Ik zal er niks over zeggen alleen, snitches everywhere.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:19 schreef Chriz2k het volgende:
Uiteraard.
Dus je zou zwichten voor criminaliteit tegen de juiste prijsquote:Op zondag 19 februari 2006 23:27 schreef LoggedIn het volgende:
ik zou wel graag iets willen doen wat een redelijke hoeveelheid geld oplevert
Kom vanavond maar bij me thuis. En kleed je sexy.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:27 schreef LoggedIn het volgende:
ik zou wel graag iets willen doen wat een redelijke hoeveelheid geld oplevert
wat! die 3 euro 23 die je nog ergens in je mottenzakje hebt zitten?quote:Op zondag 19 februari 2006 23:38 schreef MrBean het volgende:
[..]
Kom vanavond maar bij me thuis. En kleed je sexy.
waarom niet? Denk dat de criminele sector me interessanter werk te bieden heeft als de legale banenmarkt op dit moment..quote:Op zondag 19 februari 2006 23:34 schreef S1nn3rz het volgende:
Dus je zou zwichten voor criminaliteit tegen de juiste prijs![]()
*checkt usericon*quote:Op zondag 19 februari 2006 23:50 schreef Asmodean het volgende:
nee
tenzij downloaden van van alles en nog wat crimineel is
what is er met mijn usericonquote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 02:53 schreef Orealo het volgende:
Oh, en nog eentje!![]()
Ik was medeplichtig![]()
Ik werkte bij de albert heijn als kassajongen, en het was best rustig, maar opeens was daar een groep marrokaanse jongeren, die wat spullen kwamen kopen, opzich geen probleem, tot opeens eentje mijn hand vastgreep en me boos aankeek, ik was best bang op dit moment en ging met m'n knie naar het alarm knopje, en hij zei "Luister, jij gaat dit pak mayonaise niet over de scanner heenhalen, begrepen?"
Ik dacht.. het gaat om een pak mayonaise? lama dan, en niet gescanned, voelde me daarna overgens wel schuldig, dus heb zelf een pak mayonaise gepakt, gescannend, betaald, en weer teruggezet
Pussyquote:Op maandag 20 februari 2006 02:53 schreef Orealo het volgende:
Oh, en nog eentje!![]()
Ik was medeplichtig![]()
Ik werkte bij de albert heijn als kassajongen, en het was best rustig, maar opeens was daar een groep marrokaanse jongeren, die wat spullen kwamen kopen, opzich geen probleem, tot opeens eentje mijn hand vastgreep en me boos aankeek, ik was best bang op dit moment en ging met m'n knie naar het alarm knopje, en hij zei "Luister, jij gaat dit pak mayonaise niet over de scanner heenhalen, begrepen?"
Ik dacht.. het gaat om een pak mayonaise? lama dan, en niet gescanned, voelde me daarna overgens wel schuldig, dus heb zelf een pak mayonaise gepakt, gescannend, betaald, en weer teruggezet
Ik hou me er uiteraard ook niet mee bezig, maar liever 2 euro kwijt dan m'n tandenquote:Op maandag 20 februari 2006 02:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Pussy!
Ik hou me zelf niet bezig met die zooi, maar ik kan d'r wel zo aan komen natuurlijk![]()
.
wederomquote:Op maandag 20 februari 2006 03:00 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ik hou me er uiteraard ook niet mee bezig, maar liever 2 euro kwijt dan m'n tanden
Jij bent zeker constant aan het lurken in dit topic om te kijken of je nog wat kan leren?quote:Op maandag 20 februari 2006 03:02 schreef punkgirl het volgende:
[..]
wederom![]()
als je het aan je baas verteld, dan laai je gewoon eerst het kassageld in, en zeg je dat ze dat ook meegenomen hebben, gegarandeert hoef jij niks te dokken!
quote:Op maandag 20 februari 2006 03:03 schreef Orealo het volgende:
[..]
Jij bent zeker constant aan het lurken in dit topic om te kijken of je nog wat kan leren?![]()
vet jaxquote:Op maandag 20 februari 2006 03:12 schreef ACT-F het volgende:
Ik begin niet aan deze topic, dan kan ik net zo goed een boek schrijven.
kut vvd-erquote:Op maandag 20 februari 2006 03:22 schreef Steijn het volgende:
Te hard rijden, belasting ontduiken. Voor de rest ben ik heel braaf.![]()
Nee, alvast een voorschot nemen op mijn idealen noem ik dat.quote:
dat mogen ze, zelfs mijn xp is legaal..quote:Op zondag 19 februari 2006 23:30 schreef Adelante het volgende:
en al die mensen die netjes nee zeggen, hebben vast nog geen bezoek gehad van de stichting brein
ontopic:
Dus eigenlijk heb je 2 fietsen geleend en een paar Marokkaantjes getrakteerd op Mayo.quote:Op maandag 20 februari 2006 02:53 schreef Orealo het volgende:
Oh, en nog eentje!![]()
Ik was medeplichtig![]()
haha.. ik vind dat wel amusantquote:Op maandag 20 februari 2006 10:45 schreef _V2 het volgende:
Voor mensen die een "creatieve" bijbaan zoeken of hebben, ga het in hemelsnaam niet aan mensen vertellen die je niet voor meer dan 100% kan vertrouwen. Ik heb aardig gehandeld en ook mensen laten meeprofiteren en ondanks dat lappen ze je er toch nog bij...
je laten intimideren door mcharbasquote:Op maandag 20 februari 2006 02:53 schreef Orealo het volgende:
Oh, en nog eentje!![]()
Ik was medeplichtig![]()
gelukkig ben jij met je criminele verleden wel een echte heldquote:Op maandag 20 februari 2006 17:18 schreef Camplo het volgende:
Jeetje =)
Hamburger flush bij de MC:
4 big macs, 4 mc chickens, 3 menu's bestellen en dan zeggen dat je maar 2 big mac's hebt gekregen.
Aanstekers jatten uit de campingwinkel.
Zo'n blikjes automaat op utrecht centraal in diggelen geknald toen er tot 3x toe na geld inwerpen niks uitkwam.
Graffiti in Den Bosch en hier in my hometown.
Wat spul uit Tsjechie verhandeld ooit. Boksbeugels, pepperspray, messen etc.
Shurikens rondsturen via een vriend in Thailand. In DVD doosjes 70% kwam aan de rest werd onderschept.
Dat was het wel zo'n beetje. Oh ja illegale kaartjes voor AFCA =)
Oh ja voor al die 'helden' hier: downloaden is niet illegaal
en dan die k*ut moslims die jouw buurt onveilig maken of nietquote:Op maandag 20 februari 2006 17:18 schreef Camplo het volgende:
Jeetje =)
4 big macs, 4 mc chickens, 3 menu's bestellen en dan zeggen dat je maar 2 big mac's hebt gekregen.
Zo'n blikjes automaat op utrecht centraal in diggelen geknald toen er tot 3x toe na geld inwerpen niks uitkwam.
Shurikens rondsturen via een vriend in Thailand. In DVD doosjes 70% kwam aan de rest werd onderschept.
stakkerquote:Op maandag 20 februari 2006 20:11 schreef Camplo het volgende:
Mijn buurt is niet onveilig knaapjes.
En welke dingen gebeurde hier in mijn buurt? Niks man!
foei foei,ga je schamen!!!quote:Op maandag 20 februari 2006 17:18 schreef Camplo het volgende:
Jeetje =)
Oh nee, ik wil wel wat noemen hoor. Right now you're busy with a very 'illegal' thingquote:Op maandag 20 februari 2006 20:47 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
foei foei,ga je schamen!!!
en dacht ik ja hoor doe ik toch nog wat illegaal. zeg jij dat downloaden niet illegaal is
dus is mijn antwoord nee .. nooit iets illegaals gedaan
ooh ja..wat doe ik?/quote:Op maandag 20 februari 2006 20:49 schreef Camplo het volgende:
[..]
Oh nee, ik wil wel wat noemen hoor. Right now you're busy with a very 'illegal' thing![]()
In de kelder is 't niet erg, dan ziet ie 't nietquote:Op maandag 20 februari 2006 20:55 schreef Blasphiem het volgende:
ik kocht vroeger gestolen brommeronderdelen in de kelder van de kerk van de zoon van de koster. Als je zo dicht bij God staat is het minder erg![]()
Alleen onder de 16.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:37 schreef krullul het volgende:
Als minderjarige meisjes neuken ook strafbaar is ben ik trouwens nog wat vergeten. (Dat was trouwens maar een keertje hoor, ben een milfhunter, en niet uit juridische veiligheidsredenen.)
Muziek en films niet, software wel.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:18 schreef Camplo het volgende:
Nope.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:26 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Muziek en films niet, software wel.
Iedereen zwicht tegen de juiste prijs..quote:Op zondag 19 februari 2006 23:34 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Dus je zou zwichten voor criminaliteit tegen de juiste prijs![]()
Trust me, het downloaden van software is illegaal.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:30 schreef SuperBosch het volgende:
[..]
Nope..
Downloaden is niet illegaal.
Het installeren wel.
Ben ik niet met je eens eigenlijk.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:59 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Iedereen zwicht tegen de juiste prijs..![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:30 schreef Jim.Beam het volgende:
Wildplassen![]()
Vandalisme![]()
Te hard rijden![]()
Zonder rijbewijs rijden![]()
Openbare dronkenschap![]()
Torrents![]()
En nog nooit een boete![]()
omg, kan je wel weer zien wat voorn sloebers die marrokanen zijn.. Een tubetje mayoquote:Op maandag 20 februari 2006 02:53 schreef Orealo het volgende:
Oh, en nog eentje!![]()
Ik was medeplichtig![]()
en wat nou als die prijs je vriendin is?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:17 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens eigenlijk.![]()
er zijn mensen die tegen geen enkele prijs iets crimineels zouden doen omdat ze geen zin hebben om een celstraf uit te moeten zitten.
Die angst is heerlijk, de adreline giert door je lijf, dat geeft je echt een kick.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:25 schreef cinnamongirl het volgende:
Bij veel dingen is het enige dat mij tegenhoudt de grote pakkans, ofwel angst.
Ik zou bijvoorbeeld gerust een beetje frauderen met de belastingen ofzo.
Hoi Tim Kuikquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:09 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Trust me, het downloaden van software is illegaal.
..dan is hun niet genoeg geboden. Zie ook Orealo's reply.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:17 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
er zijn mensen die tegen geen enkele prijs iets crimineels zouden doen omdat ze geen zin hebben om een celstraf uit te moeten zitten.
1. hetzelfde als jou alleen hield ik de fietsquote:Op maandag 20 februari 2006 02:50 schreef Orealo het volgende:
Ik ben een nepcrimineel en nog laf ook.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:07 schreef outcast_within het volgende:
[..]
1. hetzelfde als jou alleen hield ik de fiets
2. toen 2 grote zatte onder de coke zittende kerels stennis liepen te schoppen in "mijn" slijterijtje gewoon strak in de ogen blijven en niks zeggen. (druppels zweet kon ik haast proeven zo dichtbij) hun wegrennen met fles wodka. Ik erachteraan. hun weg. Ik zie 2 minuten later politie wagen. Aangehouden ingestapt rondgereden aangewezen en paar versterkingen later (wat nodig was) waren ze opgepakt. Maar ach jah jij komt ook niet uit het ghetto waar ze kerstbomen laten staan.
Record kerstboom laten staan
Ik ben helemaal verpest
Whehe in de krantquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:10 schreef Orealo het volgende:
[..]
goeie actie wel
![]()
Heb je die lui ooit terug gezien?
Ik kan me niet voorstellen waarom iemand dat zou doen. Ik vind dat echt meer iets voor filmsquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:29 schreef Orealo het volgende:
[..]
en wat nou als die prijs je vriendin is?
Of je moeder? of je kind?
Ik beloof niks, maar ik ga PS downloaden kopenquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:46 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Whehe in de krant
[afbeelding]
Edit: Orealo kun jij em door een geelfilter filter halen?
is goed zo. Volgens mij is men scanner stukquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:11 schreef Orealo het volgende:
Heb cs2 gedingesed![]()
[afbeelding]
Zoiets, of?
Tweakerquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:17 schreef outcast_within het volgende:
[..]
is goed zo. Volgens mij is men scanner stuk
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1113965
cs2?
quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:19 schreef Orealo het volgende:
[..]
Tweaker![]()
Photoshop CS2, de nieuwe, allemaal nieuwe dingetjes enzo![]()
Wat raar van die scanner, zat er niks bij de softare, iets van 'recalibrate colour' ofzo?
Ja da's waar, ze weten wel wat ze zeggenquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:22 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Whehe jah. Leuke mensen daar joh. Je word helemaal inelkaar geflamed als je OP niet goed zit. of info mist. Maar ze zijn er wel dig wijs. En om elke dig vraag nu op fok te stellen staat ook niet zo mooi in MyAtt
Edit: Whehe orealo Pwnd Tweakers. Heb ergens een colour calibrate knop gevonden. nergens op gedrukt. Maar ze komen er wel beter uit
sterf hoerquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:15 schreef luciferist het volgende:
stuk of 10 fietsen...
hee fietsie kope?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:13 schreef Aventura het volgende:
Ik haal mijn fietsen bij de junkieshop
stakkerquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:15 schreef luciferist het volgende:
stuk of 10 fietsen...
Je photoshop ook?quote:Op maandag 20 februari 2006 09:19 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat mogen ze, zelfs mijn xp is legaal..
quote:Op maandag 20 februari 2006 02:53 schreef Orealo het volgende:
Oh, en nog eentje!![]()
Ik was medeplichtig![]()
Is mierenneuken ook strafbaar?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:06 schreef Hanekrooi het volgende:
Aparte Supermarkt waar je werkte, pakken mayonaise...........Verkochten ze bij jullie ook melk in tubes en potten?
[..]
Het was wel degenlijk een pak, de oude pakken van Remia oid, wacht ik paint 'tquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:06 schreef Hanekrooi het volgende:
Aparte Supermarkt waar je werkte, pakken mayonaise...........Verkochten ze bij jullie ook melk in tubes en potten?
[..]
Pak, doos, same storyquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:14 schreef Orealo het volgende:
[..]
Het was wel degenlijk een pak, de oude pakken van Remia oid, wacht ik paint 't![]()
Jij moet de film Saw 1 eens kijken, het is een film, maar geeft wel een goed voorbeeld dat iedereen zou zwichten voor criminaliteit tegen de juiste prijs!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:17 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ghandiquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:29 schreef JosvG het volgende:
[..]
Jij moet de film Saw 1 eens kijken, het is een film, maar geeft wel een goed voorbeeld dat iedereen zou zwichten voor criminaliteit tegen de juiste prijs!
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:45 schreef outcast_within het volgende:
Ben niet crimineel, ben gewoon ghetto
[afbeelding]
Die heb ik gezien, en toch blijf ik bij mijn mening.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:29 schreef JosvG het volgende:
[..]
Jij moet de film Saw 1 eens kijken, het is een film, maar geeft wel een goed voorbeeld dat iedereen zou zwichten voor criminaliteit tegen de juiste prijs!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |