Ik zal er niks over zeggen alleen, snitches everywhere.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:19 schreef Chriz2k het volgende:
Uiteraard.
Dus je zou zwichten voor criminaliteit tegen de juiste prijsquote:Op zondag 19 februari 2006 23:27 schreef LoggedIn het volgende:
ik zou wel graag iets willen doen wat een redelijke hoeveelheid geld oplevert
Kom vanavond maar bij me thuis. En kleed je sexy.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:27 schreef LoggedIn het volgende:
ik zou wel graag iets willen doen wat een redelijke hoeveelheid geld oplevert
wat! die 3 euro 23 die je nog ergens in je mottenzakje hebt zitten?quote:Op zondag 19 februari 2006 23:38 schreef MrBean het volgende:
[..]
Kom vanavond maar bij me thuis. En kleed je sexy.
waarom niet? Denk dat de criminele sector me interessanter werk te bieden heeft als de legale banenmarkt op dit moment..quote:Op zondag 19 februari 2006 23:34 schreef S1nn3rz het volgende:
Dus je zou zwichten voor criminaliteit tegen de juiste prijs![]()
*checkt usericon*quote:Op zondag 19 februari 2006 23:50 schreef Asmodean het volgende:
nee
tenzij downloaden van van alles en nog wat crimineel is
what is er met mijn usericonquote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 02:53 schreef Orealo het volgende:
Oh, en nog eentje!![]()
Ik was medeplichtig![]()
Ik werkte bij de albert heijn als kassajongen, en het was best rustig, maar opeens was daar een groep marrokaanse jongeren, die wat spullen kwamen kopen, opzich geen probleem, tot opeens eentje mijn hand vastgreep en me boos aankeek, ik was best bang op dit moment en ging met m'n knie naar het alarm knopje, en hij zei "Luister, jij gaat dit pak mayonaise niet over de scanner heenhalen, begrepen?"
Ik dacht.. het gaat om een pak mayonaise? lama dan, en niet gescanned, voelde me daarna overgens wel schuldig, dus heb zelf een pak mayonaise gepakt, gescannend, betaald, en weer teruggezet
Pussyquote:Op maandag 20 februari 2006 02:53 schreef Orealo het volgende:
Oh, en nog eentje!![]()
Ik was medeplichtig![]()
Ik werkte bij de albert heijn als kassajongen, en het was best rustig, maar opeens was daar een groep marrokaanse jongeren, die wat spullen kwamen kopen, opzich geen probleem, tot opeens eentje mijn hand vastgreep en me boos aankeek, ik was best bang op dit moment en ging met m'n knie naar het alarm knopje, en hij zei "Luister, jij gaat dit pak mayonaise niet over de scanner heenhalen, begrepen?"
Ik dacht.. het gaat om een pak mayonaise? lama dan, en niet gescanned, voelde me daarna overgens wel schuldig, dus heb zelf een pak mayonaise gepakt, gescannend, betaald, en weer teruggezet
Ik hou me er uiteraard ook niet mee bezig, maar liever 2 euro kwijt dan m'n tandenquote:Op maandag 20 februari 2006 02:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Pussy!
Ik hou me zelf niet bezig met die zooi, maar ik kan d'r wel zo aan komen natuurlijk![]()
.
wederomquote:Op maandag 20 februari 2006 03:00 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ik hou me er uiteraard ook niet mee bezig, maar liever 2 euro kwijt dan m'n tanden
Jij bent zeker constant aan het lurken in dit topic om te kijken of je nog wat kan leren?quote:Op maandag 20 februari 2006 03:02 schreef punkgirl het volgende:
[..]
wederom![]()
als je het aan je baas verteld, dan laai je gewoon eerst het kassageld in, en zeg je dat ze dat ook meegenomen hebben, gegarandeert hoef jij niks te dokken!
quote:Op maandag 20 februari 2006 03:03 schreef Orealo het volgende:
[..]
Jij bent zeker constant aan het lurken in dit topic om te kijken of je nog wat kan leren?![]()
vet jaxquote:Op maandag 20 februari 2006 03:12 schreef ACT-F het volgende:
Ik begin niet aan deze topic, dan kan ik net zo goed een boek schrijven.
kut vvd-erquote:Op maandag 20 februari 2006 03:22 schreef Steijn het volgende:
Te hard rijden, belasting ontduiken. Voor de rest ben ik heel braaf.![]()
Nee, alvast een voorschot nemen op mijn idealen noem ik dat.quote:
dat mogen ze, zelfs mijn xp is legaal..quote:Op zondag 19 februari 2006 23:30 schreef Adelante het volgende:
en al die mensen die netjes nee zeggen, hebben vast nog geen bezoek gehad van de stichting brein
ontopic:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |