Geen1 doet hetquote:Op zondag 26 februari 2006 18:08 schreef MaddoxX het volgende:
Hiero screenshots van mij:
http://img507.imageshack.us/img507/7426/diditagain5fw.jpg
http://img106.imageshack.us/img106/7710/crap28zk.jpg
http://img107.imageshack.us/img107/7221/crap9rb.jpg
stom spel...
Of je kan het gewoon nietquote:
Het is dan ook volledig toegespitst op realisme. Het spel is al een redelijk succes te noemen als je naar de verkoopcijfers kijkt.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:15 schreef jpjedi het volgende:
Als Battlefield2 speler vind ik het spel slecht.
controls/playability/graphics vallen me stuk voor stuk tegen en ik heb een vermoeden dat het spel een flop wordt.![]()
Irritant he, realismequote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:51 schreef andre347 het volgende:
Heb Free-week gespeeld via Steam maar ik vond er geen ruk aan!
wat is dan de bullitdrop bij de verschillende handwapens?quote:
Ga toch weg met BF2, dat is harstikke arcade!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:28 schreef jpjedi het volgende:
[..]
wat is dan de bullitdrop bij de verschillende handwapens?
In BF2 dien je rekening te houden met bullitdrop die afhankelijk is van afstand hoek. Dit per wapen anders.
Wapenoverzicht:
http://wiki.bf2s.com/weapons/comparison
Indruk hoe realistisch:
http://www.angelfire.com/nv/frsquad/guides/sniperguide.html
Denk dat RO juist erg onderdoet juist op het gebied van realisme..maar dat was mijn indruk na een uurtje spelen. Kan er ook geen goede reviews over vinden.
lol dan heb je niet genoeg geld erop staanquote:Op donderdag 16 maart 2006 08:52 schreef Chen het volgende:
Wat een kut programma dat Steam, ik heb met 4 verschillende creditcards geprobeerd om dat spel the purchasen en hij zegt de hele tijd declined enzo
ik vind het ook een leuk spelletje hoorquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:12 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Ga toch weg met BF2, dat is harstikke arcade!
RO is de meest realistische WO2 shooter die er is.
En ja, RO heeft bulletdrop op alles.
Voor goede reviews: www.google.comEr zijn op zijn minst tien goede reviews ervan te vinden.
naja, ik heb geen vaste server hehequote:Op donderdag 7 september 2006 15:30 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ik vind het ook een leuk spelletje hoorin het begin eerst niet omdat het rottig spelen was, maar ik ben het gewoon blijven doen whaha en nu vind ik het wel leuk
en de sfeer in het spel is gaaf
vooral die map die zich in Berlijn afspeelt
en het is ook echter, bij al die andere spellen als je geen kogels meer hebt, doet ie vanzelf reloaden enzo en bij dit spel moet je alles zelf doen
ik vind het een leuk spelletje iig
waar ga jij altijd spelen??? kom ik ook wel een keertje
je bedoelt Koningsplatzquote:Op zondag 10 september 2006 18:11 schreef Frederiqueske het volgende:
die kaukasus vind ik niet zoveel aan, die met al die tanks is wel leuken mijn favoriet is berlijn
ikke heb [RSD-NL]-Irisquote:Op zondag 10 september 2006 15:50 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
naja, ik heb geen vaste server hehe
check dit plaatje wat ik heb geschoten in kaukasus, het is zo donker omdat als je dood bent/gaat, de brightness/contract van je beeld geleidelijk tot snel ook donker wordt. Daarom zie al die bloedvlekken ook moeilijk op het uniform van de Duitse soldaat die ik meegenomen heb in mijn zelfmoordaanslagje
[afbeelding]
Je kan me herkennen in Red Orchestra aan de naam 08/15
Jaaa, dat is wel minder ja, als RO groter zou zijn dan zou je ook spelers op namen kunnen zoeken die op zon beetje alle server zijn geweest.quote:Op zondag 10 september 2006 18:35 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ikke heb [RSD-NL]-Irisvan de Godin Iris whehehe, ja mijn naam paste er niet op , was te lang
kan je nergens zoeken op een website ofzo voor namen??? net als www.gametiger.nl daar zoek ik altijd voor counterstike of day of defeat
maar die spellen vind ik nu niet zo leuk meer
![]()
![]()
welke site is da dan?? heb je msn?? dan is da makkelijkerquote:Op zondag 10 september 2006 19:04 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Jaaa, dat is wel minder ja, als RO groter zou zijn dan zou je ook spelers op namen kunnen zoeken die op zon beetje alle server zijn geweest.
Nu is het zo dat je op een paar serversites elkaars namen kunt vinden.
TERUG VIND POST!quote:Op maandag 11 september 2006 06:54 schreef Frederiqueske het volgende:
daar heb je hem weer met zijn tvp, wat betekent het nou???
yup, de leercurve ligt relatief gezien erg hoog. Het nadeel van dat alles zo realistisch is. Met operation Flashpoint had je dat ook, die hoge leercurve.quote:Op maandag 11 september 2006 09:53 schreef Frederiqueske het volgende:
het is alleen ff wennen in het begin, maar als je het gewoon door blijft spelen wordt ie vanzelf leuker
Je moet zeg maar eerst half gebukt staan en dan moet je je geweer aanleggen (middelmuisknop/srollwheel indrukken) maar dan beweegt het nog behoorlijk allemaal dus vrij lastig om iets te raken. Het beste is om te gaan liggen of anders om je geweer stil te houden m.b.v. een muur of met een tak van een boom.quote:Op maandag 11 september 2006 20:06 schreef punkjunk het volgende:
ik ga 'em zometeen ook "kopen", het ziet er wel flex uit, zoals die kapot geschoten lijken is echt ongekend in WO2 shooters en die tanks er in is ook wel gaaf, dat mis ik altijd zeer in COD2, terwijl het in CODUO absoluut niet realistisch was lijkt het me toch een gaaf element in zo'n game. Maar hoezo is het dan moeilijk te leren? Wat is er zo realistisch aan, op de screens van die Panzerfaust met verschillende richt afstanden na zie ik zo snel niks?
Die je dus niet herkent als ze meer dan 100 meter ofzo van je verwijderd zijn, dan is het gewoon je gezond verstand gebruikenquote:Op maandag 11 september 2006 21:04 schreef Tatutatu het volgende:
Hier nog een plaatje.. als je goed kijkt dan zie je daar een dode rus liggen die ik net heb neergeschoten.
Je hebt dus ook geen icoontjes ofzo boven mensen zweven en je herkent de vijand aan zijn tenue.
laatste keer dat ik had gespeeld deed iedereen gewoon leuk samenwerkenquote:Op donderdag 14 september 2006 16:54 schreef punkjunk het volgende:
zijn ook alle voertuigen bestuur baar? zoals de halftrack? zijn deze ook echt in te zetten als panzer eenheden?
oja, zijn de servers voor namelijk bevolkt bij sukkels die voor frags gaan zoals je zei, of voornamelijk met mensen die echt serieus organiseren en samen spelen?
Yup, je kunt alle voertuigen gebruiken. En ik weet niet goed wat je bedoelt met of je ze echt serieus kunt inzetten als pantsereenheden. Als je een goede communicatie en teamplay met je team hebt dan komt de ' eenheid' vanzelfquote:Op donderdag 14 september 2006 16:54 schreef punkjunk het volgende:
zijn ook alle voertuigen bestuur baar? zoals de halftrack? zijn deze ook echt in te zetten als panzer eenheden?
oja, zijn de servers voor namelijk bevolkt bij sukkels die voor frags gaan zoals je zei, of voornamelijk met mensen die echt serieus organiseren en samen spelen?
Ga je zo spelen???? zoja waar?? zoja, wa is jouw x-fire?? zo ja schiet eens op dan whehehehequote:Op donderdag 14 september 2006 18:13 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Yup, je kunt alle voertuigen gebruiken. En ik weet niet goed wat je bedoelt met of je ze echt serieus kunt inzetten als pantsereenheden. Als je een goede communicatie en teamplay met je team hebt dan komt de ' eenheid' vanzelf
En er zijn maar een paar goede servers waar de wat oudere en ervaren spelers opkomen, hier kan je dan ook echte teamplay en communicatie verwachten. Het gros van de servers worden bevolkt door sukkels die voor Frags en het klooien ansich gaan. Maar dat is zon beetje met elk spel wel zo
hehe ik heb al de hele week geen RO meer gespeeld, drukdrukdruk. Ik contact je wel van t weekend :pquote:Op donderdag 14 september 2006 18:50 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
Ga je zo spelen???? zoja waar?? zoja, wa is jouw x-fire?? zo ja schiet eens op dan whehehehewant ik verveel me en mijn huiswerk is al af
![]()
![]()
![]()
ok laat maar ff weten wanneer je gaat spelen zoquote:Op donderdag 14 september 2006 20:14 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik heb hem ook ja, pas een keertje gespeeld, ga het nu nog eens doen, moet alleen heel steam opnieuw downloaden omdat ik net heb geformat.
nou het inzetten bedoel ik zo. in COD-UO had je bijvoorbeeld ook tanks, maar daarmee kon je absoluut niet samenwerken met infanterie, communiceren was zowiezo onmogelijk, laat staan samenwerken. als je met een tank op een huis schoot konden alle spelers die daar inzaten gewoon nog in leven zijn, dus moet je als infanterie (ALS er als een beetje samen-play was) toch nog dat huis in om iedereen neer te schieten enzo, het was gewoon verre van realistisch. maar zoals ik het zo hoor is dat in dit spel totaal niet zo, en dat vind ik wel super vet.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:13 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Yup, je kunt alle voertuigen gebruiken. En ik weet niet goed wat je bedoelt met of je ze echt serieus kunt inzetten als pantsereenheden. Als je een goede communicatie en teamplay met je team hebt dan komt de ' eenheid' vanzelf
En er zijn maar een paar goede servers waar de wat oudere en ervaren spelers opkomen, hier kan je dan ook echte teamplay en communicatie verwachten. Het gros van de servers worden bevolkt door sukkels die voor Frags en het klooien ansich gaan. Maar dat is zon beetje met elk spel wel zo
lol ja, ze zijn allemaal te verplaatsen jaquote:Op vrijdag 15 september 2006 07:49 schreef punkjunk het volgende:
[..]
nou het inzetten bedoel ik zo. in COD-UO had je bijvoorbeeld ook tanks, maar daarmee kon je absoluut niet samenwerken met infanterie, communiceren was zowiezo onmogelijk, laat staan samenwerken. als je met een tank op een huis schoot konden alle spelers die daar inzaten gewoon nog in leven zijn, dus moet je als infanterie (ALS er als een beetje samen-play was) toch nog dat huis in om iedereen neer te schieten enzo, het was gewoon verre van realistisch. maar zoals ik het zo hoor is dat in dit spel totaal niet zo, en dat vind ik wel super vet.![]()
alleen al dat je je wapen op een muurtje/tak/oid KUNT leggen vind ik super, in geen enkele bekende wo2 shooter is dat zo (COD1+UO, COD2, BiA, Mohaa(S/BT), dus dat belooft wat.
zijn de MG42, MG34 en de Degtyarev DP ook verplaatsbaar?
ik sta te popelen tot dat verdomde spel binnen isik laat em nu mooi aan staan terwijl ik naar school ga, ATM download ie op 5KB/s, dus dat belooft wat
![]()
raar... misschien is er wat mis met je internet?quote:Op woensdag 20 september 2006 21:42 schreef punkjunk het volgende:
ik heb em gedownload!alleen 1 probleem. ik krijg em niet in MP.
ik gebruik gewoon steam en heb kabel, maar hij zegt steeds: bla bla bal needs steam and an active inet connection.
weet iemand wat ik fout doe?
ik zou nog eens kunnen kijken bij me windowsquote:Op woensdag 20 september 2006 22:05 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
raar... misschien is er wat mis met je internet?
wel truukje?quote:Op donderdag 21 september 2006 07:31 schreef punkjunk het volgende:
[..]
ik zou nog eens kunnen kijken bij me windowsfirewall.
verder heb ik hetn iet op de meest legale manier gedownload, maar heb de instructies van het truukje gewoon netjes op gevolgd.
och, had ik ook. Gewoon rustig door installeren en alles komt goed.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:58 schreef Elegy het volgende:
Heb 'm net gekocht. Maar waarom 'ie blijft mekkeren dat Steam niet is geïnstalleerd...dat is het namelijk wélIk durf nu niet verder te installeren
Yoeh, laat maar weten wat je er van vind!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:09 schreef Elegy het volgende:
Okee, dan ga ik 'm vanaaf gewoon installeren.
Zin an
Dubbelklik gewoon op het RO icoontje op je bureaublad en dan doet ie t gewoon en komt ie ook, als t goed is, vanzelf in je steam te staanquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:13 schreef Elegy het volgende:
Ik was hem aan het installen, Steam ging updaten. Moet zo weg dus dacht "sluit steam ff af". Start Steam weer op en nu is RO weg?![]()
wanneer gaan we eens een keer met z'n alle spelen in een serverquote:Op zondag 15 oktober 2006 05:04 schreef Elegy het volgende:
Nou, ik heb het dus geïnstalleerd en werkend gekregen.
Jullie hebben er nieuw fragmeat bij
mja, altijd het aanvallende team omdat deze vaak het met minder mensen moet doen, iedereen gaat liever campen > dus gaan ze in het defensieve team. Ik ga voor de uitdaging dus altijd aanvallende team. Dus dat zijn niet altijd de Russen! Ook weleens de Duitsers enzo..quote:Op maandag 23 oktober 2006 06:29 schreef Frederiqueske het volgende:
jij speelt gewoon een rus eejikke altijd duitsers
veel leuker
![]()
![]()
ik speel altijd duitsers als ik speelquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:36 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
mja, altijd het aanvallende team omdat deze vaak het met minder mensen moet doen, iedereen gaat liever campen > dus gaan ze in het defensieve team. Ik ga voor de uitdaging dus altijd aanvallende team. Dus dat zijn niet altijd de Russen! Ook weleens de Duitsers enzo..
Alleen PC. Helaasch.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:37 schreef skippy22 het volgende:
Ziet er mooi uitKomt ie alleen voor op de pc uit of ook de xbox360
![]()
Als t goed is is daar een simpele mutator voor, alleen geen enkele server gebruikt diequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:37 schreef persoon14362 het volgende:
http://ve3d.ign.com/articles/741/741779p1.html
Ziet er vet uit! Alleen jammer dat ik niks lees over een oplossing van ongebalanceerde teams.
Ik heb 'm bij de Intertoys gevonden. En hier en daar ligt ie ook nog bij de FRS. Misschien ook nog bij www.play.com ?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:05 schreef Exterminator het volgende:
Sorry voor het ophalen van dit oud topic. Maar waar is deze te koop?
Heb namelijk geen creditcard en via bol.com vind ik 'm nogal duuren lange wachttijd
![]()
FRS? Dixons?
Zelfs Dynabyte niet? balen zegquote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:53 schreef Exterminator het volgende:
In heerlen bij:
Dynabite, E-Plaza, Free Record Shop, Intertoys, V&D, van Leest, Dixons & Media markt geweest.
Allemaal niets
Wat kost het spel bij Dynabyte eigenlijk?quote:
Heb 'm gisteren ook via steam weten te bemachtigen! Via click and buy (werkt met Ideal) dus dat was ideaal! Iddrealistisch spel wat zeker nu nog zeer moeilijk voor me is. Geen crosshair, zelf reloaden etc..quote:Op donderdag 19 juli 2007 08:54 schreef -Strawberry- het volgende:
Erg mooi realistisch spel.Heb 'm eerst met een gastenpas gespeeld, gekregen van een vriend.
Daarna bij steam gekocht, voor ongeveer 17 euro. Erg makkelijk en zonder teveel gezeur.
Het was wel even wennen, maar zeker het mooiste FPS game dat ik ooit gespeeld heb.
Het blijft vooral leuk om met vrienden te spelen.
Dat richten zonder crosshair wordt wel makkelijker als je naar de 3rd person view overgaat. Maar is idd even wennen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:23 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Heb 'm gisteren ook via steam weten te bemachtigen! Via click and buy (werkt met Ideal) dus dat was ideaal! Iddrealistisch spel wat zeker nu nog zeer moeilijk voor me is. Geen crosshair, zelf reloaden etc..
Maja alles moet wennen!
Hmm, ga ik van het weekend eens proberen. Best stom dat ik dat niet heb opgeschreven. Trouwens, om de één of andere wazige reden kwam RO niet in mijn al bestaande lijstje met HL2 en CSS, maar werd er een ander steam account voor aangemaaktquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:38 schreef Vassili_Z het volgende:
Dynabyte heeft m ook.
Als t goed is kun je gewoon je gegevens weer opvragen via steam dmv je oorspronkelijke e-mail adres.
Geen last vanquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:15 schreef -Strawberry- het volgende:
Tis alleen wel irritant dat je zoveel virtueel geheugen nodig hebt voor het spelen van RO.
Moet ik telkens msn uitschakelen, anders valt ie uit door het gebrek aan geheugen.
Oh ja, ik was even de naam kwijt.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:51 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Geen last van.
Je krijgt idd Iron sight door je middelste muisknop in te drukken of door je I toets in te drukken.
Keertje samen spelen?
omg omg omg omg vertel meer meer meer willen we horen!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:37 schreef Gewas het volgende:
Ik speel nu op Splat server. Net echt vette gevechten gehad, we moesten een positie verdedigen en overal kwamen vijanden aan.
Oke, eerst kwamen ze de eerste positie aanvallen, die verloren we snel. Toen werd onze bunker overgenomen. Daarna werd de laatste positie verdedigd. Ik had een mooi plekje gevonden om te zitten en toen kwamen ze van alle kanten (ben de naam van de map vergeten, het was een groene map met een paar huizen). Op een gegeven moment waren er weinig meer van ons over en ik schoot er een paar neer die uit de bosjes kwamen. En toen was de ronde afgelopen en hadden we nog net de laatste positie verdedigd.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:02 schreef broodmonkeh het volgende:
[..]
omg omg omg omg vertel meer meer meer willen we horen!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Join je toch 10min eerderquote:Op woensdag 25 juli 2007 10:02 schreef -Strawberry- het volgende:
Mij best, maar hij laadt bij mij altijd zo verschrikkelijk lang. 5-10 minuten.
Ja, op die server zat ik. Vanavond ga ik weer spelen (als ik niet weg ga).quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:30 schreef Exterminator het volgende:
Bedoel je deze server Gewas? [Splat] Clan Public RO Server (RO) IP 195.242.236.36:7757
@ strawberry: ik speel niet onder deze nick maar onder de naam: Liekk
Misschien moeten we eens met z'n allen op 'n server joinen is wel lachen. Splat server bijvoorbeeld?
Is goed. Hoe doen we dat, via PM?quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:04 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Join je toch 10min eerder.
Misschien kunnen we msn adres uitwisselen ofzo? Is misschien makkelijker ben vanavond pas weer thuis
Je kunt je RO tweaken waardoor hij de helft van de tijd minder laadt. Op de forums staat een tweakguide. Heel simpele wijzigingen die je moet aanbrengen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:02 schreef -Strawberry- het volgende:
Mij best, maar hij laadt bij mij altijd zo verschrikkelijk lang. 5-10 minuten.
Het verbinding maken gaat bij mij wel snel. Alleen de map laden niet. Tweaken helpt daar dus bij? Ik zal eens kijken.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:06 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Je kunt je RO tweaken waardoor hij de helft van de tijd minder laadt. Op de forums staat een tweakguide. Heel simpele wijzigingen die je moet aanbrengen.
Is goed...quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:05 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ja, op die server zat ik. Vanavond ga ik weer spelen (als ik niet weg ga).
[..]
Is goed. Hoe doen we dat, via PM?
Kga nu iig even spelen op die splat server (195.242.236.36:7757)quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:13 schreef Antal het volgende:
Geniaal spel, gisteren gekocht via Steam, ben BF1942 een beetje zat en dit is toch wel iets anders hoor. Vooral dat je geen crosshair hebt en geen nametags ziet maakt het zeer moeilijk, maar zeker een nieuwe uitdaging ! Ik ben altijd in voor een potje !
Ik wilde je een PM versturen maar het lukte niet.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:33 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Kga nu iig even spelen op die splat server (195.242.236.36:7757)
nickname: Liekk
Heb je zojuist ge-pm'edquote:Op donderdag 26 juli 2007 04:26 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ik wilde je een PM versturen maar het lukte niet.
Omdat dat iig een sociaal niveau aanduidt wat je niet kunt verwachten van kindjes beneden de 18 jaar. Denk ik.quote:
Via steam. Maar dan moet je wel paypal of iets dergelijks hebben.quote:Op woensdag 26 december 2007 19:51 schreef jslavenburg het volgende:
Strawberry, hoe heb jij hem gekocht? Via Steam of in de winkel?
Toch gelukt?quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:23 schreef jslavenburg het volgende:
Zo, ik heb hem zojuist voor ¤8,10 gekocht bij SteamIk ga hem zodadelijk testen
En, heb je m al getest?quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:17 schreef jslavenburg het volgende:
Ja ik had vanochtend gekeken op mijn bank en ik zag dat ik die paypal betalingen binnen had gehad. Je hoeft ook niets over te zetten naar je Paypal, want volgens een vriend wordt het automatisch van je banrekening geschreven als je niet genoeg geld op je bankrekening hebt.
http://www.redorchestragame.com/forum/showthread.php?t=11052quote:Op woensdag 26 december 2007 19:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Zeker kopen
Maar dat ligt aan mijn computer ben ik bang. Ook heb ik eigenlijk te weinig virtual memory om het spel te spelen, wat soms ook wat lastig is.
Dankjequote:Op zaterdag 29 december 2007 14:32 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
http://www.redorchestragame.com/forum/showthread.php?t=11052
http://www.redorchestragame.com/forum/showthread.php?t=10701
Werkte heel goed bij mij, laadde 50% sneller
Ik snap er ook niks van.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:08 schreef -Strawberry- het volgende:
Oke eerste link geprobeert en ik kom er niet echt uit wat ik nou moet doen![]()
Ook lees ik in dat topic dat bij sommige mensen de map maar 15 sec ofzo laadt![]()
Bij mij duurt dat echt wel 5 minuten! Mja ik ben dus echt een noob in dit soort dingen en het helpt ook niet echt dat het in het Engels is zegmaar
Stalingrad Kessel is wel een leuke map idd, enkel het is berekend voor 32 spelers max, ik vind het echt een verkrachting van RO toen ze die patch uitbrachten die >32 spelers mogelijk maakte op maps. Echt, veel maps zijn niet gebouwd op 40/50/64 spelers, met als gevolg nadespamming, meer lag, etc. Op de officiele forums wordt er ook steen en been geklaagd over die verkrachting van RO wat veel spelplezier heeft weggehaald bij de oude kern van RO-fans.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:35 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ik snap er ook niks van.Komt ook omdat mijn Engels slecht is.
Ik speel dit spel weer regelmatig. Het leukste vind ik om squadleider te zijn. Beetje artillerie hier en daar gooien en bevelen geven. Het leukste is als je teammaten ook echt je bevelen opvolgen.
Gister heb ik mijn beste ronde gehad. Echt supervette vuurgevechten. Hoewel we wel twee keer dik hadden verloren. We zaten in Stalingradkessel bij de Duitsers en ik zat in dat ene gebouw met mijn Kar98 een beetje vijanden neer te schieten. Op een gegeven moment waren onze versterkingen op en was ik nog als laatste over. Ik had nog een paar vijanden neergeschoten totdat een vijand me van achter beslopen had en me neerschoot.
Maar vanavond ga ik weer spelen. Ik zit altijd op de Wild Bunch 50 Player Server.
Ik vind juist dat de mappen veel groter zijn dan bijvoorbeeld die van Counterstrike, Call of Duty, Medal of Honor (lees: bijna alle andere shooters).quote:Op zondag 30 december 2007 02:02 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Stalingrad Kessel is wel een leuke map idd, enkel het is berekend voor 32 spelers max, ik vind het echt een verkrachting van RO toen ze die patch uitbrachten die >32 spelers mogelijk maakte op maps. Echt, veel maps zijn niet gebouwd op 40/50/64 spelers, met als gevolg nadespamming, meer lag, etc. Op de officiele forums wordt er ook steen en been geklaagd over die verkrachting van RO wat veel spelplezier heeft weggehaald bij de oude kern van RO-fans.
Ik speel zelf enkel op 32 spelers servers, of het moet een tankmap zijn, want die custom tankmaps zijn allemaal wél berekend op >32 spelers.
Daar kom ik dus haast nooit omdat daar erg veel spelers zijn en alle goeie wapens dan al weg zijn voordat ik eindelijk eens in het spel kom.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:35 schreef Gewas het volgende:
Maar vanavond ga ik weer spelen. Ik zit altijd op de Wild Bunch 50 Player Server.
Maar das t realistische ervan! Als ik een sniper of mg wil volg ik gewoon de sniper of MG tot ie doodgeschoten wordt en zn wapen laat vallen. Of als je het snel wilt, of ze er niks van bakken, TK je ze gewoon zoals mijquote:Op zondag 30 december 2007 12:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar kom ik dus haast nooit omdat daar erg veel spelers zijn en alle goeie wapens dan al weg zijn voordat ik eindelijk eens in het spel kom.En meestal is alles zowat al voorbij voordat ik echt heb kunnen meespelen.
Tja dat kan natuurlijk wel.quote:Op zondag 30 december 2007 15:07 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Maar das t realistische ervan! Als ik een sniper of mg wil volg ik gewoon de sniper of MG tot ie doodgeschoten wordt en zn wapen laat vallen. Of als je het snel wilt, of ze er niks van bakken, TK je ze gewoon zoals mij
mmm tijd om je engels woordenboek erbij te pakken voor die tweaktipsquote:Op zondag 30 december 2007 17:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tja dat kan natuurlijk wel.Maar dan nog blijft het langzaam laden een probleem, aangezien ik daardoor al een aantal rondes mis en het zijn er meestal al niet al te veel per map.
Het Engels lukt wel aardig, alleen kan ik bepaalde dingen gewoon niet vinden waar ze naar verwijzen.quote:Op zondag 30 december 2007 17:27 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
mmm tijd om je engels woordenboek erbij te pakken voor die tweaktips
Vet.quote:Op maandag 31 december 2007 14:55 schreef rood_verzet het volgende:
Was die ronde toevallig op The Wild Bunch server 2? Zo ja dan was ik je tegenstander haha
Ik ben een keer permanent gebanned, omdat ik 3 keer een teammate met een granaat had opgeblazen (per ongeluk). En het was best een lang potje, dus dan kan zoiets gebeuren. Ik baalde opzich wel. Maar dit verschilt per server denk ik.quote:Op maandag 31 december 2007 16:54 schreef rood_verzet het volgende:
Gisteren waren er ook een paar van die kuthoofden die het nodig vonden om steeds maar elkaars teamleden af te gaan maken en steeds maar terug kwamen. Bestaat er niet iets van een permaban?
Nee ik bedoel permanent gebanned van het gehele spel. Deze gasten maakten er een soort sport van om uit het spel gekicked te worden en daarna weer in te loggenquote:Op maandag 31 december 2007 17:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben een keer permanent gebanned, omdat ik 3 keer een teammate met een granaat had opgeblazen (per ongeluk). En het was best een lang potje, dus dan kan zoiets gebeuren. Ik baalde opzich wel. Maar dit verschilt per server denk ik.
Ah van het hele spel en niet alleen van een server dus..quote:Op maandag 31 december 2007 17:55 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Nee ik bedoel permanent gebanned van het gehele spel. Deze gasten maakten er een soort sport van om uit het spel gekicked te worden en daarna weer in te loggen
quote:Op zondag 30 december 2007 15:07 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Maar das t realistische ervan! Als ik een sniper of mg wil volg ik gewoon de sniper of MG tot ie doodgeschoten wordt en zn wapen laat vallen. Of als je het snel wilt, of ze er niks van bakken, TK je ze gewoon zoals mij
Ik voeg je nu toe.quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:35 schreef -Strawberry- het volgende:
Nieuwe virtual memory card gekregen van 1 gig, en nu laadt alles lekker snel!
Kan ik RO eindelijk eens normaal spelen. En dat zonder 'm te tweaken (waar ik geen bal van snapte).
Oh en als mensen eens samen willen spelen, voeg me dan ff toe op steam met Leanne of per mail (zie profiel).
Toegevoegd.quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:35 schreef -Strawberry- het volgende:
Nieuwe virtual memory card gekregen van 1 gig, en nu laadt alles lekker snel!
Kan ik RO eindelijk eens normaal spelen. En dat zonder 'm te tweaken (waar ik geen bal van snapte). *-)
Ik had laatst trouwens per ongeluk 2 x iemand geteamkilled. Maar dit was niet eens vlak achter elkaar en al helemaal niet met opzet. Excuses aanbieden etc... maar toch een tijdje later wordt je dan van de server af gekicked.![]()
Is al een paar keer gebeurd.
Ik kan me zo 1 2 3 niet herinneren hoe Leningrad eruitziet. Is dat die grijsachtige map met al die barricades?quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:11 schreef rood_verzet het volgende:
Wat zeer belachelijk is, is het 'out of reinforcements' gebeuren, vooral bij de slag van leningrad, slaat dat helemaal nergens op (Sovjets zijn dan in het nadeel)
Als je teamwerk wilt hebben raad ik je aan in een server te gaan spelen waar veel clanleden zitten. Moeten ze natuurlijk wel verspreid zitten over de twee teams, en voor publiek toegankelijk zijn. Maak ook wel eens mee dat alle clanleden in hetzelfde team zitten en dan is het niet leuk.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:51 schreef rood_verzet het volgende:
Ik speel logischer wijs ook altijd de Sovjets, maar ik merk vaak dat er nauwelijks tot geen teamverband is helaas
Maar vinden jullie mijn verhaaltjes wel leuk?quote:
In de buitenwijken, verder nietquote:Op maandag 4 februari 2008 10:29 schreef Gewas het volgende:
Maar wacht eens. Die map heette Moskou, maar is er ook in Moskou gevochten?
Oh oke, dan kan het wel kloppen. Volgens mij heette die map Moscow nogwat.quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:52 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
In de buitenwijken, verder niet
Ik heb de demo van ArmA gespeeld, en deze twee spellen kan je niet echt met elkaar vergelijken vind ik. In ArmA heb je mappen met enorme afstanden. In Red Orchestra zijn de mappen een stuk kleiner (tenminste, de infanteriemappen, sommige tankmappen zijn wel heel groot). De besturing is best makkelijk vind ik zelf, en sommige knoppen zitten in het begin een beetje raar ingesteld vond ik zelf, maar dat kan je in de opties veranderen. Alleen hebben ze sommige dingen wat realistischer gemaakt vergeleken met andere spellen. Zo moet je na elk schot (met een geweer) een keer klikken om je geweer te herladen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:38 schreef RickoKun het volgende:
Dit is zeker net zo'n game als ArmA,
heel realistisch maar totaal niet normaal bestuurbaar
Hoe bedoel je bestuurbaar? Ik vind 'm goed bestuurbaar hoor.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:38 schreef RickoKun het volgende:
Dit is zeker net zo'n game als ArmA,
heel realistisch maar totaal niet normaal bestuurbaar
Ik wil dat nogsteeds wel een keer doen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:03 schreef Gewas het volgende:
Zou het niet leuk zijn om een keer met een groep Fok!kers af te spreken met z'n allen in een server?In het weekend ofzo.
Maar ik ga nu even Red Orchestra spelen.
Mmmh, ja als we genoeg mensen kunnen verzamelen zou dat wel leuk zijn. Wanneer kunnen jullie spelen? Ik speel meestal in het weekend.quote:Op woensdag 9 april 2008 13:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik wil dat nogsteeds wel een keer doen.Als mensen mij nou even toevoegen op steam...
Ik eigenlijk meestal wel. Na schooltijd in elk geval.quote:Op woensdag 9 april 2008 19:29 schreef Gewas het volgende:
[..]
Mmmh, ja als we genoeg mensen kunnen verzamelen zou dat wel leuk zijn. Wanneer kunnen jullie spelen? Ik speel meestal in het weekend.
Ik heb effe een filmpje gezien ziet er erg vet uit! Ik denk dat ik hem binnenkort download.quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:34 schreef Exterminator het volgende:
Er is een nieuwe MOD uit voor Red Orchestra genaamd "Darkest Hour". Heeft iemand deze al geprobeerd?
http://www.darkesthourgame.com/
Groet,
Exterminator
Er zijn altijd wel wat servers die behoorlijk vol zitten, voornamelijk ' The Wild Bunch 1 en 2"quote:Op zondag 20 juli 2008 17:22 schreef jslavenburg het volgende:
Heb hem gespeeld, weinig mensen die spelen het, niet boeiend dus...
Gister zaten er in de Wild Bunch server meer dan 70 mensen.quote:Op zondag 20 juli 2008 20:52 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Er zijn altijd wel wat servers die behoorlijk vol zitten, voornamelijk ' The Wild Bunch 1 en 2"
Balen.quote:Op maandag 21 juli 2008 20:02 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik kan het niet echt meer spelenVaak low FPS. SUCKS!
Voor de kleine mitrailleurs wel ja. Die Russische PPS nogwat raak je echt geen bal mee tenzij van heel dichtbij.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:35 schreef rood_verzet het volgende:
De terugslag op wapens is tevens enigszins overdreven me dunkt
Herkenbaarquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:38 schreef Helgi het volgende:
Ik was net als eerste in de server dus ik denk ik neem het sniper geweer. Word ik tijdens het potje drie keer geteamkilled voor mijn sniper geweer.
Kloptquote:Op maandag 15 juni 2009 19:22 schreef Gewas het volgende:
Schop. Ik heb vandaag een topic gemaakt over de mod Darkest Hour: Europe '44-'45:
Darkest Hour: Europe '44-'45
Geweldige mod!
Ik ook. Vorige week heb ik 1 uur gegamed en 1 kill gemaakt.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:06 schreef Arcturus het volgende:
[..]
Klopt.
Alleen moet ik eerst ff goed oefenen want ik eindig steevast in de laagste regionen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |