Zullen we daten skatjuhhhhhhquote:Op zondag 19 februari 2006 23:25 schreef Sharkdoggie het volgende:
En Peri is net pas weg.
We grepen de kans.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:25 schreef Sharkdoggie het volgende:
En Peri is net pas weg.
Kom op zeg, het is feest!quote:
Ik date niet met breezah GAM sletjes.quote:
Nee, zomaar overal slotjes oppleuren. Ikquote:Op zondag 19 februari 2006 23:29 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Kom op zeg, het is feest!
Plaatje opzij
[afbeelding]
Zal ik jou ook es lekker in de bek poepenquote:Op zondag 19 februari 2006 23:31 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Nee, zomaar overal slotjes oppleuren. Ik [afbeelding] op jullie twee.
Niet zeiken jij. Jouw mond is nog vol.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:32 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Zal ik jou ook es lekker in de bek poepen
(K) (K) (K)quote:Op zondag 19 februari 2006 23:33 schreef Sharkdoggie het volgende:
En waar is die geile poepslet van een Loontje?
(K) (K) (K)? Het is geen msn.quote:
Ja Thomper zit morgenmiddag op school dus daarom opende hij hem nu alvast maarquote:Op zondag 19 februari 2006 23:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat een anti climax zo zonder taart
Voordat jij in GAM zat was het erger hoor, toen ging het zo :quote:
Slijmbalquote:Op maandag 20 februari 2006 00:31 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Voordat jij in GAM zat was het erger hoor, toen ging het zo :
bier
kwaliteitstopic
juist
bier
bier
tvp
maargoed, bier is goed
Dat soort posts dus
Klopt als een bus.quote:Op maandag 20 februari 2006 00:39 schreef Chanty87 het volgende:
Jamaar! Als vrouwelijke gamerin (kloon dus) baggeren... Da's echt not-done.
Leuk om jou hier tegen te komenquote:Op maandag 20 februari 2006 00:54 schreef fraubitch het volgende:
een topic vol inhoud dat merk ik alvoel me bijna thuis hier
quote:
quote:
De GAM SC topics zijn altijd wel lachenquote:Op maandag 20 februari 2006 01:05 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik zag je naam staan.. ik dacht eens kijken
?quote:
Wat nou ' ?quote:
vooral als ik er benquote:Op maandag 20 februari 2006 01:07 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
De GAM SC topics zijn altijd wel lachen
quote:
Ach, ik zal maar niet zeggen wat ik denkquote:
jawel doe esquote:Op maandag 20 februari 2006 01:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ach, ik zal maar niet zeggen wat ik denkWelterusten!
ga es buffy kijkenquote:
Jij bent een aandachtsgeile sloerie en MMaRsu is Graveland 2quote:
Doe ik maar ik kan wel twee dingen tegelijk hoorquote:
sloerie ben ik het niet mee eensquote:Op maandag 20 februari 2006 01:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jij bent een aandachtsgeile sloerie en MMaRsu is Graveland 2
EEEEEEEEEUW GASTquote:Op maandag 20 februari 2006 01:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jij bent een aandachtsgeile sloerie en MMaRsu is Graveland 2
Haaai schatje, hoe was je weekend, kom je snel op MSN,quote:
Mensenkennisquote:Op maandag 20 februari 2006 01:16 schreef fraubitch het volgende:
[..]
sloerie ben ik het niet mee eensen vrouwen zijn altijd aandachsgeil, maar trouwens hoe kan het dat jij het allemaal zo goed weet?
quote:Op maandag 20 februari 2006 01:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Haaai schatje, hoe was je weekend, kom je snel op MSN,
kusje
[..]
Mensenkennis
Ik heb geen vakantiequote:Op maandag 20 februari 2006 01:21 schreef MMaRsu het volgende:
[..]. Nee maar ff serieus, die Graveland walg ik echt van, die gast stond echt bij 40/50 meiden van Fok in hun fotoboek, ik maar bij mwah pakweg 6 ofzo
. en maar bij 2 serieus
.
Buffy is afgelopen, WoW ga ik zo doen, straks eerst ff wat eten.
Heb jij trouwens vakantie deze week of die week erna?
johquote:Op maandag 20 februari 2006 01:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Haaai schatje, hoe was je weekend, kom je snel op MSN,
kusje
[..]
Mensenkennis
Notorious_Roy?quote:Op maandag 20 februari 2006 01:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fraubitch?
quote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 01:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[afbeelding]
En noem me maar gewoon Roy
Ik hoorde het jaquote:Op maandag 20 februari 2006 01:27 schreef fraubitch het volgende:
[..]Eigenlijk deed het best pijn hoor
quote:Op maandag 20 februari 2006 01:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[afbeelding]
En noem me maar gewoon Roy
quote:
Ik hoor veel van MM ja, maar dat komt omdat ik zo betrouwbaar benquote:
MMaRsu kan niks goeddoen heeft hij soms het gevoelquote:
Warezquote:Op maandag 20 februari 2006 02:05 schreef Chanty87 het volgende:
Ik heb zoëven de hele OST van Resident Evil 4 gedownload, incl. Seperate Ways![]()
Ja toedeloe, ik ga even 15 eurie aan verzendkosten betalenquote:
Nee, verkapte-wat-is-hier-in-godsnaam-gedaan post.quote:
Ja oke, ik vond dat slotje ook een beetje vaag.quote:Op maandag 20 februari 2006 09:34 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, verkapte-wat-is-hier-in-godsnaam-gedaan post.
Vooral dat mmarsu dat vorige topic sloot. Die is nu dan ook niet meer uitgenodigd op de meet he.
Hij neemt wel vaker rare beslissingenquote:Op maandag 20 februari 2006 09:34 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Vooral dat mmarsu dat vorige topic sloot.
Niet als je er om 7u al uit had moeten zijnquote:Op maandag 20 februari 2006 10:30 schreef mordradead het volgende:
Hoezo... je post om 10 uurdat is een nette tijd
Helaas niet nee, zelfs niet volgende week als het carnaval isquote:
Waar gaat ze heen?quote:Op maandag 20 februari 2006 10:37 schreef mordradead het volgende:
ALAAAF!!! ALAAAF!@!!!! ALAAAF!!!!!
Carnaval, m'n zus gaat dit jaar ook en ik ben benieuwd of ze het leuk gaat vinden
vast wel
quote:Op maandag 20 februari 2006 11:02 schreef capibar het volgende:
zohee, ik word dus wakker, gaat de ene poes van mrauw,die abndere nog harder enozo, ikzovan he pooiezen ga ergebns anders hbeen ofozo die beesten eweer zovan mrauwmrauw mrauw gingen ze zo blazen enzo echt gestoord
Jaquote:Op maandag 20 februari 2006 13:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tis rustig...
Zit zeker ook een kat op je toetsenbord te springen of niet?quote:Op maandag 20 februari 2006 11:06 schreef capibar het volgende:
[..]
niet zo kuttn dime beesten xittern mar te splen!
quote:Op zondag 19 februari 2006 23:28 schreef Loontje88 het volgende:
Thomper (ik) begon de kloon.
taart hapte zo mooi
[afbeelding]
quote:Op maandag 20 februari 2006 13:48 schreef RaymanNL het volgende:
JezusWat kinderachtig weer zo'n kloon
![]()
Ja die heb ik en dat werkt best lekker ja. Simpel dingetje met lekker veel aansluitingenquote:Op maandag 20 februari 2006 13:22 schreef mordradead het volgende:
Tain, had jij niet zo'n Creative DTS-decoder? Zo ja, werkt dat een beetje lekker?
Hoppa, besteld en betaaldquote:Op maandag 20 februari 2006 13:49 schreef Tain het volgende:
[..]
Ja die heb ik en dat werkt best lekker ja. Simpel dingetje met lekker veel aansluitingen
quote:Op maandag 20 februari 2006 13:50 schreef RaymanNL het volgende:
Naja, ik ga weer werken
Vakken schoonmaken![]()
ja, ik ga nu maar liggen huilen op bedquote:Op maandag 20 februari 2006 13:57 schreef mordradead het volgende:
Arme arme taart toch
daaromquote:Op maandag 20 februari 2006 14:00 schreef mordradead het volgende:
Gelukkig is het lang niet zo erg als bij Pussydeluxe
Je mag Capibar, Mordra en Thomper wel bij naam noemen hoorquote:Op maandag 20 februari 2006 14:37 schreef philipnorth het volgende:
ach ja, is al eerder ter sprake gekomen, de meeste horen toch in PUB thuis
quote:Op maandag 20 februari 2006 14:02 schreef mordradead het volgende:
MMaRsu wilde de schroom dmv deze actie van zich afschudden... helaas is dat niet gelukt en daarom zullen wij MMaRsu nog steeds als MmRsudeluxe aanschouwen.. overigens houd hij nog stug vol dat pdl nog bestaat ook
Er mag idd best meer over games gepraat worden jaquote:Op maandag 20 februari 2006 14:49 schreef pkwarts het volgende:
Mensen die in gam alleen maar in de slowchats posten en dan niet over games praten bedoel je philipnorth?
oke, ik heb net PES 5 gespeeldquote:Op maandag 20 februari 2006 15:05 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Er mag idd best meer over games gepraat worden ja
Helaas ben ik daar gebanned.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je mag Capibar, Mordra en Thomper wel bij naam noemen hoor
Ik heb net most wanted gespeeldquote:Op maandag 20 februari 2006 15:05 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Er mag idd best meer over games gepraat worden ja
---> NGquote:Op maandag 20 februari 2006 16:18 schreef mordradead het volgende:
MMaRsu... een beetje games gerelateerd posten aub.
Ik kom er net achter dat m'n savegame bij FM het niet meer doetdus nu moet ik maar een ander spelletje gaan spelen
quote:Op maandag 20 februari 2006 16:33 schreef taart het volgende:
5 posts, en dan ook nog zonder enige schijn van games
quote:----> NG
quote:Op maandag 20 februari 2006 16:38 schreef capibar het volgende:
Ja sorry, het is chilli con carne.
quote:Op maandag 20 februari 2006 16:57 schreef Chanty87 het volgende:
Als we hier alleen nog maar over games mogen praten valt het topique een beetje dood denk ik zo...
Dat hoeft ook niet, maar er moet geen onzin gepost worden. Nu is dat al vaak gezegd, maar niemand luistertquote:Op maandag 20 februari 2006 16:57 schreef Chanty87 het volgende:
Als we hier alleen nog maar over games mogen praten valt het topique een beetje dood denk ik zo...
quote:Op maandag 20 februari 2006 17:04 schreef disjfa het volgende:
Tsja maar als er alleen maar reacties komen zoals de meneer 2 boven me is het topci ook niet echt boeiend hé.
quote:Op maandag 20 februari 2006 17:14 schreef taart het volgende:
oi m8, care for a beer?
gecondoleerdquote:Op maandag 20 februari 2006 17:35 schreef mordradead het volgende:
Weten jullie wat kut is... dat mijn ps2 kapot is en ik nu geen PES 5 meer kan spelen
Ik had er geen zin in en had medelijden.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:03 schreef taart het volgende:
Waarom is het trouwens zo vroeg onthuld?
...quote:Op maandag 20 februari 2006 14:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je mag Capibar, Mordra en Thomper wel bij naam noemen hoor
mooi.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:54 schreef Thomper het volgende:
[..]
Ik had er geen zin in en had medelijden.
Ze was een Nintendo-fan zodat Roy zou happen, maar dat deed ie niet, terwijl jij het wel deed. En toen ging het nogal makkelijk.quote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 17:54 schreef Thomper het volgende:
[..]
...
Ik plaats overal serieuze posts, en mijn gebagger in de SC valt in het niets bij douwe, capibar, Bernie, en taart.
quote:Op maandag 20 februari 2006 18:35 schreef mordradead het volgende:
Je zou eens een lekker bad moeten nemen, dat ontspant.
quote:Op maandag 20 februari 2006 18:26 schreef Laniboekje het volgende:
Wat een onthullingen allemaal zeg.. in de afgelopen 24 uur!
Maar goed, druk zijn + overwerk = not done
* Laniboekje at tres brak.
Ik ben gisteravond nog in bad geweestquote:Op maandag 20 februari 2006 18:37 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ga ik vanavond ook zeker doen, en dan in slaap vallen en half verzuipen
![]()
quote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 18:39 schreef mordradead het volgende:
TIP TIP TIP Ik val altijd goed in slaap bij het geouwehoer op Radio 1... TIP TIP TIP
Nou, eigenlijk helemaal niet. Maar het was heel druk en ik heb over moeten werken en dat voel ik nu wel. Wel nuttige dingen gedaan overigens, dat is altijd goed.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:46 schreef Gamedemon het volgende:
Kutdag gehad dus lani?
nogal saai, ben uit verveling maar de stad in gedoken.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:47 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk helemaal niet. Maar het was heel druk en ik heb over moeten werken en dat voel ik nu wel. Wel nuttige dingen gedaan overigens, dat is altijd goed.
Hoe was jouw weekend/dag?
Vanavond rond een uur of 8 ben ik wel online, heb je weer wat te doen! Slap ouwehoerenquote:Op maandag 20 februari 2006 18:49 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
nogal saai, ben uit verveling maar de stad in gedoken.
Voorderest nergens zin in eigenlijk dus verveel me nogal
Eet smakelijk!quote:Op maandag 20 februari 2006 18:51 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Vanavond rond een uur of 8 ben ik wel online, heb je weer wat te doen! Slap ouwehoeren![]()
Nu ga ik eens even eten, ik heb trek!![]()
Ik te kort..quote:Op maandag 20 februari 2006 18:40 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik ben gisteravond nog in bad geweest
Alleen ik ben te lang voor het bad
Die heb ik hier ook nog ja, eergister eerste helft gekeken. Alleen kan ik die debiel van een Hitler echt niet serieus nemenquote:Op maandag 20 februari 2006 19:38 schreef King_of_cubes het volgende:
Ben ik zo der untergang aan het kijken..Is die Hitler me daar toch een pot aan het schreeuwen!11!!
Richtig.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:39 schreef philipnorth het volgende:
nare man, die Hitler
Maar die Joden waren ook geen lieverdjesquote:Op maandag 20 februari 2006 19:39 schreef philipnorth het volgende:
nare man, die Hitler
Die man die het speelt? Ik vind het m wel leuk doen dat klinkt inderdaad wat vreemdquote:Op maandag 20 februari 2006 19:42 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Die heb ik hier ook nog ja, eergister eerste helft gekeken. Alleen kan ik die debiel van een Hitler echt niet serieus nemen
Nazi..quote:Op maandag 20 februari 2006 19:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar die Joden waren ook geen lieverdjes
Ken je klassiekersquote:
Volgens mij heb ik nog nooit een show van hem gezien...quote:
Ik ken hem niet eens.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog nooit een show van hem gezien...
Was vorig weekend en dit weekend nog op SBS6, zijn eerste show ofzo.. Het is totaal geen Hans Teeuwen, maar ik kan zijn humor zeker wel waarderen. En hij is zo ontzettend scheelquote:Op maandag 20 februari 2006 19:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog nooit een show van hem gezien...
Een huisgenootje is ook fan van m, misschien dat ik binnenkort eens n show van m ga kijken... Favoriet blijft overigens Theo Maassenquote:Op maandag 20 februari 2006 19:51 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Was vorig weekend en dit weekend nog op SBS6, zijn eerste show ofzo.. Het is totaal geen Hans Teeuwen, maar ik kan zijn humor zeker wel waarderen. En hij is zo ontzettend scheel![]()
Theo Maassenquote:Op maandag 20 februari 2006 19:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een huisgenootje is ook fan van m, misschien dat ik binnenkort eens n show van m ga kijken... Favoriet blijft overigens Theo Maassen
En altijd die grappen over Eindhoven. Heerlijk! Alles wat Theo zegt is overigens kei harde waarheid. Alles.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:53 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Theo MaassenWat een figuur zeg, zijn verschijning alleen al
![]()
Of was dat nou Guzman?quote:Op maandag 20 februari 2006 19:52 schreef philipnorth het volgende:
Guido, da's toch die sinterklaas conference of nie?
Bij hem moet ik altijd aan zo'n schotse holligan denken.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:53 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Theo MaassenWat een figuur zeg, zijn verschijning alleen al
![]()
Nee, ik bedoel de manier waarop Hitler wordt afgebeeld. Dus als hij vroeger echt zo was. Wat een lachertje was het dan zeg...quote:Op maandag 20 februari 2006 19:43 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Die man die het speelt? Ik vind het m wel leuk doen dat klinkt inderdaad wat vreemd
Hey philipnorthquote:Op maandag 20 februari 2006 19:56 schreef philipnorth het volgende:
Hey Sharkdoggie
Untergang is erg goedquote:Op maandag 20 februari 2006 19:38 schreef King_of_cubes het volgende:
Ben ik zo der untergang aan het kijken..Is die Hitler me daar toch een pot aan het schreeuwen!11!!
Najib Amhaliquote:Op maandag 20 februari 2006 19:55 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Of was dat nou Guzman?
* philipnorth weet t niet meer
Teeuwen was/is tof, maar vooral vroegah werk
HAAASSSAAAAAAAAAAAAAAN!!!! BROODJE!quote:
BEN JE DOOF OFZO? JA? OWquote:Op maandag 20 februari 2006 20:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
HAAASSSAAAAAAAAAAAAAAN!!!! BROODJE!
Hee meisje, HEE MEISJE MEISJE, HEE MEISJE HOOR JE ME, HOERRRRR, HEE BEN JE DOOF OFZOquote:Op maandag 20 februari 2006 20:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
HAAASSSAAAAAAAAAAAAAAN!!!! BROODJE!
Hassan, Ab, 1 pot nat.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:06 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hee meisje, HEE MEISJE MEISJE, HEE MEISJE HOOR JE ME, HOERRRRR, HEE BEN JE DOOF OFZO
Ja?
OW SHIT ZE IS DOOF MAN AB
Over wasted sperm?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geniaal dat stuk, zo herkenbaar ook
We praten naast elkaarquote:Op maandag 20 februari 2006 21:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik had het over Hassan en Najib
Vooralquote:Once in every show
There comes a song like this
It starts off soft and low
And ends up with a kiss
Oh where is the song
That goes like this?
Where is it? Where? Where?
A sentimental song
That casts a magic spell
They all will hum along
We'll overact like hell
For this is the song that goes like this
Yes it is! Yes it is!
Now we can go straight
Right down the middle eight
A bridge that is too far for me
I'll sing it in your face
While we both embrace
And then
We change
The key
Now we're into E!
*hem* That's awfully high for me
But as everyone can see
We should have stayed in D
For this is our song that goes like this!
I'm feeling very proud
You're singing far too loud
That's the way that this song goes
You're standing on my toes
Singing our song that goes like this!
I can't believe there's more
It's far too long, I'm sure
That's the trouble with this song
It goes on and on and on
For this is our song that is too long!
We'll be singing this til dawn
You'll wish that you weren't born
Let's stop this damn refrain
Before we go insane
For this is our song that ends like this!
Een vriend van mij zit daar in het publiek bij de opnames van maandag en dinsdag , wat vrijdag ofzo opgenomen wasquote:
Ik ga ook slapen, hele nacht WoW gedaanquote:Op dinsdag 21 februari 2006 07:18 schreef Chanty87 het volgende:
Zo goedemorgen GAM SC'ers... Start m'n PC even automatisch opnieuw op, om 7:13 nog wel!![]()
Nouja goed, na m'n op mysterieuze wijze verdwenen Volume icoon weer in m'n Taakbalk teruggetoverd te hebben duik ik weer m'n bed in
Hey philipnorth en Berniequote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:17 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
HOi royHeb je er weer zin in vandaag
![]()
Tja, soms moet je dingen in je leven doen, die je liever niet doetquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hey philipnorth en Bernie
Ik ga keihard mn badkamer poetsen vandaag, daar heb ik verder niet echt zin in, maar het moet
't harde leven mijn zoon.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:23 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Tja, soms moet je dingen in je leven doen, die je liever niet doet
Ik moest gisteren de hele dag werken![]()
Gadverredamme, al die planken in de vakken schoonmaken![]()
![]()
En dan moest je de onderste plank er uit halen, en dan keek je recht op de vloer, een verborgen ruimte, waar allemaal vieze dingen liggen![]()
iddquote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:26 schreef mordradead het volgende:
Je moet niet zo zeuren Bernie je lijkt wel een Hollander.
aaaahhhquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:29 schreef mordradead het volgende:
Ik heb m'n DS nog wel en ik verveel me niet zonder dat dingoverigens heeft mijn ddts-100 bestelling vertraging
![]()
ik vind dit montuurtje wel leuk:quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:33 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
aaaahhh
Ik denk dat ik vandaag maar een nieuwe bril ga uitzoeken
Jezusquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:35 schreef taart het volgende:
[..]
ik vind dit montuurtje wel leuk:
[afbeelding]
2 druppels water!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:35 schreef taart het volgende:
[..]
ik vind dit montuurtje wel leuk:
[afbeelding]
Nee tuurlijk niet, Bernie zonder bril is al Mario zonder snorquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:48 schreef mordradead het volgende:
Als je maar geen lenzen neemt Bernie
die heeft jamai ookquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:48 schreef mordradead het volgende:
Als je maar geen lenzen neemt Bernie
Ik neem geen lenzen, ik heb er geen geduld voor om ze 's ochtends in te doenquote:
deze dan:quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:51 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik neem geen lenzen, ik heb er geen geduld voor om ze 's ochtends in te doen![]()
Heej! Da's een goeie, doe i kdie direct dit weekend op, en dan kom ik mooi gratis de buitenwacht inquote:
Hoiquote:Op dinsdag 21 februari 2006 07:18 schreef Chanty87 het volgende:
Zo goedemorgen GAM SC'ers... Start m'n PC even automatisch opnieuw op, om 7:13 nog wel!![]()
Nouja goed, na m'n op mysterieuze wijze verdwenen Volume icoon weer in m'n Taakbalk teruggetoverd te hebben duik ik weer m'n bed in
MsN Sp4cuhzZzzquote:[ Bernie : weblog.ray-man.nl!] zegt:
Wie ben jij
·#" Beat Dr0p " W.endy zegt:
WENDY
[ Bernie : weblog.ray-man.nl!] zegt:
Goh
Waar ken ik jou van dan
·#" Beat Dr0p " W.endy zegt:
weet ik niet
tof
Heb ik ook zoooo vaak. Laatst nog allemaal mensen uit Swalmen (GEEN idee waar het ligtquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:57 schreef RaymanNL het volgende:
Raar, vage mensen die je opeensch toevoegen:
[..]
MsN Sp4cuhzZzz
Echt vaag![]()
Precies, ik vraag altijd eerst netjes wie het is. Het zou immers iemand van FOK! kunnen zijn die mijn wijsheid nodig heeft.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:22 schreef Gamedemon het volgende:
Block + Delete = rust
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Precies, ik vraag altijd eerst netjes wie het is. Het zou immers iemand van FOK! kunnen zijn die mijn wijsheid nodig heeft.
Volgens mij heb je mij daarom juist geblockedquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Precies, ik vraag altijd eerst netjes wie het is. Het zou immers iemand van FOK! kunnen zijn die mijn wijsheid nodig heeft.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:49 schreef Laniboekje het volgende:
Een hele goedemiddag beste GAM SC'ers.
Nee eigenlijk niet maar dat had een andere oorzaakquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:51 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
Hoe is het met u vandaag? Iets beter geslapen enzo?
Zo blijf je bezig hequote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:51 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet maar dat had een andere oorzaak
Laniiiiquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:51 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
Hoe is het met u vandaag? Iets beter geslapen enzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |