eerst the shining..die stuurde zijn gegevens ff snel op..
Ik laat de persoonlijke dingen maar even buiten beschouwing..maar het gaat erom dat the shining wil weten hoe het met een vrouwtje zit..ik heb wel eens gehoord van een partnerspel met de tarot..ik ga dat bij deze "doen".
Deze tekst zie ik soms als ik het boek opensla:
"wanneer de verkeerde de juiste middel gebruikt,
werkt het juiste middel verkeerd." -- chinese wijsheid
Ik doe dus het relatiespel..
Het is een spel met 7 kaarten om te kijken hoe degene die het vraagt(de vraagsteller)en de partner..tegenover elkaar staan(lijkt me heel duidelijk) de kaarten leg ik straks uit. Don't try this at home kids
![]()
een oldie..special for the occasion..
--oplet modus ik ga nu een plaatje plaatsen
![]()
Gegevens erbij pakken..man..vrouw..the shining..en ....
![]()
nee, k ff serieus..ik vroeg gewoon m.b.t. de de relatie tussen jullie twee..
de 1e kaart, de significator geeft aan in welke situatie de relatie zich bevind. Het onderwerp dat de relatie overheerst.bekers 7. bekers zeven kan mbt onze relaties op een duidelijk roes van het verliefd zijn duiden, al waarschuwd ze tegen het hardere nuchtere ontwaken. Het is eigenlijk de kaart van misleiding en de illusie..the big bang maybe a milion years away..but I'can't think of a better time to say..wat deze kaart wil zeggen: hoge verwachtingen worden gekoesterd..waarin we in deze vorm terleugesteld zullen worden.gezonde scepsis de relatie bezien. Op de kaart zien we een zwarte gedaante met uit elke kelk wat rijkdom..zou het geen fata morgana zijn?
De twee bovenste kaarten refereren aan het bewuste niveau waar de partners elkaar ontmoeten. 2, rechtsboven: de wereld. Kijk deze is tricky: als zei ergens heen gaat waar ze "hoort" en wanneer deze instelling juist is zoals in werk of school bijv. is de tip naar haar kant haar van niets van haar stuk te laten brengen. Kijk ook terug naar de eerste kaart..wat is ullisie wat is echt, misschien ziet zij dit veel anders..
3, linksboven: de ster..Probeer het grote overzicht te krijgen..bevrijd je van dingen die andere ook al lang weten..de gevolgde benaderingswijze. Daardoor krijg je vertrouwen terug. Kijk eens in de toekomst..voornemens die je maakt hebben verreikende aangename gevolgen..
Middelste twee naast de eerste.rechts en links.3 en 6: eerst 3. dit is de kaart waarnaar ze verlangt.. ze wacht op een kans die haar uit de sleur trekt..eigenlijk rukt. Het gaat over een impuls een een voorstel waarover zij dik tevreden mee zal zijn. De rest hangt af van de eerste kaart en de kaart op positie 6. D eerste kaart: significator: de illusie..de fata morgana..
6: zorgen maken dat de partner met een derde "uit- de-voeten" gaat...misschien interesseerd de partner zich voor iemand die meer recht toe aan is? Athans dat zou je jezelf wijs kunnen maken..je maakt je er zorgen om..dat kan heel goed..laat je leiden door je geloof en zekerheid diep van binnen. Blijf trouw aan morele principele dingen. Je bezit over rechtvaardigheid..spreid daarom in deze eigenschap je innerlijke grootsheid ten toon.
dan 4 en 5..het gedrag de naarbuiten getoonde houding: zij zal eerst de zaak van een andere kant moeten bekijken en niet altijd te afwijzend blijven te bekijken..niet alleen maar nee, daardoor heeft ze een muur geplaatst..daarachter is ze beschermd. Ze zou de zaak eens van een andere kant moeten bekijken..daardoor..zou er wel iets kunnen veranderen..(staven negen) dan voor jouw de kaart:
de zegewagen..ok ga door met overtuiging en zelfbewustzijn. Toon je doorzettingsvermogen en rechtlijnigheid. Hindernissen jij gaat er dwars doorheen. Houdt ook rekening met tegenslag..Laat je er niet van weerhouden de ingeslagen weg tot het einde te volgen..laat dat ook blijken..
me says: ok magic time over..this is it..and this is that..good luck man!
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk