graagquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:57 schreef Vicky het volgende:
Daan, heb je eigelijk flesjes nodig?? Ik heb nog een zooi Avent flessen staan maar Amber wil alleen Difrax
spenen heb ik wel al dus alleen flesjes zijn ook welkom hoor!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:05 schreef Vicky het volgende:
oke, duik imk ook ff in de flessendoos
moet alleen ff kijken of ik nog spenen heb, dat weet ik niet zeker
lakentjes zijn heel erg welkom! deken ook, rompertje ook, hoedjes ook en het boek ookquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:07 schreef Luchtbel het volgende:
Daan? Heb je genoeg lakentjes? Anders krijg je die van ons hoor maar als er al genoeg zijn geef ik die aan een vriendin. Ik heb nog twee slaapzakjes, een lichtblauw deken, lief rompertje met spaghettibandjes, stoelverkleiner voor kinderstoel???, drie hoedjes, een boxkleed en dat boek dus.
Kan je dat nog gebruiken? Dan breng ik het volgende week even langs want deze week zit propvol.
Owwwwww....quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:29 schreef bixister het volgende:
badolie en babyshampoo etc, neem ik aan. keus genoeg!
Nee ik zou echt niet gaan. En nu snel weer ontopicquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:39 schreef Ladybos het volgende:
Luchtbel en als ik nou ook kom, durf je dan wel ? Maken we d'r een minimeet van
ik ben ook zo eng!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:42 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Nee ik zou echt niet gaan. En nu snel weer ontopic
jaaaaa die is leuheukkkk! die is perfect als aankleding!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:17 schreef Luchtbel het volgende:
Vind je dit leuk als aankleding? Volgens mij hebben we er drie of vier, gebruiken we niet. Veel te zoet.
[afbeelding]
woon je ook langs lijn 5? ivm inplannen
Aha, nog even over zondag: als je iemand aan het eind van de straat een auto ziet uitladen (om er vervolgens met hoge snelheid vandoor te gaan), dan ben ik datquote:
hehehehequote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Aha, nog even over zondag: als je iemand aan het eind van de straat een auto ziet uitladen (om er vervolgens met hoge snelheid vandoor te gaan), dan ben ik dat
Lekker voor die tijd opeten, want ik snoep toch nietquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:34 schreef DaanBanaantje het volgende:
hehehehe![]()
![]()
en al die taart die ik heb gekocht dan?![]()
nou... ze krijgt waartschijnlijk heel onze inrichting (door t verhuizen etc) dus dan heeft ze niks meer nodig.. maar nogmaalsquote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:06 schreef LadyS het volgende:
Daan, ik kan nog niet zo goed zeggen wanneer ik kanIk moet met de auto komen, maar die is doordeweeks in gebruik
Aankomend weekend wordt ook moeilijk
Ik zat net te denken trouwens, heeft ze spullen voor zichzelf nodig? Voor haar huis? Wij gaan dus verhuizen en er zijn een aantal dingen die ik op marktplaats op op de rommelmarkt zou gaan verkopen. Misschien dat zij er wat aan heeft?
Bijv. een heleboel mokken (van de Loony Tunes) en dat is het enige wat ik nu kan bedenken
Maar goed, voordat ik ga zoeke: heeft ze dus van die dingen nodig (je mag ook meubilair noemendie willen we veelal ook kwijt, ik moet alleen even overleggen of dat volledig gratis mag
)
Als je me even mailt waar je precies woont, dan kan ik zelf even kijken. Zo het nu is, lijkt het erop dat ik best nog een extra rondje kan maken hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:44 schreef Leah het volgende:
Goed, ik lees de route van ElisaB, en ik zit echt mega uit de richtingDus dat wordt niets.
Ik ga kijken of het echt niet met de post kan, maar hoe het ook zij, die reiswieg en babytas komen echt op de plaats van bestemming, hoor! Desnoods rij ik zelf even naar Almere. Komt goed!
En ik heb nog wel even Daan, denk ik? Ik weet dat je alles voor de 35e week wilt geven, maar eventueel iets later, zou dat ook nog kunnen?
Oke, er is er eentje bij waar een steentje af is. Dat steentje heb ik nog wel maar die moet je even plakken, ik heb geen secondelijm ofzo. Ik kom het volgende week wel even afgeven.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:30 schreef DaanBanaantje het volgende:
[..]
jaaaaa die is leuheukkkk! die is perfect als aankleding!hoe zoeter hoe beter!
lijn 5.. jup.. gewoon uitstappen op station almere centrum en je bent bij mij
Nou neehee maar sowieso ga ik niet meer afspreken als ik eerst heb gezegd dat ik niet durf hiehiequote:
dank dankquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:10 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Oke, er is er eentje bij waar een steentje af is. Dat steentje heb ik nog wel maar die moet je even plakken, ik heb geen secondelijm ofzo. Ik kom het volgende week wel even afgeven.
[..]
Nou neehee maar sowieso ga ik niet meer afspreken als ik eerst heb gezegd dat ik niet durf hiehiemaar serieus ik voel me dan gewoon niet fijn en dan heeft niemand er wat aan en vooral ik zelf niet.
ja ja ja ja ja poefjessssssquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:21 schreef LadyS het volgende:
daan, ik heb hier nog 2 pluizige poefjes. In het lila. Is dat wat?
hehe tis goed joh!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:19 schreef Luchtbel het volgende:
Oke goed van die lijm, ik heb zulke dingen nooit.
Ja maar dat vind ik niet echt kennen, het is helemaal niks persoonlijks ofzo. Dat wou ik net eigenlijk vooral even zeggen.
whoehoeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |