Die foto op t artcquote:
Dat wij het nog eens eens kunnen zijnquote:Op zondag 19 februari 2006 20:33 schreef PeuRac het volgende:
Ik vind amerikanen dus echt compleet kansloos, al dat overdreven gedoe![]()
Die gek krijgt ook echt alles voor elkaar hequote:
Is niet voor het eerst volgens mijquote:Op zondag 19 februari 2006 20:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat wij het nog eens eens kunnen zijn![]()
Geloof ik meteen, had mike donderdag nog gesproken trouwens, stond in eens oog-in-oog met zijn autoquote:
Ik heb hier een dvd die jij ook wel gaaf vind denk ik (poste ik gisteren die dvd).quote:Op zondag 19 februari 2006 20:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klopt, ik vind (vond) DTM ook gaaf.
ja dat vertelde ie, zei dat een ene rob hem gebelt had.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geloof ik meteen, had mike donderdag nog gesproken trouwens, stond in eens oog-in-oog met zijn auto![]()
ja, dat las ik al een keer of vijf zes jaquote:Op zondag 19 februari 2006 20:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb hier een dvd die jij ook wel gaaf vind denk ik (poste ik gisteren die dvd).
Paint ze een Burqaquote:Op zondag 19 februari 2006 20:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee, staan nog 2 andere artcers op. Weet niet of die het wel zo relaxt vinden![]()
ik doe het je niet naquote:Op zondag 19 februari 2006 20:42 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ben weer lekker met kleuterskills bezig
[afbeelding]
Hij aan de telefoon echt géén idee wie ik was, komt hij beneden, weet hij t meteenquote:Op zondag 19 februari 2006 20:42 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja dat vertelde ie, zei dat een ene rob hem gebelt had.![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 20:43 schreef Sjoewe het volgende:plaatje van een auto zonder wielen
Hilarische posts zo achter elkaarquote:Op zondag 19 februari 2006 20:43 schreef BoJo het volgende:
die vuilak heeft trouwens de velgen die ik wilde net voor mijn neus weggekaapt. Wat zijn ze mooi![]()
Waarom, streepjes trekken kan ik met een muis ook welquote:Op zondag 19 februari 2006 20:44 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik doe het je niet na
Mukie had toch een tekentablet![]()
zag ook zo'n wacom ding liggen bij de RAF gisteren voor 50 euro![]()
hij dacht dat je in Den Haag woondequote:Op zondag 19 februari 2006 20:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij aan de telefoon echt géén idee wie ik was, komt hij beneden, weet hij t meteen![]()
Welke velgen bedoel je, die hij nu heeft, die Novitec's?quote:Op zondag 19 februari 2006 20:43 schreef BoJo het volgende:
die vuilak heeft trouwens de velgen die ik wilde net voor mijn neus weggekaapt. Wat zijn ze mooi![]()
gisteren wilde je nog een tabletquote:Op zondag 19 februari 2006 20:45 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Waarom, streepjes trekken kan ik met een muis ook wel
Ja hij verwarde me met Jan Paul, die woont overigens in Leidenquote:
jupquote:Op zondag 19 februari 2006 20:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Welke velgen bedoel je, die hij nu heeft, die Novitec's?
ik zat in de buurt van schevedingen vandaagquote:Op zondag 19 februari 2006 20:45 schreef ook_gek het volgende:
Yo
sommige vrouwen doen dat met hun ladyshavequote:Op zondag 19 februari 2006 20:45 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Waarom, streepjes trekken kan ik met een muis ook wel
Nee die wilde Hugo me aansmerenquote:
Zovaak toch niet? Volgens mij heb ik de titel maar 1 of 2x genoemd. HIj was t kijken wel waard trouwens, 3u aan een stuk gezetenquote:Op zondag 19 februari 2006 20:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, dat las ik al een keer of vijf zes ja
Je zult maar Jan Paul heten en in Leiden wonenquote:Op zondag 19 februari 2006 20:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja hij verwarde me met Jan Paul, die woont overigens in Leiden![]()
zevenquote:Op zondag 19 februari 2006 20:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zovaak toch niet? Volgens mij heb ik de titel maar 1 of 2x genoemd. HIj was t kijken wel waard trouwens, 3u aan een stuk gezetenOm 1u nog t frituur aan gedaan
Ik weet niet, ik vind jou huidige velgen eigenlijk mooier, maar die zijn alleen een beetje klein.quote:
Hugo is wel handig in het aansmeren van zooi moet ik zeggen, oppassen met dat kereltjequote:Op zondag 19 februari 2006 20:46 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee die wilde Hugo me aansmeren
Ik heb er wel mee gewerkt, maar tis niet perse aan mij besteed.
ik vind die Novitecs mooier, vind mijn type ook mooi hoor alleen idd te klein.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik vind jou huidige velgen eigenlijk mooier, maar die zijn alleen een beetje klein.
Kan hij ook weinig aan doenquote:Op zondag 19 februari 2006 20:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je zult maar Jan Paul heten en in Leiden wonen
Lijkt me ook echt iets om me zorgen om te maken, dat rij je ook dagelijksquote:Op zondag 19 februari 2006 20:52 schreef BoJo het volgende:
ik kwam erachter dat mijn buitenspiegel gaat klapperen bij 230![]()
als je nou je spiegels inklapt dan ga je nog harderquote:Op zondag 19 februari 2006 20:52 schreef BoJo het volgende:
ik kwam erachter dat mijn buitenspiegel gaat klapperen bij 230![]()
truequote:Op zondag 19 februari 2006 20:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lijkt me ook echt iets om me zorgen om te maken, dat rij je ook dagelijks![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |