Inderdaadquote:Op maandag 20 februari 2006 17:51 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
![]()
En nu hopen dat dat photoshop is.![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 17:34 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Das zeker waar.....de inhoud moet interessant zijn en blijven. Boeit het onderwerp niet, dan is lezen een hel.
Als ik lees, dan lees ik dus fragementen zoals ik al zei. Ik neem een alinea eruit en werp mijn blik erop. Ik lees niet woord voor woord. Ik neem de hele zin of alinea eruit. Woord voor woord lezen heb ik te weinig geduld voor.
Ik denk maar watIk wil een bepaalde methode gebruiken dus. Staren naar het scherm ook wel. Gewoon staren. Staren en niet eens stralen. Uitstralen misschien en daarna instralen naar Daarom wil juist dat ik de hele blz in een keer kan opvangen. En dan hoef ik niet meteen in een keer het hele verhaal te weten wat ik las. Zolang de informatie maar in mijn hoofd zit. Ik lees dus niet uit hobby, ik lees omdat ik die informatie nodig heb. De informatie hoeft ook niet meteen in een keer opgeslagen te worden, maar door steeds de letters naar binnen te krijgen. Gaat het vanzelf een leer-proces worden. Ook hier. Fragementen opvangen. Letters afzonderlijk laten binnenkomen in het hoofd. Alsof ik een cd of dvd doe branden, en dan is het boek of het scherm het origineel. En zo wordt het origineel gebrand in het hoofd
binnen
Daarom wil ik een foto maken van de blz, en door de foto te maken de foto laten doorwerken. Iedere letter van de blz opslaan van het boek.
Ik ga daarop oefenen vanavond. Ik neem het boek mee van de "evolutie theorie". Dat ene boek doe ik een andere keer lezen. 3 weken mag ik de boeken houden, en anders verleng ik ze wel
Ik ben een technisch wezen dus. Ik ben technisch ingesteld. Daarom benader ik het zo.
quote:Op maandag 20 februari 2006 17:51 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
![]()
En nu hopen dat dat photoshop is.![]()
Nostalgisch hoor. Mijn oma luistert altijd naar dat soort muziekquote:Op maandag 20 februari 2006 17:54 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik denk het wel, maar je weet het nooit
Ik heb Duitse Schlager muziek opstaan![]()
Rot Rot Rot Rot Rot Rot Rot sind die Rozen![]()
Rosen geschenkt aus meinem herzen
Ik luister dat somsDe naweeen van carnval van jaren gelden
quote:Op maandag 20 februari 2006 17:58 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Nostalgisch hoor. Mijn oma luistert altijd naar dat soort muziekDie Flippers, Heino en zo
quote:Op maandag 20 februari 2006 18:00 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Heino
Heb ik ook een paar nummers van
Ik tikte net "heintje" in op winamp en kreeg zelfs 3 nummers![]()
"Schone Maid hast du heute fur mich seit "quote:Op maandag 20 februari 2006 18:02 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
'Die schwarze Baaaaarbara'dat draaide mijn oma, en dat moest dan op mij slaan
ik heb geeneens zwarte haren. Wel donker, maar niet zwart
![]()
Soms lees ik uit hobby, maar wetenschappelijke boeken wil ik in een keer opvangen. Maar ik wil ook uit interesse lezen hoor. Maar dan wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel snelquote:Op maandag 20 februari 2006 17:55 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Zo kan ik niet lezen hoor, zoals je dat beschrijft.
Wat ik wel heb, als een verhaal me boeit, dat ik er echt 'in' zit, dat je bijna vergeet dat je leest zeg maar. Ik weet nog heel goed hoe ik als kind 'scheepsjongens van Bontekoe' las, dat ik de zee echt kon ruiken en zien.
Heb ik ook bij de boeken van Harry Potter bv.
lol. Ik heb een Nederlandse moeder, die een kwart Frans is. Mijn vaders ouders bestonden uit een Italiaanse moeder en een Zwitsers-Italiaanse vader.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:05 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
"Schone Maid hast du heute fur mich seit "
Of...
" Der junge mit der mundharmonica "
![]()
Ik heb ook Duitse achtergrond in het bloed. Duits, Tsjechies, Pools en NederlandsIk heb 4 verschillende soorten dingen hier. En soms noemen ze me Turk op het zwembad
Of Italiaan of Spanjaard. Ik krijg alles naar mij hoofd gegooid
![]()
Weet je waar je hele roots liggenquote:Op maandag 20 februari 2006 18:09 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
lol. Ik heb een Nederlandse moeder, die een kwart Frans is. Mijn vaders ouders bestonden uit een Italiaanse moeder en een Zwitsers-Italiaanse vader.
It's all in the mix![]()
Ik hoop niet dat de verkeerslichten aangeven wat mijn karma is, want dan ziet het er niet goed uit voor mequote:Op maandag 20 februari 2006 17:06 schreef Dromenvanger het volgende:
Thanks
Negatief mag ook, want ik ga ervan uit dat het altijd goed komt
Vandaag ging het van een leien dakje. Ik had meteen aansluiting met de bus, kom mensen tegen die ik lang niet gesproken had en het ging goed.
Vooral als de bus aansluit. Zo moet het altijd gaan. Ook met de verkeerslichten. Ideale karma opzoeken ook
Details....heerlijk. Ik kan niet zonder. Dat sommige mensen zo oppervlakkig zijn (of doen/denken/praten...) ik kan er niet bijquote:Op maandag 20 februari 2006 18:13 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Weet je waar je hele roots liggen
Ik heb een oom van mijn moeder die is de stamboom aan het natrekken. En de familie van mijn vader doet dat ook een beetje. Weten waar je vandaan komt. Tot waar de wortels gaan van je bestaan.
Niet dat het van levensbelang is. Maar het gaat toch vaak om het weten en om de details
Ik zie overal details in de wereld. Ik heb soms echt het idee dat de wereld draait om de details. En wederom zorgen de details voor het geheel
De kleinste details zien dus. Ontleden van het geheel
Ik ben een mieren-neuker![]()
![]()
Het gaat me dus om de kleinste details. En wil je doorbreken dan moet je ook lucht ontleden.
Maar dat gaat niet over afkomst nu
Het gaat erom dat wanneer je de details weet, dat je dan de kennis hebt. Heb je alle details, dan heb je het hele bestaan. Het gaat niet om het geheel, het gaat om de details![]()
Hakken en zagen![]()
De oerknal ontleden van mijn part, mocht het een oerknal geweest zijn.
Ieder geschreven woord. Al is het Arabisch, Chinees, Japans, Israelisch of Verweggistaans. Alles in het hoofd hebben![]()
En details toevoegen ookNiet alleen de huidige details weten, maar doorgaan met details aanbrengen. Opbouwen
![]()
Hoiquote:
quote:
Je bent ene dag te vroegquote:Op maandag 20 februari 2006 20:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]Haaa, ik zie je dus toch nog online. (zie mail)
Hoest met de plannen voor morgen? Alles vandaag doorgenomen?
owww, wat stom. Ik leef al op dinsdag...echt.... wat raar ben ikquote:Op maandag 20 februari 2006 20:54 schreef Mirage het volgende:
[..]
Je bent ene dag te vroeg
Morgen alles doornemen en kennis maken,
woensdag de keizersnee
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:54 schreef Mirage het volgende:
[..]
Je bent ene dag te vroeg
Morgen alles doornemen en kennis maken,
woensdag de keizersnee
Nou niet echt.. het is dat ik de mail nog in drafts heb staan omdat zoonlief wakker werd en ik daar even naartoe ging.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
owww, wat stom. Ik leef al op dinsdag...echt.... wat raar ben ik![]()
Dank je welquote:Op maandag 20 februari 2006 21:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ill keep my fingers crossed babe
Hi,quote:Op maandag 20 februari 2006 20:56 schreef displission het volgende:
nokwanda..mag ik nogmaals het thema van de legging..begin het thema met wat/hoe..de vraag die je stelt..tevens moet ik je leeftijd van je weten en de woonplaats die kan ik niet allemaal onthouden..ik hoop dat ik dan zo nog een leggingkje voor je kan doen..
Ja.... dank je voor de reminder. Ik had het gezien maar wilde eerst even op Mirage reageren.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:03 schreef displission het volgende:
nokwanda over? zie hierboven ??
Schreef ik al, hierboven. Werk is het thema.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:21 schreef displission het volgende:
nokwanda thema enzo? zie hierboven even??
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:01 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nou niet echt.. het is dat ik de mail nog in drafts heb staan omdat zoonlief wakker werd en ik daar even naartoe ging.
je zat namelijk weer scary juist.
wow ja he..donequote:Op maandag 20 februari 2006 21:40 schreef nokwanda het volgende:I'm patient.
Mijn tante zei vandeweek trouwens nog: hoezo 21-12-2012? Waarom niet 20-12-2012?
That makes sense
Jaaaaa, net gezien. Zag ook net dat nieuwe topic pas. Great. Heb mijn reactie al daar neergezetquote:Op maandag 20 februari 2006 22:25 schreef displission het volgende:
nowkwanda legging is gedaan
Heeeey waaaaazzzziggg draakje. Zag je de laatste tijd voorbij komen in de drukte. Las dat je nog steeds hallicuneertquote:Op maandag 20 februari 2006 22:39 schreef draculettetje het volgende:
voor ik het morgen vergeet.....
mirage succes woensdag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |