kort samengevat:quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:18 schreef syzo het volgende:
Daanbanaantje ik heb het begin van dit alles gemist. Kun je mij vertellen waar dit precies om gaat? Is het een grote inzameling ofzo?
edit: ik heb misschien nog wel wat....wat is er nog nodig?
ja ik wil m koloniaal gaan verven en de commode ook.. staat wel mooi bij de witte muren en witte vloerbedekking.. denk ik... en ook wat zwaarder bij al die zuurstokkleurtjesquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:29 schreef renzell het volgende:
Fijn bedje! Kleur is exact hetzelfde als op de foto. Ik wilde hem eerst verven, maar het is er niet meer van gekomen. Maar aangezien Juultje al een heel kleurrijk kamertje heeft, was het eigenlijk wel goed zo.![]()
nee meubeltjes zijn zo goed als klaar...quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:39 schreef syzo het volgende:
heeft ze nog meubeltjes nodig?
en ik heb ook nog een fietsstoeltje liggen (al heeft ze dat nog lang niet nodig)
voor en achter (van bobike)quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:49 schreef DaanBanaantje het volgende:
[..]
nee meubeltjes zijn zo goed als klaar...
fietsstoeltje duurt nog wel heel lang ja
is het voor voor? en vanaf/tot hoeveel kilo? ze kan m natuurlijk altijd wegleggen
weet je zeker dat je die zomaar weg wilt geven?quote:
ehhm.. geen hydrofiele luiers want die heeft moussy al voor me..quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:53 schreef Vicky het volgende:
Daan, heeft ze nog omslagdoeken en hydrofiele luiers nodig? Vriendinnetje van een ander forum heeft ook nog wat spulletjes.
ja echt...ze liggen nu al zo lang in de schuur. Ik zit er al zo lang over na te denken.quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:04 schreef DaanBanaantje het volgende:
[..]
weet je zeker dat je die zomaar weg wilt geven?
anders graag
Ik ga je mailenquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:18 schreef syzo het volgende:
[..]
ja echt...ze liggen nu al zo lang in de schuur. Ik zit er al zo lang over na te denken.
Eerst wilde ik ze verkopen maar je krijgt er toch niets meer voor ja 5 euro ofzo. De mensen willen altijd zo veel mogelijk voor zo min mogelijk geld.
Dus ik had al heel lang in gedachten om ze aan iemand te geven die het gewoon niet zelf kan kopen, maar ik had nog niemand gevonden.
Dus bij deze.
(mail me anders even op hotmail... sizzle_x)
Bij ons bij de Margriet (drogisterij) hebben ze ze volgens mij.. Weet het alleen niet 100% zeker.quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:18 schreef MaLo het volgende:
Ik ben driftig op zoek naar dit difrax popje, in het blauw, van gewone badstof.
In de winkel zijn alleen nog de popjes van heel zachte stof te koop, en die wil mijn dochtertje niet.
Ze had er altijd één op reserve, totdat ze er (door verkeerd wisselen van ons) achter kwam dat ze dus stiekum twee popjes had ipv één.
Nu is één van beide popjes zoek en dat levert dikke tranen op.
Wie o wie kan mij helpen aan dit popje?
Bij de AH moet ik nog kijken, de lokale drogisterijen hebben ze niet. Daar heb ik al vaker gekeken, omdat ik wel een extra popje erbij wildequote:Op woensdag 22 februari 2006 14:57 schreef Snowwww het volgende:
[..]
Bij ons bij de Margriet (drogisterij) hebben ze ze volgens mij.. Weet het alleen niet 100% zeker.
En bij de AH zijn er een hele hoop Difraxpopjes in de aanbieding, wellicht zit die van jullie er tussen?
Oh, en bij ons bij de Kruidvat zijn ze een hoop Difraxdingen aan het wegdoen, dus wie weet zit er daar wat tussen.
Ik ga vrijdag weer het dorp in, dan wil ik wel even voor je kijken...
quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:29 schreef Icaä het volgende:
Oké, ik heb nog even wat verzameld.
Naast de broeken die ik beloofd had ook een T-shirt, gebreide roze slofjes, Laura-Ashley-achtige bloemige gordijen (of stof om wat anders van te maken), een staafmixer (onmisbaar voor gezonde én goedkope babyhapjes), ehm, een zwangerschapsonderbroek(zo eentje die niet van je grote buik afzakt (en ja, natuurlijk schoon en gewassen op 60 graden!).
O ja, verder nog twee keer een handkolf, van Medela en van Avent. Ze moet ze goed uitkoken (staat ook op het briefje erbij), maar dan kan er niks meer mis zijn (ik heb spruw gehad, en dus even een kwartiertje in kokend water, dan gebeurt er niks meer). Voor een kolf vind ik: beter mee verlegen dan om verlegen. Weggooien kan altijd nog.
Nou dat was het weer zo'n beetje. Hoop dat het een beetje in de smaak valt.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa, die komt vandaag langsquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:26 schreef Lishe het volgende:
Rottdog, zou je me even kunnen laten weten of je lief vandaag de dozen komt brengen? Dank!
Ik ga 5 uur weg, met een beetje geluk ben ik er binnen een kwartierquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:57 schreef Lishe het volgende:
Nou, nog niks definitiefs.... maar dan zorg ik dat vriendje thuis is!![]()
LadySquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:07 schreef LadyS het volgende:
Ik heb een aantal kleertje gevonden in grotere maatjes.
En ook nog 2 rompertje (knalroze) in maat 50-56.
2 poefjes dus
En een strandsetje van Nijntje, wil je die hebben (emmertje, schepje, harkje enz.)
quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:09 schreef DaanBanaantje het volgende:
[..]
LadyS![]()
alleen strandsetje is denk ik wel erg vroeg hoor!maar wel lief aangeboden
daar zat ik ook aan te denken, maar ik denk dat ze het leuker vind om er zelf ook bij betrokken te zijn...quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:52 schreef moussy het volgende:
Oh Daan, kan je het niet zo een keer regelen dat zij een dagje weg is en jij de sleutel hebt om het kamertje in te ruimen
anders hebben we een roze probleempjequote:Op donderdag 23 februari 2006 18:00 schreef TearSong het volgende:
Ik zat laatst te denken overigens...laat dit alsjeblieft niet zo'n gevalletje zijn waarbij ze het geslacht verkeerd zagen op de echo...
ja is ook wel zo maar toch.. ik weet nietquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:24 schreef moussy het volgende:
Iedere (ex) zwangere weet toch dat alles 30.000x van plaats veranderd![]()
ze heeft een klein flatje ja..quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:15 schreef jessie het volgende:
Wat een actie hier
Zodra ik me beter voel ga ik ook spitten. Met 2 meiden zijn er hier vast nog wel wat zoete dingen te vinden.
Woonde ze al wel op zichzelf? Of hoe komt ze aan woonruimte?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |