Ik beloof niks, maar ik ga PS downloaden kopenquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:46 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Whehe in de krant
[afbeelding]
Edit: Orealo kun jij em door een geelfilter filter halen?
is goed zo. Volgens mij is men scanner stukquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:11 schreef Orealo het volgende:
Heb cs2 gedingesed![]()
[afbeelding]
Zoiets, of?
Tweakerquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:17 schreef outcast_within het volgende:
[..]
is goed zo. Volgens mij is men scanner stuk
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1113965
cs2?
quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:19 schreef Orealo het volgende:
[..]
Tweaker![]()
Photoshop CS2, de nieuwe, allemaal nieuwe dingetjes enzo![]()
Wat raar van die scanner, zat er niks bij de softare, iets van 'recalibrate colour' ofzo?
Ja da's waar, ze weten wel wat ze zeggenquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:22 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Whehe jah. Leuke mensen daar joh. Je word helemaal inelkaar geflamed als je OP niet goed zit. of info mist. Maar ze zijn er wel dig wijs. En om elke dig vraag nu op fok te stellen staat ook niet zo mooi in MyAtt
Edit: Whehe orealo Pwnd Tweakers. Heb ergens een colour calibrate knop gevonden. nergens op gedrukt. Maar ze komen er wel beter uit
sterf hoerquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:15 schreef luciferist het volgende:
stuk of 10 fietsen...
hee fietsie kope?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:13 schreef Aventura het volgende:
Ik haal mijn fietsen bij de junkieshop
stakkerquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:15 schreef luciferist het volgende:
stuk of 10 fietsen...
Je photoshop ook?quote:Op maandag 20 februari 2006 09:19 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat mogen ze, zelfs mijn xp is legaal..
quote:Op maandag 20 februari 2006 02:53 schreef Orealo het volgende:
Oh, en nog eentje!![]()
Ik was medeplichtig![]()
Ik werkte bij de albert heijn als kassajongen, en het was best rustig, maar opeens was daar een groep marrokaanse jongeren, die wat spullen kwamen kopen, opzich geen probleem, tot opeens eentje mijn hand vastgreep en me boos aankeek, ik was best bang op dit moment en ging met m'n knie naar het alarm knopje, en hij zei "Luister, jij gaat dit pak mayonaise niet over de scanner heenhalen, begrepen?"
Ik dacht.. het gaat om een pak mayonaise? lama dan, en niet gescanned, voelde me daarna overgens wel schuldig, dus heb zelf een pak mayonaise gepakt, gescannend, betaald, en weer teruggezet
Is mierenneuken ook strafbaar?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:06 schreef Hanekrooi het volgende:
Aparte Supermarkt waar je werkte, pakken mayonaise...........Verkochten ze bij jullie ook melk in tubes en potten?
[..]
Het was wel degenlijk een pak, de oude pakken van Remia oid, wacht ik paint 'tquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:06 schreef Hanekrooi het volgende:
Aparte Supermarkt waar je werkte, pakken mayonaise...........Verkochten ze bij jullie ook melk in tubes en potten?
[..]
Pak, doos, same storyquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:14 schreef Orealo het volgende:
[..]
Het was wel degenlijk een pak, de oude pakken van Remia oid, wacht ik paint 't![]()
Jij moet de film Saw 1 eens kijken, het is een film, maar geeft wel een goed voorbeeld dat iedereen zou zwichten voor criminaliteit tegen de juiste prijs!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:17 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens eigenlijk.![]()
er zijn mensen die tegen geen enkele prijs iets crimineels zouden doen omdat ze geen zin hebben om een celstraf uit te moeten zitten.
Ghandiquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:29 schreef JosvG het volgende:
[..]
Jij moet de film Saw 1 eens kijken, het is een film, maar geeft wel een goed voorbeeld dat iedereen zou zwichten voor criminaliteit tegen de juiste prijs!
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:45 schreef outcast_within het volgende:
Ben niet crimineel, ben gewoon ghetto
[afbeelding]
Die heb ik gezien, en toch blijf ik bij mijn mening.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:29 schreef JosvG het volgende:
[..]
Jij moet de film Saw 1 eens kijken, het is een film, maar geeft wel een goed voorbeeld dat iedereen zou zwichten voor criminaliteit tegen de juiste prijs!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |