Die foto op t artcquote:
Dat wij het nog eens eens kunnen zijnquote:Op zondag 19 februari 2006 20:33 schreef PeuRac het volgende:
Ik vind amerikanen dus echt compleet kansloos, al dat overdreven gedoe![]()
Die gek krijgt ook echt alles voor elkaar hequote:
Is niet voor het eerst volgens mijquote:Op zondag 19 februari 2006 20:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat wij het nog eens eens kunnen zijn![]()
Geloof ik meteen, had mike donderdag nog gesproken trouwens, stond in eens oog-in-oog met zijn autoquote:
Ik heb hier een dvd die jij ook wel gaaf vind denk ik (poste ik gisteren die dvd).quote:Op zondag 19 februari 2006 20:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klopt, ik vind (vond) DTM ook gaaf.
ja dat vertelde ie, zei dat een ene rob hem gebelt had.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geloof ik meteen, had mike donderdag nog gesproken trouwens, stond in eens oog-in-oog met zijn auto![]()
ja, dat las ik al een keer of vijf zes jaquote:Op zondag 19 februari 2006 20:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb hier een dvd die jij ook wel gaaf vind denk ik (poste ik gisteren die dvd).
Paint ze een Burqaquote:Op zondag 19 februari 2006 20:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee, staan nog 2 andere artcers op. Weet niet of die het wel zo relaxt vinden![]()
ik doe het je niet naquote:Op zondag 19 februari 2006 20:42 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ben weer lekker met kleuterskills bezig
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |