quote:Op maandag 20 februari 2006 22:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
*wijst met vinger*
Je hebt in HBB gepost
Al drie posts in HBB...quote:
Mag ik vragen waarom pas aan het einde van de week? Wat staat er te gebeuren?quote:Op maandag 20 februari 2006 22:35 schreef Timmerhout het volgende:
En er speelt nog veel meer, aan het einde van de week geef ik hierover meer duidelijkheid ......
M'n imago!quote:Op maandag 20 februari 2006 22:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Al drie posts in HBB...![]()
En nee, ik ben niet gevoelig voor de 'haal ajb deze posts weg' smeekbedes...![]()
Misschien krijg je er geen spijt van om hier te blijven hangen. Interessant topic hoorquote:
Ook omdat ik alleen ben hier, waar Francis en de anderen zijn is mij een raadsel. Ik kan het op dit moment even niet meer aan, sorry.............. Mijn strot voelt als dichtgeknepen.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:40 schreef Timmerhout het volgende:
Ik stop er voor vandaag mee, emotioneel wordt het mij even te veel, raar maar waar.
Geeft niets schat, we zien je morgen wel weerquote:Op maandag 20 februari 2006 22:42 schreef Timmerhout het volgende:
[..]
Ook omdat ik alleen ben hier, waar Francis en de anderen zijn is mij een raadsel. Ik kan het op dit moment even niet meer aan, sorry.............. Mijn strot voelt als dichtgeknepen.
Timmerhout, Ik ben er wel hoor en ik vermoed dat Francis even bij de familie zit. Hou vol, ik luister schrijf mee.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:42 schreef Timmerhout het volgende:
[..]
Ook omdat ik alleen ben hier, waar Francis en de anderen zijn is mij een raadsel. Ik kan het op dit moment even niet meer aan, sorry.............. Mijn strot voelt als dichtgeknepen.
en ik denk dat Francis er ook wel weer is. ik ben er ook en ik vermoed dat er iedere dag meer slachtoffers en belanghebbende bij komen.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Geeft niets schat, we zien je morgen wel weer
Ik lees het jaquote:Op maandag 20 februari 2006 22:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Misschien krijg je er geen spijt van om hier te blijven hangen. Interessant topic hoor
Ik ben erg benieuwd naar de ontbrekende puzzelstukjes, maar ik zal geduld hebben tot het einde van de week.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:48 schreef Timmerhout het volgende:
Ik snap ook wel dat wat ik schrijf en doe niets voorstelt bij wat Francis allemaal doet,maar het zit me emotioneel erg hoog. Gisteren ook al maar, vandaag nog erger, als je Gert ( zoals ik ) al jaren kent en je schrijft hier, dan komt er van alles boven en draait dan als een film voorbij. de man heeft zoveel emotionele schade op zijn geweten, hij heeft er zelf vast geen erg in.
Je zult je te pletter schrikken als je de puzzel helemaal compleet ziet liggen .....quote:Op maandag 20 februari 2006 22:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd naar de ontbrekende puzzelstukjes, maar ik zal geduld hebben tot het einde van de week.
Om heel eerlijk te zijn ben ik nog steeds niet 100% overtuigd van het feit dat jullie niet allemaal kloons zijnquote:Op maandag 20 februari 2006 22:56 schreef Timmerhout het volgende:
[..]
Je zult je te pletter schrikken als je de puzzel helemaal compleet ziet liggen .....
Dat is nou oprecht jammer dat je dat denkt, waarom eigenlijk ? dat komt mijn openhartigheid niet echt ten goede moet ik eerlijk zeggen. Als jij Gert zou kennen zou je je niet afvragen of het allemaal kloons zijn, maar je verbazen dat er zo WEINIG zijn hier die hun mond over Gert open willen doen !!quote:Op maandag 20 februari 2006 22:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn ben ik nog steeds niet 100% overtuigd van het feit dat jullie niet allemaal kloons zijn![]()
excuses??? waarvoor.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:05 schreef Timmerhout het volgende:
Sorry als ik wat bot overkom, zo is het niet bedoeld, maar ben geestelijk even op en erg moe, morgen zien we wel weer. Excuses aanvaard ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |