Jaaaaaaaaaaaaaaaaa, die komt vandaag langsquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:26 schreef Lishe het volgende:
Rottdog, zou je me even kunnen laten weten of je lief vandaag de dozen komt brengen? Dank!
Ik ga 5 uur weg, met een beetje geluk ben ik er binnen een kwartierquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:57 schreef Lishe het volgende:
Nou, nog niks definitiefs.... maar dan zorg ik dat vriendje thuis is!![]()
LadySquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:07 schreef LadyS het volgende:
Ik heb een aantal kleertje gevonden in grotere maatjes.
En ook nog 2 rompertje (knalroze) in maat 50-56.
2 poefjes dus
En een strandsetje van Nijntje, wil je die hebben (emmertje, schepje, harkje enz.)
quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:09 schreef DaanBanaantje het volgende:
[..]
LadyS![]()
alleen strandsetje is denk ik wel erg vroeg hoor!maar wel lief aangeboden
daar zat ik ook aan te denken, maar ik denk dat ze het leuker vind om er zelf ook bij betrokken te zijn...quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:52 schreef moussy het volgende:
Oh Daan, kan je het niet zo een keer regelen dat zij een dagje weg is en jij de sleutel hebt om het kamertje in te ruimen
anders hebben we een roze probleempjequote:Op donderdag 23 februari 2006 18:00 schreef TearSong het volgende:
Ik zat laatst te denken overigens...laat dit alsjeblieft niet zo'n gevalletje zijn waarbij ze het geslacht verkeerd zagen op de echo...
ja is ook wel zo maar toch.. ik weet nietquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:24 schreef moussy het volgende:
Iedere (ex) zwangere weet toch dat alles 30.000x van plaats veranderd![]()
ze heeft een klein flatje ja..quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:15 schreef jessie het volgende:
Wat een actie hier
Zodra ik me beter voel ga ik ook spitten. Met 2 meiden zijn er hier vast nog wel wat zoete dingen te vinden.
Woonde ze al wel op zichzelf? Of hoe komt ze aan woonruimte?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |