abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35307512
En ik ben mij ervan bewust dat het geld NOOIT meer terugkomt ( de muizen liggen er dood voor de keukenkast, er staat enkel een kruidenrekje ) maar dat hoeft een aangifte niet in de weg te staan, zeker niet als je het zwart op wit hebt staan getekend en wel door Senior zelf.
pi_35307654
Daar kan ik overigens nog bedreiging, onder druk zetten, afpersen en leugens verspreiden bijtellen. Gert speelt ( vooral de laatste jaren ook ) mooi weer van een anders geld.
pi_35307655
quote:
Op maandag 20 februari 2006 22:24 schreef flugeltje het volgende:

[..]

*wijst met vinger*

Je hebt in HBB gepost

*stiekem wegsluipt...
  maandag 20 februari 2006 @ 22:32:16 #54
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35307871
quote:
Op maandag 20 februari 2006 22:28 schreef The_Langolier het volgende:

[..]

*stiekem wegsluipt...
Al drie posts in HBB...

En nee, ik ben niet gevoelig voor de 'haal ajb deze posts weg' smeekbedes...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_35308020
En er speelt nog veel meer, aan het einde van de week geef ik hierover meer duidelijkheid ......
  maandag 20 februari 2006 @ 22:36:37 #56
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35308119
quote:
Op maandag 20 februari 2006 22:35 schreef Timmerhout het volgende:
En er speelt nog veel meer, aan het einde van de week geef ik hierover meer duidelijkheid ......
Mag ik vragen waarom pas aan het einde van de week? Wat staat er te gebeuren?
pi_35308155
quote:
Op maandag 20 februari 2006 22:32 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Al drie posts in HBB...

En nee, ik ben niet gevoelig voor de 'haal ajb deze posts weg' smeekbedes...
M'n imago!
pi_35308234
Er staat van mijn kant van alles te gebeuren, en aangezien Senior en zijn echtgenote hier ook meelezen ben ik verplicht om mijn kaken nog even op elkaar te houden.
  maandag 20 februari 2006 @ 22:40:03 #59
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35308313
quote:
Op maandag 20 februari 2006 22:37 schreef The_Langolier het volgende:

[..]

M'n imago!
Misschien krijg je er geen spijt van om hier te blijven hangen. Interessant topic hoor
pi_35308340
Ik stop er voor vandaag mee, emotioneel wordt het mij even te veel, raar maar waar.
pi_35308420
quote:
Op maandag 20 februari 2006 22:40 schreef Timmerhout het volgende:
Ik stop er voor vandaag mee, emotioneel wordt het mij even te veel, raar maar waar.
Ook omdat ik alleen ben hier, waar Francis en de anderen zijn is mij een raadsel. Ik kan het op dit moment even niet meer aan, sorry.............. Mijn strot voelt als dichtgeknepen.
pi_35308451
Timmerhout, Je maakt het wel spannend. Nu heb ik ook wel het een en ander aan geruchten gehoord, maar ik weet niet of het te maken heeft met hetzelfde. Ook verbaas ik mij er over dat geanini ineens prominent aanwezig is en aangeeft dat zij ook wel veel meer weet. Kijk dat is nu het voordeel van zo'n forum. Steeds meer mensen mengen zich, en het front wordt groter.
  maandag 20 februari 2006 @ 22:42:53 #63
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35308461
quote:
Op maandag 20 februari 2006 22:42 schreef Timmerhout het volgende:

[..]

Ook omdat ik alleen ben hier, waar Francis en de anderen zijn is mij een raadsel. Ik kan het op dit moment even niet meer aan, sorry.............. Mijn strot voelt als dichtgeknepen.
Geeft niets schat, we zien je morgen wel weer
pi_35308534
quote:
Op maandag 20 februari 2006 22:42 schreef Timmerhout het volgende:

[..]

Timmerhout, Ik ben er wel hoor en ik vermoed dat Francis even bij de familie zit. Hou vol, ik luister schrijf mee.
pi_35308591
quote:
Op maandag 20 februari 2006 22:42 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Geeft niets schat, we zien je morgen wel weer
en ik denk dat Francis er ook wel weer is. ik ben er ook en ik vermoed dat er iedere dag meer slachtoffers en belanghebbende bij komen.

CU
pi_35308631
quote:
Op maandag 20 februari 2006 22:40 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Misschien krijg je er geen spijt van om hier te blijven hangen. Interessant topic hoor
Ik lees het ja
pi_35308704
Ik snap ook wel dat wat ik schrijf en doe niets voorstelt bij wat Francis allemaal doet,maar het zit me emotioneel erg hoog. Gisteren ook al maar, vandaag nog erger, als je Gert ( zoals ik ) al jaren kent en je schrijft hier, dan komt er van alles boven en draait dan als een film voorbij. de man heeft zoveel emotionele schade op zijn geweten, hij heeft er zelf vast geen erg in.
  maandag 20 februari 2006 @ 22:49:23 #68
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35308770
quote:
Op maandag 20 februari 2006 22:48 schreef Timmerhout het volgende:
Ik snap ook wel dat wat ik schrijf en doe niets voorstelt bij wat Francis allemaal doet,maar het zit me emotioneel erg hoog. Gisteren ook al maar, vandaag nog erger, als je Gert ( zoals ik ) al jaren kent en je schrijft hier, dan komt er van alles boven en draait dan als een film voorbij. de man heeft zoveel emotionele schade op zijn geweten, hij heeft er zelf vast geen erg in.
Ik ben erg benieuwd naar de ontbrekende puzzelstukjes, maar ik zal geduld hebben tot het einde van de week.
pi_35309136
quote:
Op maandag 20 februari 2006 22:49 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ik ben erg benieuwd naar de ontbrekende puzzelstukjes, maar ik zal geduld hebben tot het einde van de week.
Je zult je te pletter schrikken als je de puzzel helemaal compleet ziet liggen .....
  maandag 20 februari 2006 @ 22:58:00 #70
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35309212
quote:
Op maandag 20 februari 2006 22:56 schreef Timmerhout het volgende:

[..]

Je zult je te pletter schrikken als je de puzzel helemaal compleet ziet liggen .....
Om heel eerlijk te zijn ben ik nog steeds niet 100% overtuigd van het feit dat jullie niet allemaal kloons zijn

Dus het einde van de week kan twee dingen betekenen. Of ik heb het al die tijd bij het rechte end gehad óf ik had het compleet mis, maar heb wel aan de wieg gestaan van deze primeur...
pi_35309347
quote:
Op maandag 20 februari 2006 22:58 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Om heel eerlijk te zijn ben ik nog steeds niet 100% overtuigd van het feit dat jullie niet allemaal kloons zijn
Dat is nou oprecht jammer dat je dat denkt, waarom eigenlijk ? dat komt mijn openhartigheid niet echt ten goede moet ik eerlijk zeggen. Als jij Gert zou kennen zou je je niet afvragen of het allemaal kloons zijn, maar je verbazen dat er zo WEINIG zijn hier die hun mond over Gert open willen doen !!
pi_35309423
En nou stop ik echt, ik kan geen toets meer zien, heb me te pletter getikt, en dan ook nog verdacht worden van meerdere petten te dragen ............... ik ben letterlijk kapot ! Tot morgen ....
pi_35309581
Sorry als ik wat bot overkom, zo is het niet bedoeld, maar ben geestelijk even op en erg moe, morgen zien we wel weer. Excuses aanvaard ?
pi_35309720
quote:
Op maandag 20 februari 2006 23:05 schreef Timmerhout het volgende:
Sorry als ik wat bot overkom, zo is het niet bedoeld, maar ben geestelijk even op en erg moe, morgen zien we wel weer. Excuses aanvaard ?
excuses??? waarvoor.

PS: ik ben niet Francis Niet Timmerhout en niet Leukeleu.....
pi_35309813
Ik was wat hard tegen FLUGELTJE geloof ik, dat komt doordat ik in een emotionele dip zit. Mijn hoofd draait wat door en mijn gedachten gaan met me op de loop vanavond, allemaal de schuld van Timmerman.
pi_35309953
Timmerhout, jij moet niet kapot zijn. Dat moet Timmerman zijn. Dat was hij toch ook al, voordat Babs met haar grote bek in beeld kwam. Gert is gewoon een oude modderschuit met Babs als BBmotor.

Het is haar er om te doen om in de spotlightste staan, iets wat ze voordien altijd moest missen.
En Gert nog een knokploeg hebben, hoogstens tegen hem.
pi_35310576
Ik ben timmerhout niet, feiten niet, leukeleu niet..alhoewel ik wel een beetje vermoed wie wie is, maar flugeltje jij kan toch aan de IP adressen zien welke providers iedereen heeft? zonder nou te verraden welke providers dat zijn, zijn die allemaal hetzelfde?
De reden waarom ik nu post is gewoon eigelijk de volgende;
Ik lees al een tijdje mee, en dat word een beetje saai, zonder te antwoorden, of misschien iets zinnigs bij te dragen. Voor diegene die wat meer willen weten mogen mij rustig mailen op Mijn e-mail kun je makkelijk vinden in de log van francis. Ik ben niet met alle stellingen eens, maar zie in grote lijn dat de waarheid vertelt wordt. Allleen aan persoonlijke vetes, en dingen rondbazuinen die niet op feiten berusten, en halve waarheden zijn heb ik een hekel. Maar mensen niet respecteren vind ik nog veel erger, vandaar eventjes mijn commentaar in het begin. Ik zie dit alles wel aan, en wens diegene die gaan strijden tegen Gert heel veel succes, ik denk dat je er heel goed aan doet om de eerste stap te nemen, dan volgen er zeker weten meer mensen die je bijstaan..
pi_35314224
Ik ben geneigd om FrancisC ( gecondoleerd ....). Timmerhout en Leukeleu te geloven. Ik wantrouw Gert al zolang ik het me herinner. Vrouwelijke intuitie? Mensenkennis?
Ik krijg kippenvel van de man.
pi_35315285
Kissa, met jouw vrouwelijke intuïtie is niks mis mee, maar zoals ook Timmerhout zegt, hij heeft als mens nog nooit gedeugd. Vraag het ook maar eens aan de oudere zaalhouders bij jouw in de buurt, de meeste kunnen er wel een boek over schrijven hoe onfantsoenlijk hij tegen een ieder was en helemaal tegenover Hermien.
Menig organisator heeft hem hiervoor weleens een pak op zijn donder gegeven.
Kijk de geschiedenis maar na en psychologen beamen het, dictators zijn meestal klein van stuk.

En laten wij maar helemaal niet over zijn eerste huwelijk beginnen, waarin een zoontje is geboren, een huwelijk wat hij binnen een jaar al op de klippen had laten lopen. Daarover praat hij niet en heeft hij ook niet in zijn biografie vermeld.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 03:23:36 #80
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35316670
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 00:44 schreef kissa het volgende:
Ik ben geneigd om FrancisC ( gecondoleerd ....). Timmerhout en Leukeleu te geloven. Ik wantrouw Gert al zolang ik het me herinner. Vrouwelijke intuitie? Mensenkennis?
Ik krijg kippenvel van de man.
Ik ben weer in mijn log te vinden - ik deel het op in kleinere delen zodat ook het plaatsen van reacties en het lezen ervan makkerlijker wordt - dank je wel voor je medeleven ....
Eli (mijn neef) was een jonge en soms verwarde persoon, maar ook hij heeft met Gert Timmerman gesproken en hoopte dat er een open dialoog zou komen - als ik nu zou opgeven zou hij me dat niet in dank afnemen. Waar hij nu ook is, ik weet dat hij mij niet vergeten is en hij mag weten dat Kmberley en ik hem ook nooit zullen vergeten ....Ik kan hier niet meer mee discussieren, omdat ik het niet mag hebben over - en daar gaat het in mijn log binnenkort naartoe - ik nodig een ieder uit om er te reageren of vragen te stellen - en Timmerhout, Leukeleu, Feiten, etc. Kom er gerust langs en laat wat achter - vanaf nu lees ik hier alleen nog mee ...
  dinsdag 21 februari 2006 @ 03:26:34 #81
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35316692
Voor alle nieuwkomers, de link naar mijn log is de blauwe en veelzeggende regel: de wereld is een gekkenhuis, ik run hier het hoofdkantoor .....
  dinsdag 21 februari 2006 @ 04:00:48 #82
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35316924
[quote]Op maandag 20 februari 2006 19:56 schreef Gert het volgende:
Hoe is het eigenlijk met die zoon van Gert Timmerman?
[/quote
Eeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm ]
  dinsdag 21 februari 2006 @ 04:03:20 #83
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35316933
quote:
Op maandag 20 februari 2006 22:48 schreef Timmerhout het volgende:
Ik zou denk ik al opgegeven hebben zonder reacties als de jouwe - onderschat jullie inzet en lef niet - dat doe ik ook niet!
  dinsdag 21 februari 2006 @ 08:49:17 #84
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35317825
quote:
Op maandag 20 februari 2006 23:10 schreef Timmerhout het volgende:
Ik was wat hard tegen FLUGELTJE geloof ik, dat komt doordat ik in een emotionele dip zit. Mijn hoofd draait wat door en mijn gedachten gaan met me op de loop vanavond, allemaal de schuld van Timmerman.
Nee joh, ik was al naar bed... Fluugs kan wel wat hebben hoor

Ik zie ook wel dat jullie veel inside info hebben, maar beroepshalve ben ik nogal kritisch/achterdochtig ingesteld. Pas als ik feitjes kan controleren ben ik tevreden
  dinsdag 21 februari 2006 @ 10:12:45 #85
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_35319048
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 08:49 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Nee joh, ik was al naar bed... Fluugs kan wel wat hebben hoor

Ik zie ook wel dat jullie veel inside info hebben, maar beroepshalve ben ik nogal kritisch/achterdochtig ingesteld. Pas als ik feitjes kan controleren ben ik tevreden
zalig zijn zij die niet zien en toch geloven
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_35326596
Francis je staat er echt niet alleen voor
  † In Memoriam † dinsdag 21 februari 2006 @ 14:17:25 #87
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35326632
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 14:16 schreef rakker582 het volgende:
welkom
Some memories are best forgotten
Room 23
  Moderator dinsdag 21 februari 2006 @ 17:16:04 #88
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_35333916
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 14:16 schreef rakker582 het volgende:
Dit suggereert dat jij aan zijn kant staat.
Een wat merkwaardige opmerking, gezien het feit dat jij in de HBB-populariteitspoll een gemotiveerde lijst met acht deelnemers hebt geplaatst, waarbij je Gert op nummer 1 zette.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_35335121
Mij valt op dat er veel dingen hier genoemd worden die allemaal op internet te vinden is , inclusief het 1e huwelijk van Gert
Tuurlijk. waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne wegwerkzaamheden.
pi_35336101
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 17:16 schreef Gert het volgende:

[..]

Dit suggereert dat jij aan zijn kant staat.
Een wat merkwaardige opmerking, gezien het feit dat jij in de HBB-populariteitspoll een gemotiveerde lijst met acht deelnemers hebt geplaatst, waarbij je Gert op nummer 1 zette.
pi_35336207
ja dat klopt inderdaad maar na een week van eindeloze gesprekken zowel met francis als met de dochters, kun je niet meer om de feiten heen.
Tel daar je eigen ervaring van de afgelopen tijd bij op en je weet voor jezelf hoe het verhaal in elkaar zit.
En dan moet je ook zo eerlijk zijn om kleur te bekennen
pi_35338212
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 18:07 schreef rakker582 het volgende:
ja dat klopt inderdaad maar na een week van eindeloze gesprekken zowel met francis als met de dochters, kun je niet meer om de feiten heen.
Tel daar je eigen ervaring van de afgelopen tijd bij op en je weet voor jezelf hoe het verhaal in elkaar zit.
En dan moet je ook zo eerlijk zijn om kleur te bekennen
Heb je ook gesprekken gevoerd met Gert zelf hierover?
Of hoef jij altijd maar 1 kant van een verhaal te horen?

Ik zou nog steeds graag een antwoord hebben op mijn vraag , waarom men het allemaal zo graag in de pers wil hebben?

Ik probeer het hele gebeuren te begrijpen waarom deze (wraak) gevoelens en gebeuiren in de pers moet komen?
Ik snap nog steeds niet wat de pers meer zou kunnen doen dan de politie.

En ook blijf ik mijn vraagtekens bij sommige gebeurens houden.
Hiermee zeg ik niet dat het niet gebeurd is ofzo , maar een aantal dingen rijmen in mijn ogen niet.
Ook het wanneer de dochters naar buiten kwamen met beschuldigingen, waarom op het moment dat ze gingen scheiden waarom toen pas de beschuldigingen?
Er word de hele tijd gezegd dat we wel de hele zaak moeten lezen , dat doe ik , maar geef daar dan ook antwoord op op die vragen...

Ik werk zelf met artiesten en zie zelf ook veel dingen gebeuren en in de artiestenwereld gebeuren dingen dat de ene artiest over de rug van de andere artiest bekender wil worden, en dat sommige artiesten het licht in de ogen niet gunnen van andere artiesten , en er worden zat verhalen de ronde gedaan ook over andere artiesten Dat is het artiesten wereldje.

Maar wat ik wil begrijpen is wat heeft het voor zin om Gert aan de schandpaal te nagelen? Zou dat helpen bij het krijgen van erkenning?
Ik betwijfel dat namelijk, kwaad met kwaad vergelden is de oplossing niet, je kunt dan beter een manier vinden waarop je de dingen kan verwerken , en dat is in mijn ogen niet deze manier van doen.

En er word steedds gezegd dat de dochters al heel lang niet in de publiciteit staan en dat het gert is die de publiciteit steeds opzoekt met alles , maar november 2005 waren het toch de dochters en een aantal andere mensen die in het programma van de kro aan het woord waren en niet Gert.

Nogmaals dit is geen negatief iets van mij , maar ik probeer te begrijpen waarom het door jullie op deze manier gedaan word, en het voor jullie belangrijker is om het in de pers te krijgen dan naar de politie te gaan als er toch zoveel mensen zijn die dingen mee hebben gemaakt en zoveel mensen getuige zijn. En omdat het in mijn ogen denk ik niet de juiste manier is, ook niet om erkenning te krijgen
En omdat iemand vroeger mannetjes had die zijn zaakjes opknapte zou juist een reden zijn om het niet in de pers te gooien maar bij de politie te leggen.
Tuurlijk. waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne wegwerkzaamheden.
pi_35338526
DanielleNaomi, schrijf a.u.b niet zulke lange afgezaagde Topics, met zoveel herhalingen van woorden en dezelfde zinnen. het bespaart jou veel energie. To the point please....
pi_35338593
Dat heb ik ook, en in eerste instantie leek dat verhaal dus geloofwaardig tot dat ik de andere kant van het verhaal hoorde.
Het is dus net andersom gegaan als dat jij suggereert.
En dat programma van de kro is al in het begin van 2005 opgenomen, en daar wilde mevrouw Timmerman geen medewerking aan verlenen.

Ik begrijp dat je zo reageert waarom zolang wachten om er mee naar buiten te komen, maar als je een gesprek met de dames hebt gehad, kun je dat wel begrijpen, nu snap je dat niet en blijf je natuurlijk met vragen zitten. Maar ik hoop dat Sandra en Sheila hier zelf antwoord op willen geven, want ik weet dat in ieder geval een van de twee dames!!!!! mee leest.
pi_35338623
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 19:12 schreef Leukeleu het volgende:
DanielleNaomi, schrijf a.u.b niet zulke lange afgezaagde Topics, met zoveel herhalingen van woorden en dezelfde zinnen. het bespaart jou veel energie. To the point please....
Kom dan met antwoorden en niet alleen met beschuldigingen
en draai er niet steeds omheen.
pi_35338826
DanielleNaomi,
Nog even dit het zijn absoluut geen wraakgevoelens zoals je dat stelt, want ik kan je verzekeren dat ze allebei nog steeds en ondanks alles wat er is gebeurd van hun vader houden. en als hij naar ze toe gaat om te praten ze hem ook binnen zullen laten om te praten, maar praten met Gert en niet met .... (als je begrijpt wat ik bedoel) want het gaat hem aan, en hij moet er eerst met zijn dochters uit zien te komen.
pi_35339273
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 19:18 schreef rakker582 het volgende:
DanielleNaomi,
Nog even dit het zijn absoluut geen wraakgevoelens zoals je dat stelt, want ik kan je verzekeren dat ze allebei nog steeds en ondanks alles wat er is gebeurd van hun vader houden. en als hij naar ze toe gaat om te praten ze hem ook binnen zullen laten om te praten, maar praten met Gert en niet met .... (als je begrijpt wat ik bedoel) want het gaat hem aan, en hij moet er eerst met zijn dochters uit zien te komen.
Juist dat snap ik ook , en daarom snap ik juist niet dat het voor sommige mensen belangrijker is om het in de pers te krijgen, daar krijg je dan juist het tegenovergestelde resultaat mee in mijn ogen
  † In Memoriam † dinsdag 21 februari 2006 @ 19:36:44 #98
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35339603
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 19:28 schreef DanielleNaomi het volgende:

[..]

Juist dat snap ik ook , en daarom snap ik juist niet dat het voor sommige mensen belangrijker is om het in de pers te krijgen, daar krijg je dan juist het tegenovergestelde resultaat mee in mijn ogen
volgens mij is het nu toch allemaal al niet meer te stoppen.
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_35339693
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 19:36 schreef Manu82 het volgende:

[..]

volgens mij is het nu toch allemaal al niet meer te stoppen.
Nee dat denk ik ook niet , maar zou wel jammer zijn als daarmee een herstel in de weg staat natuurlijk.
pi_35339826
Er staan misschien voor sommige mensen wel dingen op het spel als ze nu de mond open trekken, ik zelf zou ook niets liever doen als nu openheid van zaken te geven, maar kan dat op dit moment ook nog niet.
Maar ik beloof je dat het er volgende week allemaal heel anders uit ziet en dat ik dan geen blad voor de mond zal houden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')