quote:Op maandag 20 februari 2006 22:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
*wijst met vinger*
Je hebt in HBB gepost
Al drie posts in HBB...quote:
Mag ik vragen waarom pas aan het einde van de week? Wat staat er te gebeuren?quote:Op maandag 20 februari 2006 22:35 schreef Timmerhout het volgende:
En er speelt nog veel meer, aan het einde van de week geef ik hierover meer duidelijkheid ......
M'n imago!quote:Op maandag 20 februari 2006 22:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Al drie posts in HBB...![]()
En nee, ik ben niet gevoelig voor de 'haal ajb deze posts weg' smeekbedes...![]()
Misschien krijg je er geen spijt van om hier te blijven hangen. Interessant topic hoorquote:
Ook omdat ik alleen ben hier, waar Francis en de anderen zijn is mij een raadsel. Ik kan het op dit moment even niet meer aan, sorry.............. Mijn strot voelt als dichtgeknepen.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:40 schreef Timmerhout het volgende:
Ik stop er voor vandaag mee, emotioneel wordt het mij even te veel, raar maar waar.
Geeft niets schat, we zien je morgen wel weerquote:Op maandag 20 februari 2006 22:42 schreef Timmerhout het volgende:
[..]
Ook omdat ik alleen ben hier, waar Francis en de anderen zijn is mij een raadsel. Ik kan het op dit moment even niet meer aan, sorry.............. Mijn strot voelt als dichtgeknepen.
Timmerhout, Ik ben er wel hoor en ik vermoed dat Francis even bij de familie zit. Hou vol, ik luister schrijf mee.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:42 schreef Timmerhout het volgende:
[..]
Ook omdat ik alleen ben hier, waar Francis en de anderen zijn is mij een raadsel. Ik kan het op dit moment even niet meer aan, sorry.............. Mijn strot voelt als dichtgeknepen.
en ik denk dat Francis er ook wel weer is. ik ben er ook en ik vermoed dat er iedere dag meer slachtoffers en belanghebbende bij komen.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Geeft niets schat, we zien je morgen wel weer
Ik lees het jaquote:Op maandag 20 februari 2006 22:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Misschien krijg je er geen spijt van om hier te blijven hangen. Interessant topic hoor
Ik ben erg benieuwd naar de ontbrekende puzzelstukjes, maar ik zal geduld hebben tot het einde van de week.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:48 schreef Timmerhout het volgende:
Ik snap ook wel dat wat ik schrijf en doe niets voorstelt bij wat Francis allemaal doet,maar het zit me emotioneel erg hoog. Gisteren ook al maar, vandaag nog erger, als je Gert ( zoals ik ) al jaren kent en je schrijft hier, dan komt er van alles boven en draait dan als een film voorbij. de man heeft zoveel emotionele schade op zijn geweten, hij heeft er zelf vast geen erg in.
Je zult je te pletter schrikken als je de puzzel helemaal compleet ziet liggen .....quote:Op maandag 20 februari 2006 22:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd naar de ontbrekende puzzelstukjes, maar ik zal geduld hebben tot het einde van de week.
Om heel eerlijk te zijn ben ik nog steeds niet 100% overtuigd van het feit dat jullie niet allemaal kloons zijnquote:Op maandag 20 februari 2006 22:56 schreef Timmerhout het volgende:
[..]
Je zult je te pletter schrikken als je de puzzel helemaal compleet ziet liggen .....
Dat is nou oprecht jammer dat je dat denkt, waarom eigenlijk ? dat komt mijn openhartigheid niet echt ten goede moet ik eerlijk zeggen. Als jij Gert zou kennen zou je je niet afvragen of het allemaal kloons zijn, maar je verbazen dat er zo WEINIG zijn hier die hun mond over Gert open willen doen !!quote:Op maandag 20 februari 2006 22:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn ben ik nog steeds niet 100% overtuigd van het feit dat jullie niet allemaal kloons zijn![]()
excuses??? waarvoor.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:05 schreef Timmerhout het volgende:
Sorry als ik wat bot overkom, zo is het niet bedoeld, maar ben geestelijk even op en erg moe, morgen zien we wel weer. Excuses aanvaard ?
Ik ben weer in mijn log te vinden - ik deel het op in kleinere delen zodat ook het plaatsen van reacties en het lezen ervan makkerlijker wordt - dank je wel voor je medeleven ....quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:44 schreef kissa het volgende:
Ik ben geneigd om FrancisC ( gecondoleerd ....). Timmerhout en Leukeleu te geloven. Ik wantrouw Gert al zolang ik het me herinner. Vrouwelijke intuitie? Mensenkennis?
Ik krijg kippenvel van de man.
Ik zou denk ik al opgegeven hebben zonder reacties als de jouwe - onderschat jullie inzet en lef niet - dat doe ik ook niet!quote:Op maandag 20 februari 2006 22:48 schreef Timmerhout het volgende:
Ik snap ook wel dat wat ik schrijf en doe niets voorstelt bij wat Francis allemaal doet,maar het zit me emotioneel erg hoog. Gisteren ook al maar, vandaag nog erger, als je Gert ( zoals ik ) al jaren kent en je schrijft hier, dan komt er van alles boven en draait dan als een film voorbij. de man heeft zoveel emotionele schade op zijn geweten, hij heeft er zelf vast geen erg in.
Nee joh, ik was al naar bed... Fluugs kan wel wat hebben hoorquote:Op maandag 20 februari 2006 23:10 schreef Timmerhout het volgende:
Ik was wat hard tegen FLUGELTJE geloof ik, dat komt doordat ik in een emotionele dip zit. Mijn hoofd draait wat door en mijn gedachten gaan met me op de loop vanavond, allemaal de schuld van Timmerman.
zalig zijn zij die niet zien en toch gelovenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee joh, ik was al naar bed... Fluugs kan wel wat hebben hoor
Ik zie ook wel dat jullie veel inside info hebben, maar beroepshalve ben ik nogal kritisch/achterdochtig ingesteld. Pas als ik feitjes kan controleren ben ik tevreden
welkomquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:16 schreef rakker582 het volgende:
Francis je staat er echt niet alleen voor
Dit suggereert dat jij aan zijn kant staat.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:16 schreef rakker582 het volgende:
Francis je staat er echt niet alleen voor
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit suggereert dat jij aan zijn kant staat.
Een wat merkwaardige opmerking, gezien het feit dat jij in de HBB-populariteitspoll een gemotiveerde lijst met acht deelnemers hebt geplaatst, waarbij je Gert op nummer 1 zette.
Heb je ook gesprekken gevoerd met Gert zelf hierover?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:07 schreef rakker582 het volgende:
ja dat klopt inderdaad maar na een week van eindeloze gesprekken zowel met francis als met de dochters, kun je niet meer om de feiten heen.
Tel daar je eigen ervaring van de afgelopen tijd bij op en je weet voor jezelf hoe het verhaal in elkaar zit.
En dan moet je ook zo eerlijk zijn om kleur te bekennen
Kom dan met antwoorden en niet alleen met beschuldigingenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:12 schreef Leukeleu het volgende:
DanielleNaomi, schrijf a.u.b niet zulke lange afgezaagde Topics, met zoveel herhalingen van woorden en dezelfde zinnen. het bespaart jou veel energie. To the point please....
Juist dat snap ik ook , en daarom snap ik juist niet dat het voor sommige mensen belangrijker is om het in de pers te krijgen, daar krijg je dan juist het tegenovergestelde resultaat mee in mijn ogenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:18 schreef rakker582 het volgende:
DanielleNaomi,
Nog even dit het zijn absoluut geen wraakgevoelens zoals je dat stelt, want ik kan je verzekeren dat ze allebei nog steeds en ondanks alles wat er is gebeurd van hun vader houden. en als hij naar ze toe gaat om te praten ze hem ook binnen zullen laten om te praten, maar praten met Gert en niet met .... (als je begrijpt wat ik bedoel) want het gaat hem aan, en hij moet er eerst met zijn dochters uit zien te komen.
volgens mij is het nu toch allemaal al niet meer te stoppen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:28 schreef DanielleNaomi het volgende:
[..]
Juist dat snap ik ook , en daarom snap ik juist niet dat het voor sommige mensen belangrijker is om het in de pers te krijgen, daar krijg je dan juist het tegenovergestelde resultaat mee in mijn ogen
Nee dat denk ik ook niet , maar zou wel jammer zijn als daarmee een herstel in de weg staat natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
volgens mij is het nu toch allemaal al niet meer te stoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |