Is dat geen overbodig mankementje?quote:Op maandag 20 februari 2006 14:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
jubs maar onze hersenen daaien dat weer netjes om
quote:Op maandag 20 februari 2006 10:10 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom ben ik hier ook bijna niet meer.
Kom, we gaan samen lekker naar Burgers Bush, de warmte opzoeken.
![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 10:11 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Burgers Bush? Vertel![]()
Ooooh. ik heb zoooo'n vreselijke trek in fastfood. Dat krijg je met zwangere vrouwen. Lasagna is ook goed![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 10:35 schreef Prst_ het volgende:
[..]
Volgens mij serveren ze geen burgers in die Bush
quote:Op maandag 20 februari 2006 10:37 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Ohkun je nagaan, ik denk alleen maar aan eten
![]()
Zo Stoppeltje, jij bent volgens mij inderdaad paranormaal begaafd, want ik denk de hele week er al aan dat ik zin heb in de dierentuin![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 10:41 schreef Prst_ het volgende:
[..]
Die beesten daar zijn niet voor consumptie, dat weet je toch wel?!
quote:Op maandag 20 februari 2006 10:46 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Ik had anders best wel een leeuwenburger gelust![]()
Ik kijk te vaak naar Disneyfilms.....:P
quote:Op maandag 20 februari 2006 11:08 schreef CarDani het volgende:
[..]
Haha, erg hé?
Ik had een chocolaverslaving (nog steeds wel hoor). Maar zo'n lekkere Big Tasty gaat er ook wel in hoor jammie![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 14:10 schreef Netflier het volgende:
[..]
Ik wordt alleen maar met eten geconfronteerd. Ik moet reclameposters maken van allemaal Belgische lekkernijen: ambachtelijke chocoladepasta met caramel, likkepot (hele fijne paté), Brugse beenham, Chimay-kaas en -trappist (bier), marcaboules-worstjes, Remedou (Belgisch koemelkkaasje) en nog veel meer lekkere ongezonde dingen.
Ik was pas nog zoveel afgevallen dat ik weer een slank postuur heb, maar het wordt me moeilijk gemaakt om dat zo te houden.![]()
en een 2e slowchat onderwerp wordt aansneden....quote:Op maandag 20 februari 2006 14:15 schreef CarDani het volgende:
[..]
Erg he![]()
Zeker als het "verboden vruchten" zijn, maakt ze extra aanlokkelijk.
Ik was in mijn zwangerschap van 58 kilo naar 90 kilo gegaan ! Ruim 30 kilo aangekomen.![]()
Nu, bijna 7 maanden later zit ik op 64 kilo. Nog steeds 6 kilo meer.
Het gaat er zo langzaam af, dat ik toch begin te vrezen voor de zomer![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 14:18 schreef CarDani het volgende:
Wat me trouwens opvalt:....
Toen dit topic nog goed actief was, kreeg ik het altijd ijs en ijskoud als ik op dit topic actief was. Dat heb ik met de andere topics niet.
Hebben jullie dit ook?
quote:Op maandag 20 februari 2006 14:19 schreef gaai het volgende:
[..]
Whaaa! Gelukkig, dan ben ik niet de enige geweest![]()
(ontzettend off-topic) Ik ging van 50kg naar 82kg.....de 2e keer zó voorgenomen om dat niet nóg een keer te laten gebeuren, maar helaas.....zelfde laken een pak![]()
Wél 2 geweldige kinderkes aan overgehouden overigens![]()
een pagina uit het RvdB topic......quote:Op maandag 20 februari 2006 14:21 schreef CarDani het volgende:
[..]
Jaa, daar gaat het uiteindelijk om he![]()
Maar toch voel ik me knap lullig als ik in mijn ondergoed voor de spiegel sta en ik heb mijn pantykousjes nog aan.![]()
is dat net zoiets als: bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het altijd windstilquote:Op maandag 20 februari 2006 14:26 schreef gaai het volgende:
Als het niet op deze manier zou werken geloof ik dat je gezichtsveld een heel stuk kleiner zou worden ofzo.......
Laat maar trouwens, ik heb er ook helemaal geen verstand van en beroep me op m'n signature.....![]()
![]()
Jah, je kan toch ook niet alles weten?quote:Op maandag 20 februari 2006 14:37 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
is dat net zoiets als: bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het altijd windstil
Jij begrijpt het.....quote:Op maandag 20 februari 2006 14:37 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
is dat net zoiets als: bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het altijd windstil
Hoi dromenvangerquote:Op maandag 20 februari 2006 15:16 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ben er weer
Net naar de bibliotheek geweest, interessante boeken gepakt over het parnormaleOver zoeken naar buitenaards leven en over de evolutie-theorie en nog meer.
Een boek gaat over een man die beweerd ontvoerd te zijn door buitenaardse wezens. Een waargebeurd verhaal. Ben benieuwd wat erin staat. Had ff in de bibliotheek doorgebladerd en het leek zich makkelijk weg te lezen
quote:Op maandag 20 februari 2006 15:22 schreef vamperotica het volgende:
hi droompje!
Hor Marietjequote:Op maandag 20 februari 2006 15:24 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Hoi dromenvanger![]()
Hoe heet dat boek over die abductee?
Halloquote:Op maandag 20 februari 2006 15:22 schreef vamperotica het volgende:
hi droompje!
quote:
Voedsel is een basis. Ik eet ook niet altijd gezond, helemaal niet. Maar ik wil dat gaan doen. Uitgekiend eten ook. Doseren en juiste innames van Enzymen en nog meer. Vis vaker eten en ga zo door.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:58 schreef Metro2005 het volgende:
@ Dromenvanger, voeding heb ik helaas te vaak de neiging ongezond te eten hehe maarja haast he. stress, de ziekte van de 21e eeuw
Mediteren is perfect om even je gedachten leeg te maken, even je geest te clearen en ruimte te maken om contact te kunnen maken met het spirituele en het goddelijke.
Maar het is ook gewoon een goede ontspanningsoefening.
Slapen doe ik sowieso altijd naakt, kleding belemmerd me altijd teveel in mijn slaap.
Nicequote:
mediteren rocks... ik doe het ook dagelijksquote:Op maandag 20 februari 2006 16:16 schreef Metro2005 het volgende:
Mediteren is jezelf ontspannen, je concentreren op je lichaam, je gedachten laten gaan, zorgen dat er wat ruimte in je hoofd komt voor zaken die belangrijker zijn dan de dagelijkse romslomp.
Je kan mediteren op allerlei manieren.. wat jij bedoelt is visualiseren, zo doe ik het ook inderdaad. Maar die berg is geen verplichte kost hoorquote:Op maandag 20 februari 2006 16:27 schreef Dromenvanger het volgende:
Dat focussen op een berg hoeft dus niet? Heb vaker gehoord dat je dingen moet gaan inbeelden. Dat je op de top van een berg zit bijvoorbeeld.
Vannacht leek ik in pure meditatie te zijn. Misschien was ik wel aan het mediteren vanzelf.
focussen op een berg? Lijkt meer op visualiseren.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:27 schreef Dromenvanger het volgende:
Dat focussen op een berg hoeft dus niet? Heb vaker gehoord dat je dingen moet gaan inbeelden. Dat je op de top van een berg zit bijvoorbeeld.
Vannacht leek ik in pure meditatie te zijn. Misschien was ik wel aan het mediteren vanzelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |