---> NGquote:Op maandag 20 februari 2006 16:18 schreef mordradead het volgende:
MMaRsu... een beetje games gerelateerd posten aub.
Ik kom er net achter dat m'n savegame bij FM het niet meer doetdus nu moet ik maar een ander spelletje gaan spelen
quote:Op maandag 20 februari 2006 16:33 schreef taart het volgende:
5 posts, en dan ook nog zonder enige schijn van games
quote:----> NG
quote:Op maandag 20 februari 2006 16:38 schreef capibar het volgende:
Ja sorry, het is chilli con carne.
quote:Op maandag 20 februari 2006 16:57 schreef Chanty87 het volgende:
Als we hier alleen nog maar over games mogen praten valt het topique een beetje dood denk ik zo...
Dat hoeft ook niet, maar er moet geen onzin gepost worden. Nu is dat al vaak gezegd, maar niemand luistertquote:Op maandag 20 februari 2006 16:57 schreef Chanty87 het volgende:
Als we hier alleen nog maar over games mogen praten valt het topique een beetje dood denk ik zo...
quote:Op maandag 20 februari 2006 17:04 schreef disjfa het volgende:
Tsja maar als er alleen maar reacties komen zoals de meneer 2 boven me is het topci ook niet echt boeiend hé.
quote:Op maandag 20 februari 2006 17:14 schreef taart het volgende:
oi m8, care for a beer?
gecondoleerdquote:Op maandag 20 februari 2006 17:35 schreef mordradead het volgende:
Weten jullie wat kut is... dat mijn ps2 kapot is en ik nu geen PES 5 meer kan spelen
Ik had er geen zin in en had medelijden.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:03 schreef taart het volgende:
Waarom is het trouwens zo vroeg onthuld?
...quote:Op maandag 20 februari 2006 14:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je mag Capibar, Mordra en Thomper wel bij naam noemen hoor
mooi.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:54 schreef Thomper het volgende:
[..]
Ik had er geen zin in en had medelijden.
Ze was een Nintendo-fan zodat Roy zou happen, maar dat deed ie niet, terwijl jij het wel deed. En toen ging het nogal makkelijk.quote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 17:54 schreef Thomper het volgende:
[..]
...
Ik plaats overal serieuze posts, en mijn gebagger in de SC valt in het niets bij douwe, capibar, Bernie, en taart.
quote:Op maandag 20 februari 2006 18:35 schreef mordradead het volgende:
Je zou eens een lekker bad moeten nemen, dat ontspant.
quote:Op maandag 20 februari 2006 18:26 schreef Laniboekje het volgende:
Wat een onthullingen allemaal zeg.. in de afgelopen 24 uur!
Maar goed, druk zijn + overwerk = not done
* Laniboekje at tres brak.
Ik ben gisteravond nog in bad geweestquote:Op maandag 20 februari 2006 18:37 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ga ik vanavond ook zeker doen, en dan in slaap vallen en half verzuipen
![]()
quote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 18:39 schreef mordradead het volgende:
TIP TIP TIP Ik val altijd goed in slaap bij het geouwehoer op Radio 1... TIP TIP TIP
Nou, eigenlijk helemaal niet. Maar het was heel druk en ik heb over moeten werken en dat voel ik nu wel. Wel nuttige dingen gedaan overigens, dat is altijd goed.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:46 schreef Gamedemon het volgende:
Kutdag gehad dus lani?
nogal saai, ben uit verveling maar de stad in gedoken.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:47 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk helemaal niet. Maar het was heel druk en ik heb over moeten werken en dat voel ik nu wel. Wel nuttige dingen gedaan overigens, dat is altijd goed.
Hoe was jouw weekend/dag?
Vanavond rond een uur of 8 ben ik wel online, heb je weer wat te doen! Slap ouwehoerenquote:Op maandag 20 februari 2006 18:49 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
nogal saai, ben uit verveling maar de stad in gedoken.
Voorderest nergens zin in eigenlijk dus verveel me nogal
Eet smakelijk!quote:Op maandag 20 februari 2006 18:51 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Vanavond rond een uur of 8 ben ik wel online, heb je weer wat te doen! Slap ouwehoeren![]()
Nu ga ik eens even eten, ik heb trek!![]()
Ik te kort..quote:Op maandag 20 februari 2006 18:40 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik ben gisteravond nog in bad geweest
Alleen ik ben te lang voor het bad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |