ik denk dat ik wel voor de rest spreek wanneer ik zegh ... "uhh ... ehm...waarom dan?"quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:51 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Heeft iemand een foto van de minnaar?
Elli Ochowicz is al jaaaren verliefd op Kip en Chad. Als die mannen niets anders voorradig hebben is Elli een makkelijke prooi.quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:55 schreef _wie het volgende:
Parra was gister weer lekker dronken toen ik hem tegen kwam in het Shamrock cafe in Turijn.
Elli Ochowicz & Kip Carpenter maybe? Zag er wel leuk uit in het HHH en ook daarna
Ow ja is ook zo jij ging naar Turijn?quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:55 schreef _wie het volgende:
Parra was gister weer lekker dronken toen ik hem tegen kwam in het Shamrock cafe in Turijn.
Elli Ochowicz & Kip Carpenter maybe? Zag er wel leuk uit in het HHH en ook daarna
Een soort Amerikaanse Annemariequote:Op donderdag 23 februari 2006 18:13 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Elli Ochowicz is al jaaaren verliefd op Kip en Chad. Als die mannen niets anders voorradig hebben is Elli een makkelijke prooi.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:24 schreef Hankster het volgende:
die parra ..
ze schijnt geen glijmiddel maar wax te gebruiken, zodat het alllemaal extra lang duurt en ze er meer van kan genieten....quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:44 schreef MiLalaa het volgende:
Annamarie heeft er een geduchte concurrent bij. Nicolien Sauerbreij biedt haar diensten zelfs aan bij een journalist: "je mag me best naaien"
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ze schijnt geen glijmiddel maar wax te gebruiken, zodat het alllemaal extra lang duurt en ze er meer van kan genieten....
Ik ben niet in topvorm vandaagquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:56 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
![]()
eindelijk je hebt het gevonden![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben niet in topvorm vandaag![]()
Ach, de dag is al weer voorbijquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben niet in topvorm vandaag![]()
ik voel me ineens een stuk beter... iemand neuken misschien?quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:59 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ach, de dag is al weer voorbij
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik voel me ineens een stuk beter... iemand neuken misschien?
het is toch het neuktopic... weet iemand of Nicolien een laptop bijheeftquote:
Ja, inderdaad , dat is de heer B. Slee. Ze schijnen voor het oog van de camera ook van standje gewisseld te zijn, hij bovenop en zij onderop.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:56 schreef rubbereend het volgende:
Ilse Broeders schijnt het met ene Bob te doen
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:58 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Ja, inderdaad , dat is de heer B. Slee. Ze schijnen voor het oog van de camera ook van standje gewisseld te zijn, hij bovenop en zij onderop.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik voel me ineens een stuk beter... iemand neuken misschien?
ja met dat mokkel van Pennings wil je natuurlijk wel een trio doenquote:
Ze is denk ik wel weken met Smit bezig geweest. Om met haar de teleurstelling te verwerken.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:54 schreef maril het volgende:
Zodra het om Greta Smit gaat begint Ingrid Paul bijna te huilen.
ze is volgens mij Heimlijk verliefd op Greta Smit, want hoe kun jie anders 1 minuut nadat je pupil(ik weet niet of ze dat ook zo noemen) Bob de Jong goud wint weer lopen zeveren over Greta Smit
Ik denk dat het kwam omdat Maalderink tegenover haar stond.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:54 schreef maril het volgende:
Zodra het om Greta Smit gaat begint Ingrid Paul bijna te huilen.
ze is volgens mij Heimlijk verliefd op Greta Smit, want hoe kun jie anders 1 minuut nadat je pupil(ik weet niet of ze dat ook zo noemen) Bob de Jong goud wint weer lopen zeveren over Greta Smit
Ga er vanuit dat het van een kant komt Greta is toch hetro.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:57 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Ik denk dat het kwam omdat Maalderink tegenover haar stond.
Maar dit is het neuktopic, dus je kan wel eens gelijk hebben.
Bert en Ingrid zal in ieder geval nooit een setje worden.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:13 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Chris Witty & Frouke Oonk, lees ik net op een andere schaatssite.
chris is wel wereldkampieone en olympisch kampioen geweestquote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]![]()
Dit ga je niet menen, dat je lesbisch bent ok maar om dan Chris Witty uit te kiezen![]()
Misschien als je een dubbelrodelpartner zoekt, maar in een relatie?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:33 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
chris is wel wereldkampieone en olympisch kampioen geweest
status betekent meer dan uiterlijk
Niet over iemand bijzonders, maar meer dat het gisteravond nog een dolle boel geworden was, en dat iedereen dingen gedaan had die normaal niet gebeuren.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:12 schreef MiLalaa het volgende:
over wie ging het dan?ik heb het gemist
Bob de Jong met Annamarie? Zou ze het dan toch weer geflikt hebbenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:21 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Niet over iemand bijzonders, maar meer dat het gisteravond nog een dolle boel geworden was, en dat iedereen dingen gedaan had die normaal niet gebeuren.
Waarschijnlijk gewoon flink wat drank naar binnen gekapt en wat later naar bed dan normaal.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:21 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Niet over iemand bijzonders, maar meer dat het gisteravond nog een dolle boel geworden was, en dat iedereen dingen gedaan had die normaal niet gebeuren.
Mart Smeets probeert elke keer tijdens de spelen die olympiche vlag te jatten ,misschien weer een pogingquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:21 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:30 schreef Denewar het volgende:
paul met BM
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:57 schreef Ericr het volgende:
Paul is een moederkoek, die is snel geraakt door dit soort zaken.
Doet die Willem Allexander look-a-like goed.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:07 schreef snellejelle het volgende:
Babs de Loor en Bart Schouten, vroeger in de bus naar Italië.
Idd. Dat hebben vrouwen gewoon af en toe nodig, anders worden ze zaggerijnige niet-functionerende emo-tijdbommen.quote:Op zondag 26 februari 2006 03:35 schreef Perico het volgende:
Is het probleem van Kleibeuker gewoon niet geweest, dat ze al maanden geen goeie beurt heeft gehad?
Ik vind ook als het landsbelang daar om vraagt dat sporters onderling de plicht hebben in een behoefte te voorzien. Ze trekken wel allemaal uren uit om filmpjes op te nemen in hoge torens of in klederdracht op de Duitse tv notabene, maar om even een kwartiertje een ploeg of landgenoot uit de brand te helpen, da's dan teveel gevraagd...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |