Oef gelukkig ben ik niet de enige die zo bezorgd is.quote:Op maandag 20 februari 2006 11:34 schreef vamperotica het volgende:
[..]
ik woon nu in het huis waar ik van mn 8 tot ongeveer mn 18e heb gewoond....
En dus ook buiten gespeeld heb.
Maar als ik vergelijk waar ik vroeger allemaal in mm eentje mocht komen... En tot hoever ik de ukken nu eigenlijk maar durf te laten gaan.....
Ja, mij iedereen die ik ken klopt hetquote:Op maandag 20 februari 2006 11:36 schreef vamperotica het volgende:
[..]
is dat zo...?
Ben wel benieuwd....
quote:Op zondag 19 februari 2006 18:40 schreef Bastard het volgende:
Ik post haar hier ook gewoon
Gaat hard he?
die wangetjesquote:Op maandag 20 februari 2006 11:56 schreef Mirage het volgende:
[..]
![]()
![]()
Daar doen we het allemaal voor...
Wat een dromerig engeltje !!
Precies ja... als je dan je verantwoordelijkheid neemt wel. Maar niet wel willen niet willen wel willen niet willen en dan halfslachtige methodes gebruiken en als het dan misgaat het toch maar niet kunnen. Dat is ook voor jezelf zo schadelijk.quote:Op maandag 20 februari 2006 11:15 schreef gaai het volgende:
[..]
Ach ja, zolang je het niet erg vindt om verrast te worden met een kadootje is het prima om in die methodes te geloven.....heb je daar echter geen zin in, dan kan je, imho, beter vertrouwen op de meer gangbare anticonceptiemethodes![]()
Wat een kleine fee he?quote:Op maandag 20 februari 2006 11:56 schreef Mirage het volgende:
[..]
![]()
![]()
Daar doen we het allemaal voor...
Wat een dromerig engeltje !!
Die ken ik er veeeeel meer!!quote:Op maandag 20 februari 2006 12:00 schreef Metro2005 het volgende:
pff, lekker zwaar gesprek met mijn vriendin op msn nuzucht. Onzeker typeje dat ze is af en toe
![]()
mja
ow.... smelt....quote:Op maandag 20 februari 2006 12:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat een kleine fee he?
Ze heeft vanacht haar stem ondekt, is ze allerlei klanken gaan zingen
mijn nichtje van 6 maanden kan sinds kort schaterlachen, dan ga je dus echt gelijk meelachen, is zoo cutequote:Op maandag 20 februari 2006 12:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat een kleine fee he?
Ze heeft vanacht haar stem ondekt, is ze allerlei klanken gaan zingen
dat komt vast van dat gesprek van gisteravond. Stel haar gerust!quote:Op maandag 20 februari 2006 12:00 schreef Metro2005 het volgende:
pff, lekker zwaar gesprek met mijn vriendin op msn nuzucht. Onzeker typeje dat ze is af en toe
![]()
mja
Dan had ik ooit een meid moeten krijgen. Dacht ik ook. Maar het was toch echt een jongen.quote:Op maandag 20 februari 2006 11:46 schreef CarDani het volgende:
[..]
Ja, mij iedereen die ik ken klopt het![]()
Hier is de link:
http://www.centrale.nl/baby/
Ja mooi is dat hoor.. inene 'kunnen' ze weer iets meer.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:07 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
mijn nichtje van 6 maanden kan sinds kort schaterlachen, dan ga je dus echt gelijk meelachen, is zoo cute![]()
Ik ben daar altijd een verschrikkelijke emo-muts in geweest. Ben ik sowiezo. Ik jank veeeeel te snel en trek me alles veel te snel aan.quote:Op maandag 20 februari 2006 11:13 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
dat had mijn beste vriendinnetje idd ook wel toen ze 4 jaar terug moeder werd. Bij haar is er gevoelsmatig ook echt eea veranderd zegt ze, 'rampennieuws' raakt haar nu harder dan voorheen.
quote:Op maandag 20 februari 2006 12:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja mooi is dat hoor.. inene 'kunnen' ze weer iets meer.
Ow help... Ik kan niet meer rekenen...quote:Op maandag 20 februari 2006 11:46 schreef CarDani het volgende:
[..]
Ja, mij iedereen die ik ken klopt het![]()
Hier is de link:
http://www.centrale.nl/baby/
ach ze voelde zich een beetje dom ofzo dat ze niet zo goed mee kon discussieren en toen begon ze gelijk moeilijk te denken dat ik haar misschien niet leuk vond ofzoquote:Op maandag 20 februari 2006 12:08 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
dat komt vast van dat gesprek van gisteravond. Stel haar gerust!![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 12:19 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
ach ze voelde zich een beetje dom ofzo dat ze niet zo goed mee kon discussieren en toen begon ze gelijk moeilijk te denken dat ik haar misschien niet leuk vond ofzo
nja heb d'r maar gerustgesteld dat dat helemaal niet erg was en dat ik harstikke gek op dr ben![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 12:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
och, schatje toch.... tis helemaal niet erg dat je een beetje dom bent.... ik ben toch wel gek op je.
Weet je zeker dat je het op de juiste manier gezegd hebt?![]()
Zij heeft gewoon andere kwaliteiten die dat gegeven ruimschoots compenseren . zoiets moet je zeggenquote:Op maandag 20 februari 2006 12:19 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
ach ze voelde zich een beetje dom ofzo dat ze niet zo goed mee kon discussieren en toen begon ze gelijk moeilijk te denken dat ik haar misschien niet leuk vond ofzo
nja heb d'r maar gerustgesteld dat dat helemaal niet erg was en dat ik harstikke gek op dr ben![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 12:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zij heeft gewoon andere kwaliteiten die dat gegeven ruimschoots compenseren . zoiets moet je zeggen
Beste metro, ik heb de voorgeschiedenis een beetje gemist, maar !quote:Op maandag 20 februari 2006 12:19 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Merk het ja. goh..... da's lang geledenquote:
Dat heb ik ook gezegdquote:Op maandag 20 februari 2006 12:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zij heeft gewoon andere kwaliteiten die dat gegeven ruimschoots compenseren . zoiets moet je zeggen
Doet ze alquote:
Ik ben net zo, van kleins af aan al. Ik mocht vroeger geen natuurfilms kijken, iedere keer als er ergens een konijntje werd opgevroten zat mijn moeder met een jankend kindquote:Op maandag 20 februari 2006 12:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ben daar altijd een verschrikkelijke emo-muts in geweest. Ben ik sowiezo. Ik jank veeeeel te snel en trek me alles veel te snel aan.
goedzoquote:Op maandag 20 februari 2006 12:19 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
heel tactischquote:Op maandag 20 februari 2006 12:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 februari 2006 12:37 schreef Mirage het volgende:
tis maar goed dat ik er ben om jullie gemene trekjes te compenseren...
*softie bui is*
Neh, dat gaan we ook niet doen hoor.quote:Op maandag 20 februari 2006 13:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
daarom ben je ook zon schatje
maar wat mir zegt klopt wel. ik heb over het algemeen een vrij breede algemene kennis...
maar je wil echt niet mijn posts nakijken op taal gammatica en stijl fouten
Wow!quote:Op maandag 20 februari 2006 13:24 schreef CarDani het volgende:
Let op, dit is leuk :
Graag jullie reactie:
http://users.skynet.be/J.Beever/coke.html
Je hersenen blijven met je in conflict.![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 13:17 schreef gaai het volgende:
[..]
Neh, dat gaan we ook niet doen hoor.![]()
![]()
ook mooi om te zien hoe het getekend wordquote:Op maandag 20 februari 2006 13:36 schreef CarDani het volgende:
Geinig he,
Ook al wéét je gewoon dat het een platte tekening is, tóch kán je het eigenlijk niet geloven.![]()
Ik vind het erg indrukwekkend.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |