Shit.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:00 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Hoeveel verdien je met die baan?
Je verdient bijna niets? En je krijgt maar een beetje?quote:Op zondag 19 februari 2006 21:09 schreef Monidique het volgende:
[..]
Shit.
Ik wil ook helemaal niet zo graag werken. Hoewel, wel een beetje, maar ja, vroeg naar bed hé... maar ach, ik doe anders toch niets. En trouwens ':N' staat zo cliché.
Ja, zoiets.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:10 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Je verdient bijna niets? En je krijgt maar een beetje?
Dat was vroeger wel zo in het onderwijsquote:Op zondag 19 februari 2006 21:13 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Niet iedereen wordt gesubsidieerd door de staat.
nee, watervlooienquote:Op zondag 19 februari 2006 21:26 schreef pberends het volgende:
blaat
nah, het enige is dat wel veel meer leest. En het is niet altijd duidelijk voor een aantal mensen dat je voornamelijk als user bezig bent. Je krijgt ook wat sneller op je donder achter de schermen enzo.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:35 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Heb je het nu druk als mod?
quote:Op zondag 19 februari 2006 21:38 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
nah, het enige is dat wel veel meer leest. En het is niet altijd duidelijk voor een aantal mensen dat je voornamelijk als user bezig bent. Je krijgt ook wat sneller op je donder achter de schermen enzo.![]()
Nee, ik begrijp Sidekick sindskort een stuk beter![]()
macht is maar relatiefquote:
Was het ook, och, de Balkan lijkt mij steeds meer een vergeten gebied te worden...quote:Op zondag 19 februari 2006 22:09 schreef George-Butters het volgende:
Tegenlicht, maar het lijkt me behoorlijk zware kost.
Tjah, zo gaat dat.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:11 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Was het ook, och, de Balkan lijkt mij steeds meer een vergeten gebied te worden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |