
Het had niets met de Hollandse avond te maken.
Het blijft heel vreemd dat jij het dan een maand geleden nog nodig vond om Gert in een populariteitspoll op nummer 1 te zetten van de 8 deelnemers, met als motivatie dat hij het zo "ontzettend goed" deed.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:41 schreef rakker582 het volgende:
Er staan misschien voor sommige mensen wel dingen op het spel als ze nu de mond open trekken, ik zelf zou ook niets liever doen als nu openheid van zaken te geven, maar kan dat op dit moment ook nog niet.
Maar ik beloof je dat het er volgende week allemaal heel anders uit ziet en dat ik dan geen blad voor de mond zal houden
Dan heb je dus niet goed gelezen wat ik heb gezegd, ik zeg dus heel duidelijk na een week van gesprekken.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Het blijft heel vreemd dat jij het dan een maand geleden nog nodig vond om Gert in een populariteitspoll op nummer 1 te zetten van de 8 deelnemers, met als motivatie dat hij het zo "ontzettend goed" deed.
Je eerdere verklaring hierover is nogal mager en vaag, zeker nu je met bovenstaande post suggereert dat jij op de hoogte bent van belastende feiten over Gert Timmerman. Die wist je dan ongetwijfeld een maand geleden ook al.
Hier zit een luchtje aan. Een duidelijker verklaring is wel op zijn plaats lijkt me.
Dus ná die poll heb je ineens een "week van gesprekken" gehad, waarin je mening over GT 180 graden is gedraaid... hmm, je bent het waarschijnlijk met me eens dat dit een beetje vreemd overkomt, maar goed: binnenkort zal een aantal posters hier, waaronder jij, het deksel van de beerput halen. We wachten af.quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:21 schreef rakker582 het volgende:
[..]
Dan heb je dus niet goed gelezen wat ik heb gezegd, ik zeg dus heel duidelijk na een week van gesprekken.
En hoe dat allemaal zit, kan ik nog niet op vooruit lopen maar zal het wel snel uit de doeken doen
Ik denk het niet, laat hem hier maar zijn aangifte posten.quote:Op woensdag 22 februari 2006 02:17 schreef Manu82 het volgende:
Heeft Francis die aangifte al gedaan eigenlijk?
klopt dat het vuilspuierij is, hetgene wat we ons afvragen is wat er allemaal gebeurd is en uiteindelijk of het waar is. Ik was in het begin nogal sceptisch en het begint uit te draaien op een soap, wat ik in het begin al zei, maar ik denk dat Francis zichzelf toch dermate kwetsbaar opstelt dus dat we hem even het voordeel van de twijfel moeten geven. Dit betekent overigens niet dat ik zijn verhalen geloof!quote:Op woensdag 22 februari 2006 04:54 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik denk het niet, laat hem hier maar zijn aangifte posten.
Dit soort dingen doe je niet via een forum.
Het is al erg genoeg en dit is gewoon vuilspuierij![]()
![]()
Francis heeft zich in zijn reet laten pakken in het Kralingse bos in R'dam, is net zo'n kreet![]()
Stoere jongen hoor.quote:Op woensdag 22 februari 2006 04:54 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Francis heeft zich in zijn reet laten pakken in het Kralingse bos in R'dam, is net zo'n kreet![]()
Nee, de hierin genoemde partijen zijn allereerst voor de laatste maal in de gelegenheid gesteld om een open dialoog te geven -quote:Op woensdag 22 februari 2006 02:17 schreef Manu82 het volgende:
Heeft Francis die aangifte al gedaan eigenlijk?
Wanneer een forum zoals het FOK een roddelrubriek in zich heeft besloten waar je openlijk mag roddelen - ongefundeerde uitspraken doen is dat - is een forum wel terdege een plaats voor zaken als deze - we kunnen natuurlijk eindeloos over de juistheid van rubriek blijven kibbelen - maar vertel mij niet dat het forum geen plaats is meningen of aanzichten te verkondigen -quote:Op woensdag 22 februari 2006 04:54 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik denk het niet, laat hem hier maar zijn aangifte posten.
Dit soort dingen doe je niet via een forum.
Het is al erg genoeg en dit is gewoon vuilspuierij![]()
![]()
Okay, maar waarom dan niet aan Gert Timmerman zélf?quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:49 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Nee, de hierin genoemde partijen zijn allereerst voor de laatste maal in de gelegenheid gesteld om een open dialoog te geven -
Staat geen mededeling van het managementquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:14 schreef FrancisC het volgende:
gebaseerd op de door mi jaangerekte informatie en eigen onderzoek van het management van Gert Timmerman is de site http://www.gerttimmerman.com/, inmiddels gesloten - surf er eens naartoe en bezie de boodschap die het management in de plaats van de site heeft geplaatst ......
Holy shitquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:14 schreef FrancisC het volgende:
gebaseerd op de door mi jaangerekte informatie en eigen onderzoek van het management van Gert Timmerman is de site http://www.gerttimmerman.com/, inmiddels gesloten - surf er eens naartoe en bezie de boodschap die het management in de plaats van de site heeft geplaatst ......
vertel!!quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Holy shit
Francis, ik geloof je alweer iets meer
quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
vertel!!
ik krijg alleen dit:
Packard Bell - 404-FOUTMELDING
File not found.
Ga naar de Packard Bell home page
quote:Geachte bezoeker, Daar wij ons niet langer kunnen verenigen met het doen en laten van MEVROUW TIMMERMAN en de heer Gert Timmerman, hebben wij besloten deze site te sluiten !!
Wim & Lia
Wim & Harry
Mooi....eindelijk een excuus om eens een bezoek aan de kapper te brengen..........dat lange haar en die baard gaan na 40 jaar ook wel een keer vervelen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wij staan aan het begin van een rel.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |