quote:Op maandag 20 februari 2006 13:48 schreef RaymanNL het volgende:
JezusWat kinderachtig weer zo'n kloon
![]()
Ja die heb ik en dat werkt best lekker ja. Simpel dingetje met lekker veel aansluitingenquote:Op maandag 20 februari 2006 13:22 schreef mordradead het volgende:
Tain, had jij niet zo'n Creative DTS-decoder? Zo ja, werkt dat een beetje lekker?
Hoppa, besteld en betaaldquote:Op maandag 20 februari 2006 13:49 schreef Tain het volgende:
[..]
Ja die heb ik en dat werkt best lekker ja. Simpel dingetje met lekker veel aansluitingen
quote:Op maandag 20 februari 2006 13:50 schreef RaymanNL het volgende:
Naja, ik ga weer werken
Vakken schoonmaken![]()
ja, ik ga nu maar liggen huilen op bedquote:Op maandag 20 februari 2006 13:57 schreef mordradead het volgende:
Arme arme taart toch
daaromquote:Op maandag 20 februari 2006 14:00 schreef mordradead het volgende:
Gelukkig is het lang niet zo erg als bij Pussydeluxe
Je mag Capibar, Mordra en Thomper wel bij naam noemen hoorquote:Op maandag 20 februari 2006 14:37 schreef philipnorth het volgende:
ach ja, is al eerder ter sprake gekomen, de meeste horen toch in PUB thuis
quote:Op maandag 20 februari 2006 14:02 schreef mordradead het volgende:
MMaRsu wilde de schroom dmv deze actie van zich afschudden... helaas is dat niet gelukt en daarom zullen wij MMaRsu nog steeds als MmRsudeluxe aanschouwen.. overigens houd hij nog stug vol dat pdl nog bestaat ook
Er mag idd best meer over games gepraat worden jaquote:Op maandag 20 februari 2006 14:49 schreef pkwarts het volgende:
Mensen die in gam alleen maar in de slowchats posten en dan niet over games praten bedoel je philipnorth?
oke, ik heb net PES 5 gespeeldquote:Op maandag 20 februari 2006 15:05 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Er mag idd best meer over games gepraat worden ja
Helaas ben ik daar gebanned.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je mag Capibar, Mordra en Thomper wel bij naam noemen hoor
Ik heb net most wanted gespeeldquote:Op maandag 20 februari 2006 15:05 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Er mag idd best meer over games gepraat worden ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |