Ik heb effe een filmpje gezien ziet er erg vet uit! Ik denk dat ik hem binnenkort download.quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:34 schreef Exterminator het volgende:
Er is een nieuwe MOD uit voor Red Orchestra genaamd "Darkest Hour". Heeft iemand deze al geprobeerd?
http://www.darkesthourgame.com/
Groet,
Exterminator
Er zijn altijd wel wat servers die behoorlijk vol zitten, voornamelijk ' The Wild Bunch 1 en 2"quote:Op zondag 20 juli 2008 17:22 schreef jslavenburg het volgende:
Heb hem gespeeld, weinig mensen die spelen het, niet boeiend dus...
Gister zaten er in de Wild Bunch server meer dan 70 mensen.quote:Op zondag 20 juli 2008 20:52 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Er zijn altijd wel wat servers die behoorlijk vol zitten, voornamelijk ' The Wild Bunch 1 en 2"
Balen.quote:Op maandag 21 juli 2008 20:02 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik kan het niet echt meer spelenVaak low FPS. SUCKS!
Voor de kleine mitrailleurs wel ja. Die Russische PPS nogwat raak je echt geen bal mee tenzij van heel dichtbij.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:35 schreef rood_verzet het volgende:
De terugslag op wapens is tevens enigszins overdreven me dunkt
Herkenbaarquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:38 schreef Helgi het volgende:
Ik was net als eerste in de server dus ik denk ik neem het sniper geweer. Word ik tijdens het potje drie keer geteamkilled voor mijn sniper geweer.
Kloptquote:Op maandag 15 juni 2009 19:22 schreef Gewas het volgende:
Schop. Ik heb vandaag een topic gemaakt over de mod Darkest Hour: Europe '44-'45:
Darkest Hour: Europe '44-'45
Geweldige mod!
Ik ook. Vorige week heb ik 1 uur gegamed en 1 kill gemaakt.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:06 schreef Arcturus het volgende:
[..]
Klopt.
Alleen moet ik eerst ff goed oefenen want ik eindig steevast in de laagste regionen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |