nee. lees maar eens goedquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:18 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
.
Renate is zo pot als het maar kan![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:24 schreef -Sandstorm- het volgende:
Olympische Neuk-Medaille spiegel
Goud: Trio's
Zilver: All the way
Brons: Pijpbeurt
----------
1: Annemarie Thomas 8-12-45
2: Marianne Timmer 6-10-2
3: Jaques Orie 3-8-4
4: Ireen Wust 3-5-2
5: Sanne vd Star 1-3-4
6: Moniek Kleinsman 1-2-6
7: Renate Groenewold 0-0-0
----------
Moniek pijpt wel meer dan dat ze de rest doet. Denk dat de mannen daar het niet veel uitmaakt als ze maar iets om hun lul hebben. En je ziet toch niks als je gepijpt wordt.quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:34 schreef snellejelle het volgende:
Wie zijn de gekken die wat met moniek hebben uitgespookt?!
Jaques is bi, je weet.quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:35 schreef Remzz het volgende:
Hoe moet ik pijpbeurt bij Jac Orie interpeteren
Waarschijnlijk gebeurd op de avond voor de achtervolging, ze was gewoon uitgeputquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:34 schreef snellejelle het volgende:
Wie zijn de gekken die wat met moniek hebben uitgespookt?!
Wellicht dat een carrière als pijp-meisje in Amsterdam zuidoost haar meer oplevert.quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:35 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Moniek pijpt wel meer dan dat ze de rest doet. Denk dat de mannen daar het niet veel uitmaakt als ze maar iets om hun lul hebben. En je ziet toch niks als je gepijpt wordt.
Idd daar krijg je beltegoed, big macs, kleding, cd's, breezers en nog veel meer voor. Ideaal toch.quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:38 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Wellicht dat een carrière als pijp-meisje in Amsterdam zuidoost haar meer oplevert.![]()
Ik denk dat Herald daar meer over kan vertellen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:39 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Idd daar krijg je beltegoed, big macs, kleding, cd's, breezers en nog veel meer voor. Ideaal toch.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:42 schreef JanJanJan het volgende:
Die ene trio van Sanne van der Star is trouwens met * WEST en Marianne Timmer Moniek kleinsman
de natte droom van elke schaatsfan.quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:46 schreef Remzz het volgende:
Ze slapen wel bij elkaar op de kamer, Kleinsman en van der Star
komt dan goed uitquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:46 schreef Remzz het volgende:
Ze slapen wel bij elkaar op de kamer, Kleinsman en van der Star
ik ben alleen niet zozeer een schaatsfan leuk om te volgen maar verderquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:47 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
de natte droom van elke schaatsfan.
Die ijshockeyers pimpen het hele Olympische dorp. Daarom doen die canadezen/Amerikanen het zo slechtquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:18 schreef Denewar het volgende:
ik weet zeker dat er tijdens zo'nt os heel wat afge**** wordt.
BV
een zwitsers bobber met een finse freestylerster
een amerikaanse shotrackster met een russische ijshocker
een franse snowboardster met een giekse langlaufster
oh ja![]()
een duitse bialete met een zweedse curlinger
ik wil het allemaal weten!!!!!!!!!!!!
----------
haha dat had ik ook.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:37 schreef rubbereend het volgende:
bij het zien van Café Torino kwam de volgende volgens mij wel heel duidelijk naar boven:
Smeet en Haanappel
bij de opmerking van Smeets dat met 2 vrouwen tegelijk bezig zijn (kemkers) wel erg moelijk was. Begon ze enorm te lachen en zei "nou Mart"...............
En even later komt ze met de opmerking: "Ik ben veelzijdig Mart, dat weet je toch........."ik moest meteen aan dit topic denken
Ireen heeft nog een hele carriere te gaan.quote:Op donderdag 23 februari 2006 05:24 schreef djmaze het volgende:
Waarom staat "Wüst: Jan Smit" er niet bij?
Is het niet zo dat zij de gene is die daar bij weg zwijmeld?
iddquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:47 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
de natte droom van elke schaatsfan.
daarom won sjoukje goudquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:18 schreef Ericr het volgende:
Joan Haanappel heeft ook een heel regiment Bulgaren afgewerkt in Cortina. Sjoukje keek toe.
Ik hoorde het. Helaas is dit voor 1998 en niet te verwerken in de OMNSquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:18 schreef Ericr het volgende:
Joan Haanappel heeft ook een heel regiment Bulgaren afgewerkt in Cortina. Sjoukje keek toe.
In 2002 zei ze: Derek ga nog een paar jaar door.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:40 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Derek Parra's vrouw ging vreemd, daarom presteert hij nu niets:
http://www.ad.nl/winterspelen/article166738.ece
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |