Die heb ik hier ook nog ja, eergister eerste helft gekeken. Alleen kan ik die debiel van een Hitler echt niet serieus nemenquote:Op maandag 20 februari 2006 19:38 schreef King_of_cubes het volgende:
Ben ik zo der untergang aan het kijken..Is die Hitler me daar toch een pot aan het schreeuwen!11!!
Richtig.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:39 schreef philipnorth het volgende:
nare man, die Hitler
Maar die Joden waren ook geen lieverdjesquote:Op maandag 20 februari 2006 19:39 schreef philipnorth het volgende:
nare man, die Hitler
Die man die het speelt? Ik vind het m wel leuk doen dat klinkt inderdaad wat vreemdquote:Op maandag 20 februari 2006 19:42 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Die heb ik hier ook nog ja, eergister eerste helft gekeken. Alleen kan ik die debiel van een Hitler echt niet serieus nemen
Nazi..quote:Op maandag 20 februari 2006 19:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar die Joden waren ook geen lieverdjes
Ken je klassiekersquote:
Volgens mij heb ik nog nooit een show van hem gezien...quote:
Ik ken hem niet eens.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog nooit een show van hem gezien...
Was vorig weekend en dit weekend nog op SBS6, zijn eerste show ofzo.. Het is totaal geen Hans Teeuwen, maar ik kan zijn humor zeker wel waarderen. En hij is zo ontzettend scheelquote:Op maandag 20 februari 2006 19:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog nooit een show van hem gezien...
Een huisgenootje is ook fan van m, misschien dat ik binnenkort eens n show van m ga kijken... Favoriet blijft overigens Theo Maassenquote:Op maandag 20 februari 2006 19:51 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Was vorig weekend en dit weekend nog op SBS6, zijn eerste show ofzo.. Het is totaal geen Hans Teeuwen, maar ik kan zijn humor zeker wel waarderen. En hij is zo ontzettend scheel![]()
Theo Maassenquote:Op maandag 20 februari 2006 19:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een huisgenootje is ook fan van m, misschien dat ik binnenkort eens n show van m ga kijken... Favoriet blijft overigens Theo Maassen
En altijd die grappen over Eindhoven. Heerlijk! Alles wat Theo zegt is overigens kei harde waarheid. Alles.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:53 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Theo MaassenWat een figuur zeg, zijn verschijning alleen al
![]()
Of was dat nou Guzman?quote:Op maandag 20 februari 2006 19:52 schreef philipnorth het volgende:
Guido, da's toch die sinterklaas conference of nie?
Bij hem moet ik altijd aan zo'n schotse holligan denken.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:53 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Theo MaassenWat een figuur zeg, zijn verschijning alleen al
![]()
Nee, ik bedoel de manier waarop Hitler wordt afgebeeld. Dus als hij vroeger echt zo was. Wat een lachertje was het dan zeg...quote:Op maandag 20 februari 2006 19:43 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Die man die het speelt? Ik vind het m wel leuk doen dat klinkt inderdaad wat vreemd
Hey philipnorthquote:Op maandag 20 februari 2006 19:56 schreef philipnorth het volgende:
Hey Sharkdoggie
Untergang is erg goedquote:Op maandag 20 februari 2006 19:38 schreef King_of_cubes het volgende:
Ben ik zo der untergang aan het kijken..Is die Hitler me daar toch een pot aan het schreeuwen!11!!
Najib Amhaliquote:Op maandag 20 februari 2006 19:55 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Of was dat nou Guzman?
* philipnorth weet t niet meer
Teeuwen was/is tof, maar vooral vroegah werk
HAAASSSAAAAAAAAAAAAAAN!!!! BROODJE!quote:
BEN JE DOOF OFZO? JA? OWquote:Op maandag 20 februari 2006 20:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
HAAASSSAAAAAAAAAAAAAAN!!!! BROODJE!
Hee meisje, HEE MEISJE MEISJE, HEE MEISJE HOOR JE ME, HOERRRRR, HEE BEN JE DOOF OFZOquote:Op maandag 20 februari 2006 20:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
HAAASSSAAAAAAAAAAAAAAN!!!! BROODJE!
Hassan, Ab, 1 pot nat.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:06 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hee meisje, HEE MEISJE MEISJE, HEE MEISJE HOOR JE ME, HOERRRRR, HEE BEN JE DOOF OFZO
Ja?
OW SHIT ZE IS DOOF MAN AB
Over wasted sperm?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geniaal dat stuk, zo herkenbaar ook
We praten naast elkaarquote:Op maandag 20 februari 2006 21:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik had het over Hassan en Najib
Vooralquote:Once in every show
There comes a song like this
It starts off soft and low
And ends up with a kiss
Oh where is the song
That goes like this?
Where is it? Where? Where?
A sentimental song
That casts a magic spell
They all will hum along
We'll overact like hell
For this is the song that goes like this
Yes it is! Yes it is!
Now we can go straight
Right down the middle eight
A bridge that is too far for me
I'll sing it in your face
While we both embrace
And then
We change
The key
Now we're into E!
*hem* That's awfully high for me
But as everyone can see
We should have stayed in D
For this is our song that goes like this!
I'm feeling very proud
You're singing far too loud
That's the way that this song goes
You're standing on my toes
Singing our song that goes like this!
I can't believe there's more
It's far too long, I'm sure
That's the trouble with this song
It goes on and on and on
For this is our song that is too long!
We'll be singing this til dawn
You'll wish that you weren't born
Let's stop this damn refrain
Before we go insane
For this is our song that ends like this!
Een vriend van mij zit daar in het publiek bij de opnames van maandag en dinsdag , wat vrijdag ofzo opgenomen wasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |