abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 februari 2006 @ 16:45:57 #181
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35292735
quote:
Op maandag 20 februari 2006 16:44 schreef Bastard het volgende:

[..]

Je kan mediteren op allerlei manieren.. wat jij bedoelt is visualiseren, zo doe ik het ook inderdaad. Maar die berg is geen verplichte kost hoor Misschien zit je liever onder water in een grot om maar wat te zeggen? Tenslotte kan alles in je geest, dus onder water ademen of vliegen hoog in de lucht kan allemaal.
Lekker is om te gaan "naar jou vertrouwde plek" Ik visualiseer een gouden korenveld.. waarin ik het koren kan ruiken, als ik door het veld loop. Met mijn armen gestrekt onder mijn handpalmen de korenvezels voelend. Of een boomstam op een open plek in een groen bos, ruikend na een frisse regenbui.

Maar je kan je ook 'leeg maken' concentreren op niets.. gedachte's komen, en laten gaan.. proberen deze niet vast te houden. Letten op je buikademhaling.. je hara. En daar 'zijn'.
idd ik zit vaak in het windows XP landschap maar dan met wat langer gras
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  maandag 20 februari 2006 @ 16:46:14 #182
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35292750
quote:
Op maandag 20 februari 2006 16:44 schreef Bastard het volgende:

[..]

Je kan mediteren op allerlei manieren.. wat jij bedoelt is visualiseren, zo doe ik het ook inderdaad. Maar die berg is geen verplichte kost hoor Misschien zit je liever onder water in een grot om maar wat te zeggen? Tenslotte kan alles in je geest, dus onder water ademen of vliegen hoog in de lucht kan allemaal.
Lekker is om te gaan "naar jou vertrouwde plek" Ik visualiseer een gouden korenveld.. waarin ik het koren kan ruiken, als ik door het veld loop. Met mijn armen gestrekt onder mijn handpalmen de korenvezels voelend. Of een boomstam op een open plek in een groen bos, ruikend na een frisse regenbui.

Maar je kan je ook 'leeg maken' concentreren op niets.. gedachte's komen, en laten gaan.. proberen deze niet vast te houden. Letten op je buikademhaling.. je hara. En daar 'zijn'.

Thanks for the uitleg

Dat laten stromen lukt me nu, maar dat gaat vanzelf, dan stroom ik leeg en ben ik echt lucht in het hoofd, dan lijkt mijn hoofd ook groot te zijn Alsof mijn hoofd niet eens bestaat. . Inbeelden dat ik ergens anders ben zal ik nog willen leren een beetje. Dat ik dus echt kan reizen

Is dat mediteren dan niet een andere naam voor astraal reizen Als je andere plekken opzoekt dus
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  maandag 20 februari 2006 @ 16:48:17 #183
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_35292816
quote:
Op maandag 20 februari 2006 16:46 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Thanks for the uitleg

Dat laten stromen lukt me nu, maar dat gaat vanzelf, dan stroom ik leeg en ben ik echt lucht in het hoofd, dan lijkt mijn hoofd ook groot te zijn Alsof mijn hoofd niet eens bestaat. . Inbeelden dat ik ergens anders ben zal ik nog willen leren een beetje. Dat ik dus echt kan reizen

Is dat mediteren dan niet een andere naam voor astraal reizen Als je andere plekken opzoekt dus
Wel de eerste opzet naar astraal reizen

Ik visualiseer me vaak een heuvelachtig landschap met een riviertje, boompjes, gras en een zonnige namiddag. Een heerlijke plek om tot rust te komen. Soms ga ik daarna ook astraal Dat gaat dan weer een stap verder, je treedt dan uit en bent met je geest echt op die plek, of op een andere plek en kunt invloed uitoefenen op je omgeving.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  maandag 20 februari 2006 @ 16:56:07 #184
8372 Bastard
Persona non grata
pi_35293109
quote:
Op maandag 20 februari 2006 16:46 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Thanks for the uitleg

Als je diep genoeg in een meditatieve toestand komt dan is het inderdaad alsof je lichaam er niet meer is, dan ben je meer in je astrale lichaam aanwezig. Tenslotte is het lichaam wat je draagt ook maar een gereedschap om te kunnen functioneren op deze aardbol, maar ben jijzelf je ziel of je geest.
Ik had sterk het gevoel tijdens mijn reiki 2 initiatie dat ik meer was dan mijn lichaam aangaf.. mijn arm ging verder dan waar die nu lichamelijk ophoudt bijvoorbeeld Zo kan jouw hoofd ook anders gaan aanvoelen, dat snap ik wel
The truth was in here.
  maandag 20 februari 2006 @ 17:02:39 #185
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35293369

MIsschien is het ook mogelijk om naar een echte andere wereld te gaan met reizen Dat je een echte wereld creeërt dus ook voor jezelf. Dan maak je dus je eigen wereld als de gedachtes of ontspanning maar sterk genoeg is Maar ik overdrijf vaak misschien, maar ik denk dus zo ook. Ik denk ook dat God deze wereld met gedachtes gemaakt heeft. En dat wij God kunnen evenaren op dat gebied. En dat we elkaar kracht geven daarbij. Dat onze gedachtes samen vorm krijgen

Maar dat kan weer te ver gaan. Dat ik naar het hiernaals ga reizen ooit? Niet dat het nodig is, maar puur uit nieuwsgierigheid. En als ik nieuwsgierig ben, dan is het nodig. Ik wil niet altijd doen alsof ik overleden mensen kan benaderen op een juiste manier, mocht het mogelijk zijn om echt duidelijk contact te maken, dan is dat gewoon nodig. Dan zie ik dat als doel. En dan kijken wat er verder mee te doen valt. Of die mensen geholpen moeten worden of wat anders. Of dat de verbinding tussen hier en daar beter moet zijn. Ik weet het niet. Ik zie me wel als werknemer van het unviersum of van alle universums bij elkaar. Ik werk voor het universum. Een arbeidskracht.

Maar goed

Volgens mij is daar echt veel in mogelijk

Op dat gebied is er zoveel meer En niet in termen van Robbert ten Broeke

Ik bedoel dus ook, je bent al in een andere wereld. Maar misschien is er een tastbare wereld mogelijk ook. Ik weet het niet. Ik zal moeten oefenen met mediteren en reizen nog. Maar dat komt wel nog een keer

Of hebben jullie een tastbare wereld daarin??? Voel je echt het gras of de hangmat Dan is het al tastbaar te noemen

[ Bericht 16% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 20-02-2006 17:12:04 ]
  maandag 20 februari 2006 @ 17:04:58 #186
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_35293450
dromenvanger ik beloof je in mijn nieuwste topic doe ik straks een legging voor jouw en ik zal hem zo positief mogelijk brengen..eerst ff boodschappen doen en eten ezno..you know the usual stuff
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  maandag 20 februari 2006 @ 17:06:38 #187
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35293507
Thanks

Negatief mag ook, want ik ga ervan uit dat het altijd goed komt

Vandaag ging het van een leien dakje. Ik had meteen aansluiting met de bus, kom mensen tegen die ik lang niet gesproken had en het ging goed.

Vooral als de bus aansluit. Zo moet het altijd gaan. Ook met de verkeerslichten. Ideale karma opzoeken ook
pi_35293830
Ik ben benieuwd of mensen het RvdB-topic nu eens 24u helemaal met rust kunnen laten.
pi_35293924
ik wel in elk geval Gen
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
  maandag 20 februari 2006 @ 17:19:44 #190
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_35293963
quote:
Op maandag 20 februari 2006 15:41 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Hor Marietje

"Contact" Heet het boek.

Van Whitley Strieber Dat is de auteur dus.

Tis al een enigiszins ouder boek, maar zulke zaken zijn tijdsloos. Of er nu iemand in 1982 is ontvoerd of in 2006. Alleen zou ik ook graag een recente ontvoering in boekvorm willen aantreffen

Ik zie kleuren vandaag goed, overal zie ik duidelijke contrasten

Vannacht een groot bewustzijn gehad waar ik U tegen zeg. Alsof het hele heelal in mijn hoofd zat. En dan ervaar ik geen grens daarin. Daarnaast heb ik vannacht foto's gezien van vreemde mensen, ik zag beelden van mensen. Ik zag een gezin staan ook die naar me keek. En nog meer mensen zag ik. Visioenen waren het.

En toen kreeg ik een geluid door, een hoge toon en toen ging ik contact leggen met de andere kant. Andere werelden. Alleen moest ik van een iets stil zijn, ik mocht niet verder met contact op een gegeven moment. Misschien word ik gewaarschuwd dat het niet in 1 dag of avond hoeft te gebeuren.

Die foto's was apart te noemen Ook het bewustzijn. Het leek onbeperkt te zijn maar toch in een ronde bol-vorming plaats te vinden. Een ronde bol als het ware
was even druk met werken enzo, vandaar dat ik niet meer reageerde. Maar dit boek ken ik, is zeker een aanrader, alhoewel de hypotheses die de schrijver stelt best 'eng' zijn
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  maandag 20 februari 2006 @ 17:22:00 #191
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35294049
quote:
Op maandag 20 februari 2006 17:19 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

was even druk met werken enzo, vandaar dat ik niet meer reageerde. Maar dit boek ken ik, is zeker een aanrader, alhoewel de hypotheses die de schrijver stelt best 'eng' zijn
Ben benieuwd

Ik ben niet zo snel bang

Ik ga in bed lezen. Ik heb nu 5 boeken maar of ik die uitlees, vannacht dus bladeren, dan neem ik gewoon fragementen los eruit, ik hoef niet het hele boek te lezen.. Ik heb ook nog te discussieren op internet dus ik heb niet altijd tijd om te lezen. En tijd maken heb ik niet altijd zin in Had ik maar een fotografisch geheugen

Ik wil dat echt hebben dus. Boeken van 1000 pagina's binnen 2 uur uit lezen, nog liever, binnen 2 minuten of 2 secondes, binnen een fractie van de blik . Alleen door naar het boek te kijken het boek weten. Door het boek heenkijken Met XYZ RAY VISION . En alles opslaan in het geheugen. Een pentium 9 processor En zo ook de omgeving beter zien en opvangen en de details zien als het ware

En dan met ogen door de realiteit kijken. Ogen die laser-stralen zijn Ik laat me ff gaan. Maar ieder mens kan ogen laten stralen. Ik denk dat ieder mens dezelfde capaciteiten heeft met ogen. En dat je gewoon misbruik moet maken ervan

Toen ik vanmorgen opstond was ik kapot van de nacht. Maar ik ga altijd door

Tijd voor muziek. Ik ga "live" luisteren nu

This is not a black and white world!!! The colours must swirl

[ Bericht 7% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 20-02-2006 17:31:07 ]
pi_35294052
quote:
Op maandag 20 februari 2006 17:18 schreef Analyzing_Barb het volgende:
ik wel in elk geval Gen
ik ook barb
  maandag 20 februari 2006 @ 17:31:06 #193
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_35294359
quote:
Op maandag 20 februari 2006 17:22 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Ben benieuwd

Ik ben niet zo snel bang

Ik ga in bed lezen. Ik heb nu 5 boeken maar of ik die uitlees, vannacht dus bladeren, dan neem ik gewoon fragementen los eruit, ik hoef niet het hele boek te lezen.. Ik heb ook nog te discussieren op internet dus ik heb niet altijd tijd om te lezen. En tijd maken heb ik niet altijd zin in Had ik maar een fotografisch geheugen Ik wil dat echt hebben dus. Boeken van 1000 pagina's binnen 2 uur uit lezen, nog liever, binnen 2 minuten of 2 secondes. Allen door naar het boek te kijken het boek weten. Door het boek heenkijken Met XYZ RAY VISION . En alles opslaan in het geheugen. Een pentium 9 processor En zo ook de omgeving beter zien en opvangen en de details zien als het ware

Toen ik vanmorgen opstond was ik kapot van de nacht. Maar ik ga altijd door

Tijd voor muziek. Ik ga "live" luisteren nu

This is not a black and white world!!! The colours must swirl
Met 'eng' bedoel ik niet dat ik er wakker van heb gelegen hoor, maar dit was een van de eerste boeken die ik over dit onderwerp las en ik was er redelijk van onder de indruk toen

Ik lees ook altijd in bed, sterker, ik kan niet eens slapen als ik dat niet doe. Gelukkig lees ik vrij snel, maar dan moet de inhoud me wel interesseren, anders neem ik het niet goed op.
pi_35294420
Wat zou Stenny aan het doen zijn?
  maandag 20 februari 2006 @ 17:34:01 #195
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35294453
quote:
Op maandag 20 februari 2006 17:31 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Met 'eng' bedoel ik niet dat ik er wakker van heb gelegen hoor, maar dit was een van de eerste boeken die ik over dit onderwerp las en ik was er redelijk van onder de indruk toen

Ik lees ook altijd in bed, sterker, ik kan niet eens slapen als ik dat niet doe. Gelukkig lees ik vrij snel, maar dan moet de inhoud me wel interesseren, anders neem ik het niet goed op.
Das zeker waar.....de inhoud moet interessant zijn en blijven. Boeit het onderwerp niet, dan is lezen een hel.

Als ik lees, dan lees ik dus fragementen zoals ik al zei. Ik neem een alinea eruit en werp mijn blik erop. Ik lees niet woord voor woord. Ik neem de hele zin of alinea eruit. Woord voor woord lezen heb ik te weinig geduld voor.

Daarom wil juist dat ik de hele blz in een keer kan opvangen. En dan hoef ik niet meteen in een keer het hele verhaal te weten wat ik las. Zolang de informatie maar in mijn hoofd zit. Ik lees dus niet uit hobby, ik lees omdat ik die informatie nodig heb. De informatie hoeft ook niet meteen in een keer opgeslagen te worden, maar door steeds de letters naar binnen te krijgen. Gaat het vanzelf een leer-proces worden. Ook hier. Fragementen opvangen. Letters afzonderlijk laten binnenkomen in het hoofd. Alsof ik een cd of dvd doe branden, en dan is het boek of het scherm het origineel. En zo wordt het origineel gebrand in het hoofd

Ik denk maar wat Ik wil een bepaalde methode gebruiken dus. Staren naar het scherm ook wel. Gewoon staren. Staren en niet eens stralen. Uitstralen misschien en daarna instralen naar binnen

Daarom wil ik een foto maken van de blz, en door de foto te maken de foto laten doorwerken. Iedere letter van de blz opslaan van het boek.

Ik ga daarop oefenen vanavond. Ik neem het boek mee van de "evolutie theorie". Dat ene boek doe ik een andere keer lezen. 3 weken mag ik de boeken houden, en anders verleng ik ze wel

Ik ben een technisch wezen dus. Ik ben technisch ingesteld. Daarom benader ik het zo.

[ Bericht 9% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 20-02-2006 17:40:05 ]
  maandag 20 februari 2006 @ 17:34:21 #196
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35294467
quote:
Op maandag 20 februari 2006 17:33 schreef Genverbrander het volgende:
Wat zou Stenny aan het doen zijn?
Ik zou het niet weten

Komt ze nog terug denk je
  maandag 20 februari 2006 @ 17:40:45 #197
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35294653
Daar ga ik weer

Ik kan het dus niet laten om zo door te gaan

Self-improvement is masturbation

Ik bedoel alles afstellen
  maandag 20 februari 2006 @ 17:42:17 #198
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35294701

pi_35294932
quote:
Op maandag 20 februari 2006 14:27 schreef Mirage het volgende:

nog meer slowchat
[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

en een 2e slowchat onderwerp wordt aansneden....
[..]

[..]

[..]

een pagina uit het RvdB topic......

veel plezier mensen.
pi_35295044
quote:
Op maandag 20 februari 2006 17:42 schreef Dromenvanger het volgende:
[afbeelding]

En nu hopen dat dat photoshop is.
  maandag 20 februari 2006 @ 17:54:09 #201
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35295126
quote:
Op maandag 20 februari 2006 17:51 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Inderdaad

Ik denk het wel, maar je weet het nooit

Ik heb Duitse Schlager muziek opstaan

Rot Rot Rot Rot Rot Rot Rot sind die Rozen

Rosen geschenkt aus meinem herzen

Ik luister dat soms De naweeen van carnval van jaren gelden
  maandag 20 februari 2006 @ 17:55:54 #202
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_35295201
quote:
Op maandag 20 februari 2006 17:34 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Das zeker waar.....de inhoud moet interessant zijn en blijven. Boeit het onderwerp niet, dan is lezen een hel.

Als ik lees, dan lees ik dus fragementen zoals ik al zei. Ik neem een alinea eruit en werp mijn blik erop. Ik lees niet woord voor woord. Ik neem de hele zin of alinea eruit. Woord voor woord lezen heb ik te weinig geduld voor.

Ik denk maar wat Ik wil een bepaalde methode gebruiken dus. Staren naar het scherm ook wel. Gewoon staren. Staren en niet eens stralen. Uitstralen misschien en daarna instralen naar Daarom wil juist dat ik de hele blz in een keer kan opvangen. En dan hoef ik niet meteen in een keer het hele verhaal te weten wat ik las. Zolang de informatie maar in mijn hoofd zit. Ik lees dus niet uit hobby, ik lees omdat ik die informatie nodig heb. De informatie hoeft ook niet meteen in een keer opgeslagen te worden, maar door steeds de letters naar binnen te krijgen. Gaat het vanzelf een leer-proces worden. Ook hier. Fragementen opvangen. Letters afzonderlijk laten binnenkomen in het hoofd. Alsof ik een cd of dvd doe branden, en dan is het boek of het scherm het origineel. En zo wordt het origineel gebrand in het hoofd binnen

Daarom wil ik een foto maken van de blz, en door de foto te maken de foto laten doorwerken. Iedere letter van de blz opslaan van het boek.

Ik ga daarop oefenen vanavond. Ik neem het boek mee van de "evolutie theorie". Dat ene boek doe ik een andere keer lezen. 3 weken mag ik de boeken houden, en anders verleng ik ze wel

Ik ben een technisch wezen dus. Ik ben technisch ingesteld. Daarom benader ik het zo.
Zo kan ik niet lezen hoor, zoals je dat beschrijft.

Wat ik wel heb, als een verhaal me boeit, dat ik er echt 'in' zit, dat je bijna vergeet dat je leest zeg maar. Ik weet nog heel goed hoe ik als kind 'scheepsjongens van Bontekoe' las, dat ik de zee echt kon ruiken en zien.
Heb ik ook bij de boeken van Harry Potter bv.
pi_35295255
quote:
Op maandag 20 februari 2006 17:51 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

pi_35295290
quote:
Op maandag 20 februari 2006 17:54 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Inderdaad

Ik denk het wel, maar je weet het nooit

Ik heb Duitse Schlager muziek opstaan

Rot Rot Rot Rot Rot Rot Rot sind die Rozen

Rosen geschenkt aus meinem herzen

Ik luister dat soms De naweeen van carnval van jaren gelden
Nostalgisch hoor. Mijn oma luistert altijd naar dat soort muziek Die Flippers, Heino en zo
  maandag 20 februari 2006 @ 18:00:32 #205
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35295388
quote:
Op maandag 20 februari 2006 17:58 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Nostalgisch hoor. Mijn oma luistert altijd naar dat soort muziek Die Flippers, Heino en zo

Heino

Heb ik ook een paar nummers van

Ik tikte net "heintje" in op winamp en kreeg zelfs 3 nummers

Heintje dus. Heino niet. Heino en Heintje zijn 2 verschillende muzikanten

[ Bericht 10% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 20-02-2006 18:10:33 ]
pi_35295457
quote:
Op maandag 20 februari 2006 18:00 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Heino

Heb ik ook een paar nummers van

Ik tikte net "heintje" in op winamp en kreeg zelfs 3 nummers
doet winamp het weer???
ik ga het meteen downloaden!!!
ennehm. Ik geef toe dat sommige liedjes best gezellig zijn
vooral van Die Flippers. Ik krijg dan helemaal het 'oma gevoel'
net als met Engelbert Humperdinck

'Die schwarze Baaaaarbara' van Heino. dat draaide mijn oma, en dat moest dan op mij slaan ik heb geeneens zwarte haren. Wel donker, maar niet zwart
  maandag 20 februari 2006 @ 18:05:35 #207
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35295574
opgezwolle - ukkie
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  maandag 20 februari 2006 @ 18:05:35 #208
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35295575
quote:
Op maandag 20 februari 2006 18:02 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

'Die schwarze Baaaaarbara' dat draaide mijn oma, en dat moest dan op mij slaan ik heb geeneens zwarte haren. Wel donker, maar niet zwart
"Schone Maid hast du heute fur mich seit "

Of...

" Der junge mit der mundharmonica "

Ik heb ook Duitse achtergrond in het bloed. Duits, Tsjechies, Pools en Nederlands Ik heb 4 verschillende soorten dingen hier. En soms noemen ze me Turk op het zwembad Of Italiaan of Spanjaard. Ik krijg alles naar mij hoofd gegooid
  maandag 20 februari 2006 @ 18:06:45 #209
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35295617
quote:
Op maandag 20 februari 2006 17:55 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Zo kan ik niet lezen hoor, zoals je dat beschrijft.

Wat ik wel heb, als een verhaal me boeit, dat ik er echt 'in' zit, dat je bijna vergeet dat je leest zeg maar. Ik weet nog heel goed hoe ik als kind 'scheepsjongens van Bontekoe' las, dat ik de zee echt kon ruiken en zien.
Heb ik ook bij de boeken van Harry Potter bv.
Soms lees ik uit hobby, maar wetenschappelijke boeken wil ik in een keer opvangen. Maar ik wil ook uit interesse lezen hoor. Maar dan wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel snel

Wat jij met Harry Potter hebt, dat heb ik met Stephen King. Stephen King zou ik niet eens in een keer willen weten. Dan vergelijk ik het dus wel met verhaal.
pi_35295710
quote:
Op maandag 20 februari 2006 18:05 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

"Schone Maid hast du heute fur mich seit "

Of...

" Der junge mit der mundharmonica "

Ik heb ook Duitse achtergrond in het bloed. Duits, Tsjechies, Pools en Nederlands Ik heb 4 verschillende soorten dingen hier. En soms noemen ze me Turk op het zwembad Of Italiaan of Spanjaard. Ik krijg alles naar mij hoofd gegooid
lol. Ik heb een Nederlandse moeder, die een kwart Frans is. Mijn vaders ouders bestonden uit een Italiaanse moeder en een Zwitsers-Italiaanse vader.
It's all in the mix
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')