gek hèquote:Op maandag 20 februari 2006 13:32 schreef 303Viper het volgende:
Nou in ieder geval meer reacties als ik verwacht had, helaas niet echt de juiste... jamer hoor.
@ Mr Bean & Deetch thanx voor de serieuze reactie...
quote:Op maandag 20 februari 2006 13:37 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
gek hè
de meeste pubers hier vinden zoiets toch alleen maar grappig,
als je hier echt verder mee wilt dat moet je toch ander plaatsen (online) vinden waar er serieus gereageerd word op dit soort dingen. Er is vast wel zo'n "scene" in nederland te vinden waar je wat mee kan
Sexuele fantasien ontleden is zooo niet geilquote:Op maandag 20 februari 2006 14:11 schreef MrBean het volgende:
Waar word je zo geil van? De warme vloeistof? De gedachte dat het bah is en vroeger vies werd gevonden door je moeder? Het idee dat het uit haar kutje stroomt? Het masochisme dat je niet meer kan ademhalen terwijl het urine op je gezicht klettert?
Ik zou zoeken in de cat. "tegen betaling".quote:
303viper stelt wel als eis dat jij hem eerst vastbindt en dat hij je dan nog anaal uit mag wonen vóórdat je over hem heen plast...quote:Op maandag 20 februari 2006 19:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb niks met plasseks, maar ik zou er weinig bezwaar tegen hebben om over iemand heen te plassen als diegene dat erg graag wil.
Anale seks vind ik lekker. Iemand vastbinden ook niet echt bezwaarlijk, al zou het niet mijn hobby worden denk ik.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:28 schreef DS4 het volgende:
[..]
303viper stelt wel als eis dat jij hem eerst vastbindt en dat hij je dan nog anaal uit mag wonen vóórdat je over hem heen plast...![]()
Mail me maar als je op knappen staatquote:Op maandag 20 februari 2006 19:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb niks met plasseks, maar ik zou er weinig bezwaar tegen hebben om over iemand heen te plassen als diegene dat erg graag wil.
Moet je een keer op vrijdagnacht om 4 uur bij het plaatselijke café gaan liggen en dan nog eens vragen of er iemand over je heen wil pissen...quote:Op maandag 20 februari 2006 13:17 schreef 303Viper het volgende:
Zoals je het opschreef leek het erop alsof je "eender wie" wel onder zou willen plassen op verzoek. Ik ga er vanuit dat dat iig niet geldt voor anale sex.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Anale seks vind ik lekker. Iemand vastbinden ook niet echt bezwaarlijk, al zou het niet mijn hobby worden denk ik.
Voor beide niet natuurlijk. Ik bedoelde het meer in het hypothetische geval dat ik een vriend zou hebben die erop kickte.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:54 schreef DS4 het volgende:
Zoals je het opschreef leek het erop alsof je "eender wie" wel onder zou willen plassen op verzoek. Ik ga er vanuit dat dat iig niet geldt voor anale sex.
Is dat ook weer duidelijk.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Voor beide niet natuurlijk. Ik bedoelde het meer in het hypothetische geval dat ik een vriend zou hebben die erop kickte.
Volgens mij is dit wel DE beste reactie tot nu toe. Maar als je haast hebt ofzo dan moet je toch eens op een site gaan zoeken die meer die richting uit gaat zeg maarquote:Op maandag 20 februari 2006 16:11 schreef MrBean het volgende:
303Viper, je zou het meisje kunnen vragen of ze wel eens plast onder de douche of in bad. Wanneer ze gelijk afkeurend reageert dan weet je genoeg. Wanneer ze "ja!" zegt, weet je dat ze plas niet vies vindt en maakt het wat makkelijker om jouw voorkeur te bespreken.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:35 schreef sopsop het volgende:
ik heb wel is over me heen laten plassen
zo moeilijk is het niet hoor..
ga je onder de douche staan, degen zegt w8 ff ga ff naar de plee, moet pissen...
zeg je o'nee stopplas maar over mij
en hopla
Neen, het gaat de TS erom dat het ook stinktquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:34 schreef NiekieW. het volgende:
gooi een bak lauw water over jezelf, zelfde effect
Verse urine stinkt niet, zeker niet als iemand gezond leeft, dan is urine gewoon net als water namelijk...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:37 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Neen, het gaat de TS erom dat het ook stinkt
Laat het maar eens opdrogen, gemengd met het warme zweet na ralle anale sex...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:39 schreef erodome het volgende:
[..]
Verse urine stinkt niet, zeker niet als iemand gezond leeft, dan is urine gewoon net als water namelijk...
Wat is de bedoeling dan van de TS? Dat iemand eerst over hem heen zeikt en dat ie het dan er weer afspoelt?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Erodome voegt niet voor niets 'verse' toe.
Ik neem niet aan dat hij er de hele nacht in wil gaan liggen rollen. Het lijkt mij eerder dat het 'beplast' worden zelf de kick is. Vernedering e.d.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:46 schreef King_of_Kool het volgende:
Wat is de bedoeling dan van de TS? Dat iemand eerst over hem heen zeikt en dat ie het dan er weer afspoelt?
Tja.quote:Bovendien, waar vind je iemand die en gezond leeft en die over je heen wil zeiken..
Doet het er werkelijk toe? Er zijn genoeg mensen die plasseks écht geil vinden, dus wrom zou je het niet bespreken?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:51 schreef King_of_Kool het volgende:
Ik probeer hier de TS niet voor lul te zetten, maar ik geloof hem alleen niet.
Ik heb vroeger ook wel eens een sullig verhaaltje verzonnen, op Fok gezet en dan maar wachten op reacties.. De TS zuigt hier alles uit z'n duim
Dan zou ik hier idd verder willen discussieren over het hoe en waarom van plassex, en dan ook graag ervaringen horenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Doet het er werkelijk toe? Er zijn genoeg mensen die plasseks écht geil vinden, dus wrom zou je het niet bespreken?
Ik kan je overigens met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid garanderen dat TS het wél meent.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:54 schreef King_of_Kool het volgende:
Dan zou ik hier idd verder willen discussieren over het hoe en waarom van plassex, en dan ook graag ervaringen horen
Aan het plassen zelf, of dat er iemand op je plast?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik kan je overigens met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid garanderen dat TS het wél meent.
Ik kan me wel voorstellen waarom iemand plasseks geil zou vinden, maar ik geloof niet dat ik er zelf veel lol aan zou beleven.
Als jij vastgebonden op bed ligt en zij zit op je en plast over je heen, dan neuk je haar niet in haar kontje maar wórdt je geneuktquote:Op maandag 20 februari 2006 14:24 schreef 303Viper het volgende:
Damn MrBean!
Eigenlijk alles, als je het zo vraagt en dus moet kiezen is het denk ik de kick, het niet mogen en dan toch doen. en ja die warme "vieze" vloeistof zo uit haar kutje...Damn it makes me horny!
Het meest geile lijkt me nog haar in d'r kontje te neuken (ik vast gebonden op het bed en zij bovenop) en dat ze dan over me heen plast![]()
Waar o waar vind ik zo'n meid!
Geen van beide, al lijkt over iemand heen plassen me nog wel grappig om eens te proberen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:57 schreef King_of_Kool het volgende:
Aan het plassen zelf, of dat er iemand op je plast?
Ja ik zou ook wel eens iemand in z'n bek willen zeiken maar wat is daar nu geil aan dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Geen van beide, al lijkt over iemand heen plassen me nog wel grappig om eens te proberen.
Wie zegt dat het per se in iemands mond moet? Dat maak jij er nou weer van. Dat lijkt mij dan weer niks.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:37 schreef crackhead het volgende:
Ja ik zou ook wel eens iemand in z'n bek willen zeiken maar wat is daar nu geil aan dan?
En hoe de neuk kom je op het idee om iemand in je muil te laten plassen
Weet ik veel. Anders heb je er helemaal zo weinig aan.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wie zegt dat het per se in iemands mond moet? Dat maak jij er nou weer van. Dat lijkt mij dan weer niks.
Meet omdat het grappig is dan omdat het me geil lijkt. Ik kan me niet voorstellen dat ik er opgewonden van zou raken. Maar smaken verschillen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:40 schreef crackhead het volgende:
Weet ik veel. Anders heb je er helemaal zo weinig aan.
Maar waarom lijkt het je anders wel wat dan?
Als dat het criterium is, welke smaak had je dan het liefst gehad?quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:42 schreef King_of_Kool het volgende:
Als dat het criterium is, welke smaak had je dan het liefst gehad?
Veel bier drinken, dan is het net bavaria.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:42 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Als dat het criterium is, welke smaak had je dan het liefst gehad?
Zoiets lijkt me nou alleen grappig als ik stomdronken ben.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Meet omdat het grappig is dan omdat het me geil lijkt. Ik kan me niet voorstellen dat ik er opgewonden van zou raken. Maar smaken verschillen.
quote:
Stukje vernedering misschien?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:37 schreef crackhead het volgende:
[..]
Ja ik zou ook wel eens iemand in z'n bek willen zeiken maar wat is daar nu geil aan dan?
En hoe de neuk kom je op het idee om iemand in je muil te laten plassen
Ik denk dat het om de bron draait... Volgens mij zou een heteroman die plassex leuk vindt wel door een vrouw (en waarschijnlijk ook niet iedere vrouw), maar niet door een man onder geplast willen worden.quote:Op maandag 27 februari 2006 23:06 schreef SHE het volgende:
het draait specifiek om de pis.
Het gaat niet zozeer om de vloeistof, het gaat om de handeling, de bron waar het vandaan komt, stukje overgave, misschien wat vernmedering, weet het niet, ben daar niet zo bewust mee bezig tijdens de seks...quote:Op maandag 27 februari 2006 23:06 schreef SHE het volgende:
Tja, sex heeft voor mij alles te maken met aanraking...
iets als plassex is voor mij dus onvoorstelbaar en heeft naar mijn idee ook geen jota met sex te maken, maar met een fetisj.
Als je namelijk het gevoel van de pis over je heen stromend lekker zou vinden, dan zou je elk andere warme vloeistof net ze geil vinden...en dat is dus niet zo, het draait specifiek om de pis.
Maar goed, iedereen heeft een andere definitie van sex ...het is in elk geval niet mijn ding en ik ben aardig open minded.
De vlerk die het aan mij vraagt krijgt echt resoluut te horen dat hij even lekker over zichzelf kan gaan zeiken
Maar waarom poepsex dan niet? De kont is net zo opwindend...en de handeling evenzo vernederend?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:25 schreef erodome het volgende:
[..]
Het gaat niet zozeer om de vloeistof, het gaat om de handeling, de bron waar het vandaan komt, stukje overgave, misschien wat vernmedering, weet het niet, ben daar niet zo bewust mee bezig tijdens de seks...
Wij doen weleens wat met plasseks dus, maar niet echt volop en in gezichten en dat soort dingen, gewoon eens een keertje onder de douche ofzo, heb ook weleens in mijn slipje moeten plassen(wat dan weer erg leuk was omdat het moet), valt trouwens niet mee om zomaar ineens in je slipje te plassen, de conditionering van zindelijk zijn zit er goed in
We hebben ook een keer onder het motto je moet alles een keer geprobeerd hebben een plasseks film gedaan, je drinkt liters water, dus wat eruit komt is ook gewoon water, maar dat was niet leuk meer, teveel plas, echt, dus dat is niets voor ons, maar soms eens een spelletje, beetje mindgame erbij, ja hoor, kan erg opwindend zijn.
Nou waarom denk je?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:58 schreef SHE het volgende:
[..]
Maar waarom poepsex dan niet? De kont is net zo opwindend...en de handeling evenzo vernederend?
Ron B. zou zeggen: precies!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:58 schreef SHE het volgende:
Maar waarom poepsex dan niet? De kont is net zo opwindend...en de handeling evenzo vernederend?
Dat stinkt, is vies en je kan er erg ziek van worden, in tegenstelling tot urine wat steriel is, als je genoeg water drinkt niet stinkt en niet vies is....quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:58 schreef SHE het volgende:
[..]
Ach, ik kan het even niet laten.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:23 schreef Passion4clubs het volgende:
[snip]
onze ervaring met:
SM = niks voor ons
BDSM= weinig tot geen ervaringVoeten fetish = Niet opwindend
Scheren = Super opwindend
Vernedering = Opwindend Zij naar hem!
Plassex = Zij over hem (spannend maar weird wel opwindend)
Anaal = hij bij haar liever met vinger of tong dan geneukt!
Nitpicker !!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:35 schreef weathergirl het volgende:
[..]
Ach, ik kan het even niet laten.
BDSM is een verzamelnaam voor Bondage Discipline / Dominance Submission / Sadism Masochism. Vernedering valt onder dominantie en submissie, maar kan ook thuishoren onder sadisme en masochisme. SM dus. Plassex is over het algemeen ook gekoppeld aan gedomineerd worden / vernederd willen worden. De grenzen zijn vaag, maar zoals jullie het hier scheiden, dat 'klopt' eigenlijk niet.
En da's maar goed ook, als iedereen dezelfde meningen en levensstyle erop na zou houden zou de wereld ook zo zaai zijn.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:11 schreef yok het volgende:
Overal liefhebbers voor RiDo78.
moraal van het verhaal!quote:
Eigenlijk jammer, je zou ook gewoon kunnen zeggen dat je het niet spannend vind. Op een gegeven moment durf iemand niets meer voor te stellen, en experimenteren is gewoon leuk (zonder dat alles dan perse moet).quote:Op maandag 27 februari 2006 23:06 schreef SHE het volgende:
Tja, sex heeft voor mij alles te maken met aanraking...
iets als plassex is voor mij dus onvoorstelbaar en heeft naar mijn idee ook geen jota met sex te maken, maar met een fetisj.
Als je namelijk het gevoel van de pis over je heen stromend lekker zou vinden, dan zou je elk andere warme vloeistof net ze geil vinden...en dat is dus niet zo, het draait specifiek om de pis.
Maar goed, iedereen heeft een andere definitie van sex ...het is in elk geval niet mijn ding en ik ben aardig open minded.
De vlerk die het aan mij vraagt krijgt echt resoluut te horen dat hij even lekker over zichzelf kan gaan zeiken
Dacht dat alleen mannen er een naam aan gaven...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:42 schreef SHE het volgende:
Ok, het komt uit mijn whoohaa...
Hmm.... klinkt spannend!quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:54 schreef Motormuisje het volgende:
Wat een grappig topic..nu blijkt maar weer dat mensen hokjes stoppers zijn....waarom moet iemand die van plassex houdt in een hokje? fetisch, SM, of....dat hoeft toch niet? het is gewoon een voorkeur, mijn vriend en ik doen ook aan plassex, ik plas over hem en soms in zijn mond, heel geil, heeft niks met dominatie of weet ik wat te maken..soms plas ik kleine beetjes tijdens het beffen, wordt hij supergeil van !! vindt het zelf ook heel erg geil.. tja, de een houdt van de dochter de ander van de moeder, voorkeuren zijn voorkeuren en uitleggen waarom je een voorkeur voor iets hebt gaat niet, het is gewoon zo...
Liefs
Spannend! Toch leuk dat je vriendin er dus stiekem ook al over nadacht. Laat je even weten hoe het was?quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:17 schreef Enil het volgende:
Ik weet niet precies hoe het ging, maar we waren een beetje aan het geinen, kwamen ook op dit onderwerp terecht, en van grap naar steeds serieuzer gaan we het binnenkort eens proberen
Simpelweg onder de douche, zal ze een keer over mij heen plassen. Ik zat er af en toe al stiekem een beetje over te fantaseren, ik dacht dat zij er absoluut niet voor in zou zijn, maar kennelijk wel
Ik ben benieuwd
Gisteravond hebben we het een beetje geprobeerd, in een te krappe douchequote:Op donderdag 23 maart 2006 13:23 schreef Insomaniac het volgende:
Spannend! Toch leuk dat je vriendin er dus stiekem ook al over nadacht. Laat je even weten hoe het was?
De eerste paaldate met zó'n fantasie mep ík in elkaarquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:13 schreef baskabel4 het volgende:
de eerste die over mij heen pist stomp ik in elkaar...
....zou geen fantasie voor mij zijn(heb wel is gefantaseerd dat me vriendin werd verkracht waar ik bij was)-eigenlijk net zo raar!!
Weet ik eigenlijk niet, dan zou ik het eerst allebei moeten proberen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:43 schreef RiDo78 het volgende:
Wow! Een meisje dat er voor uit komtZie je niet vaak!
Zie je jezelf dan als de gever of de ontvanger?
date-rape-drug. slang in d'r kanaal douwen. slang op je kop zetten. klaarquote:Op maandag 20 februari 2006 13:17 schreef 303Viper het volgende:
Hoi,
Ik heb al een geruime tijd de fantasie dat een lekker dametje over me heen plast. Maar hoe vertel ik dat tegen een date? Er zijn hier vast een paar lui die ook wel eens over zich heen laten plassen, hoe hebben jullie dat geregeld? Wel heb ik al meerdere malen naar plassende dames mogen kijken op het toilet, hier werd ik zooooo geil van! Als ik de dame in kwestie dan vraag (onder de douche) om over me heen te plassen vind ze dat maar niets...
![]()
Er zijn hier vast een paar lui die ook wel eens over zich heen laten plassen, hoe hebben jullie dat geregeld?
Gelieve geen stomme opmerkingen, ik zit hier al best een tijd mee.
Dat lijkt me niet helemaal de bedoeling.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:35 schreef Aarde het volgende:
[..]
date-rape-drug. slang in d'r kanaal douwen. slang op je kop zetten. klaar![]()
Nou ik denk dat het makkelijker is om als meisje een jongen te vinden die daar voor in is dan andersom. Dus wat let je?quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:32 schreef Mini_rulez het volgende:
Weet ik eigenlijk niet, dan zou ik het eerst allebei moeten proberen.
Is dat zo? Ik ken er anders niet veel. Maar goed, het is ook niet iets dat ik per se binnenkort wil doen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:29 schreef RiDo78 het volgende:
[..]
Nou ik denk dat het makkelijker is om als meisje een jongen te vinden die daar voor in is dan andersom. Dus wat let je?
Nee je moet het niet overhaasten, dan heb je grote kans dat het alleen maar tegen valt. En in geval van nood kun je altijd zelf nog experimenteren.quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:31 schreef Mini_rulez het volgende:
Is dat zo? Ik ken er anders niet veel. Maar goed, het is ook niet iets dat ik per se binnenkort wil doen.
Volgende keer dus pas gaan douchen als haar blaas op klappen staat, dan krijg je denk ik wel de lading waar je op kickt.quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:27 schreef Enil het volgende:
[..]
Gisteravond hebben we het een beetje geprobeerd, in een te krappe douche
Ik ben op m'n knieen gaan zitten en half onder d'r gaan hangen. Er kwam alleen niet echt veel uit, ze hoefde niet zo veelHet kwam dus niet echt over me heen gesproeid maar meer gedrupt
Mgoed, het was wel een geinige ervaring. Zij weet nog niet echt wat ze er van moet denken, ze vond het vreemd, maar wel interessant. Ik kick d'r wel op en krijg graag een iets vollere lading...
Ze heeft i.i.g. gezegd het nog eens over te willen doen
Jij hebt toch ook een vriend?quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:31 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik ken er anders niet veel. Maar goed, het is ook niet iets dat ik per se binnenkort wil doen.
En dan de douche aanzetten, krijg je er vanzelf desperation bij...quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:37 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Volgende keer dus pas gaan douchen als haar blaas op klappen staat, dan krijg je denk ik wel de lading waar je op kickt.
Ja, klopt. Maar dat betekent niet dat ik dit niet kan proberen.quote:
Valt tegen, je moet leren het te laten gaan, toen ik dit voor het eerst probeerde kwamen er wat schamele drupjes uit terwijl ik echt moest, zindelijkheidstraining zit er goed in hequote:Op dinsdag 4 april 2006 21:37 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Volgende keer dus pas gaan douchen als haar blaas op klappen staat, dan krijg je denk ik wel de lading waar je op kickt.
Ik zou het raar vinden als mijn partner voor een fetish het bij een vreemde moet gaan zoeken.quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:46 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar dat betekent niet dat ik dit niet kan proberen.
Nee, dat bedoel ik ook helemaal niet.quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:52 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Ik zou het raar vinden als mijn partner voor een fetish het bij een vreemde moet gaan zoeken.
Inwendig plassen? Leg eens uit.quote:Op donderdag 13 april 2006 01:04 schreef makkie123 het volgende:
Plasseks heb ik inmiddels in een aantal varianten geprobeerd. Naast het machtsspelletje dat erg lekker kan zijn is het natuurlijk ook erg intiem. Dat soort dingen met elkaar delen. Maar ook het taboe kan een lick geven. PLassen op elkaars genitalieen geeft hetzelfde gevoel als met water. de smaak is ook iets waar je van kan houden, of de geur. Niet voor mij iig. maar ook inwendig plassen is erg geil.
zo vaak hoor je mensen zeggen hoe lekker het is om na het lang op te moeten te kunnen plassen. sex is lekker. En met en volle blaas is alles intenser qua gevoel. simpel geval van 1+1+1=4 :p
die gedachte heeft bij mij iig het balletje aan het rollen gebracht. nu weer een nieuwe partner die er ook mee wil experimenteren. Maar het is zeker geen halszaak. er zijn andere dingen die belangrijker zijn.
Helaas zijn vrouwen minder openminded in dit soort dingen (tot ze 35 worden lijkt het wel) maar de uitdaging is ook wel leuk.
enjoy while u can
Goed dat het is gelukt! Ben erg benieuwd of er idd een vervolg komt.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:49 schreef Enil het volgende:
Vanochtend na het slapen zei ze naar de wc te moeten, maar het zou niet zo veel zijn. Heb haar gevraagd of ze het tot onder de douche wilde bewaren, and so it went.
Maar weer onder haar gaan zitten/ liggen, en in plaats van een klein beetje kreeg ik de volle lading, and to be honest: ik kick er best wel op
Maargoed ze vond het nog steeds vreemd en onwennig, geen idee of het zich nog zal herhalen
Woei
Heb het al even met d'r over gehad. Ze sluit het iig niet uit, en zei dat wanneer ze 's ochtends weer een keer sleepy was ik het maar weerns moest vragenquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:51 schreef Insomaniac het volgende:
Goed dat het is gelukt! Ben erg benieuwd of er idd een vervolg komt..
Leuk dat ze dat voor je wilde doen. Ik denk wel dat het voor jou ook leuk is als zij het aangeeft. Zovan "ik denk dat we zo naar de douche moeten gaan...." Weet je gelijk of zij het net zo leuk vind als jou.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:17 schreef Enil het volgende:
[..]
Heb het al even met d'r over gehad. Ze sluit het iig niet uit, en zei dat wanneer ze 's ochtends weer een keer sleepy was ik het maar weerns moest vragenHet spookte iig vandaag telkens lekker door mn hoofd
I'll be in touch...
Zij vindt er zelf weinig tot niets aan, en dat weet ik al. Ze hoeft er verder ook niets van te hebben, maar doet het af en toe voor mij. Jammer aan de ene kant dus, maar aan de andere kant is het voor mij af en toe dus WEL leukquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:23 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Leuk dat ze dat voor je wilde doen. Ik denk wel dat het voor jou ook leuk is als zij het aangeeft. Zovan "ik denk dat we zo naar de douche moeten gaan...." Weet je gelijk of zij het net zo leuk vind als jou.
Ja waar de ene op kickt, vind de ander weer niets. Ik denk wel dat je op moet passen dat zij er geen hekel aan krijgt als je het wat vaker vraagt. Maar ik vind het leuk voor je dat ze het voor je heeft gedaan (en nu dus wat meerquote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:38 schreef Enil het volgende:
[..]
Zij vindt er zelf weinig tot niets aan, en dat weet ik al. Ze hoeft er verder ook niets van te hebben, maar doet het af en toe voor mij. Jammer aan de ene kant dus, maar aan de andere kant is het voor mij af en toe dus WEL leuk
Het is niet alsof ze het vreselijk vindt om te doen, dus het is niet tegen haar zin in. MAar vanuit haar eigen standpunt zal ze er dus niet vanuit zichzelf mee komen, en ik weet ook dat ze niet zo is. Sterker nog, ze zal zelfs uit zichzelf bijna nooit aandringen op seks, helaas...
Erg leuk dat ze dit voor je wilde doen...quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:49 schreef Enil het volgende:
Vanochtend na het slapen zei ze naar de wc te moeten, maar het zou niet zo veel zijn. Heb haar gevraagd of ze het tot onder de douche wilde bewaren, and so it went.
En dit ging dan ook op het kruis en de buik, niet verderquote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:28 schreef RiDo78 het volgende:
Erg leuk dat ze dit voor je wilde doen...
Maar ochtendurine![]()
Slimme zet. Ochtendurine lijkt me dan ook niet zo fijn *ril*quote:Op zondag 21 mei 2006 00:57 schreef Enil het volgende:
[..]
En dit ging dan ook op het kruis en de buik, niet verder![]()
Ik vond het niet erg dat het ochtend was, gaf misschien zelfs wel wat extra's
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |