Zit 'em vooral in de mensen die een geloof volgen.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:43 schreef Nee het volgende:
Het begint echt uit de hand te lopen met al die achterlijke geloven van tegenwoordig
quote:Op maandag 20 februari 2006 18:50 schreef KoudeVrouw het volgende:
[..]
Zit 'em vooral in de mensen die een geloof volgen.
Ja en een geloof zonder mensen is geen geloof.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:50 schreef KoudeVrouw het volgende:
[..]
Zit 'em vooral in de mensen die een geloof volgen.
volgensmij is de vaticaan lobby in veel landen nog stukken sterker dan de homolobbyquote:Op maandag 20 februari 2006 18:26 schreef IHVK het volgende:
et Vaticaan heeft maandag een nieuwe aanval geopend op de eisen van verschillende homogroeperingen. Met een internationale bijeenkomst van vijf dagen wil het Vaticaan bezinnen over de vraag hoe homohuwelijken gestuit kunnen worden. Homohuwelijken zijn nu mogelijk in België, Spanje, Canada, Groot-Brittanië en Nederland.
Het Johannes Paulus II Instituut organiseert de conferentie aan de Vaticaanse Universiteit van Lateranen. Onder de sprekers zijn onder andere de Franse priester en psychoanalist Tony Anatrella, auteur van de richtlijn om homo's het priesterschap te ontzeggen, de Spaanse theoloog Juan José Pérez Sorba en de Amerikaanse jurist David Crawford.
De leiding van de katholieke kerk maakt zich zorgen om het toenemende aantal landen dat homohuwelijken mogelijk maakt. Door paus Benedictus XVI werd dit eerder als "ernstige vergissing" bestempeld. "De homobeweging is een machtige culturele lobby, sterk ingeplant in milieus van intellectuelen en leiders. Zij heeft als doel een zeker concept van het gezin te vernietigen", zei de directeur van het Johannes Paulus II Instituut.
Vaticaan wil homohuwelijk halt toeroepen
Wel mooi hoor, de reacties op de Frontpage. Bewijst weer hoe bekrompen sommige mensen zijn.
Tja, als er allerlei lobbygroepen actie voeren om het homohuwelijk er wel door te krijgen, waarom zou het Vaticaan het dan niet mogen? Het enige kromme is, dat het Vaticaan nog altijd een ambassadeur heeft, ook in Nederland.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:26 schreef IHVK het volgende:
et Vaticaan heeft maandag een nieuwe aanval geopend op de eisen van verschillende homogroeperingen. Met een internationale bijeenkomst van vijf dagen wil het Vaticaan bezinnen over de vraag hoe homohuwelijken gestuit kunnen worden. Homohuwelijken zijn nu mogelijk in België, Spanje, Canada, Groot-Brittanië en Nederland.
Het Johannes Paulus II Instituut organiseert de conferentie aan de Vaticaanse Universiteit van Lateranen. Onder de sprekers zijn onder andere de Franse priester en psychoanalist Tony Anatrella, auteur van de richtlijn om homo's het priesterschap te ontzeggen, de Spaanse theoloog Juan José Pérez Sorba en de Amerikaanse jurist David Crawford.
De leiding van de katholieke kerk maakt zich zorgen om het toenemende aantal landen dat homohuwelijken mogelijk maakt. Door paus Benedictus XVI werd dit eerder als "ernstige vergissing" bestempeld. "De homobeweging is een machtige culturele lobby, sterk ingeplant in milieus van intellectuelen en leiders. Zij heeft als doel een zeker concept van het gezin te vernietigen", zei de directeur van het Johannes Paulus II Instituut.
Het gemiddelde niveau op de Frontpage is beschamend. En dat is dan het visitekaartje van Fokquote:Vaticaan wil homohuwelijk halt toeroepen
Wel mooi hoor, de reacties op de Frontpage. Bewijst weer hoe bekrompen sommige mensen zijn.
En toch ben ik blij met deze ontwikkeling Raptorix, echt waar.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:25 schreef raptorix het volgende:
Lekker boeiend, ik trouw toch wel met mijn vriend, bovendien snap ik niet waar ze zich mee bemoeien, ik trouw niet voor de kerk, maar voor de wet. HOE durven ze het ook maar in hun hoofd te halen, mij mijn grondrechten te ontnemen, en dat noemt zich liefdevol, en respectvol, VAL LEKKER DOOD MET JE STINKKERK.
Waarom huwelijk als Religieuze zaak zien? Ook niet religieuzen hebben al duizenden jaren huwelijkse riten, dat de kerk een probleem heeft met homos op religieuze posities heb ik geen probleem mee, en ook dat homos niet voor de kerk willen trouwen. Maar we leven in een staat waar kerk en staat gescheiden zijn. Bovendien kan je geen enkel valide argument geven waarom homos niet voor de staat zouden mogen trouwen.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En toch ben ik blij met deze ontwikkeling Raptorix, echt waar.
In deze tijden van verloedering en bashing van normen en waarden hebben we juist behoefte aan een instituut die bv. de homo's erop wijst dat ze hun hypocrisie omtrent het huwelijk moet laten voor wat het is. Het huwelijk is een religieus instituut, waarom daar aanspraak op maken als je tegen alles wat religie is bent?
Mooie zaak dus.²
Is voortgevloeid uit de religieuze handelingen.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:33 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
het huwelijk is een wettelijke regeling bsb
Natuurlijk snap ik dat, als je zo redeneert is alleen het einde zoek. Elke groep zal claimen dat ze zo geboren zijn en dat ze recht hebben op gelijkheid, of allemaal verbieden of wees dan consequent en legaliseer het allemaal, uiteraard ben ik voor de 1ste optie.quote:snap je wel ?
nou je laat je wel weer kennenquote:Op maandag 20 februari 2006 23:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Is voortgevloeid uit de religieuze handelingen.
[..]
Natuurlijk snap ik dat, als je zo redeneert is alleen het einde zoek, Elke groep zal claimen dat ze zo geboren zijn en dat ze recht hebben op gelijkheid, of allemaal verbieden of wees dan consequent en legaliseer het allemaal, uiteraard ben ik voor de 1ste optie.²
Ik heb altijd al om je kunnen lachen, ik ben er alleen nog niet uit of het toe of uitlachen is.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:38 schreef raptorix het volgende:
Zucht, over pedofielen gesproken, inkoppertje BSB? Aicha was haar naam toch?
Ja, maar wees eerlijk, ik heb toch wel een punt?quote:Op maandag 20 februari 2006 23:39 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
nou je laat je wel weer kennen
![]()
het einde ligt bij de handtekeningquote:Op maandag 20 februari 2006 23:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Is voortgevloeid uit de religieuze handelingen.
[..]
Natuurlijk snap ik dat, als je zo redeneert is alleen het einde zoek. Elke groep zal claimen dat ze zo geboren zijn en dat ze recht hebben op gelijkheid, of allemaal verbieden of wees dan consequent en legaliseer het allemaal, uiteraard ben ik voor de 1ste optie.²
nee zoals gewoonlijk sla je de plank weer totaal misquote:Op maandag 20 februari 2006 23:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, maar wees eerlijk, ik heb toch wel een punt?²
Ze hebben toch ouders of voogden die hun handtekening kunnen zetten. En voor dieren kan dat ook, gewoon een voogd regelen.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
het einde ligt bij de handtekening
kinderen kunnen niet tekenen (ja huisjes en boompjes maar het recht om wettelijk bindende contracten te tekenen hebben ze niet) en dieren kunnen het niet
Zo debiel is het argument dus niet.quote:beetje een debiel argument
nee dat houd op een zekere hoogte op ... je mag ook geen rijbewijs halen op je 12de als je vader het goed vindquote:Op maandag 20 februari 2006 23:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ze hebben toch ouders of voogden die hun handtekening kunnen zetten. En voor dieren kan dat ook, gewoon een voogd regelen.
Zo gaat het nu ook bij jongeren onder de 18, voor al het officiële wordt de handtekening van de ouders gevraagd.
het is ongelooflijk debielquote:[..]
Zo debiel is het argument dus niet.²
offtopicquote:Op maandag 20 februari 2006 23:49 schreef raptorix het volgende:
Waarom edit je mijn post, ik post slechts een historisch feit.
Het is inderdaad een discussieforum, maar discussiëren over de Profeet vrede zij met hem doen we in de topics waar het thuis hoort, hier trachten we met zijn allen een inhoudelijke discussie over het homohuwelijk te voeren. Ik snap dat jij je als homo soms irriteert aan bepaalde uitspraken die niet te ontkennen zijn, maar probeer niet al te emotioneel te reageren, dan kunnen we ten minste een goed en degelijk discours houden.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:54 schreef raptorix het volgende:
Blijf je nou me postings weg halen, dit is een discussieforum, we zitten hier niet op GOT.
Probleem met jou is dat we hier een scheiding van Kerk en Staat hebben, jou probleem is dat je wel de lusten wil, maar niet de plichten. Bovendien kennen we in nederland niet eens het Homohuwelijk, maar dat terzijde. In plaats van inhoudelijk te discussieren ga je weer over in je gebruikelijke onzin, wat hebben pedofielen van doen met homoseksuelen? Bovendien waarom zouden homos niet mogen trouwen? Ook als ik niet trouw met een man kan ik gewoon met een vrouw trouwen, mag dat soms ook niet? Daarnaast hang je de vrome moslim uit terwijl je toeten nog blazen van de Koran hebt.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is inderdaad een discussieforum, maar discussiëren over de Profeet vrede zij met hem doen we in de topics waar het thuis hoort, hier trachten we met zijn allen een inhoudelijke discussie over het homohuwelijk te voeren. Ik snap dat jij je als homo soms irriteert aan bepaalde uitspraken die niet te ontkennen zijn, maar probeer niet al te emotioneel te reageren, dan kunnen we ten minste een goed en degelijk discours houden.²
Prima, dan maak je dus mede schuldig aan strafbare feiten, nogmaals ik ben niet een persoon die bluft.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:59 schreef sp3c het volgende:
ik haal ze niet weg
Ik zie je in de rechtbank.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:01 schreef raptorix het volgende:
[..]
Prima, dan maak je dus mede schuldig aan strafbare feiten, nogmaals ik ben niet een persoon die bluft.
Hij zegt: vandaag de homoseksuelen, morgen de pedofielen - dat is vanuit zijn optiek toch niet zo'n rare gedachte?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:02 schreef raptorix het volgende:
Aan de post waarin onze vriend BSB, homoseksuelen over 1 kam scheert met pedoseksuelen.
Ik ben blij dat jij het wel zo opvat zoals het bedoelt is, vriend Raptorix wil daar absoluut niet aan. Eigenlijk zou mijn avatar bij hem moeten staan.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij zegt: vandaag de homoseksuelen, morgen de pedofielen - dat is vanuit zijn optiek toch niet zo'n rare gedachte?
Nogmaals het homohuwelijk bestaat helemaal niet in nederland.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:05 schreef sp3c het volgende:
hey je zit niet bij elkaar op de thee!
Vaticaan wil homohuwelijk een halt toe roepen
ach bsb heeft veel verstand van pedofilie, daarom durft hij het aan het homohuwelijk met een pedohuwelijk te vergelijken.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:02 schreef raptorix het volgende:
Aan de post waarin onze vriend BSB, homoseksuelen over 1 kam scheert met pedoseksuelen.
Beetje flauw om daar weer over te beginnen, dan doe je hetzelfde als hij doet.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:05 schreef raptorix het volgende:
Het is ongeveer dezelfde gedacht dat ik hem over 1 kam zou scheren met de mensen die torens binnen vliegen. Bovendien pik ik het niet zelfs mijn quotes uit wikipedia weggehaald worden, waarin ik duidelijk maak dat zijn grote profeet een bewezen pedoseksueel is.
hoe dan ook ...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:07 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nogmaals het homohuwelijk bestaat helemaal niet in nederland.
Ik reageer op basis van historische feiten, niet op basis van laster.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Beetje flauw om daar weer over te beginnen, dan doe je hetzelfde als hij doet.
ja. maar genoeg is genoeg.. bsb is steeds grensoverschrijdend bezig.. verbaast het je dan.. dat er mensen kwaad op hem worden?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Beetje flauw om daar weer over te beginnen, dan doe je hetzelfde als hij doet.
Ik ken toch anders wel een paar getrouwde homo's hoor. Het allereerste huwelijk was ooit in Den Bosch geloof ik, en een van de twee werkte bij de Heineken waar ik ook werkte toen. Is nog uitgebreid op TV geweest en al.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:07 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nogmaals het homohuwelijk bestaat helemaal niet in nederland.
reageer ontopic of ik maak het topic kwijtquote:
Ik ben blij dat je inhoudelijk een debat aangaat, in tegenstelling tot een aantal anderen, maar goed, ik vind dat homo's een afwijking hebben, ik vind bestialiteit ook een afwijking, en ook vind ik pedofilie een afwijking, hetero is de norm, vind ik. Dat is eigenlijk de enige link die ik trek, ik vraag me echt af waar de grens is, we kunnen met zijn allen wel door blijven gaan en over 100 jaar accepteren dat een hond zich in de echt kan verbinden met een man of vrouw. Ik zet terecht vraagtekens neer bij deze ontwikkelingen, sommige dingen kunnen m.i. echt niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:06 schreef SCH het volgende:
Vandaag mogen de heteroseksuelen trouwen, morgen de pedofielen, waar houdt het op BSB.
Het is geen homohuwelijk, het huwelijk is slechts opengesteld voor gelijkslachtigen, het is niet een apart instituut.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:10 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik ken toch anders wel een paar getrouwde homo's hoor. Het allereerste huwelijk was ooit in Den Bosch geloof ik, en een van de twee werkte bij de Heineken waar ik ook werkte toen. Is nog uitgebreid op TV geweest en al.
Nee, dat verbaast me niet. De moderatie is op dat punt ook niet zo sterk.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:09 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
ja. maar genoeg is genoeg.. bsb is steeds grensoverschrijdend bezig.. verbaast het je dan.. dat er mensen kwaad op hem worden?
maar dat is enkel zijn mening daaroverquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:09 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
ja. maar genoeg is genoeg.. bsb is steeds grensoverschrijdend bezig.. verbaast het je dan.. dat er mensen kwaad op hem worden?
Wat jij vind is niet de norm, net zoals ik vind dat sommige moslims zich belachelijk gedragen, dat geeft mij nog niet het recht om hun hun geloofsovertuiging af te wijzen, nog hun wettelijk recht op het uitoefenen van hun geloof. Jij probeert andere mensen op basis van JOUW geloof rechten te ontzeggen, het is des te kwalijker dat o.a. homoseksuelen moslims altijd goed hebben behandeld.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je inhoudelijk een debat aangaat, in tegenstelling tot een aantal anderen, maar goed, ik vind dat homo's een afwijking hebben, ik vind bestialiteit ook een afwijking, en ook vind ik pedofilie een afwijking, hetero is de norm, vind ik. Dat is eigenlijk de enige link die ik trek, ik vraag me echt af waar de grens is, we kunnen met zijn allen wel door blijven gaan en over 100 jaar accepteren dat een hond zich in de echt kan verbinden met een man of vrouw. Ik zet terecht vraagtekens neer bij deze ontwikkelingen, sommige dingen kunnen m.i. echt niet.
En we hoeven niet gelijk hysterisch te reageren, je moet alles bespreekbaar kunnen maken, zeker in een land als Nederland waarin de vrijheid van meningsuiting een groot goed schijnt te zijn.
Dat [b[]vind[/b] ik dus.²
Bij "ons" is het bedrijven van seks tussen 2 gelijke geslachten een zware zonde, mijn reacties zijn dus een tikkeltje gekleurd in deze. Daarom was ik ook zeer blij en een uitermate tevreden mens toen waarde El-Moumni werd vrijgesproken.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:12 schreef SCH het volgende:
Maar ik negeer zijn primitieve gedachten gewoon. Het is zijn goed recht om homoseksualiteit een zonde te vinden.
Hij geeft aan wat voor hem de norm is, dat mag toch wel.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:14 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wat jij vind is niet de norm, net zoals ik vind dat sommige moslims zich belachelijk gedragen, dat geeft mij nog niet het recht om hun hun geloofsovertuiging af te wijzen, nog hun wettelijk recht op het uitoefenen van hun geloof. Jij probeert andere mensen op basis van JOUW geloof rechten te ontzeggen, het is des te kwalijker dat o.a. homoseksuelen moslims altijd goed hebben behandeld.
Zoals je het nu brengt lijkt het "homo-isme" meer een ideologie of politieke partij dan een geaardheid.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:14 schreef raptorix het volgende:
het is des te kwalijker dat o.a. homoseksuelen moslims altijd goed hebben behandeld.
Ik vind die vergelijkingen met varkens nou niet bepaald heel volwassen, dat is een beetje de manier waarop Theo van Gogh tekeer ging, dat waardeer je toch ook niet echt?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Bij "ons" is het bedrijven van seks tussen 2 gelijke geslachten een zware zonde, mijn reacties zijn dus een tikkeltje gekleurd in deze. Daarom was ik ook zeer blij en een uitermate tevreden mens toen waarde El-Moumni werd vrijgesproken.
Ik heb hem daarna ook gesproken, en het viel me op dat hij ook straalde.
Ik was inderdaad niet echt blij met de stijl van wijlen Theo van Gogh, maar dat heeft meer te maken met de nadelen die we nu ondervinden als Moslims dan het feit dat hij is aangepakt door een aantal gekken.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind die vergelijkingen met varkens nou niet bepaald heel volwassen, dat is een beetje de manier waarop Theo van Gogh tekeer ging, dat waardeer je toch ook niet echt?
Geen ideologie, maar wel een "scene" waar ook heteroseksuelen in rond scharrelen, bijvoorbeeld omdat ze de sfeer prettig vinden, ik schat dat 10 a 15 procent van de mensen in het homo circuit heteroseksueel zijn.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zoals je het nu brengt lijkt het "homo-isme" meer een ideologie of politieke partij dan een geaardheid.²
Dit klinkt een beetje als: als je gaat blowen raak je aan de hard drugs.quote:ik vind dat homo's een afwijking hebben, ik vind bestialiteit ook een afwijking, en ook vind ik pedofilie een afwijking, hetero is de norm, vind ik. Dat is eigenlijk de enige link die ik trek, ik vraag me echt af waar de grens is, we kunnen met zijn allen wel door blijven gaan en over 100 jaar accepteren dat een hond zich in de echt kan verbinden met een man of vrouw.
Is ook zo. Maar waarom negeer je hem dan niet gewoon? Je bent zo verbeten op dit soort users, dat heeft toch geen zin? Babbel liever met mij?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:17 schreef raptorix het volgende:
Als hij dat met gegronde redenen kan beargumenteren wel, maar je weet net zo goed als mij dat ie weer ze stokpaardjes erbij haalt die kant nog wal raken, als je hem dan naar feiten vraagt, gaat hij er niet op in.
Dezelfde stijl als El Moumni dus. Geitenneukers en varkens.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik was inderdaad niet echt blij met de stijl van wijlen Theo van Gogh,
dat mensen homoseksualiteit een zonde vinden, heb ik helemaal geen moeite mee.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, dat verbaast me niet. De moderatie is op dat punt ook niet zo sterk.
Maar ik negeer zijn primitieve gedachten gewoon. Het is zijn goed recht om homoseksualiteit een zonde te vinden.
Ik heb al iemand gevraagquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Is ook zo. Maar waarom negeer je hem dan niet gewoon? Je bent zo verbeten op dit soort users, dat heeft toch geen zin? Babbel liever met mij?
Wil je met me trouwen?
Ongetwijfeld, maar dan zal hij wel weten dat hij heeft gezondigd. Ik ga nooit uit, ben nooit uit geweest, en ik ga al zeker niet uit met homo's, echt niet. Als ik met ze in discussie ga kom ik er zelden met ze uit, ze zijn zo gekleurd in hun denken, ze zijn zelden objectief en benaderen het debat altijd zeer emotioneel, zoals jij bv. nu. Helaas, want ik houd wel van een goede discussie.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:19 schreef raptorix het volgende:
Overigens ben ik laatst nog wezen stappen met een moslim vriend in een homo gelegenheid, dat gaat prima, maar dat komt misschien omdat hij iets meer kennis van de Islam heeft als jou.
Jij vindt homoseksualiteit benaderen als een afwijking een objectieve manier van de discussie aangaan?quote:Als ik met ze in discussie ga kom ik er zelden met ze uit, ze zijn zo gekleurd in hun denken, ze zijn zelden objectief
ze komen bij je thuisquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar dan zal hij wel weten dat hij heeft gezondigd. Ik ga nooit uit, ben nooit uit geweest, en ik ga al zeker niet uit met homo's, echt niet. Als ik met ze in discussie ga kom ik er zelden met ze uit,
je zegt net zelf dat je reacties gekleurt zijn dus klets niet over objectiviteitquote:ze zijn zo gekleurd in hun denken, ze zijn zelden objectief en benaderen het debat altijd zeer emotioneel, zoals jij bv. nu. Helaas, want ik houd wel van een goede discussie.²
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:21 schreef SCH het volgende:
* SCH wil helemaal niet trouwen, het huwelijk is een rechtse uitvinding![]()
Hoezo? Ik heb prima discussies met hem op basis van geloof, hij heeft me ook veel verteld over de vroegere historie van de geloven en de verbanden, bovendien raad ik je aan eens te lezen wat de koran echt zegt over homoseksualiteit en niet te geloven wat een stel malloten je vertellen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar dan zal hij wel weten dat hij heeft gezondigd. Ik ga nooit uit, ben nooit uit geweest, en ik ga al zeker niet uit met homo's, echt niet. Als ik met ze in discussie ga kom ik er zelden met ze uit, ze zijn zo gekleurd in hun denken, ze zijn zelden objectief en benaderen het debat altijd zeer emotioneel, zoals jij bv. nu. Helaas, want ik houd wel van een goede discussie.²
Homofoob?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:24 schreef andromeda1968 het volgende:
Ik had mij geen betere paus kunnen inbeelden, doe zo voort!
Nee hoor. Althans, niet dat ik weet.quote:
Ik geef het ten mninste toe, ik zie dat stoere Raptorix nog niet doen.quote:je zegt net zelf dat je reacties gekleurt zijn dus klets niet over objectiviteit
- knip -quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:26 schreef cultheld het volgende:
Een burgerlijk huwelijk voor homo's vind ik prima, maar ze moeten met hun poten van het kerkelijk huwelijk afblijven. Nou heb ik vrij weinig met de kerk, maar ik snap überhaupt niet waarom een homo zo graag bij een kerk wil horen, terwijl er in de bijbel notabene staat dat god niet van mannen houdt die met andere mannen slapen. Blijf dan lekker weg en trouw voor de gemeente.
Wie heeft het over homos die kerkelijk willen trouwen? Dat zijn er niet echt veel voor zover ik weet.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:26 schreef cultheld het volgende:
Een burgerlijk huwelijk voor homo's vind ik prima, maar ze moeten met hun poten van het kerkelijk huwelijk afblijven. Nou heb ik vrij weinig met de kerk, maar ik snap überhaupt niet waarom een homo zo graag bij een kerk wil horen, terwijl er in de bijbel notabene staat dat god niet van mannen houdt die met andere mannen slapen. Blijf dan lekker weg en trouw voor de gemeente.
Ik heb een duidelijke mening, dat klopt, maar ik sta wel degelijk open voor dialoog, alleen het feit dat ik al 5 jaar actief ben op Fok! en Fok! tot een hoger niveau heb weten te brengen moet voldoende bewijs voor je zijn.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:28 schreef NanKing het volgende:
Hey Raptorix, waarom verspil je, je moeite nog in dit soort toppics?
Je maakt jezelf boos en jij zit er mee, iemand zoals rechtlijnig als BSB valt niet mee te praten over dit soort discussies. Houd de eer aan jezelf en ga lekker slapen oid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |