komt dan goed uitquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:46 schreef Remzz het volgende:
Ze slapen wel bij elkaar op de kamer, Kleinsman en van der Star
ik ben alleen niet zozeer een schaatsfan leuk om te volgen maar verderquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:47 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
de natte droom van elke schaatsfan.
Die ijshockeyers pimpen het hele Olympische dorp. Daarom doen die canadezen/Amerikanen het zo slechtquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:18 schreef Denewar het volgende:
ik weet zeker dat er tijdens zo'nt os heel wat afge**** wordt.
BV
een zwitsers bobber met een finse freestylerster
een amerikaanse shotrackster met een russische ijshocker
een franse snowboardster met een giekse langlaufster
oh ja![]()
een duitse bialete met een zweedse curlinger
ik wil het allemaal weten!!!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:24 schreef -Sandstorm- het volgende:
Olympische Neuk-Medaille spiegel
Goud: Trio's
Zilver: All the way
Brons: Pijpbeurt
----------
1: Annemarie Thomas 8-12-45
2: Marianne Timmer 6-10-2
3: Jaques Orie 3-8-4
4: Ireen Wust 3-5-2
5: Sanne vd Star 1-3-4
6: Moniek Kleinsman 1-2-6
7: Renate Groenewold 0-0-0
haha dat had ik ook.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:37 schreef rubbereend het volgende:
bij het zien van Café Torino kwam de volgende volgens mij wel heel duidelijk naar boven:
Smeet en Haanappel
bij de opmerking van Smeets dat met 2 vrouwen tegelijk bezig zijn (kemkers) wel erg moelijk was. Begon ze enorm te lachen en zei "nou Mart"...............
En even later komt ze met de opmerking: "Ik ben veelzijdig Mart, dat weet je toch........."ik moest meteen aan dit topic denken
Ireen heeft nog een hele carriere te gaan.quote:Op donderdag 23 februari 2006 05:24 schreef djmaze het volgende:
Waarom staat "Wüst: Jan Smit" er niet bij?
Is het niet zo dat zij de gene is die daar bij weg zwijmeld?
iddquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:47 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
de natte droom van elke schaatsfan.
daarom won sjoukje goudquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:18 schreef Ericr het volgende:
Joan Haanappel heeft ook een heel regiment Bulgaren afgewerkt in Cortina. Sjoukje keek toe.
Ik hoorde het. Helaas is dit voor 1998 en niet te verwerken in de OMNSquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:18 schreef Ericr het volgende:
Joan Haanappel heeft ook een heel regiment Bulgaren afgewerkt in Cortina. Sjoukje keek toe.
In 2002 zei ze: Derek ga nog een paar jaar door.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:40 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Derek Parra's vrouw ging vreemd, daarom presteert hij nu niets:
http://www.ad.nl/winterspelen/article166738.ece
ik denk dat ik wel voor de rest spreek wanneer ik zegh ... "uhh ... ehm...waarom dan?"quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:51 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Heeft iemand een foto van de minnaar?
Elli Ochowicz is al jaaaren verliefd op Kip en Chad. Als die mannen niets anders voorradig hebben is Elli een makkelijke prooi.quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:55 schreef _wie het volgende:
Parra was gister weer lekker dronken toen ik hem tegen kwam in het Shamrock cafe in Turijn.
Elli Ochowicz & Kip Carpenter maybe? Zag er wel leuk uit in het HHH en ook daarna
Ow ja is ook zo jij ging naar Turijn?quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:55 schreef _wie het volgende:
Parra was gister weer lekker dronken toen ik hem tegen kwam in het Shamrock cafe in Turijn.
Elli Ochowicz & Kip Carpenter maybe? Zag er wel leuk uit in het HHH en ook daarna
Een soort Amerikaanse Annemariequote:Op donderdag 23 februari 2006 18:13 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Elli Ochowicz is al jaaaren verliefd op Kip en Chad. Als die mannen niets anders voorradig hebben is Elli een makkelijke prooi.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |