quote:Op maandag 20 februari 2006 18:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als ik het mezelf goed herinner heb ik al eerder om dezelfde reden een topic betreffende Gert gesloten. Wat mij betreft mag er nog één laatste keer een topic komen.... Maar dit keer geheel zónder junior!!!!![]()
En als het discussiëren over Gert Sr betekent dat alleen medestanders in het topic welkom zijn gaat de boel accuut op slot. Overigens vind ik dat de heren ook eens goed na moeten gaan wíe de agressie gestart is, het één lokte wat mij betreft het andere uit....
Ergo: Allerlaatste kans op een goede en constructieve discussie, zodra het wéér op moddersmijten begint te lijken draai ik het topic per direct de nek om... Zonder waarschuwing vooraf...
quote:Op maandag 20 februari 2006 19:56 schreef Gert het volgende:
Hoe is het eigenlijk met die zoon van Gert Timmerman?
Ze hebben hetzelfde verhaaltje nu zo'n 26000 keer herhaald, misschien vinden de heren het zelf ook wel eens genoeg zo? Ik snap nog steeds niet wat ze hier nou toch mee willen....quote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 19:56 schreef Gert het volgende:
Hoe is het eigenlijk met die zoon van Gert Timmerman?
Een platform, redelijk gelezen, meer waarschijnlijk dan een website in de marge...quote:Op maandag 20 februari 2006 19:59 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ze hebben hetzelfde verhaaltje nu zo'n 26000 keer herhaald, misschien vinden de heren het zelf ook wel eens genoeg zo? Ik snap nog steeds niet wat ze hier nou toch mee willen....
Dat is ook mijn punt Mike en ik blijf hopen daar ooit nog eens antwoord op te krijgen.. Ze willen erkenning voor de slachtoffers. Maar dit smaakt meer naar gerechtigheid (lees: wraak). Ik hoop dat ze nu eindelijk eens hun motieven wat duidelijker willen maken. Zónder daarbij met allerhande bijzaken te komen.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:59 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ze hebben hetzelfde verhaaltje nu zo'n 26000 keer herhaald, misschien vinden de heren het zelf ook wel eens genoeg zo? Ik snap nog steeds niet wat ze hier nou toch mee willen....
Ik ook niet, maar om dat nu om de zoveel post opnieuw neer te gaan planten lijkt mij nog minder zinvol........wat dat betreft gaat de stelling namelijk wel gewoon op....als je het niet leuk vind...waarom post je dan hier ? Waarom lees je een topic wat je geen bal interesseertquote:Op maandag 20 februari 2006 19:59 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ji snapt het eendjequote:Op maandag 20 februari 2006 20:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Een platform, redelijk gelezen, meer waarschijnlijk dan een website in de marge...
In dat opzicht is het wel slim ja, maar ik zou nou toch wel eens op een half A4'tje of zo willen zien wat de boodschap nou precies is, ik begrijp het nog steeds niet. En nee, ik ben geen MAVO of VMBO muts....quote:Op maandag 20 februari 2006 20:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Een platform, redelijk gelezen, meer waarschijnlijk dan een website in de marge...
Je hebt je school niet afgemaakt?quote:Op maandag 20 februari 2006 20:03 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
In dat opzicht is het wel slim ja, maar ik zou nou toch wel eens op een half A4'tje of zo willen zien wat de boodschap nou precies is, ik begrijp het nog steeds niet. En nee, ik ben geen MAVO of VMBO muts....
quote:
Het is niet zo dat het topic me geen bal interesseert Jappie, ik lees graag goede discussies en post ook graag af en toe mee. Dit Gert topic staat bijna altijd bovenaan de reeks van HBB en dus neem ik daar zo nu en dan een kijkje. Maar zoals ik net al schreef: Ik snap het gewoon niet! Ik ben nogal ultra-gevoelig als het om zaken als incest en kindermisbruik gaat en weet als geen ander hoe ongelooflijk voorzichtig je in dit soort zaken moet zijn. Daarom snap ik niet dat er zo'n discussie op dit sub-forum gevoerd moet worden, hoe interessant het ook is. Beschuldigingen in dit opzicht, waar of niet waar, brengen altijd enorme schade toe aan betrokkenen, daders of slachtoffers. Dit soort zaken horen bij justitie en niet op een FOk sub-forum.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar om dat nu om de zoveel post opnieuw neer te gaan planten lijkt mij nog minder zinvol........wat dat betreft gaat de stelling namelijk wel gewoon op....als je het niet leuk vind...waarom post je dan hier ? Waarom lees je een topic wat je geen bal interesseert
Was het maar waarquote:Op maandag 20 februari 2006 20:10 schreef kukeleku het volgende:
...Geen mavo/vmbo muts.....
goh heeft iedereen hier de universiteit gedaan![]()
klopt..quote:
Vandaar dat het topic al een aantal maal op slot is gegaan Mike. De beschuldigingen zijn gewoon 'not done'... Waar het Gert Timmerman SENIOR betreft ontkom je er echter niet aan. Het had destijds behoorlijk wat nieuwswaarde en kan en mág derhalve wat mij betreft besproken worden. De overige beschuldigingen worden niet getolereerd...quote:Op maandag 20 februari 2006 20:11 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Het is niet zo dat het topic me geen bal interesseert Jappie, ik lees graag goede discussies en post ook graag af en toe mee. Dit Gert topic staat bijna altijd bovenaan de reeks van HBB en dus neem ik daar zo nu en dan een kijkje. Maar zoals ik net al schreef: Ik snap het gewoon niet! Ik ben nogal ultra-gevoelig als het om zaken als incest en kindermisbruik gaat en weet als geen ander hoe ongelooflijk voorzichtig je in dit soort zaken moet zijn. Daarom snap ik niet dat er zo'n discussie op dit sub-forum gevoerd moet worden, hoe interessant het ook is. Beschuldigingen in dit opzicht, waar of niet waar, brengen altijd enorme schade toe aan betrokkenen, daders of slachtoffers. Dit soort zaken horen bij justitie en niet op een FOk sub-forum.
Joh, jij had bijna dit topic om zeep geholpen, moet ik dan iets van joú aannemen?quote:
Hij is wel scherp trouwens....quote:
Ik heb niks om zeep geholpen, ik heb de boel op slot gegooid om door te lezen...quote:Op maandag 20 februari 2006 20:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Joh, jij had bijna dit topic om zeep geholpen, moet ik dan iets van joú aannemen?![]()
Uit het vorige topic staat nog de vraag van o.a. DanielleNaomi: wat zou de rol van "de pers" precies moeten zijn, volgens de heren die het op GT voorzien hebben. Is wraak het hoofdmotief, dwz een publieke vernedering van iemand die dat volgens hun meer dan verdient, of denken zij er méér dan alleen dat mee te bereiken?
En dat gebeurt dus ook niet.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:13 schreef flugeltje het volgende:
De overige beschuldigingen worden niet getolereerd...
Het slotje was al besloten vóór CW met haar opmerking kwam hoor... Op het werk modden is echter nogal lastig. Bovendien heb ik gisteren héél duidelijk de afspraak gemaakt dat zoonlief niet meer genoemd zou worden...quote:Op maandag 20 februari 2006 20:15 schreef Gert het volgende:
[..]
En dat gebeurt dus ook niet.
Het is dat CW een half bijzinnetje voor het voetlicht bracht, anders was er zelfs niets aan de hand geweest en had jij door kunnen dutten.![]()
Ik heb eerlijk gezegd zelf niet zo veel met hulpverleners, justitie of andere instanties.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:11 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Het is niet zo dat het topic me geen bal interesseert Jappie
-knip-,
Het lastige in dit soort gevallen is om te beoordelen of dat allemaal verschillende individuen zijn óf dat het kloons zijn van één user... Dat is iets wat je ook van onze kant zult moeten begrijpen. Het verhaal klinkt zo fantastisch dat het lastig is om zomaar te geloven. Ik kijk van buiten naar binnen en weet niet wat ik nog moet geloven.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:08 schreef Timmerhout het volgende:
Ik respecteer iedereen hier in dit forum en veroordeel ook niemand, dat zou falikant verkeerd zijn. En ik begrijp het ook wel, jullie kennen een andere Gert dan is het ook moeilijk te geloven en te accepteren. Maar nogmaals, ik waardeer ieders mening, ook de jouwe GEANINI, heus waar.
Maar er deden al een stuk of drie vier mee die Gert van vroeger kennen en zijn benadeeld of anderzins slecht zijn behandeld door hem, dat zegt toch wel iets ?
Volledig met je eens, maar ik kan je bezweren dat het toch ECHT aparte individuen zijn, maar kan me ook voorstellen dat het anders kan overkomen, Francis is in elk geval degene die hij zegt te zijn. Ik ook, dat merk ja aan het eind van de week ( als dit forum dan nog open is ) en de rest heb ik wel een vermoeden van wie het zijn maar laat dat graag aan henzelf over.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het lastige in dit soort gevallen is om te beoordelen of dat allemaal verschillende individuen zijn óf dat het kloons zijn van één user... Dat is iets wat je ook van onze kant zult moeten begrijpen. Het verhaal klinkt zo fantastisch dat het lastig is om zomaar te geloven. Ik kijk van buiten naar binnen en weet niet wat ik nog moet geloven.
Wat dat betreft ben ik dan ook zéér benieuwd naar het moment dat alle puzzelstukjes in elkaar gelegd worden en ik het grote geheel kan overzien.
Zolang de discussie netjes gevoerd wordt is het topic echt nog wel open aan het einde van de week. Ik ben zeer benieuwdquote:Op maandag 20 februari 2006 21:15 schreef Timmerhout het volgende:
[..]
Volledig met je eens, maar ik kan je bezweren dat het toch ECHT aparte individuen zijn, maar kan me ook voorstellen dat het anders kan overkomen, Francis is in elk geval degene die hij zegt te zijn. Ik ook, dat merk ja aan het eind van de week ( als dit forum dan nog open is ) en de rest heb ik wel een vermoeden van wie het zijn maar laat dat graag aan henzelf over.
ERGO : Het zijn echt vier persoonlijkheden die hier posten, geloof me .....
Ik bedoel dat het dan moeilijk is te geloven, want als de goedheiligman dan weer eens op TV zou zijn dan is het immers zo'n lieven kindervriend en alleraardigste man, dat kan dan toch niet waar zijn ????quote:Op maandag 20 februari 2006 21:23 schreef Timmerhout het volgende:
Door middel van onderstaand voorbeeld probeer ik iets duidelijk te maken :
Ik snap het ook wel, voor jullie het is net zoiets als Sinterklaas beschuldigen van kindermoordenaar, dan zal er ook NIEMAND zijn die dat gelooft ! Totdat je Sinterklaas een keer prive meemaakt en de lijken in de kast zou zien liggen. Hoe overtuig je dan de rest van Nederland ?? Een godsonmogelijke opgave, totdat er zich meer getuigen melden die van alles hebben gezien. En dan nog zal het moeilijk blijken mensen te overtuigen ....
voor mij geldt hetzelfdequote:Op maandag 20 februari 2006 21:28 schreef Jappie het volgende:
Mij hoef je iig niet te overtuigen Timmerhout.....ik ben slechts geinteresseerd in het verhaal.......
Ik weet wel hoe Gert kan zijn, maar dat maakt het nog niet okidoki om anderen niet te respecteren, die Gert misschien niet zo kennen of anders over hem denken. In ieder geval, Ik ben blij dat Flugeltje eventjes een remmetje erop gooide, zodat de heethoofden konden nadenken, en ik ben blij dat jullie nog een forum hebben waarin jullie je eitje kwijt kunnen.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:08 schreef Timmerhout het volgende:
Ik respecteer iedereen hier in dit forum en veroordeel ook niemand, dat zou falikant verkeerd zijn. En ik begrijp het ook wel, jullie kennen een andere Gert dan is het ook moeilijk te geloven en te accepteren. Maar nogmaals, ik waardeer ieders mening, ook de jouwe GEANINI, heus waar.
Maar er deden al een stuk of drie vier mee die Gert van vroeger kennen en zijn benadeeld of anderzins slecht zijn behandeld door hem, dat zegt toch wel iets ?
Ik denk dat je simpelweg moet afstappen van het idee anderen te moeten overtuigen........doe je verhaal en vertrouw op je eigen kennis van de materie....wat anderen ermee doen of vinden kunnen nog jij; FrancisC of wie dan ook bepalen.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:32 schreef Timmerhout het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het dan moeilijk is te geloven, want als de goedheiligman dan weer eens op TV zou zijn dan is het immers zo'n lieven kindervriend en alleraardigste man, dat kan dan toch niet waar zijn ????
Welnu, vervang Sinterklaas door Gert, en de lijken, door misstanden en wandaden, in bovenstaand verhaal en je begrijpt exact onze moeilijkheid ...
Ik beweer ook niet dat NIEMAND ons gelooft, maar er lezen veel mensen mee hier, en nogmaals als zich dan meer mensen gaan melden, kunnen we actie gaan ondernemen. En wat betreft de heethoofden, ik weet dat het moeilijk is om in berichten iets duidelijk te maken, het zou gemakkelijker zijn als we allemaal tegenover elkaar zouden zitten hier ( een soort kringgesprek ) Klopt ook wel dat we wel eens verkeerd worden begrepen, maar als je verward en vol verdriet berichten tikt dan kan dat wel eens onsamenhangend overkomen. En als iemand je dan niet begrijpt trek je vaak van leer ( wat niet goed is trouwens ) naar iemand waarvan je DENKT dat die er niets van begrijpt.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:34 schreef geanini het volgende:
[..]
Als je al bij voorbaat er van uit gaat dat niemand je gelooft, dan bepaal je toch ergens zelf dat je voor altijd slachtoffer blijft, en dat is toch niet iets wat je hiermee wilt bereiken?
Wat mij betreft welquote:Op maandag 20 februari 2006 21:40 schreef Timmerhout het volgende:
[..]
Ik probeer nu ook naar IEDEREEN te luisteren en ieders mening te respecteren, ik hoop van harte dat ik nu ook zo overkom.
Ik heb het nog NIET weer over Junior gehad. En qua aangifte doel ik OOK niet op Junior, maar op diefstal en verduistering.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:57 schreef Leukeleu het volgende:
Laat het incestverhaal en Gert jr. eens even buiten beschouwing, dat zijn dingen waarover jij toch niet kunt getuigen..
Kijk, nu wordt het interessant...quote:Op maandag 20 februari 2006 21:58 schreef Timmerhout het volgende:
[..]
Ik heb het nog NIET weer over Junior gehad. En qua aangifte doel ik OOK niet op Junior, maar op diefstal en verduistering.
Nou, dan als de bliksem naar de sheriff in Overdinkel en aangifte doen.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:58 schreef Timmerhout het volgende:
[..]
Ik heb het nog NIET weer over Junior gehad. En qua aangifte doel ik OOK niet op Junior, maar op diefstal en verduistering.
*wijst met vinger*quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |