quote:Op maandag 20 februari 2006 09:40 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ja pcies....
tussen de oudste twee zit ongeveer 15 maanden, dus pikt nr 2 heel veel van nr 1 op... Ook qua spraak enzo....
"men" vond het zo knap dat ie dit al deed.. En ow... Kan ie dat al???
Ja, hij ziet de hele dag neits anders! En als ie dat speeltje wil hebben, zal ie er achter aan moeten!
Wat bedoel je nouquote:Op maandag 20 februari 2006 09:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ja.. wij mogen ook wel eens gaan bedenken wat we nu eigenlijk willen
Goedemorgen iedereen![]()
Wat voor anticonceptie denk ikquote:
Dat wij de borstvoeding op het moment als anticonceptiemiddel gebruiken..quote:
Oh jij en je vriendin? Kijk er wel mee uit! Haha. Wij deden het in combinatie met 'voor het zingen de kerk uit'quote:Op maandag 20 februari 2006 09:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat wij de borstvoeding op het moment als anticonceptiemiddel gebruiken..
Ik vind het zingen altijd het leukste, dus we blijven tot de mis is afgelopen.quote:Op maandag 20 februari 2006 09:57 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Oh jij en je vriendin? Kijk er wel mee uit! Haha. Wij deden het in combinatie met 'voor het zingen de kerk uit'ook niet geheel waterdicht
![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 10:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik vind het zingen altijd het leukste, dus we blijven tot de mis is afgelopen.
Ja... tuurlijk..... anders is de zondag niet compleet. Niks zo leuk als een swingende gospelquote:Op maandag 20 februari 2006 10:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik vind het zingen altijd het leukste, dus we blijven tot de mis is afgelopen.
Voor waterdichtheid zijn er regenjassenquote:Op maandag 20 februari 2006 09:57 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Oh jij en je vriendin? Kijk er wel mee uit! Haha. Wij deden het in combinatie met 'voor het zingen de kerk uit'ook niet geheel waterdicht
![]()
Deze week een betere week Metro?quote:
wanneer had je ook weer je gesprek deze week?quote:Op maandag 20 februari 2006 10:15 schreef nokwanda het volgende:
Mogge, Marietje en Metro
Dat weet Barb nu ookquote:Op maandag 20 februari 2006 10:18 schreef Marietje_34 het volgende:
@ Barb, borstvoeding kan toch nooit als anticonceptie 'gebruikt' worden? Ik dacht dat dat een fabeltje was?
Ja, gelukkig is het beebje welkom bij Barbquote:
Jaaaaa, ach, zoiets is ook geen ongelukje maar, zoals Vamp het uitdrukt, een onverwacht cadeautje.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:21 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ja, gelukkig is het beebje welkom bij Barb![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 10:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge
wie gehtst?quote:
Nee, dat is geen fabeltje. Bij sommigen werkt, bij anderen nietquote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 10:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jaaaaa, ach, zoiets is ook geen ongelukje maar, zoals Vamp het uitdrukt, een onverwacht cadeautje.
Zal toch welquote:Op maandag 20 februari 2006 10:20 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Deze week een betere week Metro?![]()
Ik denk dat dat een soort zelfbescherming is voor sommigenquote:Op maandag 20 februari 2006 10:36 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Zal toch wel:P
Van het weekend nog een beetje diepgaand gesprek gehad met mijn vriendin over de toekomst vd wereld en energieschaarste ed. Het lijkt echt wel alsof ik de enige ben die zo ver in de toekomst denkt ofzo. Vinden andere mensen dat niet belangrijk
Zij had er dus ook nog nooit echt heel diep over nagedacht.
Struisvogelpolitiek. Wat ik niet zie kan me ook niet derenquote:Op maandag 20 februari 2006 10:41 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een soort zelfbescherming is voor sommigen
quote:Op maandag 20 februari 2006 10:46 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Struisvogelpolitiek. Wat ik niet zie kan me ook niet deren![]()
Beetje wat onze regering ook doet.
niet alleen de onzequote:Op maandag 20 februari 2006 10:46 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
ik ga nu echt ernstig aan mezelf twijfelenquote:Op maandag 20 februari 2006 10:33 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Nee, dat is geen fabeltje. Bij sommigen werkt, bij anderen niet
Bij mij werkte het tot een bepaalde tijd. Ze zeggen dat wanneer je geen volledige borstvoeding meer geeft, de kans aanzienlijk groter is dat je zwanger raakt. Ik denk dat dat bij mij het geval was![]()
Neehoor, je bent niet de enige, ik heb daar ook vaak 'last' van.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:36 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Zal toch wel:P
Van het weekend nog een beetje diepgaand gesprek gehad met mijn vriendin over de toekomst vd wereld en energieschaarste ed. Het lijkt echt wel alsof ik de enige ben die zo ver in de toekomst denkt ofzo. Vinden andere mensen dat niet belangrijk
Zij had er dus ook nog nooit echt heel diep over nagedacht.
Precies!! Maar je kinderen dan, of kleinkinderen? Denk ik dan.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:46 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat was hetgeen me opeens heel veel angst inboezemde toen ik zwanger was. Ik was 21 en had er eerder echt nooit zo over nagedacht. Wel..... ik was niet stom natuurlijk. Maar op het moment dat je biolopgische klokje tikt en je die drang voelt om een kind te krijgen lijkt dat allemaal niet meer relevant te zijn. Iets veel sterker dat rationeel kijken naar hoe de wereld eruit ziet.quote:Op maandag 20 februari 2006 11:03 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Precies!! Maar je kinderen dan, of kleinkinderen? Denk ik dan.
ja.... daaaag. Kan wel wezen. Een vriendin van me deed ooit aan astrologische geboortebeperking. Mooi dat ze in no time hartstikke zwanger was. En nog volhouden dat het werkt. Even verkeerd gekeken of zo.... uhu.... rightquote:Op maandag 20 februari 2006 10:33 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Nee, dat is geen fabeltje. Bij sommigen werkt, bij anderen niet
Bij mij werkte het tot een bepaalde tijd. Ze zeggen dat wanneer je geen volledige borstvoeding meer geeft, de kans aanzienlijk groter is dat je zwanger raakt. Ik denk dat dat bij mij het geval was![]()
dat had mijn beste vriendinnetje idd ook wel toen ze 4 jaar terug moeder werd. Bij haar is er gevoelsmatig ook echt eea veranderd zegt ze, 'rampennieuws' raakt haar nu harder dan voorheen.quote:Op maandag 20 februari 2006 11:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat was hetgeen me opeens heel veel angst inboezemde toen ik zwanger was. Ik was 21 en had er eerder echt nooit zo over nagedacht. Wel..... ik was niet stom natuurlijk. Maar op het moment dat je biolopgische klokje tikt en je die drang voelt om een kind te krijgen lijkt dat allemaal niet meer relevant te zijn. Iets veel sterker dat rationeel kijken naar hoe de wereld eruit ziet.
Ach ja, zolang je het niet erg vindt om verrast te worden met een kadootje is het prima om in die methodes te geloven.....heb je daar echter geen zin in, dan kan je, imho, beter vertrouwen op de meer gangbare anticonceptiemethodesquote:Op maandag 20 februari 2006 11:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ja.... daaaag. Kan wel wezen. Een vriendin van me deed ooit aan astrologische geboortebeperking. Mooi dat ze in no time hartstikke zwanger was. En nog volhouden dat het werkt. Even verkeerd gekeken of zo.... uhu.... right![]()
Weet je.... borstvoeding als anticonceptie werkt best. maar niet als je je halve leven een pil hebt gebruikty en je hormonen zo onder invloed staan van voedsel en allerlei andere externe factoren zoals hier.
Ja dr is een bepaald rekenmaniertje voor... en wat ons betreft klopt die ook nog.quote:Op maandag 20 februari 2006 11:20 schreef CarDani het volgende:
Ik zou ook nog wel willen![]()
Die chinese (wordt het een jongen of een meisje) kalender klopt trouwens precies. Hoe zit dat nu eigenlijk. Hoe kan je leeftijd nou een rol spelen in of het nu een jongen of een meisje wordt.
De waarheid ligt in het midden, maar Barb heeft gelijk, het is geen fabeltje:quote:Op maandag 20 februari 2006 11:15 schreef gaai het volgende:
[..]
Ach ja, zolang je het niet erg vindt om verrast te worden met een kadootje is het prima om in die methodes te geloven.....heb je daar echter geen zin in, dan kan je, imho, beter vertrouwen op de meer gangbare anticonceptiemethodes![]()
Ik ook hoor, en het wordt alleen maar erger. Ik ben heus geen zwartkijker ofzo, maar als ik kijk naar wat er op de wereld gebeurt kan ik me alleen maar zorgen makenquote:Op maandag 20 februari 2006 11:14 schreef CarDani het volgende:
Zowiezo maak ik me nu veel meer zorgen om de wereld dan anders.![]()
Al dat moorden, oorlogen, en dan nog niet te spreken over al die ouders die doordraaien. Bah, ik zie dan gewoon beelden voor me. Niet bij machte om iets te kunnen doen. Verschrikkelijk.
Dat laat me niet los. Ik werk namelijk schuin tegenover die woning waar die vader laatst zijn 2 dochtertjes heeft vermoord. Elke keer kijk ik naar die woning. Ik wil het niet, maar mijn blik word er steeds naartoe getrokken.![]()
ik woon nu in het huis waar ik van mn 8 tot ongeveer mn 18e heb gewoond....quote:Op maandag 20 februari 2006 11:14 schreef CarDani het volgende:
Zowiezo maak ik me nu veel meer zorgen om de wereld dan anders.![]()
Al dat moorden, oorlogen, en dan nog niet te spreken over al die ouders die doordraaien. Bah, ik zie dan gewoon beelden voor me. Niet bij machte om iets te kunnen doen. Verschrikkelijk.
Dat laat me niet los. Ik werk namelijk schuin tegenover die woning waar die vader laatst zijn 2 dochtertjes heeft vermoord. Elke keer kijk ik naar die woning. Ik wil het niet, maar mijn blik word er steeds naartoe getrokken.![]()
Die werken ook niet altijd even goed!quote:Op maandag 20 februari 2006 11:15 schreef gaai het volgende:
[..]
Ach ja, zolang je het niet erg vindt om verrast te worden met een kadootje is het prima om in die methodes te geloven.....heb je daar echter geen zin in, dan kan je, imho, beter vertrouwen op de meer gangbare anticonceptiemethodes![]()
is dat zo...?quote:Op maandag 20 februari 2006 11:20 schreef CarDani het volgende:
Ik zou ook nog wel willen![]()
Die chinese (wordt het een jongen of een meisje) kalender klopt trouwens precies. Hoe zit dat nu eigenlijk. Hoe kan je leeftijd nou een rol spelen in of het nu een jongen of een meisje wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |