ik ookquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:10 schreef Rottdog het volgende:
Dat is ook zo maar vindt het gewoon zo geweldig
Dit gaat 'm wordenquote:Op zondag 26 feb ga ik naar:Anitra - Lopik (vóór 11:00; adres ontvangen) Sugar - Eindhoven (vóór 12:00; adres ontvangen) _evenstar_ - Nuth (ergens tussen 13:00 en 14:00; adres ontvangen) Leah - bij Amersfoort rechtsaf en dan een eind naar het oosten (rond 15:30) Ireth - Utrecht (ná 16:00; adres ontvangen) DaanBanaantje - Almere (als dagafsluiter; adres ontvangen)
whoehoeeeeeeeeeeeeeeee tot zondagquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dit gaat 'm worden
Leah heeft mail en als ze wil ga ik daar ook nog langs. Dames; tot zondag
Zwangerschapskleding maat 40, ik heb hier nog 3 broeken (waaronder 1 hele fijne spijkerbroek).quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:07 schreef DaanBanaantje het volgende:
het enige wat nog nodig is:
* zwangerschapskleding maat 40
Anders is sugar misschien ook een optie (Eindhoven); kom je ook langs als ik me niet vergisquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:21 schreef Icaä het volgende:
Evenstar, dan zal ik toch even bij je langs moeten komen
Zaterdag?
Zou je me willen mailen? nausicaa_nescio apenstaartje yahoo punt com
Hemel, nee,quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:27 schreef DaanBanaantje het volgende:
Icaa, als je het kwijt wilt graag! Dan zal ik het laten passen.. mocht het nou te groot zijn, wil je het dan terug of?
De reiswieg is juist perfect om te gebruiken voor in haar slaapkamertje.. aangezien daar net een kledingkast en 2persoonsbed in past is zoiets superhandig! Het echte wiegje/eigenlijk meer ledikantje komt op de babykamerquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:34 schreef Leah het volgende:
http://images.speurders.nl/images/18/1813/18133935_1_detail.jpg
Daan, het is dus zo'n wiegje, alleen iets fijnmaziger, zeg maar, en dan nog met een witte katoenen bekleding erin.
Wij hebben hem zelf altijd gebruikt om de baby bij ons op de kamer te kunnen leggen, de "gewone" wieg stond in de babykamer.
Als jij zelf nu gaat bieden op een wiegje, heb je de mijne dan nog nodig?
Niet dat het me iets uitmaakt hoor, maar het zou zo zonde zijn als Elisa dan dat hele eind gaat rijden als je hem achteraf niet nodig hebt?
ja.. de echomevrouw was er 100% zeker van zei ze.. t word echt een meisje!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:50 schreef Icaä het volgende:
[..]
Hemel, nee,
Ik probeer net de zolder wat leger te krijgen!
(maar qua babykleertjes kan ik je niet helpen, aangezien ik twee zoons heb met dito stoere kleren!)
Ze weet toch wel echt zeker dat het een meisje wordt he? Ik bedoel, we kennen allemaal de verhalen van jongetjes die meisjes bleken te zijn, en andersom.
Het zou toch wat zijn, kunnen we opnieuw beginnen, komt de andere helft van de moeders aan bod om spullen te doneren....
Langsgaan bij Sugar is minder handig, omdat de kinderen dan ook in de auto zitten, en je zó driekwartier kwijt bent. Liever vanuit Maastricht een stukje rijden, maar dan zonder de kids (die bij opa en oma zijn dan). Maar natuurlijk mag je je met dit soort dingen bemoeien hoor!
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:35 schreef Rottdog het volgende:
Zo de twee grote dozen kunnen op reis naar Lishe
Prima!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:58 schreef Leah het volgende:
ElisaB, hotmail heeft weer een depressie, je krijgt mijn telefoonnr zodra ie het weer doet!
Ik zal mijzelf voorzien van alles wat een mens op één dag nodig kan hebben, maar ik vermoed dat ik tegen die tijd wel even een keer zal moeten plassenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:42 schreef Leah het volgende:
Hartstikke fijn! Heb jij dan nog even tijd voor koffie/iets te eten?
Wij hebben hier ook nog het eerste rompertje van ons miniatuurtje. Net zo groot als mijn hand. Onvoorstelbaar.quote:Op woensdag 22 februari 2006 07:59 schreef Vicky het volgende:
* Vicky is even een beetje emo/sentimenteel..
ben spulletjes voor Daan aan het uitzoeken en die 1e kleertjes van Amber zijn ZOOOO klein![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 08:15 schreef Vicky het volgende:
had net het allereerste pakje dat ze aanhad in mijn hand.. KLEIN!!! maar zooo schattig.. die ga ik in laten lijsten
Daan jouw kant komt op:
* 5x romper met korte mouwtjes 50/56
* 6x romper zonder mouwtjes 50/56
* 1x romper lange mouw 56
* 2x fles Avent 125 ml
* 2x fles Avent 260 ml
* 2x speen Avent maat 2
* 2x pyamatje 50
* 1x pyama 50/56
* 2x pakje 50
* 1x truitje 50/56
* 1x truitje 56
* 3x boxpakjes 56
* 6x slabbetjes
* 1x kruikezak
* 8x sokjes
* 1x slofjes
* 1 zeepje
* 1x slaapzak met lange mouwen en capuchon
meer past er niet in de doos
nee.. ik heb nog lang niet alles binnen, maar ik zoek elke keer als ik wat krijg alles uit... het geld dus ook voor alle spullen die ik nog moet krijgenquote:Op woensdag 22 februari 2006 08:41 schreef bixister het volgende:
sjonge vicky, wat een pakket!
en daan, lijkt me logisch dat je een voorselectie maakt (maar je hebt toch nog lang niet alles binnen?). en wat je vriendin met al dat aanbod doet mag ze -lijkt mij- helemaal zelf weten. al verkoopt ze de hele reutemeteut en koopt ze er andere spullen voor, prima!
quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:18 schreef renzell het volgende:
Die heeft Juultje ook!Echt precies dezelfde!!!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |