Muziek en films niet, software wel.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:18 schreef Camplo het volgende:
Oh ja voor al die 'helden' hier: downloaden is niet illegaal
Nope.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:26 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Muziek en films niet, software wel.
Iedereen zwicht tegen de juiste prijs..quote:Op zondag 19 februari 2006 23:34 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Dus je zou zwichten voor criminaliteit tegen de juiste prijs![]()
Trust me, het downloaden van software is illegaal.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:30 schreef SuperBosch het volgende:
[..]
Nope..
Downloaden is niet illegaal.
Het installeren wel.
Ben ik niet met je eens eigenlijk.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:59 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Iedereen zwicht tegen de juiste prijs..![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:30 schreef Jim.Beam het volgende:
Wildplassen![]()
Vandalisme![]()
Te hard rijden![]()
Zonder rijbewijs rijden![]()
Openbare dronkenschap![]()
Torrents![]()
En nog nooit een boete![]()
omg, kan je wel weer zien wat voorn sloebers die marrokanen zijn.. Een tubetje mayoquote:Op maandag 20 februari 2006 02:53 schreef Orealo het volgende:
Oh, en nog eentje!![]()
Ik was medeplichtig![]()
Ik werkte bij de albert heijn als kassajongen, en het was best rustig, maar opeens was daar een groep marrokaanse jongeren, die wat spullen kwamen kopen, opzich geen probleem, tot opeens eentje mijn hand vastgreep en me boos aankeek, ik was best bang op dit moment en ging met m'n knie naar het alarm knopje, en hij zei "Luister, jij gaat dit pak mayonaise niet over de scanner heenhalen, begrepen?"
Ik dacht.. het gaat om een pak mayonaise? lama dan, en niet gescanned, voelde me daarna overgens wel schuldig, dus heb zelf een pak mayonaise gepakt, gescannend, betaald, en weer teruggezet
en wat nou als die prijs je vriendin is?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:17 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens eigenlijk.![]()
er zijn mensen die tegen geen enkele prijs iets crimineels zouden doen omdat ze geen zin hebben om een celstraf uit te moeten zitten.
Die angst is heerlijk, de adreline giert door je lijf, dat geeft je echt een kick.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:25 schreef cinnamongirl het volgende:
Bij veel dingen is het enige dat mij tegenhoudt de grote pakkans, ofwel angst.
Ik zou bijvoorbeeld gerust een beetje frauderen met de belastingen ofzo.
Hoi Tim Kuikquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:09 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Trust me, het downloaden van software is illegaal.
..dan is hun niet genoeg geboden. Zie ook Orealo's reply.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:17 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens eigenlijk.![]()
er zijn mensen die tegen geen enkele prijs iets crimineels zouden doen omdat ze geen zin hebben om een celstraf uit te moeten zitten.
1. hetzelfde als jou alleen hield ik de fietsquote:Op maandag 20 februari 2006 02:50 schreef Orealo het volgende:
Ik ben een nepcrimineel en nog laf ook.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:07 schreef outcast_within het volgende:
[..]
1. hetzelfde als jou alleen hield ik de fiets
2. toen 2 grote zatte onder de coke zittende kerels stennis liepen te schoppen in "mijn" slijterijtje gewoon strak in de ogen blijven en niks zeggen. (druppels zweet kon ik haast proeven zo dichtbij) hun wegrennen met fles wodka. Ik erachteraan. hun weg. Ik zie 2 minuten later politie wagen. Aangehouden ingestapt rondgereden aangewezen en paar versterkingen later (wat nodig was) waren ze opgepakt. Maar ach jah jij komt ook niet uit het ghetto waar ze kerstbomen laten staan.
Record kerstboom laten staan
Ik ben helemaal verpest
Whehe in de krantquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:10 schreef Orealo het volgende:
[..]
goeie actie wel
![]()
Heb je die lui ooit terug gezien?
Ik kan me niet voorstellen waarom iemand dat zou doen. Ik vind dat echt meer iets voor filmsquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:29 schreef Orealo het volgende:
[..]
en wat nou als die prijs je vriendin is?
Of je moeder? of je kind?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |