abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44403774
quote:
Op woensdag 13 december 2006 20:23 schreef Kolkie het volgende:
en heelhouden he .
Jah ik doe mijn best, maar ik kan niets beloven!
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_44404543
als je dit eerder beseft had, had je al dat geld niet in een auto hoeven stoppen die je nu verkoopt
Maarja achteraf is altijd makkelijker praten.

Wat voor impreza heb je? Dat klassieke - vierkante - model?
pi_44404843


pcies dezelfde ook zelfde kleur.
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_44404924
quote:
Op woensdag 13 december 2006 20:50 schreef Repeat het volgende:
als je dit eerder beseft had, had je al dat geld niet in een auto hoeven stoppen die je nu verkoopt
Maarja achteraf is altijd makkelijker praten.

Wat voor impreza heb je? Dat klassieke - vierkante - model?
mja zo super veel heb ik er niet ingestoken hoor.
Die reparatie was kut, maar tuning viel opzich wel mee.
Uiteindelijk heb ik er wel mn lol mee gehad ! !

S kijken wat dit me gaat brengen.
T wordt wel steeds lastiger om een betaalbare basis auto te kopen die weer snller gaat zijn nadat deze getuned is.
Ik moet echt eens meer gaan verdienen
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_44405292
quote:
Op woensdag 13 december 2006 20:57 schreef Nerdmans het volgende:
[afbeelding]

pcies dezelfde ook zelfde kleur.
die bedoelde ik ja
pi_44405377
quote:
Op woensdag 13 december 2006 21:08 schreef Repeat het volgende:

[..]

die bedoelde ik ja
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_44412262
quote:
Op woensdag 13 december 2006 20:19 schreef Nerdmans het volgende:

[..]

Ja dat weet ik wel....

Nu krijg ik echter wel meer commentaar.
Bij een Impreza ligt t er wat dikker bovenop.

Anyway, ik ben er wel happy mee!
Spoiler eraf, 1.6GL achterop en standaard wielen i.c.m. 400 PK
  woensdag 13 december 2006 @ 23:59:12 #158
56074 Kolkie
in a state of trance
pi_44412358
Al aangemeld op SCN/EM trouwens? Scheelt knaken zolang je je qua tuningsaankopen een beetje kunt inhouden.
Life is too short don't stress every day
  zondag 17 december 2006 @ 16:27:25 #159
106959 Nerdmans
krekwakwauw
pi_44510545
quote:
Op woensdag 13 december 2006 23:59 schreef Kolkie het volgende:
Al aangemeld op SCN/EM trouwens? Scheelt knaken zolang je je qua tuningsaankopen een beetje kunt inhouden.
Oe...
leuke spulletjes aldaar!
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
  zondag 17 december 2006 @ 16:28:49 #160
106959 Nerdmans
krekwakwauw
pi_44510587
Gisteren mn Seatje voor t laast een grote poetsbeurt gegeven.

kwas eik wel een beetje droevig whehehe
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_44625351
Ik vind het een goede keuze dat je overstapt naar een impreza! die zijn een stuk makkelijker te tunen en hebben 4wd!
pi_44654873
update:

De impreza bevalt tot nu toe goed.
Ik heb alleen constant t gevoel dat er iemand achter me zit te rijden.
Komt door die spoiler!
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_44656355
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 12:29 schreef Nerdmans het volgende:
update:

De impreza bevalt tot nu toe goed.
Ik heb alleen constant t gevoel dat er iemand achter me zit te rijden.
Komt door die spoiler!
Foto's?
pi_44661669
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 13:27 schreef benenjerryijs het volgende:

[..]

Foto's?
Ja, dat moet ik eik wl een keer doen he'?
Ik zit alleen altijd zo te prutsen met het hosten van die foto's

Ik ben er wel achter dat hij niet veel sneller is dan de Seat.
Het accelereren vanuit 1 is wel sneller, vanwege grip, maar van 30-160 bijt t elkaar weinig hoor.
T voelt allemaal wel wat beter, zo van, ik ben er meer voor gemaakt om harder te gaan.

Wel geinig dat ik nu veel meer mensen in en om me heb die een sprintje willen doen.
Een gozer was zo bezig met kijken en doen dat hij keurig een stoepje meenam wheheheh
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_44662480
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 16:49 schreef Nerdmans het volgende:

[..]

Ja, dat moet ik eik wl een keer doen he'?
Ik zit alleen altijd zo te prutsen met het hosten van die foto's

Ik ben er wel achter dat hij niet veel sneller is dan de Seat.
Het accelereren vanuit 1 is wel sneller, vanwege grip, maar van 30-160 bijt t elkaar weinig hoor.
T voelt allemaal wel wat beter, zo van, ik ben er meer voor gemaakt om harder te gaan.

Wel geinig dat ik nu veel meer mensen in en om me heb die een sprintje willen doen.
Een gozer was zo bezig met kijken en doen dat hij keurig een stoepje meenam wheheheh
hij heeft ook minder vermogen dan die seat lijkt me. Zo'n impreza heeft er standaard "maar" 210 ofzo.
  zaterdag 23 december 2006 @ 00:43:35 #166
56074 Kolkie
in a state of trance
pi_44673139
Zijn model 218, maar dat varieert en is d.m.v. herprogrammering en open uitlaat eenvoudig naar 270 (betrouwbare) pk's te brengen.

Ibiza's zijn, zeker in 250 pk trim een ZEER goede match voor impreza's, voornamelijk door het flink lagere gewicht . Alleen die tractie he..
Life is too short don't stress every day
pi_44673754
Betrouwbaar ? Zolang je MAF het niet opgeeft ja .. Er is toch ook een hele reeks geweest die er mee ophield na een X-aantal minuten boven de 200 rijden? Subura NL heeft toen aangegeven dat ze daar niet voor zijn 'gemaakt' . Staan een aantal topics over op EM
pi_44676854
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 01:19 schreef Wimo. het volgende:
Betrouwbaar ? Zolang je MAF het niet opgeeft ja .. Er is toch ook een hele reeks geweest die er mee ophield na een X-aantal minuten boven de 200 rijden? Subura NL heeft toen aangegeven dat ze daar niet voor zijn 'gemaakt' . Staan een aantal topics over op EM
Idd de vanaf de WRX serie is dat aangepast!
pi_44683889
Nu scheelt het wel dat de VAG LMM'ers ook knudde zijn
pi_44697794
Klopt .. maar zelfs bij mijn Ex alfa 156 blies het blok niet op als de LMM verkeerde waardes gaf ... is niet echt iets op trots op te zijn.
pi_44728742
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 16:49 schreef Nerdmans het volgende:
Ik zit alleen altijd zo te prutsen met het hosten van die foto's
www.tinypic.com
Nee.
pi_44754197
Nou,

ik merk na een paar keer goed rijden, dat ik niet altijd mn vermogen volledig beschikbaar heb.
Vooral als ik rustig in de 2 zit en dan gas geef.
Ik ga eens langs de garage, want dat volet t zelfde als dat de LMM van de Seat aan t bokken was.

Ik heb al een post op SCN geplaatst. eens kijken wat t probleem kan zijn.
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_44858035









Zo,

dat is m dan
Ik denk dat er een nieuwe topic titel moet komen.
Hoe verkrijg ik 300 pk???

wheheh game on
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_44858085
Ik heb begrepen dat er meer Prezas last hebben van de 2
Dit heeft te maken met emissie normen ( volgens een SCN lid)

Als je even gas los doet en m weer intrapt dan snapt ie t weer.
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_44858094
Toen ik laatst op Spa was reden er 2 van die auto's rond.
zwaar getuned reden die echt veel auto's zoek
pi_44859684
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 15:35 schreef BaraCuda het volgende:
Toen ik laatst op Spa was reden er 2 van die auto's rond.
zwaar getuned reden die echt veel auto's zoek
Ja dat geloof ik best.
Er zijn turbo kits beschikbaar, waarmee je die krengen ruim over de 400 pk tilt.
Dat met een redelijk laag gewicht en 4wd, tel uit je winst.


Ik heb uit nieuwschierigheid alvast eens wat zaken nagvraagd voor deze.
Ik zit er aan te denken om op termijn alvast de downpipe center en einddemper te vervangen door een open 2,5 inch set. Een ITG filter er in te hangen met een sparco slangensetje.

Dan heb ik alvast wat extra koppel en vermogen.
Als ik dat allemaal heb gedaan kan ik eventueel nog een ECU optimalisatie via EMS of Scooby.

Ik geloof dat je met deze set up rond de 265 pk zit en een royaal koppel.
Lijkt me een leuk plan voor het eerste helft van t nieuwe jaar
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_44859873






3 stuks waren er die dag dus

http://www.marc-duez.be/report060822/index.htm Rest van de foto's Blauwe en Rode elise waren wij
pi_44860996
Vet!

Even stevig gummen op het Circuit...
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_44862471
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 16:58 schreef Nerdmans het volgende:
Vet!

Even stevig gummen op het Circuit...
ja als je keertje wil raggen moet je daar maar eens op inschrijven...

Duez days op spa.

Is ook veel anders als die trackdays in nederland waar je in een file achter elkaar aan rijdt.
Dit is gewoon doordeweeks en de drukte valt reuze mee. En omdat de baan zo enorm lang is kun je ronden achter elkaar rijden zonder iemand te zien voor of achter je
  zondag 31 december 2006 @ 18:07:58 #180
106959 Nerdmans
krekwakwauw
pi_44897667
T kleine en grote broertje. Jammer dat t al donker is....





ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_44898335
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 15:33 schreef Nerdmans het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]


Zo,

dat is m dan
Ik denk dat er een nieuwe topic titel moet komen.
Hoe verkrijg ik 300 pk???

wheheh game on
whehehe Ik denk dat je volgende topic dan zou moeten heten: Hoe hou ik 'm aan de praat?

Succes
Calm down, please!
  zondag 31 december 2006 @ 18:34:16 #182
106959 Nerdmans
krekwakwauw
pi_44898437
quote:
Op zondag 31 december 2006 18:30 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

whehehe Ik denk dat je volgende topic dan zou moeten heten: Hoe hou ik 'm aan de praat?

Succes
Echt waar?
Volgens mij zijn ze redelijk betrouwbaar toch?
Wat ik zo hoor en lees moet 260-270 wel te doen zijn hoor.

Ach jaaa. We zien wel wat t allemaal brengt!
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_44900067
quote:
Op zondag 31 december 2006 18:34 schreef Nerdmans het volgende:

[..]

Echt waar?
Volgens mij zijn ze redelijk betrouwbaar toch?
Wat ik zo hoor en lees moet 260-270 wel te doen zijn hoor.

Ach jaaa. We zien wel wat t allemaal brengt!
Ik kan niet uit eigen ervaring spreken maar een maat van me wel.
Die had een Impreza, zwaar getuned en heeft 'm weggedaan onder het mom "Ik blijf niet repareren".
Blijkt dat die Impreza's redelijk slecht tegen tunen kunnen. Heeft een S3 gekocht.

De jongen waar ik het over heb heeft inmiddels wel weer een Impreza erbij gekocht omdat hij er toch wel erg gek op is ... ook deze gaat toch weer getuned worden.

Impreza-liefhebbers kennen hem wel als Deep.

[ Bericht 1% gewijzigd door Googolplexian op 31-12-2006 19:50:19 ]
Calm down, please!
pi_44900608
quote:
Op zondag 31 december 2006 18:07 schreef Nerdmans het volgende:
T kleine en grote broertje. Jammer dat t al donker is....

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Bij de nieuwe generatie Impreza kun je bijna je hele vuist tussen de wielkas en het wiel plaatsen
  zondag 31 december 2006 @ 20:29:40 #185
106959 Nerdmans
krekwakwauw
pi_44901150
quote:
Op zondag 31 december 2006 19:40 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Ik kan niet uit eigen ervaring spreken maar een maat van me wel.
Die had een Impreza, zwaar getuned en heeft 'm weggedaan onder het mom "Ik blijf niet repareren".
Blijkt dat die Impreza's redelijk slecht tegen tunen kunnen. Heeft een S3 gekocht.

De jongen waar ik het over heb heeft inmiddels wel weer een Impreza erbij gekocht omdat hij er toch wel erg gek op is ... ook deze gaat toch weer getuned worden.

Impreza-liefhebbers kennen hem wel als Deep.
Tja,

ik denk dat als je met de standaard setting van je auto gaat sleutelen, je er altijd rekening mee dient te houden dat zaken eerder kapot gaan. Of in ieder geval harder slijten.
Met de Seat had ik ook meer onderhoud.
Tja zolang je geen hele dikke portemonnaie hebt en je toch hard wil gaan, moet je wat he?

Je kan maar een Tik hebben.
Mijn vader heeft een muntenverzameling ter waarde van 2 impreza's...
Ieder zijn meug
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
  zondag 31 december 2006 @ 20:34:04 #186
106959 Nerdmans
krekwakwauw
pi_44901246
quote:
Op zondag 31 december 2006 20:04 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Bij de nieuwe generatie Impreza kun je bijna je hele vuist tussen de wielkas en het wiel plaatsen
Ja, valt t jou ook op?

Ik zou m zeker 10 CM verlagen dat ding, ik vind t niet zo mooi.
Najaa niet mooi is ook weer niet waar.

Vette bak, alleen staat ie te hoog op zn poten.
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
  zondag 31 december 2006 @ 20:37:45 #187
106959 Nerdmans
krekwakwauw
pi_44901318
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 17:41 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

ja als je keertje wil raggen moet je daar maar eens op inschrijven...

Duez days op spa.

Is ook veel anders als die trackdays in nederland waar je in een file achter elkaar aan rijdt.
Dit is gewoon doordeweeks en de drukte valt reuze mee. En omdat de baan zo enorm lang is kun je ronden achter elkaar rijden zonder iemand te zien voor of achter je
Ja ga ik zeker eens doen.
Die lotus, heb je die gehuurd ofzo daar?

Zijn ook grappige auto's op een circuit!

Ik wil volgend jaar ook eens naar de Nurnberg ring toe.
Misschien moeten we eens pijlen of er meer liefhebbers zijn op fok.
Een Keer een Fok goes germany ding
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_44901413
quote:
Op zondag 31 december 2006 20:34 schreef Nerdmans het volgende:

[..]

Ja, valt t jou ook op?

Ik zou m zeker 10 CM verlagen dat ding, ik vind t niet zo mooi.
Najaa niet mooi is ook weer niet waar.

Vette bak, alleen staat ie te hoog op zn poten.
8cm verlagen en een maat grotere velgen eronder
pi_44909977
quote:
Op zondag 31 december 2006 20:37 schreef Nerdmans het volgende:

[..]

Ja ga ik zeker eens doen.
Die lotus, heb je die gehuurd ofzo daar?

Zijn ook grappige auto's op een circuit!

Ik wil volgend jaar ook eens naar de Nurnberg ring toe.
Misschien moeten we eens pijlen of er meer liefhebbers zijn op fok.
Een Keer een Fok goes germany ding
Nee van een oom van me en een vriend van die oom

Maar het sterft daar van de leuke auto's
  maandag 1 januari 2007 @ 15:09:46 #190
56074 Kolkie
in a state of trance
pi_44914408
270 pk is heel goed haalbaar met deze turbo. Zolang je daar niet overheen gaat/wilt is een 2.5 inch systeem ok. Wil je verder dan kun je beter een 3 inch (invidia) systeem overwegen. 300 pk met normale brandstof en standaard turbo is niet haalbaar (maar daar zijn replacements voor. 400 pk is HEEL lastig te halen, en het standaard blok kan dat niet aan. Bak ook niet trouwens. Tzt ga ik zelf zeker niet over de 270 pk heen i.v.m. betrouwbaarheid: bak word daarboven vaak onbetrouwbaar; het kan nog best lang goed gaan maar het gaat snel verkeerd. Tot aan dat vermogen is alles aardig bullitproof (of je moet veel flatout rijden ). In principe is de hardware van een impreza behoorlijk betrouwbaar, maar er zijn wat kleine dingetjes die je kunnen overkomen bij normaal gebruik.
Life is too short don't stress every day
pi_44943220
Ik zou als eerste rijvaardigheid training(en) volgen op het circuit.
Als tweede de remmen upgraden en een veerpootbrug monteren, in mijn ogen zijn dat de zwakste punten van een (oude) Impreza.
pi_44945118
van een beste seat naar de sjonniebak van tegenwoordig/toekomst
pi_44946524
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:53 schreef ptalover het volgende:
van een beste seat naar de sjonniebak van tegenwoordig/toekomst
Eensch.. zo'n saaie impreza nr 4839248239842398 behoeft geen apart topic.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 21:23:22 #194
106959 Nerdmans
krekwakwauw
pi_44953721
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 17:44 schreef 1299 het volgende:

[..]

Eensch.. zo'n saaie impreza nr 4839248239842398 behoeft geen apart topic.


Ik zal t hem niet vertellen, anders wordt hij droevig
En dan als een slopel al een eigen topic heeft dan mag de Suub er ook wel 1.
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
  dinsdag 2 januari 2007 @ 22:28:38 #195
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_44956285
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 21:23 schreef Nerdmans het volgende:

[..]



Ik zal t hem niet vertellen, anders wordt hij droevig
En dan als een slopel al een eigen topic heeft dan mag de Suub er ook wel 1.
Nerdmans hoest met die kassa chick dan
oe sorry ontopic, Subaru
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  woensdag 3 januari 2007 @ 11:29:29 #196
106959 Nerdmans
krekwakwauw
pi_44967078
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 22:28 schreef Houniet het volgende:

[..]

Nerdmans hoest met die kassa chick dan
oe sorry ontopic, Subaru
Ik heb een nieuwe!

Maar ook die durf ik niet te vragen en ik durf er ook geen topic meer over te starten
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_45021450
Chipbedrijven die 290 pk beweren op een std, Td04
LOL.

De remmen van het model wat jij hebt zijn al een stuk beter dan die van eerdere versies
(4 pots ipv 2pots)
Met een setje goede blokken/schijven zijn ze uitstekend geschikt voor sportief dagelijks gebruik, zelfs een trackday kan.

Mafsensor is bij de my99-00 HET zwakke punt, zeker als er een oliegedrenkt filter op zit (K&N o.a.)
Vervolgens zijn er nog 2 zwakkere punten, namelijk de bak (bij mij zit nu net nr3 eronder)
en Cilinder nr3, die bij extreem langdurige hoge toeren, icm een oliepijl dat in de buurt zit van minimum
onvoldoende smering, en koeling krijgt, en dan dus ook kaduuk gaat.

De bak is echter wel afhankelijk van het gebruik, Ik rijd met 270 pk 2x een bak kapot, terwijl bv iemand op SCN 380 pk heeft, nog steeds met de originele bak.
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:37:54 #198
158277 Michellll
Techno junkie
pi_45022001
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 00:44 schreef pwnd het volgende:
gewoon blijven rondrijden met dat blok. Blok verkopen en met je gespaarde geld een Audi TT blok met bak halen. 6 versnellingen en een blok wat standaard al 250pk zowat heeft. Ik snap niet wat er zo moeilijk is.
hier in de buurt rijdt een golf II met zn audi tt turbo blok a 250 pk
The weekend has landed. All that exists now is clubs, drugs, pubs and parties. Ive got 48 hours off from the world, man. Im gonna blow steam outa my head like a screaming kettle and talk codshit to strangers all night.
pi_45023580
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:26 schreef Impreza_driving_Nutcase het volgende:
De bak is echter wel afhankelijk van het gebruik, Ik rijd met 270 pk 2x een bak kapot, terwijl bv iemand op SCN 380 pk heeft, nog steeds met de originele bak.
Jij bent een clutch dumper ofzo?
pi_45026740
Bakken zijn gewoon peperkoek .. net als de blokken. Maat van me heeft een model met 120k op de teller en die zit ook al op z'n 2e versnellingsbak. En die rijdt echt niet asociaal hard. leuke wagens.. maar je kan zoveel kosten hebben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')